Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace obuvi - mohu odmítnout opravu?

Od: mahulena odpovědí: 26 změna:

Poradil by mi někdo s touto situací? V dubnu 2010 jsem koupila koženou obuv, v září reklamovala - rozlepili se obě špičky (žralok), prodejna dala obuv k opravě místnímu ševci - boty slepeny. Za týden se propadly obě paty a rozpadl se vnitřní opatek v obou botách. Podána druhá reklamace s tím, že v kolonce požadavek zákazníka jsem uvedla - vrátit peníze. Prodavačka do reklamačního listu napsala - opravitelné, prý to tak musí psát vždy. Ve lhůtě 30 dnů reklamace vyřízena, boty opraveny - podpaty vyplněny (jak a čím nevím) a opatky zalepeny (polepeny) světle hnědou kůží (boty jsou celé černé), která je přehrnuta až přes okraj na vnější stranu bot, celé od lepidla, okraje okousané – opět opravil místní švec. Boty jsou pravděpodobně funkční, nicméně vzhledově absolutně znehodnoceny, nenositelné. Odmítla jsem je převzít, do obchodu prý tedy přijede ředitelka prodejce, která boty posoudí. Mám právo takto opravené boty odmítnout a trvat na vrácení peněz nebo nehraje roli JAK jsou boty opraveny, hlavně že nějak a dá se v nich chodit a reklamace je tím vyřízena? Děkuji za radu jak dále postupovat.

 

 

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cyril*

0x

Určitě ano! Můžete pak chodit v rozbitých nebo si sehnat jiné.

 

karina*

0x

mahulena, pokud reklamujete boty, je už na prodavači, zda posoudí jejich stav jako neopravitelný a dá Vám možnost výběru jiných bot či vrácení peněz, nebo je zašle výrobci, který je buď opraví , nebo zkonstatuje, že jsou neopravitelné a zašle buď opravené boty nebo protokol o tom , že boty nelze opravit do obchodu (pak Vám tam zase nabídnout buď boty nové, nebo vrácení peněz), kde jste podala reklamaci. Lhůta je 30 dní. Takže opravu odmítnout nemůžete, musíte vyčkat na posouzení. Většinou ale nedělají v obchodě žádné problémy, já např. minulý týden reklamovala boty a vybrala jsem si hned nové. Je pravda, že byly evidentně neopravitelné.Karina

 


0x

reklamovat můžete i reklamaci, jestliže vedoucí rozhodně, že obuv je opravena správně ale vy s kvalitou nesouhlasíte, máte na to právo. Musí třetí rozhodnout, kdo má pravdu. jedině znalec. Nikdo jiný. takže buď se smíříte s opravou, nebo sepíšete protokol, (všechny kopie si necháte) a najdete soudního znalce.

cyril*

Omyl, pane kolego. jako třetí může rozhodovat jedině soud. Zda za součinnosti znalce či bez něho je věcí soudu. (to v případě, že soudce je původem vystudovaný "prták")

sousede, když to po sobě čtu, tak nechápu proč jsem to takto napsal. Přesně jsem měl na mysli, znalec vypracuje posudek a SOUD určí ROZSUDEK.

omlouvám se za popletení.

 


0x

no tak to si z Vás snad v tom obchodě dělají srandu...takto opravené boty bych také odmítla převzít! Je také zvláštní, že boty nebyly zaslány přímo výrobci...Pokud se propadnou obě paty, tak si myslím, že tato závada je prostě neopravitelná. A polepení sv. hnědou kůží...špinavé od lepidla...no to snad nemyslí vážně. Pohrozila bych jim obchodní inspekcí a zasláním bot k posouzení znalci.

cyril*

Odpovídáte sama sobě? To se tu poslední dobou docela rozmáhá.

cyril- to bylo jako na mě, že odpovídám sama sobě? :D Nejste trochu přepracován?

karina*

sabrina, koukám, že Vy o těch botech víte víc než nám mahulena napsala .Karina

kenique

Karino, Sabrina si jen přečetla celou moji otázku - vše o čem píše, je tam popsáno

Díky za názory.

karina*
kenigue, já tedy vidím jen toto:
Reklamace obuvi - mohu odmítnout opravu?
Autor: mahulena Datum: vcera 14:21 odpovědí: 8
Odpovědět Zpět do rubriky Skočit na nejnovější odpověď
A chápu, že jste zároveň mahulena, to snad vidí každý. Jediné co nechápu je to, kde sabrina vidí vaše prošlapané boty. Karina

nevím, jestli je sabrina mahulena, nicméně stav bot před i po reklamaci mahulena v příspěvku popisuje a sabriny příspěvek vychází z toho, co už bylo napsáno

karina*

tak to tady řádí šotek, já nevidím žádný text, jen nadpis.... Tak je někde chyba a dám restar. Kar.

no fakt, otázka tu je, pokud ji nevidíte, zkuste řešit s adminem, v čem máte problém.

obrázek z monitoru:

kenique

Sabrina opravdu nejsem, nebuďte jak malý děti proboha! A pro ty kdo si neumí najít celou otázku ji zde kopíruji (takto jsem ji zadala):

Poradil by mi někdo s touto situací? V dubnu 2010 jsem koupila koženou obuv, v září reklamovala - rozlepili se obě špičky (žralok), prodejna dala obuv k opravě místnímu ševci - boty slepeny. Za týden se propadly obě paty a rozpadl se vnitřní opatek v obou botách. Podána druhá reklamace s tím, že v kolonce požadavek zákazníka jsem uvedla - vrátit peníze. Prodavačka do reklamačního listu napsala - opravitelné, prý to tak musí psát vždy. Ve lhůtě 30 dnů reklamace vyřízena, boty opraveny - paty vyplněny (jak a čím nevím) a opatky zalepeny (polepeny) světle hnědou kůží (boty jsou celé černé), která je přehrnuta až přes okraj na vnější stranu bot, celé od lepidla, okraje "okousané" _ opět opravil místní švec. Boty jsou pravděpodobně funkční, nicméně vzhledově absolutně znehodnoceny, nenositelné. Odmítla jsem je převzít, do obchodu prý přijede ředitelka prodejce, která boty posoudí. Mám právo takto "opravené" boty odmítnout a trvat na vrácení peněz (půl roku staré boty 2x opravené a ještě takovým způsobem) nebo nehraje roli JAK jsou boty opraveny, hlavně že nějak a dá se v nich chodit?

Stačí? A moc díky těm, kdo se věnují tématům a ne zjištování, zda si někdo odpovídá sám nebo se za někoho vydává.

karina*

kenique,

1) Text otázky , pokud je vidět se nedohledává, text je součástí nadpisu otázky . Vidím i po vyčištění PC a restartu stále jen ten váš nadpis k otázce. To co jste teď překopírovala opravdu nevidím, takže to není o mé neschopnosti. Kde je chyba ale nevím.

2) Nevzbuzujete ve mě důvěru, když se jednou nazýváte mahulena a jednou kenique.

Karina

kenique

No comment.

P.S. kenique = je NICK pod kterým se přihlašuji a mahulena = část e-mailové adresy, která se automaticky zobrazuje v záhlaví odpovědí.

Ale i tak díky.

karina*

Tohle pochopí asi jen admin.Třeba mě to vysvětlí. Naprosté většině lidí se jako "autor" otázky objevuje jeho zdejší nick. Vy tam máte automaticky část mejlovky, to je divné ...Karina

karina- já myslím, že je nějaký problém u Vás... já jsem si to asi nevymyslela:D.

karina*

sabrina jj, problém nějaký mám, ale jen u téhle otázky . To je divné. Nevím co bych s tím tady ještě mohla udělat, jinak mě NB funguje dobře.Karina

Já jsem to teprve teď dočetla do konce...je to vážně divné, že nevidíte celý dotaz...třeba se admin ozve.

rob*

Karino, já vidím taky jen předmět ...

doplněno 15.12.10 10:36:

co máte za prohlížeč?

 

karina*

rob, maxthon. To jsem ráda, že v tom nejsem sama .Kar.

rob*

já to nevidím v IE6, třeba to bude stopa pro admina

cyril*

Sama v tom zcela jistě nejste, celý dotaz se mi zobrazil až dnes.

 

buss

0x

Vážená, přesný postup reklamace najdete v ObčZ, reklamační podmínky obchodníka s ním mohou být v rozporu.
Můžete si i přibrat znalce a pak poslední instancí je soud. Jsou i další orgány na obchodníka dohlížející, nehledě na int, kde jsou organizace se tím zabývající, zkuste oslovit je.
Bortí se přepážky pod patou u čajňanského levného zboží. Nesmíte moc dupat, skákat už vůůbec ne.
Prodejci hřeší na to, že kupec s tím k soudu nepůjde.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]