Nejste přihlášen/a.
Nikdy jsem neměl, nemám a ani mít nehodlám cokoliv společného s bankou "uniсreditbank". Mobil pro bankovnictví nepoužívám, takže v něm nemám ani žádnou bankovní aplikaci. Přesto mi dneska přišla tahle humorná zpráva.
"Vážený zákazníku,
Tímto e-mailem vás informujeme, že je nutné znovu aktivovat vaši mobilní aplikaci, protože její platnost brzy vyprší.
Z důvodu bezpečnostních předpisů musíte znovu aktivovat svou mobilní aplikaci. Pokud tak neučiníte, můžeme z důvodu bezpečnostních předpisů pozastavit aktivaci vašeho zařízení a zmrazit vaše prostředky. Proces opětovné aktivace můžete zahájit níže:
Znovu aktivovat zde
S pozdravem"
Co je to zase za ptákovinu ? Samozřejmě nic aktivovat nehodlám (ono vlastně ani není co ) a zpráva už je v koši.
Prostě pokus o fišink. Jedině snad přeposlat příslušné bance, ale oni o tom asi už vědi, takže asi zbytečné. Jistě že to podvodníci zkouší, at už jde o fedex nebo cokoliv jiného, on se někdo, kdo jim dvířka otevře, občas najde. Pak až budou něco takového chtít posílat doopravdy, tak jim to nikdo neuvěří, podobně jako když na VŠ posílali mejl podobný fišingu na změnu hesla (jasně že jsem nereagoval a na odkaz neklikal, přesně jak nás to učili).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.