Nejste přihlášen/a.
Podle mne to mají všichni podobní "obchodníci s teplou vodou" nastaveno tak, že v jejich call centru je 20 lidí, co točí jedno číslo za druhým..., a i když je pošlete do háje, jen Vaše číslo dají do systému a nějaký jejich kolega zavolá za pár dní znovu.
Hřeší v podstatě nato, že co jim vlastně můžete udělat? NIC...Oni jsou na asertivitu školení...jsou "na druhém konci telefonu"...tak proč to nezkusit každý týden.
Takto mi volá snad každý týden 4-6 různých "firem"...s akciemi...pojištěním...telefonní operátoři..atd. Kdyby to bylo jedno číslo, tak si ho pochopitelně uložím...a nebudu to zvedat, ale jak mohu rozlišit zákazníka, kterému telefon vzít musím...a podobné imbecilní firmy? Nijak..Už jsem jednou zde psal, že chodit mi takhle často zvonit na zvonek k domu, tak si to s nimi vyřídím...Jenže po telefonu jim pěstí mezi oči nedám...Bohužel..Ale je to jejich velké štěstí..
Dobrý den, mě zase obtěžuje O2 a T-mobil, drze volají a dokonce i obcházejí byty nebo zastavují na ulici. Obrana je snadná, než spustí svou řeč říkám "děkuji, nemám zájem". Nevím proč píšete "sprostota" je to naprosto normální a není na tom nic divného, většina lidí má operátory dva i tři.
Rozčilovala jsem se a pěnila, když mě někdo takhle stále otravoval. Ale došlo mi, kolik lidí, díky tomuhle tomu, má práci a není na podpoře. A přestala jsem se rozčilovat. Skočím jí do řeči, poděkuji a ukončím. A je!
Ztotožňuji se s babkazovem. I mně to bylo protivné, a odpovídala jsem na jejich vtírání vztekle. Pak jsem jednoho dne viděla nějakou reportáž o tom, jak jsou tito lidé, na druhém konci "drátu", přijímáni do pracovního poměru, jak je s nimi zacházeno, a zděsila jsem se. Jsou to vesměs mladí lidé, kteří se snaží vydělat si peníze. Jsou monitorováni, nebo jak se tomu říká, prostě je nahrávají. Jsou placeni od každého zákazníka, kterého získají, anebo, když jsou málo průbojní, jsou bez práce. Na jejich místě, bych svého syna vidět nechtěla. Vždyt oni jsou pouze zaměstnanci, a ne majitelé, je to jejich práce a je dost psychicky náročná, protože oni musí zůstat milí, i když jsou k nim lidé nerudní, a zkoušet to neustále dokola, protože musí vykázat pozitivní výsledek. Mě je jich líto, a od té doby, se snažím zůstat vlídná, ale nekompromisní. Prostě nechci, jsem spokojená tam, kde jsem. Nakonec se pokaždé pokusím alespoň povzbudit toho dotyčného větou, že chápu, jak složitou má práci, ale bohužel...
Podle mne, mají tito lidé noční můry z toho, jak jim celý pracovní den někdo vztekle odpovídá a posílá je do háje. Já bych se z toho zhroutila.
Pak mám tedy nápad!
Vždy když mi nějaký agent s teplou vodou zase zavolá, budu tvrdě vyžadovat přepojení na nejvyššího ředitele firmy...a do pr**** pošlu jeho!
To by mohlo pomoct...ne?
Kdo mi volá je v podstatě jedno..
Moje žena je také slovenka...a pracuje tady, ono dojíždět každý den ráno na sedmou hodinu na Slovensko do práce není z J.Hradce moc praktické.
To myslím přesně z těch důvodů, které jsem uváděla. Takovou nervovou zátěž asi dlouho nikdo nevydrží, a navíc to nebude dobře placené. Tak prostě zaměstnají kohokoliv. Jinak by asi bylo fajn, kdybychom mohli poslat do té pr..., jejich šéfy, jenomže ti jsou schovaní za těmito chudáky, které s prominutím buzerují, a ti pak zase buzerují nás. Tak to tu minutku, či dvě, vydržte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.