Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zprostředkování prodeje, legislativní požadav

Od: elsa86 odpovědí: 2 změna:

Dobré odpoledne,

na FB stále narážím na skupiny (a že jich je), ve kterých lidé nabízí zprostředkování prodeje ze zahraničí (nejčastěji z Číny) a uvádí, že reklamace a vrácení zboží v zákonné lhůtě není možná, jelikož oni jsou pouze zprostředkovatelé a veškeré tyto úkony v případě nespokojenosti s nákupem si má kupující zajistit sám (tj. kontaktovat přímého prodejce), dle těchto zprostředkovatelů ani není nutné mít ŽL.

A tak se ptám (nikoliv ze závisti, jsem OSVČ, platím řádně veškeré nutné poplatky a smířila jsem se s tím, že holt takhle ze mě milionář nebude), ovšem zajímá mě, jestli bych neměla ŽL pozastavit a přivydělávat si takto, když je to vlastně legální...(nadsázka)

Děkuji a přeji hezký pátek!

Eliška

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

buss

0x

A nebylo by pak lepší obejít ty zprostředkovatele a zajistil si zboží sám, než dávat provizi a starat se? Zprostředkování není podnikání, živnost? To se daně .. neplatí?

elsa86

Právě proto se ptám, je mi divné, že by se dalo pouze "inkasovat" a "kupující, ty si případné problém vyřiď sám" vždy jsem si říkala, že kupující si v přirážce platí i určitý servis a záruku, ale asi nejsem dostatečně v obraze...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]