Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, asi před 3 měsíci jsem reklamoval hodinky kvůli tomu, že pod sklíčko se dostával prach. Reklamace byla kladně vyřízena a hodinky byli vyměněny. Na nových hodinkách byla úplně stejná vada (pod sklíčkem byl prach a uvnitř se hodinky začali rosit). Druhá reklamace ale byla vyřízena tak, že záruční oprava byla zamítnuta, kvůli mechanickému poškození hodinek (celou dobu leželi v koupelně na stolku!). Hodinky byli vyměneny za nové kvůli "dobrým vztahům se zákazníkem" a celá reklamace byla zamítnuta s tím, že další oprava už bude řešena jako mimozáruční a budu si ji platit. odmítl jsem reklamaci převzít a hodinky jsem v prodejně nechal s tím, že chci ty původní pro soudního znalce, to mi ale bylo odmítnuto. Přitom i na nových hodinkách bylo zřetelně vidět, že pod sklíčkem je zase kupa prachu!
Udeřil jsem na vedoucí, že chci vrátit peníze a od té doby se se mnou nebaví. Pan ředitel mi řekl, že ho to vůbec nezajímá, at si ty hodinky strčím do ... a jejich advokátka mi začala vyhrožovat, že mi bude naúčtováno skladné.
Jak se prosím můžu brátit? Hodinky jsou měl na ruce jenom dvakrát a to před první reklamací a bylo vidět jak každým dnem je tam víc a víc prachu.
Snažil jsem se to řešit slušně, ale bohužel to nejde, to jak se mnou jedná vedoucí a ředitel je naprosto nevídané.
Děkuji moc,
Aleš.
nějak to nechápu " Druhá reklamace ale byla vyřízena tak, že záruční oprava byla zamítnuta, kvůli mechanickému poškození hodinek (celou dobu leželi v koupelně na stolku!). Hodinky byli vyměneny za nové kvůli"dobrým vztahům se zákazníkem" a celá reklamace byla zamítnutas tím, že další oprava už bude řešena jako mimozáruční a budu si ji platit. odmítl jsem reklamaci převzíta hodinky jsem v prodejně nechal s tím, že chci ty původnípro soudního znalce, to mi ale bylo odmítnuto. Přitom i na nových hodinkách bylo zřetelně vidět, že pod sklíčkem je zase kupa prachu! Udeřil jsem na vedoucí, že chci vrátit peníze
Druhá reklamace? Nebo myslíte první reklamace na druhých hodinkách?
Hodinky jste dostal i podruhé nové? V tom případě nemohla být reklamace zamítnutá .
Proč jste nechal hodinky na prodejně, když vám dává prodejce nové?
Proč by vám měl prodejce dát ty původní , když vám dává nové?
Že chcete peníze , jste měl udat do reklamačího protokolu při sepisování reklamace a né po vyřízení .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.