Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

ČAS NA PORADNĚ

Od: admin® odpovědí: 19 změna:
Stále jsou tu uživatelé kteří nechápou "poselství" naší poradny.
Tazatel se zeptá, odpovědi mu pomohou, další desítky stovky tisíce ji najdou po té a taky jim pomůže. To je základní myšlenka.
Nepomahame jen tomu jednomu, ale i dalším. Čas je tedy zcestny a točit se na tom, že otázka je X let stará a nema smysl ji obohatit o nové postřehy poněkud kratkozraka.
Zkuste se prosím nad tím zamyslet.
Můžeme datum zrušit úplně... nebyla by to první poradna, kde by cas/datum nebyl u příspěvku.
administrátor uzavřel tuto otázku

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

za sebe: někdy se dostanu i ke starší otázce, chci na to víc pamatovat, souhlas

 

hop®

0x

Pral bych si, aby takových krutých tazatelu nebylo víc, ale otázka je stále aktuální i pro jiné. Navíc se v ní řeší více, tedy někdo ji objeví i na jiné téma.
hop®

Otázka může být aktuální, ale nebývá aktuální na tu původní otázku odpovídat !
Nejsem pro utajení těch starých témat, ale pro jejich odlišení - a evidentně nejsem sám !

 


0x

v případě nových zákonů a zákoníků, novelizací...nevidím přínos ve smazání datumů otázek

Například od 1.1.2014 platí nový občanský zákoník -- tazatel najde odpovědi u starších dotazů, ale rady neplatí. Je třeba položit otázku znova


Ano, to jeden z mála případů, kdy opravdu neplatí to co jsem psal na začátku
sebod*

Souhlasím s tím, že se někdo podívá na starší otazku, třeba o tom, jak založit jezírko na zahradě. To beru. Proč ne. Občas (nebo spíš nějak často) ale vyplave na světlo boží otázka, která už není nijak aktuální a přiznám se, že to mi vadí. Souhlas s Hopem.


Prosím konkretizovat v čem to vadí.
Umřel mi křeček. Po 5 letech mi někdo nový vyjádří soustrast. Ok není to aktuální, já jako tazatel se to stejně nedovim, ale někdo jiný se Google zeptá jak vyjádřit soustrast při úmrtí křečka a bude tam nový postřeh. V čem to vadí a proc to má byt zvyrazneno víc než datumem otázky?
Prosím vysvětlit. Diky
hop®

Po pěti letech jeden náhodný okolojdoucí vyjádří soustrast, což třeba za rok nějakému jinému okolojdoucímu pomůže.
Ale většina stálých rádců už tu soustrast vyjádřila a pokud jim zrovna neumře křeček, tak tu otázku otevřou v domnění, že jde o dalšího křečka. Takže ve finákle máš jednoho spokojeného náhodného cestovatele po poradnách a partu naštvanejch dlouhodobejch kolegů rádců. Ale jestli si myslíš, že je to tak dobře...

doplněno 12.05.14 19:20:

... a když už tam očekáváš tak moc přínosné reakce, tak proč je nelze hodnotiit?!
Fakt mi to v tomhle stavu přijde na palici, odborně řečeno kontraproduktivní...


Hodnotit lze odpověď ne starší než 3 měsíce. Nic nového.
Tohle nemá být na palici, ber to jako brainstorming aby obě strany mohly pochopit tu druhou a co z toho vzejde se uvidí.
Lepší argumenty než emoce. Já si všech odpovědi vážím a dost mi pomáhají.
hop®

Snažím se emoce ovládat, ale tahle nedomyšlená úprava a její následky mi vadí už od začátku, už několikrát jsem se Ti to snažil vysvětlit. Jak je to dlouho? A teprve dneska ses zeptal, proč nám to vlastně vadí !
Už se Ti ani nesnažím psát evidentní chyby na poradně, připadá mi to zbytečné, když není žádná odezva. Kolikrát jsem Tě upozorňoval, že když píšeš nový dotaz a dáš náhled, tak po návratu z náhledu do editoru se smaže původně zvolená podrubrika? Už ani nevím - opravené to není a ani netuším, jestli vůbec moje zprávy čteš...


taky se často cítím nedoceněný... my geniální to máme v životě těžší

Vymyslel jsem zajímavý kompromis. Ke shlédnutí je např zde (v mobilní verzi nutno aktualizovat 2xF5): poradte.cz/...

Rozhodujících je 180 dnů od založení otázky (nikoliv poslední odpovědi).

Myslím, že koza zůstala a vlk nepošel. Co vy na to?

doplněno 12.05.14 20:20:

je to barevný, je to krásný... není důvod to nevidět. to bude dobrý

doplněno 12.05.14 20:43:

podpořeno šedou známkou... to musí klapnout

hop®

No aspoň tak, snad si toho někdo všimne. Jen to mohlo bejt daleko dřív, aby se už teď vidělo, jestli to má smysl...

doplněno 12.05.14 20:26:

To ukáže čas...

sebod*

Jak se zbavit králíka - myslím si, že to je konkrétní příklad. I ten, kdo tam teď přispíval (zuhud), sám napsal(a), že se zbytečně rozčiluje nad dávno uzavřenou záležitostí.

 

lidus*

0x

Pokud někdo otevře 3 roky starý dotaz a jednou větou odpoví tazateli co už problém dávno vyřešil (např. mít dítě-nemít dítě), přivádí mě to k šílenství. Pokud otevře dotaz a přidá třeba svojí otázku, nevadí mi to.

 

Proč hned šílet? Myslí si pokud někdo pročítá tak staré otázky a odpovědi je to jen pochvala adminovi i poradně.Nezajímavou a nudnou nic neříkající poradnu bych už zavřel potřetí otázce a nepročítal ji zpětně několik roku.Že se někdo pozapomene v čase a odpoví. Stačí se jen pousmát.ne hned brát prášky od nervů.Jak bych pak řešil daleko složitější situace v životě?

doplněno 12.05.14 20:34:

Hope proč hned koušeš jak vsteklý pes? Napsal jsem jen svůj názor o tebe jsem se neotíral.Ty tvé body pocházejí z dob kdy jste si tu navzájem bodovali a využívali chyby v systému.I když jsi aktivní a dobře radíš Bylo vždy s tvou aktivitou vše v pořádku? Proto jsem se na rok odmlčel nebot se mi toto nelíbilo ale jak vidím nic se nezměnilo jen admin zpřísnil bodování.Ale i tak se tu bodují velice podivné odpovědi.

doplněno 12.05.14 21:19:

Hope myslel jsem že jsi opradu chytry a má charakter no bohužel...

Upozornění od administrátora 12. 05. 2014 20:46:35
ze své zkušenosti vím, že i člověk, který tu nemá žádné "kámoše" se dočká velice dobrých hodnocení, pokud jsou jeho rady dobré... všechno má své mouchy to uznávám, ale nějaké hranice existují
hop®

@zolik - souhlasím s tím, že to je pochvala pro Admina, a jeho úspěšnost mu neberu a nezávidím - naopak svými radami se snažím tuto poradnu podporovat. A, nezlobte se na mne, s Vaší aktivitou na poradně by mně podobné záležitosti asi taky byly ukradený...

doplněno 12.05.14 20:26:

Admine, samozřejmě ano, je jistě mnoho registrovaných, kteří zde jsou téměř pořád a čerpají zde moudrosti. A je i mnoho kolegů rádců, kteří i odpovídají, občas i dobře, výjimečně jsou i ohodnoceni. Ale jedna odpověď za necelé dva měsíce tu Tvoji poradnu asi moc nezachrání a mnoho nových tazatelů nepřitáhne...

doplněno 12.05.14 21:06:

@zolik nekoušu, zatím jen štěkám. K tomu Vašemu názoru jsem jen připsal svůj názor.
Mé body pocházejí z toho, že se snažím dobře radit - možná máte jiné zkušenosti a praktiky, ale já mám čisté svědomí, takže na to Vaše obvinění z podvádění raději zapomenu, abych se zbytečně nenasral a opravdu nezačal kousat!
A co se týká systému hodnocení, to je jiná kapitola, systém nelze udělat tak aby byl objektivní a je na každém, co ohodnotí...

doplněno 12.05.14 21:31:

@zolik ano, asi jsem opravdu podlý a bezcharakterní debil. Ale také jsem o sobě nikdy jsem netvrdil, že jsem inteligent...

Upozornění od administrátora 12. 05. 2014 20:17:42
počet odpovědí <> čas strávený na poradně. Je skutečně hodně registrovaných, kteří píší minimáně, ale jsou zde často dlouhé časy

 

uska*

0x

Vadí mi přispívání do starých témat. Nic to neřeší. Např. téma JAK DAROVAT NEMOVITOST DCEŘI?

Tazatel má za 5 let situaci dávno vyřešenou a náhodný čitatel se v odpovědích dočte, že poplatek na katastru stojí 500,- (což již není pravda), v odpovědi je dále uveden odkaz na vzor darovací smlouvy (dnes již neplatné), že musí si nechat udělat odhad nemovitosti (dnes již nemusí) atd. Každý nemusí vědět, že před 2 roky se změnil xx zákon, vloni zase zákon xxx a letos to bude xxxxx. Takže za mne, pokud u otázky není poznámka, že je otázka již uzavřená, tak čitatel může nabýt dojmu je je vše v platnosti dodnes. . Vlastně náhodného čitatele uvádíte v omyl..

Pokud je otázka uzavřená, začne se náhodný čitatel pídit po datumu založení otázky a od tohoto datumu začle hledat změny. Tak to vidím já.

 


0x

Asi patřím do skupiny "Stále jsou tu uživatelé kteří nechápou "poselství" naší poradny." Domníval jsme se, že letití poradci odpovídají radí na dotazy, ale upřimně, když vidím dotaz strarý více jak rok, pak se tam objeví příspěvek nic neříkající ...

je každého právo diskutoval jak uzná za vhodné. Zamýšlím se, ale stále mne nic nepřesvědčuje, abych měnil názor. Zrušení datumu mi nepřipadá rozumné.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]