Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Booho.cz poplatek vratili!

Od: italka® odpovědí: 38 změna:
Přátelé, svět má ještě naději..
Dnes,když už jsem to vzdala, mi na bankovní účet poslali z firmy Booho.cz celou částku za celní poplatky zpět.
Děkuji všem co mě posílali své rady,úvahy atd. Zdravím všechny.
kapkanadeje uzavřel tuto otázku

 

 

38 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Italko, zdravím. Tak tohle teda čtu s radostí. Alespoň někomu se to podařilo. A z těch připomínek tady si nic nedělejte. "Není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem". Mně je třeba úplně fuk kam jste to napsala, hlavně že jste to napsala, a možná tím dala podnět jiným, kteří by to vzdali, protože by si mysleli, že to je zbytečné. Vy jste byla houževnatá, nedala jim pokoj a dotáhla to do konce. A to je dobře. Ale souhlasím s Vámi, také bych tam už nenakupovala.


Suzymon - díky za odpověď a za radost,co projevujete.
Uznávám,že je pravda co mi někteří vytýkají,ale naučím se časem správně zařadit svůj příspěvek a snad i dalsi pravidla přestanu porušovat.
Ale jsem ráda,že jste se ozvala,nakonec s Vámi a panem Orionem jsem se nejvíce radila. Tak zase někdy.. a pěkný večer přeji

 

ben®

0x

Dobrý den, gratuluji - každé + na bankovním účtě musí potěšit. Zdravím!


Ben - děkuji, přestože Booho.cz nakonec vrátili poplatek,tak tento eshop už nikdy více. Ale něco mě tahle zkušenost naučila : neznámé eshopy prověřit před objednávkou recenzemi. Zdravím.

 


0x

To je zajímavé, škoda že jsem tady nikde neviděl ty minulé informace. Přítelkyně už několik měsíců čeká na zimní boty, které "má na skaldě" právě booho. Už jsme vyplňovali poště nějaké údaje, tak čekáme co se z toho vyklube.


Arne1 - minulé info najdete pod názvem Celni řízení z 26.2.23.
rk22

A také zde kde to italka také zamotala 7.3.23 15:54 do diskuze o něčem jiném. Asi ji šlo o to co nejvíce zmást lidí tak aby někteří nevěděli o co vlastně jde.


Rk22 - Ukamenujete mě?

@itaka - ano

rk22

italka: Nelíbí se mi, že jsi tu záležitost ohledně booho.cz rozházela na více míst po této poradně a tím to celé znepřehlednila, ale z mého pohledu to na kamenování není a nechystám se k tomu. Možná arne1 už chledá vhodné kameny na to, ale já se toho rozhodně nehodlám zůčastnit.
bibleserver.com/...


Rk22 - dobrý den, víte,když jste mi moji chybu vytkl poprvé, tak jsem tu výtku přijala,omluvila se a chápala,že máte pravdu.
Později jsem četla znovu o svém "provinění" a to už jsem si říkala že to snad není nutné opět připomínat.
Já jsem to pochopila už při tom prvním komentu.
rk22

italka: Je dobře, že jsi se omluvila a tvoje pochybení snad pochopila. Snad se tím poučíš i pro příště. Myslím si ale, že kvůli takové prkotině se není třeba urážet. Pokud jsem tě nějak urazil tak se ti za to omlouvám.


RK22 - to vaše mentorování mě už nebaví.
Jako pan učitel a žačka.. nepřijde vám to trapný? To,že mi pořád tykáte,kdy já vám vykám,to už je detail.
rk22

italka: Příliš nechápu o co ti jde a co tě až tolik urazilo. Já nemám v úmyslu kohokoliv urážet, ale nemohu za to, že některé lidí (převážně děvčata) dokáže urazit kde jaká sebemenší maličkost. Ještě jednou se ti omlouvám za to, že jsem tě něčím urazil, ale myslím, že to i tak nebude stačit.

 

 

rk22

0x

Gratuluji k úspěšnému vyřešeni záležitosti s celním poplatkem. Proč to ale zcela zbytečně rozepisuješ do několika témat a nepokračuješ v původním které jsi na to založila? Takto to celé pouze zbytečně znepřehledňuješ.


Rk22 - děkuji. Omlouvám se,příště připojím k puvodnimu.
sas

Protože uživatel, který si neumí přečíst obchodní podmínky e-shopu, neumí sám kontaktovat eshop při problému (na to potřebuje Poradnu), tak asi není schopen najít původní téma a založí radši nové, je to tak pohodlnější?

Když si představím, že budu provozovatel eshopu, a b... zákazník Místo aby řešil problém se mnou, tak bude vypisovat na fórech všelijaký domněnky, grrr...

Ještě, že to je někdo z jihu, tamhle někde od Itálie, a ne Čech, to už bych nedával

No co byste dělali vy jako majitelé byznysu? Dnešní zákazníci, jakmile není vyřešeno za 10 minut, dodáno za 12 hodin, tak se mohou zvencnout nechtěl bych teď dělat takovýto typ byznysu...


Sas : poradnu jsem oslovila otázkou na neuhrazené clo a pripadný postih.
Takže vy se mýlíte.
rk22

sas: Tato poradna je tu proto aby tu lidí pokládali dotazy když potřebují s něčím poradit a také možná především proto aby admin měl kde vkládat to velké množství reklamy a ne aby tu řádili neslušní trollové kteří tu chodí pouze neslušně trollovat za účekem pobavení se tím. Bohužel tam kde nejsou diskuze moderované je vždy takových plno.

sas

pokud sis nic pani Italko neobjednala nic ve treti zemi, natoz aby jsi to zaplatila do treti zeme, tak nejsi povinna platit vubec zadne clo a ani nic s celnici ani postou resit, ale mas se obratit na tvou smluvni stranu (to je tam, kde jsi objednala, zaplatila, v Tescu, Lidlu, v Bohu), oznamit ji pouze: problem je TAM A TAM, aby nemohla tvrdit ze nevedela a oni vse vyresi anebo ti vrati zaplacene plneni. Coz se potvrdilo tim, ze jsi oznamila problem a oni v rozumne kratke dobe problem vyresili. Az pokud by se tak nestalo, mas hejtovat. Takhle si ze sebe jen udelala ... pip.

ps: jakykoliv jiny postup povazuji za krajne nevhodny, hloupy a neefektivni, tecka. Pokud tohle nekdo nechape, tak sorry jako. Takovy postup, jako resit a platit clo bych pouzil jen v pripade, ze by puvodni smluvni strana mezitim zkrachoval/byl nekontaktni.

Pps: nadavat mi do trolu - proc? Co jsem napsal spatne? Ze se nechovam jako trotl, ale podle selske logiky? Aha tak proto jsem trol


Sas : jen zopakuji vzkaz pro vás - když nemáte co říci,neříkejte to tady.
inspa*

@sas - no on je pan majitel Tomáš Šarai pěkně profláknutý šmejd. Koukam bonky.cz přejmenoval a prasí vesele dál.

tn.nova.cz/...

1t.cz/...

seznamzpravy.cz/...

idnes.cz/...


Inspa - zdravim a děkuji za odkazy.
Pěkná celá rodinka,že.

sas:
Zkuste zapnout mozkové závity. Tyhle firmy vám nic neprodávají (některé to jen lživě předstírají), fungují jako zprostředkovatel, čili přijmou od vás peníze a vaším jménem na vaši adresu objednají v Číně zboží. Na zprostředkovatelskou firmu se vztahují jiné zákony než na obchodníka a za co vám ručí a za co nikoliv musíte dohledat v jejich obchodních podmínkách (které ale bohužel nikdo nečte).


Zdravím pana Oriona! Ty ubohosti od "sas" není možné brát vážně,ale jemu stačí i to, že nám otravuje vzduch.
Osobně na něj už nereagují.
sas

@orion se myli, kdyz tvrdi cosi o zprostredkovani, formalne to zprostredkovani NENI: podnikatel.cz/...

Tedy prava kupujiciho nejsou a NEMOHOU byt nijak dotcena. On by musel vedett o smlouve, zaplatit provizi a za zbozi jinemu dodavateli a musel by vedet identfitu dodavatele Jde o tvou fabulaci a nepochopeni prava.

Jde tedy stale de jure o prodej v eshopu... k tomu nezvladnuty expedicni proces ze strany eshopu a vysinuteho zakaznika. Smrtelna kombinace.

ps: nerikej mi o zavitech, tento proces neboli dropshipping znam, pred mnoha lety jsem ho uvadel do provozu, vydelavalo to miliony Myslel jsem, ze dnes uz to nefrci, ale zjevne jo... jmenuje se to dropshipping. To nic nemeni na tom, ze partnerem je stale eshop, NEJDE DE JURE O ZPROSTREDKOVANI

sas

Vim naprosto presne jak to funguje, dropshipping, ale nevedel jsem ze to jeste nekdo dnes provozuje a s takovym amaterskym postupem (ze nema ten dodaci proces pod kontrolou), kdy staci par nespokojenych zakazniku, treba 5% a je z toho hell

Dropshipping v praxi (byznys na lidech, co si to neumi objednat naprimo)


Nemohu s vámi souhasit, myslím si, že v případě booho se o dropshipping nejedná (zprostředkování je něco jiného). A těžko může jít jak píšete o eshop a vztahovat se na něj stejná pravidla, když to e-shop de facto není, především nemá žádné zboží (to je dost zádrhel, že). Více se to blíží zprostředkování prodeje a jestli booho jede dle zákona, jaké má povinnosti a jaké páky má zákazník, to by bylo na delší zkoumání.

sas

@orion Nemuze?

Clovece, tak vase domnenky podlozte nejprve pravem!

Prodavajicim ve smyslu zakona je totiz ten, kdo inkasuje penize, kdo je na objednavce, fakture! Uz to pochopte.

A je nepodstatné jestli má anebo nemá zboží, eshop se nedefinuje podle toho, jestli má nebo nemá zboží

vy jste nikdy asi Nepodnikal, tím nemyslím OSVČ, myslím skutečného podnikatele, firmu, zamestnance, business.

Ale mám pro vás snadné řešení, napište nebo zavolejte si na COI.cz at to rozsoudi. Nicméně řeknou vám že se mýlíte, aby s tím jsem už zpátky nepřijdete, takový je můj tip.

Pokud mi tu vybalíte paragrafy, nebo text od Coiky, že se pletu, tak si na sypu popel na hlavu, uznam ze jsem blbec, co nicemu nerozumi a budu držet hubu. Ok?

Prodavajicim ve smyslu zakona je totiz ten, kdo je na fakture!
Ano, pokud se jednalo o kupní smlouvu a fakturovali ji nákup zboží. Opravdu to nemohla být jiná smlouva? Ale když nad tím tak přemýšlím, tak v první řadě jsme se tazatelky měli ptát, jakou vlastně smlouvu má s tou nákupní galerií uzavřenu.

sas

Uz cukas? * Ty znáš nějaký e-obchod, kde se jedná o tebou popsané (de jure) zprostředkování?!

* zřejmě už ti začíná docházet, že jsi napsal nepravděpodobné konstrukce, které se nemohly v tomto vesmíru odehrát...

já jsem si s pravděpodobností hraničící s jistotou přesvědčen o tom, že ty se velmi pleteš, a ona realizovala klasickou kupní smlouvu ... samozřejmě to nemohu vědět na 100%, běžný zákazník to ani vůbec nevnímá ale viz první moje věta, opravdu by mě zajímalo, kde se tomu děje jinak, budu vděčný za jakýkoliv tvůj odkaz na eshop, kde opravdu dochází k formálnímu zprostředkování (děkuji) - možná v nějaké nákupní galerii jako je MALL nebo Heureka?

ty máš zkušenost s takovou smlouvou?

Ten kdo cuká jsi ty, už připouštíš, že víš leda prd. Já setrvávám na svém stanovisku, že v tomto případě se pravděpodobně nejednalo o kupní smlouvu, tedy nelze na to brát měřítka jako na nákup na e-shopu. Služby zprostředkovatelů nevyužívám, tedy nemám s tím zkušenosti a výzkumy ti dělat nebudu. Tím bych naši plodnou diskusi asi uzavřel.
BTW: Mall bych do toho nemíchal, tam se asi opravdu jedná o dropshipping.

sas

V případě boho se na 99,999% jedná právně o klasickou kupní smlouvu a eshop...

Uzavřít jsme to mohli dávno, pokud někdo chce oponovat, at provede důkaz :+)


Pan Orion : dobrý den,mrzí mě,že kvůli mé kauze s Booho.cz vás tady napadá člověk,který má psychický problém sám se sebou. Bohužel jsem objevila až dnes,že tahle diskuze pokračovala,tak reaguji asi dost pozdě. ČOI má velké množství stížností na toho člověka, který nabízí služby pod několika názvy společností a varuje před nákupem u něj.
Tak doufám,že tahle diskuze přispěje k tomu,že si každý zájemce o nabízené zboží pořádně prověří toho,kdo je nabízí.
Děkuji Vám a zdravím.

 


Pro sas : nevím kde jste čerpal informace,ale jste mimo. Celý případ s eshopem Booho.cz jste překroutil a jediné v čem máte pravdu je můj špatný postup zde v poradně a za ten jsem se v předchozím komentu omluvila. Nesmysly o tom že je to člověk z jihu snad z Itálie jste si vymyslel. Člověk,který se skrývá pod eshopem Booho.cz je Čech a žije v Čechách.
rk22

Takoví trollové jako sas si informace vymýšlí tak aby jim to vyhovovalo pro to jejích trollováni.


Rk22 - děkuji za podporu.
Vůbec tohle počínání nechápu.
rk22

Je to jednoduché. Cílem takových trollů je co nejvíce se tím pobavit a vytrollovat někoho aby reagoval tak jak by za normálních okolností nereagoval.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]