Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, řekněme když budu posílat balík osobě a zaplatím 120,- kč poštovný, které mi pak pošta vrátí, ale osoba balík nepřevezme, a tak se balík vrátí zpět. No a má otázka je: Musí odesílatel platit dalších 120,- poštovný? Nebo jak to je?
Zaplatíš 120,- poštovné - za tyto peníze pošta balík buď doručí nebo ti ho vrátí zpět. Tečka. Žádné vrácení poštovného se nekoná.
Pokud budeš chtít balík poslat znovu, tak se celý postup opakuje.
To znamená:
Zaplatíš 120,- poštovné - za tyto peníze pošta balík buď doručí nebo ti ho vrátí zpět. Tečka. Žádné vrácení poštovného se nekoná.
atd.
atd.
atd.
Jaksi nerozumím, oč tu ikráčí. Jak " které mi pak pošta vrátí"? Pošta by mohla případně nějaké peníze vrátit za nevykonanou službu, například když posílám peníze telegraficky a pošta je doručí za týden; pak by , po reklamaci, mohla vrátit ten příplatek za rychlé doručení. Ale jinak? Kde jste na takovíto scénář přišel? Pošta může platit (zase po reklamaci) za ztrátu nebo poškození, ale jinak? Samozřejmě nevrací ani peníze za dobírku, to je záležitost ezi vámi a příjemcem dobírky, pošta to jen zprostředkuje.
pošta peníze za dobírku vrací , posílám hodně , takže se třeba stane , že zákazník zboží nepřevezme a pošta mi vrátí 16kč za dobírku ( protože tu službu nemohla udělat , tak si jí ani neúčtuje )
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.