Nejste přihlášen/a.
Mail se mohl zatoulat, ale podívejte se v Aukru na svůj PayU, měl byste tam mít příchozí platbu od kupujícího. Pokud tam nebude, zboží neposílejte a kontaktujte nejprve kupujícího (mohl se splést) a potom Centrum řešení sporů na Aukru...
Přiznám se, že toto neznám, ale je možné, že kupující má banku, u které Aukro účet nemá - potom je převod peněz z bankovního účtu kupujícího na Aukrácký Payu časově náročnější.
Aukro pravděpodobně (třeba vzhledem k platební historii kupujícího garantuje, že peníze budou přepsány.
Na druhou stranu, pokud se dohodnu na platbě předem, tak nezasílám, dokud peníze nevidím na svém bankovním účtu nebo na svém PayU v Aukru.
Těžko radit, pokud nejde o nějakou extrémní částku, asi bych to risknul, garancím Aukra věřím, mám vyzkoušeno, že fungují.
P.S. Váš odkaz nefunguje, Vy jste přihlášen do svého Aukra, my to neumíme a ani nechceme umět...
Neriskujte. Pokud nemáte email ani platbu, tak nic. Pokud se platí na PayU, tak přijde platba okamžitě.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.