Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny rádce, potřeboval bych poradit. Jsem zaregistrován na aukru asi jeden rok, nikdy jsem tam nic neprodal ani nekoupil a ani tam často nechodím. A hele a dneska mi přišel mail na kterém chcou po mě zaplatit nějaké peníze, že jsem nic neprodal. Můžete mi teda poradit jestli to je nějaký blábol nebo pravda? Ale v životě jsem o tom neslyšel.
E-mail viz dole:
rádi bychom Vám připomněli, že na Vašem kontě evidujeme neuhrazené závazky za služby poskytované servisem Aukro.cz. Částka k úhradě činí celkem -10.20 Kc.
Na účtu jste neprodal/-a už více než měsíc žádný předmět, proto Vás tímto žádáme o úhradu platby do 30 dnů od obdržení tohoto oznámení.
Pokud jste tuto zprávu obdržel/-a po uskutečnění Vaší platby (peníze jsou právě převáděny na Váš Aukro účet), berte ji prosím jako oznámení.
Za vyrovnání účtu Vám děkujeme.
Neuhrazení dlužné částky může znamenat zablokování Vašeho přístupu do některých důležitých částí Aukro.cz a předání k vyřízení inkasní společnosti APS
Adresát, banka, číslo bankovního účtu:
Aukro s.r.o.
nám. T. G. Masaryka 1280
760 01 Zlín
ČSOB,a.s., nám. T.G. Masaryka 4349, 760 01 Zlín
203753539/0300
Mrkni se na sazebník: aukro.cz/... Pokud tam tvůj případ nenajdeš.Může to být opravdu Něco vystaveného a neprodaného,nebo jsis aktivoval zpoplatněnou službu např.Manažer prodeje.Také můžeš na email zareagovat zpětným dotazem na aukro a požádat o vysvětlení.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.