Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. V červnu dělám státnice a absolutně si nevěřím. Co si myslíte o použití neviditelného sluchátka. Má to šanci na úspěch? Vím, že to zrovna není optimální varianta, ale rád bych slyšel názor někoho cizího, zda s tím člověk může uspět..
Děkuji moc
Pamatuji si spolužačku, je to teda pár let zpátky, která při písemce něco takovýho používala, jenže to sluchátko bylo slyšet po celé třídě, jednou jí to prošlo, profesor byl nahluchlý, po druhé takový štěstí neměla, podmíněné vyloučení, hádám, že u státnic by to byla konečná. Já bych na to neměla nervy..
Nezlobte se,ale co jste tedy na té škole celé studium dělal?Použít sluchátko,to mně přijde naprosto dětinské,riskantní a pro Vás snad i ponižující.Doufám,že nestudujete na doktora,k Vám bych tedy chodit nechtěla...
Ivik napadlo mě totéž, nebo bude učit naše děti, vnoučata a bude jim za taháky solit pětky. No, to jsme to dopracovali, Vš bude mít s prominutím každý blb a v hlavách budou mít pusto, to se pak nedivme, že vám na operačním sále místo žlučníku vezmou ledvinu, místo levé nohy pravou.
Mě bylo jasné, že mě tu ukamenujete nicméně sám na to nemám nejspíš povahu to udělat, ikdyž vím, že ty státnice teď neudělám :/
No já to vidím občas kolem sebe.V práci máme kluka,kterého jeho matinka donutila udělat si za každou cenu maturitu,jakožto vyučený řezník ji sice na podruhé udělal,ale v pátek mě odrovnal tím,že si musel na kalkulačce na mobilu spočítat,kolik je 30x70,to jsem šla do mdlob.A jinak mi mluvíte/píšete/ z duše,dneska je to samý Bc,DiS,VŠ, a člověk jen vzpomíná,jak to bylo dřív, že to bylo nějak přísnější.
Spoustu let jsi na zkoušku pracoval, pokud ti to dodá trochu jistoty, zkus to. Ale napřed si dobře s rádcem natrénuj, at jste sehraní a nenápadní. Oproti provaleným případům mi tohle přijde jen jako bezvýznamný podvůdek, u zkoušky budeš stejně mluvit sám. Rádce ti stejně stihne jen tuknout a uklidnit tě.
Mě se jedná hlavně o to, aby se mi nestalo, že budu na potítku a nevzpomenu si, co chci psát :/ tam bych potřeboval toho rádce, s tím, že něco by mi vybavil a já si třeba vzpomněl, ale spíš mě zajímá, jak moc velké riziko to je, že mě někdo odhalí :/
Tak kdybych ji neměl, tak asi nejsem na výšce. Ano mám a podvádět jsem nepodváděl. Jen si prostě teďka nevěřím a slyšel jsem o tom, ale koule na to asi nemám..
Já snad neznám jediného co se nebál a přece udělal. Zrovna já nemám nic proti tahákům, opisování-pozměnění informací z internetu na vypracování seminárek. Ale, že bych si ke státnicím vzala nápovědu?, co je moc je prostě moc. Snad za ty roky studia v hlavě něco máte a pokud ne, tak bohužel. Práva v Plzni už fungují zcela jinak.
Odsuzovat Vás nebudu, to už tu udělali jiní, samozřejmě ale s Vaším postupem nesouhlasím.
Jiná věc je ta, že někdy člověk potřebuje "nakopnout", jak píšete ve svých pozdějších reakcích. Takové to úvodní "tam zmiň tohle, nezapomeň na tohle". U maturity z dějepisu byl zkoušející učitel, který zastával - a velice striktně - názor, že studentovi se má říci téma a on má 15 minut mluvit sám. Což, buďme soudní, dokáže jedničkář, který zná téma na min. 95%. Jako přísedící paní tam byla učitelka, která viděla, že o tématu nic nevím. Sem tam "nakopla" - prostě se mě zeptala na otázku, čímž mi dala najevo, o čem bych dále měla mluvit, já zase pár vět řekla (něco se v té kebuli přece jen našlo ) a dala jsem to. Sice za 3, ale dala.
U státnic z literatury jsem dostala téma národní obrození. Povídat se tam dá dost, dokonce jsem ho i docela měla nastudované. Nebo spíš se to dá říct tak, že po 8 letech na gymplu a 4 letech studia ČJ na VŠ prostě člověk musí NO znát dopodrobna, je to téma jako hrom, které se opakuje stále dokola. No, a já si sedla k potítku a nevěděla, co si počít. Měla jsem vygumováno - a trémou to nebylo... Vyučující, která mě ve 3 předmětech topila jako blázen, ke mně přišla a v několika slovech mi nadiktovala osnovu toho, o čem bych měla mluvit. Když jsem domluvila (asi po 20 minutách), málem mi tleskali.
Takže asi tak - máte pravdu, že nakopnout člověk někdy potřebuje. Já bych si to ale u státnic v žádném případě nelajskla, za ten průser to nestojí. Z mého příkladu vidíte, že i nepříjemní vyučující dokáží nakonec pomoci. Také se mi u žádných ze 3 státnic nestalo, že by mi byla otázka/téma zadána(o), aniž by si učitel ověřil, jestli jí rozumím a jestli o tom něco vím. Když jsem vypadala sebejistě, tak mě nechali být (u angliny a pedagogiky/psychologie/didaktiky).
Nedávno jsem četla na internetu, že v ČR je ze ˇvšech studentů VŠ 25% těch, kteří na to prostě nemají. Dneska studuje každý Ferda. Nezlobte se, ale možná jste právě jeden z této čtvrtiny.
Daleko víc si vážím dobrého zedníka, soustružníka, instalatéra, který má jen učňák, ale dovede vzít za práci, je šikovný, není předražený. Než studentík, který x let leští zadkem lavici a ve finále neví nic. Snad Vám za ta léta muselo něco v hlavě utkvět. A další se ještě doučíte.
Jděte do toho poctivě, žádné podfuky hned na začátku produktivního života. Buď to prostě dáte, nebo ne. Státnice je výsledkem toho, co se student za dobu studia naučil. A tudíž byste opravdu umět měl.
A daleko víc by mě těšilo dát to u státnic dohromady sám, byt i s určitými obtížemi, než si nechat napovídat. Je to podlé, bezpracné a ukazuje to, že na to opravdu nemám. Jaga.
"Daleko víc si vážím dobrého zedníka, soustružníka, instalatéra, který má jen učňák, ale dovede vzít za práci, je šikovný, není předražený. Než studentík, který x let leští zadkem lavici a ve finále neví nic." - 100% pravda
Bohužel spousta rodičů natlačí dětičky na gymp a podobně obecně zaměřené školy, děcka vylezou s maturitou a neumí v podstatě nic. Pajdáci aspoň můžou učit, ekonomka dělat účetnictví, zemědělka se starat o půdu, zvířata... ale co gympl, lyceum a podobně? Obecně umí od všeho něco, prakticky nic. Jediná cesta je pak na tu výšku.
myslím, že to není dobrý nápad, když pomineme, že je to podvod a jestli se to provalí budete mít pořádný průser, myslím, že by vás to jen ještě víc znervoznilo, rozhodilo, už tak budete mít nervy na pochodu, natož ještě hlídat tohle. Navíc, ve stresu u zkoušky se obvykle člověk zmobilizuje, jenže vy byste spoléhal na to sluchátko, a tím byste to potlačil. Mslím, že by vám to spíš uškodilo než pomohlo. přeji hodně štěstí!
Na státnice nevím, ale na střední školu a klidným průchodem vysoké školy je to idealní možnost! :D
Hodně jsem se učil a snažil jsem se přidržovat se znamék mezi 1-3, ale potom co jsem začal pracovat, tak se mi dařit ve škole přestalo...
Měl jsem jednoho kamaráda ve třídě, byl to fotbalista. Byl s prominutím totálně natvrdlý! Ale co bylo zajímavé, měl lepší známky než ja! Vůbec jsem to nechápal, do té doby než jsem se nedozvěděl že používá Nanosondy!
Ještě ten týden jsem si je pořídil. A nebudete věřit, ale je to jedna z mých největších změn v životě. Totálně mi to změnilo průběh života. Mohl jsem si vklidu pracovat, zabývat se svými věcmi, dělat si ve volném čase cokoliv a i přes to jsem školu zvládal skoro na samé jedničky! :D
Nanosondy jsou v tomto oboru prostě jednička! Jsem za ně vděčný! X.X
Velice jsem se chtěl tímto svým životním úspěchem podělit někde na internetu a zároveň tímm třeba i někomu pomohu.
Hezký den všem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.