Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Půjdete k volbám?

Od: ruda74 odpovědí: 152 změna:

Dobý den, půjdete k nejbližším volbám, nebo už nemáte zájem? Já plánuji jít a pokud budu volit, tak zásadně člověka, který ve vládě nikdy nepůsobil a bude co "nejvíce neznámý". Jen tak si myslím, že půjde trochu zatočit s tím, co tu máme. Co vy na to?

 

 

152 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®

6x
Dobrý den, pokud se dožiji, tak volit budu. Zdravím!

 


6x

Dobrý den, pokud se dožiji, tak volit budu. Zdravím!

(díky pane Bene.)

ben®

milancukrar - no, napsal jsem to takto, protože svět a život se nějak zrychluje, do voleb je ještě dost daleko a jistého nic není.

Jasně, nikdo nevíme kdy to přijde. Minule jsem jel ze Slovenska, proti se vyřítilo auto, brzil jsem i očima, už jel skoro příkopem. Dobře to dopadlo, ale být rychlejší (pomalejší) o jednu až dvě vteřiny, asi by to bylo horší.

ben®

milancukrar - to je fakt, aneb citace z "Básníků": "Nalevo rakety, napravo rakety a ona řeší . . ." .

Jasná pravda, večer jsme to slavili, že jsme dojeli. Jen ten křik ženských v autě mne dost vyděsila. Řvali i když jsme již stáli.

vili
Pane Miláně, zkušenosti v tomto směru nemám, ale údajně ženy nejvíce řvou, když se pak utřete do záclony.
Jinak já jsem už pevně rozhodnutý, že letos poprvé volit nepůjdu. Strany, co bych nejspíš volil, bych jen utvrdil v tom, že to dělají dobře, i když jsem z jejich politiky bytostně zklamaný. Ale volit jen proti někomu se mi zdá horší než je v tom názoru podporovat. To raději at vyhraje ten nemajitel, aby se do příštích voleb vzpamatovali.
asd1

Milane přesně tohle mám na mysli když tvrdim že můžeš jezdit sebeopatrněji a předvídavě, ale vyskočí nečekaná situace a kvalitní gumy se sakra hodí a může to udělat rozdíl "vykličkuju z toho X nabořim káru. Je rozdíl když to brzdí i zatáčí nebo když se to jen sune jak sáňky, a přesně takový je rozdíl mezi dobrou a mizernou gumou... Ještě větší rozdíl je když v autě sedí někdo kdo v životě nepotkal smyk a někdo kdo má natrénováno, tam se ty rozdíly násobí, tomu prvnímu to trochu klouzne a je v hajzlu, tomu druhýmu to klouzne tak to srovná a pohoda.. Tady to asi bylo o fous, na dobrých gumách bys měl ve stejný situaci větší rezervu (nebo taky někoho na klouzavých bruslích v kufru

Kdo nejde k volbám ten má na háku kam země bude směřovat, tak at si pak nestěžuje..

vili
Add, ano, méně mi vadí, kam země bude směřovat po volbách, v kterých nebudu volit, než podpora strany, s kterou už nesouhlasím.
Jsem přesvědčen, že se mně politická rozhodnutí vítěze budou týkat méně než jejich voličů.
A sebereflexe poražených a přemýšlení nad chybami je do budoucna taky důležitá.

Pane asd1, ani Vám nesdělím, jaké jsem měl zimní gumy.

U nás se říká, že jsem zadnicí (ale jiné slovo) mohl skřípat desítku kulatinu, jak jsem měl zadek stažený. Uf, vyšlo to a jsem rád.

 


5x

Od doby, kdy jsem nabyl volební právo, jsem byl volit pokaždé, takže půjdu zase.

 

volyc

5x
Chodim jiz dlouha leta, vubec to nepomaha, ale nevzdam to

 


5x

Volit rozhodně půjdu, i když je to v našich volbách lehce na palici . Podle mě by měla vládnout strana, která dostane nejvíc hlasů a ne banda bezvýznamných stran, které samostatně dokáží s bídou překročit hranici 5%.

Jestli chcete volit málo známého člověka (stranu), nemusíte se obtěžovat. Výsledek bude stejný, jako byste k volbám vůbec nešel.

 

agentpavek

4x
Jo a budu volit Bureše! Co si budeme, na hradě kolaborant od prezidenta Voloďi z UK a Fialu posílají tam kam patří už i Muni, už jenom čekám až zanikne kompletně pirátská strana, kéž by u nás byla taková nádherná demokracie jako na Slovensku, současného Slovenského prezidenta a premiéra podporuje k 15.3.2025 80% slovenských občanů, podle nezávislé slovenské agentury. Ten kdo volí stan/spolu ten je vůl. Okamuru se vyhodit nepodaří už mu potvrdili stížnost proti usnesení a nikdo ho nestíhá protože se nestal trestný čin ani přestupek.

 

honzas11

3x
Ohledně vaší strategie si myslim, že pokud mate namysli strany, ktere nemaji realnou sanci dostat se do snemovny, tak je lepsi zustat doma. Ja jsem to hodil parkrat svobodnym, ale porad jsou marní jak sáňky v létě. Zatim nejsem rozhodnutý... Co vím jistě, tak listek od spolu poslouzi dobré věci a to zatopu v kamnech. PS samozřejmě spolu s nejvetsimi odborniky pres skozeni piraty.
ruda74

To ne, volit můžete i zavedenou stranu, ale důležité je volit někoho, kdo tam jestě nebyl a je malá ryba, bez vazby kmotrů.

honzas11
Takze se bavime o motoristech a teoreticky o stačilo?
trtr

No asi myslel jen nové lidi - poslance, ale nevím.

id
Proč si odpovídáte sám sobě?
Volit neznámého člověka je o ničem. Sám nic neprosadí a pokud chce tam vydržet, musí se přizpůsobit. Ráno v klubu dostane rozpis - bod 1 volíš NE, bod č 2 zdržel se, u bodu č. 3 odejdeš ze sálu atd.

 


2x
Od 1989 jsem to bral jako svou morální povinnost.
Letos poprve váhám. No uvidíme, máme ještě půl roku.

Prosím, jděte a volte podle svého já.

Milane, - moje "Já" nic prozatím neříká. Ale máme ještě půl roku, tak není vše ztraceno, snad se ozve

nic prozatím neříká***to je škoda, ale věřím, že se to do voleb vyřeší. Každá má z čeho vybírat...

juraja - "Letos poprve váhám..."

Jo, také mám pochybnosti, jestli to k něčemu je. At už totiž volby vyhraje kdokoliv, stejně ho vždycky převálcuje banda bezvýznamných stran, které by často samostatně nedosáhli ani na těch potřebných 5 %.

ben®

magdon - kdo chce zažít podobný adrenalin, jako nyní zažívají občané USA, ten u nás bude volit Hnutí ANO 2011 (ochránce vdov, sirotků, důchodců a záruku míru i blahobytu) .

jiofa

ben: Jo, jo. Babiš (ANO) to přivede do stavu Ruska, USA a koho tam máte dalšího?

ben®

jiofa - hlavně, aby pan Babiš (když už jste ho zmínil, nikoliv já) zůstal v politice co nejdéle, protože momentálně tam větší komik není .

 

007cz

2x
Babiš je ochoten se bavit s Ruskem.
S Ruskem, který v sousední zemi páchá tolik zla a utrpení.
S Ruskem, kterému vládne terorista a masový vrah.
S Ruskem,který nás tu tolik let okupovalo a bralo svobodu.
To je vše,co o něm potřebuji vědět.
U voleb si na to vzpomenu.
honzas11
Nehraj tu divadlo.. ty jsi 5kolkar jak vyšitý, tak si nech to kňouráni, kdyz sam vis, ze to tak ci tak hodis fialovi, pripadne piratum.
asd1
Jaký divadlo vždyt má pravdu..

honzas11,

může mít někdo jiný názor, nežli Vy. Je třeba Vás za to urážet, že se Vám líbí jiná strana či hnutí?

honzas11
Divadlo v tom, ze ze by jen pomyslel na volbu Babiše, kdyz je to evidentni volic 5koalice... Co je na tom urazliveho? On ma neustale ma potrebu plivat jedovate sliny... A to babise nemam rad a nikdy jsem ho nevolil.
007cz
Honzo nerozčilujte se, není to zdravé, když to na vás přijde ulevte si, třeba vykričte do světa které volební lístky narvete do kamen.
honzas11
A realitou je smiich.. proc se vztekat..? Ta to beru s humorem, kdyz kolem se vyskytují samí baviči, tak to ani jinak nejde.
liska5

007- moje slova!

 

ltz

2x
Svobodné volby. Každý si zvolí toho, koho on sám chce. A kdo nechce, nemusí volit, ale at potom nenadává. Jinak proč nevolil, se ale nikdo vyptávat nebude, ani ho za to věznit.

 


2x

Zdravím,

ano vždy chodím volit. A vždy až v sobotu, těsně před 14. hodinou a dávám ten rozhodující hlas!

 


2x

Určitě půjdu a opět, již po několikáte, to hodím Svobodným. A vím, že to bude nejspíš propadlý hlas, protože neslibují blahobyt, ale osobní zodpovědnost a to se dneska zkrátka nenosí. Ale šanci by dostat měli.

prostromek

Možná, že to nebude ztracený hlas.

Hnutí SPD, Svobodní, PRO J. Rajchla a Trikolora mají v pátek podepsat memorandum o spolupráci pro sněmovní volby.

ceskenoviny.cz/...

ben®
prostromek - zdá se, že jsou názorově pružní. Před časem titíž kritizovali předvolební koalice a spojenectví (tedy, již dnešní spojenci SPD a Trikolora).
honzas11
Ano a potom zjistili, ze bez kmotru za zady s desitkami milionu na ucte to úspěšně nejde. Obcas vidam sichtarovou a jinak zdechl pes.
prostromek

Za mě konečně procitli a zjistili, že se musí domluvit a sjednotit, jako před lety pětikolka.

Samostatně nedosáhnou na potřebná procenta, ale po spojení je bude volit více občanů a mají tak větší šanci projít do parlamentní sněmovny a získat nějaké to křeslo.

Vlastně nedělají nic jiného, než koalice Spolu před nimi. Ano kritizovali, a když vidí, jak jim to pěkně funguje, Rychetský tenkrát posvětil, tak proč by vyzkoušené neopakovali. Nic není černé a nic bílé. Všude se najdou dobří lidé, dobří politici, ale i špatní lidé a špatní politici. Stejně tak to platí u občanů v naší republice, v jiných zemích i světadílech.

Osobně zastávám komunikaci a spolupráci. Tak snad tuto cestu najdou i ti jmenovaní v mém předcházejícím příspěvku.

Já vám to neberu, vždyt si volte toho svého Bábiše, či Fialu, ale ty zase neoslovují mě.

km

ještě si dokážu představit, že jim to hodím (mám dobrou představivost), ale s tím, že bych zároveň volil celou tu zmíněnou skvadru, tak to teda ne to radši ten propadlej hlas. a po shlédnutí jejich webu jsem si to jen potvrdil, že to není moje cesta

prostromek

starejpes - 12.33 byla reakce na ben.

Moje preference jsem neuvedla.

007cz
Aspoň bude ta banda prorusských švábů pěkně pohromadě.

SPD, Svobodní, PRO J. Rajchla a Trikolora
Takže tahle elita národa se spojuje, no proč ne, akorát mi tam nededí ti Svobodní, tímhle si definitivně odradí pravicové voliče. Zřejmě se domnívají, že už hůř být nemůže, tak se spojí i s touhle bandou dezolátů.

honzas11
Urcite by bylo rozumnější, kdyby se spojili s motoristy, když už...
prostromek

Docela jsem Svobodným fandila - tedy Gregorovi (Odchod.eu). A před minulými volbami jsem od nich měla na plotě i vyvěšený plakát.

A najednou také změnil názor.

Několik let byl za vystoupení z EU a najednou byl za ostat v EU.

Koluje takový vtip.

Ptají se politika, proč nedodrželi sliby, které prezentovali před volbami?

Politik opověděl - Kdybychom napsali pravdu, tak by nás nikdo nevolil!

trtr

Za mě, než kecy, tak raději žádná kampaň. Nebo, jak pravil jeden známý (kamarád) - kampaň ve stylu: rozkrademe co ještě jde, domrvíme co ještě není,... heslo rabovat a brakovat,... Nejhorší je, že se to i děje, pod imunitou a nelze stíhat. Měli bychom požadovat zrušení imunity, jinak volby nechceme - není demokratické nenést odpovědnost za své činy!

pravic

@starejpes: Po podepsání memoranda, stále budete volit Svobodné, kteří se spolčili s národními socialisty, levicovými národovci, popírající veškeré hodnoty, o kterých jste psal?

Ano, i když jsem jim napsal, že mě s tím moc radost neudělali. Nemám v úmyslu se překabátit jinám. Jejich rozhodnutí do jidsté míry chápu.

pravic

Respektuji a trochu rozumím. Pro mě je to naopak definitivní opuštění idejí a hodnot, na kterých strana stála a vyjádření naprosté loajality Tomiu Okamurovi, kterému nevěřím ani dobrý den, je to prototyp politika / obchodníka se strachem mířící na ty nejnižší a nejjednodušší pudy. To jako pravicový člověk nikdy nedokážu přijmout. Můj hlas Svobodní tímto ztratili. Národní levice není řešením, at je tato vláda sebevíc otřesná. Toto znamená postupné vplynutí strany do nacionalistického bahna. Toho já se nebudu účasnit. Tak snad budete mít štastnou ruku.

Víte, pane, já na to zase nahlížím jinak. Vemte si jaké jsou jejich možnosti. Svých příznivců moc nikdy neměli, protože nedělali řvavou politiku. Mohli tedy zůstat i nadále bokem ostatních a nic by se nezměnilo. Nás pár pravicově smýšlejících voličů by je sice dále podporovalo, ale pořád s mizivým výsledkem.

Anebo se s někým spojit. Rozhodně by mě zklamali víc, kdyby šli na ruku Fialovi, Babišovi, Pirátům či Rakušanovi a Konečné se Zelenýma.

Takže zůstávají Motoristé a pak ten současný pakt. Proč zvolili tuto cestu nevím, nejsem v jejich klubu, ale asi k tomu měli důvody, proč to tak je.

Zatím mě však nezklamali tak, abych je opustil. Možná k tomu někdy dojde, ale zrovna teď bych je neoslabil, neutek jinam.

Víte, pane, já na to zase nahlížím jinak. Vemte si jaké jsou jejich možnosti. Svých příznivců moc nikdy neměli, protože nedělali řvavou politiku. Mohli tedy zůstat i nadále bokem ostatních a nic by se nezměnilo. Nás, pár pravicově smýšlejících voličů, by je sice dále podporovalo, ale pořád s mizivým výsledkem.

Anebo se s někým spojit. Rozhodně by mě zklamali víc, kdyby šli na ruku Fialovi, Babišovi, Pirátům či Rakušanovi a Konečné se Zelenýma.

Takže zůstávají Motoristé a pak ten současný pakt. Proč zvolili tuto cestu nevím, nejsem v jejich klubu, ale asi k tomu měli důvody, proč to tak je.

Zatím mě však nezklamali tak, abych je opustil. Možná k tomu někdy dojde, ale zrovna teď bych je neoslabil, neutek jinám.

007cz
Tak třeba pí. Šichtařová je naprosto stejný obchodník se strachem jako p.Okamura, naprosto se k sobě hodí.
Grande finale Kalamity Džejn české ekonomiky:
2025: "Šichtařová kandiduje s Okamurou: Revoluce
ZDRAVÉHO rozumu! Jako v USA!"
2024: "Vztek Šichtařové. Krize, o které se raději
nemluví"...
2023: „Nacházíme se v systémové krizi“
2022: „Tahle krize nemá rychlé řešení"
2021: „Markéta Šichtařová: Čelíme krizi naruby!“
2020: „Krizi nemáme za sebou“
2019: „Šichtařová: Krize? Ne. Přijde úplný rozvrat“
2018: „Šichtařová: Další krize je na spadnutí!“
2017: „Časovaná bomba, blíží se krize. A budeme
bezbranní, varuje Markéta Šichtařová“
2016: „Už aby přišla nějaká krize. Markéta Šichtařová
nabádá k urychlenému ochlazení ekonomiky“
2016: „Ekonomka: Chystejme se na krizi!“
2015: "Šichtařová: Známe viníka přicházející krize“
2015: „Velice pomalu, pozvolna, přichází nová Krize“ 2014: „Šichtařová: přijde třetí krize“
2013: „Otázkou je, zda jsme venku z krize“
Kdyby se raději věnovala domácím porodům tam má alespoň bohaté zkušenosti.
km
22.03.25 23:47

KRIZÉÉÉ!

Ááaaá tak se nám Šarapatka zase ozval.
Copak, ten pán už zase někde kandiduje?
Nebo hledá teplé místečko?

A nula nula sedmičko, přečetl jte si i ty texty, nebo jem nadpisy?

007cz
Nečetl, sice se ty knihy rozdávají po knihkupectvích spolu s
veledílem V. Klause skoro zadarmo, pochybné weby jako PL nenavstěvuji tak mi stačí pár recenzí.
Existuje typ lidí, kteří se živí tím, že neustále věští krizi. Už od roku 2015 od nich posloucháme, že udeří krize a že se budeme mít zase špatně. Ekonomie neumí předpovídat krize, je to mladá věda a v tomto ohledu je na rozdíl od některých jiných věd ještě poněkud nerozvinutá. Kdybychom takovou predikci znali, tak se na krizi připravíme a třeba ji tím vyvoláme i dříve. … Krize je nahodilý jev, který skuteční ekonomové neumějí předpovídat. A takoví ti zkázopravci, které slyšíme v médiích, že krize na sto procent přijde, jsou lidé, kteří to také neví, ale budují si na tom svůj osobní marketing.“
honzas11
Kdyz se podivas na historii vyvoje hdp, tak ten vyvoj je periodicky.. par let je rust a pak prijde recese a krize, ktera ma vetsinou nějaký spouštěč, takže určitě to nelze predpovedet přesně na rok. Problem je ale predluzenost, ktera krize umocnuje. Mozna to je strasak pani Sichtarove.

007cz: Snad ve všem má Šichtářová pravdu. Krize je na spadnutí. Okamura varuje před imigranty, at už z Afriky nebo Ukrajiny a má taky pravdu. Po válce se nebudeme stačit divit, jaká verbež nám tu naleze. Šichtářovou nemám rád jen kvůli jedné věci. Že nadává na Rusko. Tím u mne skončila.

Přibližně v čem má Šichtařová pravdu? Nešlo by to nějak rozvést?
Děkuji.
007cz
Somi co je ta Šichtařová za zrůdu...odporné.
Šichtařová, verze 1944:
"Je sice pravda, že Hitler zplynoval v Osvětimi nějaké Židy, ale neměli ho dráždit. A kdo ví, jak to vůbec celé doopravdy bylo."

 

jiofa

2x

Určitě půjdu a přesvedčil jsem či ještě přesvědčím další nerozhodnuté voliče. Tahle vláda musí skončit. Něco takového s nepřesvědčivým Fialou v čele není možné aby zde nadále vládlo.

nox®
No a díky tomu nám s největší pravděpodobností opět budou vládnout ti, kteří tuto zemi poslali na dlouhé roky do dluhové spirály, výměnou za rekordní zisky firem velkouzenáře, ti, kteří vyhlašovali protiústavní nařízení, diskriminovali obyvatele a udělali si dlouhatánský mejdan v nouzovém stavu. V tom lepším případě s podporou Motoristů sami sobě, v tom horším případě s návratem komunistů. Souhlasil bych s tím že výkon Fialy není přesvědčivý a z mého pohledu Spolu prostě neumí předvolební kampaň tak, aby dokázala zaujmout. Ale dokážete říct, co tak špatného udělala tato vláda (a prosím ne nesmysly jako okradla důchodce a vycházejme z toho, v jaké situaci se nacházela, tedy rekordní schodek, válka na Ukrajině, energetická krize atd.), že si zaslouží ze všech stran tolik nenávisti? Když se totiž na celý stav podívám z nezaujatého hlediska, tak sice ji za moc věcí chválit nemůžu, ale spousta obecně kritizovaných věci byla zvládnuta sice s obtížemi, ale poměrně zdravým způsobem oproti zemím, kde se tleskalo za různé regulace a stropy, které skončily naprostým fiaskem. Jediné, za co bych osobně této vládě nejvíce vyčinil, je přidávání si na platech v době, kdy tu panovalo lehké utahování opasků. Na druhé straně, když se podíváme k sousedům, kde vládne Fico a jeho sebranka, která si jako první věc, kromě schválení prokorupčních zákonů, přidala desetitisíce, až sto tisíc na platech, vyhlásila doživotní rentu premiérovi a na oplátku utáhla opasky obyvatelům, tam ti samí lidé tleskají za takovou politiku, ač je to pravý opak, co ti samí lidé chtějí...
ben®

nox - máte docela pravdu, ale musíte si uvědomit, že "hafo" voličů volí jen v očekávání okamžitého prospěchu pro sebe a na další generaci a jejich život kašle/nezajímá je (a to nemluvě o ideích/ideálech/vizích). A jak asi může volit někdo, kdo za bolševika "statečně" bránil naši západní hranici proti narušitelům, či jiný, který vyčůraně přebíhá ve volbách vždy k té straně, kde cítí, že mu bude lépe.

Z jednoho rozhovoru s ekonomem myslím nějaké banky: "Jen za dva roky zvládla Schillerová zadlužit naši zem za bilion. Naštěstí dělala rozpočet jen tři roky."

Nox to píše velmi trefně. Současná vláda převzala Českou republiku v naprosto rozesraném stavu po Babišově vládě a má snahu tento stav zlepšit. Bohužel Fiala se ukazuje jako slabý premiér, který si uměl došlápnout akorát na pirátského ministra Bartoše, ovšem stejně slabé ministry Stanjuru (ODS) a Válka (TOP09) neodvolá, ač by si to oba též zasloužili. A to je zcela určitě a nepochybně dobrý důvod k tomu, abychom si do vedení země znovu zvolili stejnou partu, která se neosvědčila a tuto zem neuměla dobře řídit, a nové vládě způsobila extrémní problémy, se kterými se potýká dodnes.
Toto bych tedy rád vzkázal voličům velkého guru Babiše s jeho věhlasnou expertkou na finance: opravdu obdivuji vaši inteligenci a bystrý úsudek

nox®
Ano, ten osobní prospěch je jistý, s tím se setkávám bohužel i mezi známými. Neodsuzuji to, chápu, že určitá sobeckost a myslet v první řadě na sebe a svůj prospěch je logická, ač se tohle projevuje spíše u lidí na něčem/někom závislých, at už je to nějaký sociální systém, podpory, důchody a finanční nejistota. Ovšem chtěl bych se více zaměřit na ten původní názor, že tahle vláda nesmí pokračovat, to, co člověk slyší ze všech stran, jak je asociální, jak je špatná, jak chce válčit a já nevim, co vše. Protože ač nejsem rozhodně žádný fanoušek Fialy a to co jsem na něj slyšel z různých zdrojů blízkých politice, na důvěře moc nepřidá, nemohu se spoustou těch věcí souhlasit a mnohdy připomíná jen a pouze hledání hole na psa, protože at je odpověď jakákoliv, vždy je špatná a jako protiargument chodí jen urážky.

 


2x

Výbušné téma. Půjdu k volbám jako vždy /pokud to půjde/. Volit budu pro děti a vnoučata. Takže demokraticky. Vždy si na to vzpomenu v supermarketu...na co ty lidi nadávají, když mají plné koše blbostí a zbytečností?

 


2x

Je to Sophiina volba. Když vyřadím všechny nedemokratické strany /a že jich je/, vyřadím strany, které se do parlamentu nedostanou, pak ty kde nesouhlasím s volebním programem, tak mi asi nikdo nezbyde. Jenže nechci aby můj hlas byl rozdán darebákům, takže k volbám musím. Takže kompromis. Jako vždy v životě, ve vztazích, ve všem... Snad mi to svědomí odpustí.

honzas11
Které strany jsou nedemokratické? Predpokladam, ze to jsou strany, ktere neplni sliby a program, za který byli zvoleni.

ze to jsou strany, ktere neplni sliby

Pane Honzo, znáte některou stranu na světě, která splní to co slíbila?

honzas11
Milane neptejte se me na neco, co jsem nenapsal.. napsal jsem plní a v jakem rozsahu se ji to podaří je druha vec. Pokud ale někdo činí pravý opak, tak je to podle meho nazoru nedemokratické. Zalezi, co pan ringo spatruje ve slově nedemokratické.

Ptám se proto Vás, páč jste napsal ktere neplni sliby

Teď ale píšete "napsal jsem plní"

Ale to nic, jen jsem se chtěl nechal poučit...

Pokud se někdo hlásí k zásadám, které potlačují práva občanů a chtějí náš stát uvrhnout do problémů s odchodem z NATO a EU, pak jsou to nedemokratické strany. Jak se některým stranám daří plnit volební sliby je druhá věc. Jak psal Milan - toto se nedaří skoro nikomu. A nyní je to podobné, jako když si domluvím rande v 17 hodin, cestou si zlomím nohu a jsem snad za darebáka, že se změnily podmínky? Začala válka a všude je zmatek a zmar. To se prostě nedá dodržovat vše. Nicméně náš stát je na tom dobře. Jen lidi fňukají a stále natahují ruku. Je to v současné době velká móda. A nehodlám se nechat zatáhnout do demagogických keců.

honzas11
Vy si ale pletete pojmy s dojmy. Aby se toto mohlo stat, tak by nejprve musely byt demokraticky zvoleni. A pokud je lidi s timto programem zvoli, tak na tom nic nedemokratickeho neni, prave naopak. Takze demagogii tady sirite leda vy.. zacala valka, to ano, akorat my s nikym nevalcime. A pokud ji nekdo podporuje na ukor vlastnich, tak to se opravnu s cistym svedomim obhajit neda.. takze tohle ja neberu. Kdyby jste napsal treba hospodarstvi se nedari, tak to by bylo jina. ja nastesti ruce nikam nenatahuju, zadne dotace, zadne prispevky, zadna nemocenska. Zalezi jestli se to da rict o ostatnich.

Chápu to správně, že vy byste rodině nepomohl, kdyby vyhořela, nebo byly povodně? Protože vy jste přece nevyhořel, ani vás voda nevytopila. Takže až vás potkám na ulici a budou do vás kopat chuligáni, mám se otočit a dělat že nevidím? Dobře jsme domluveni.

honzas11
Tak to je dost zajimave uvazovani srovnavat pociny jednotlivce a statu. To je dost primitivni ne? Pokud poslete cely svuj majetek na potrebne, tak vam v tom nikdo branit nebude, jediny koho se to dotkne, budete vy sam. Drzim palce.

Melete h... . Sám pletete páté přes deváté, stát a jednotlivé lidi a pak mi to předhazujete. Kultura diskuze vypadá jinak. Neodpovídáte k věci a kamuflujete jak se dá...koho mi to jen připomíná? Goebbelse? Okamuru? Bureše či snad Emana?

honzas11
Haha, uz to začíná.. prý kultura. Na co neodpovidam? Na to podsouvani, ze bych rodině nepomohl v nouzi? Jo pokud je povazujete za rodinu, tak rozumim, ale jak jsem psal.. ze sveho. Beztak jste neposlal ani korunu, ale z ciziho by jste rozdaval... Jak Burešovské, kdyz jsme u toho pripominani..

Stále jste nenapsal koho byste volil. Prostě máte strach, že se provalí jejich aféry a nebudete na ně moci relevantně reagovat. Hele já na tohle nemám čas ani náladu. Je to zbytečné. Ponechme si každý svoje.

honzas11
A kde jste se me ptal na to, koho bych volil? Jsem si nejak nevsiml. Uz jsem zde zminoval, ze jsem volil svobodné a koho budu volit, to jeste nevim vzhledem k nynejsi situaci. Treba taky vylet ne hory bude nejlepsi volba.

 

 

km

0x

Samozřejmě, že ano. A děkuji za info koho budete volit vy. Já asi svět vidím jinak.

ruda74

Nikdo neuvedl nutnost volit konkrétní stranu(y).

km

máte pravdu, ani já

ruda 74 - Žádná nutnost, ani povinost volit konkrétní stranu neexistuje (naštěstí). To tu kdysi bylo 40 let. Vám se po tom stýská?

 


0x

Volit co nejvíce veznámých už tu bylo - a jak dopadli (VV Bárta)


neznámých? Naprostý souhlas.

ruda74

Tak někteří jsou už i součástí tzv. inventáře PS či Senátu, to je ok? Někteří v životě nic jiného nedělali. Ale kdo chce at sype "ptáčkům" zrníčka. Takto bude dělat finance elektrikář, obranu civilista,...zemědělství odborník na teologii,...To už je lepší nechat to být. Kupa učitelů a absolventů filozofie, to nás někam posune?

Někteří v životě nic jiného nedělali.****to jsou jen kecy, že někdo nic nedělal. Ale je Vaše právo, nevěřit p. Fialovi. Je Vaše právo, volit koho chcete...

Jen aby to bylo správné řešení.

ruda74

Vždyt jsou tam exoti, co jsou PS ihned od školy, takže je to pravda.

ben®
trtr + ruda74 - poslanců je ve Sněmovně 200. Pokud vím, tak od skončení VŠ je tam stále (opakovaně zvolen vždy ve svobodných volbách) jen pan Benda, což je (slovy) jeden.

Rudo, tak je vyjmenujte, kolik jich bude? Jeden, dva? A to je tak hrozné? Je lepší zkušený člověk, nebo začátečník?

Nebo směs obou?

ruda74

Děkuji za zjištění, že stálých je tam jen tak málo. Tvrzení, že někteří nikdy ani nepracovali jsem založil na skutečnosti, že hodně z nich nemá ani šajnu, kolik běžné lidi stojí život a věci kolem něj. Ono to při takovém platu a náhradách ani z jejich pozice jinak nejde.

Hrozně bych si přál tam dostat, něco změnit a klidně bych si dobrovolně zrušil imunitu a podepsal dodatek, že za to nechci víc jak 60t Kč + náhrady (ale prokazatelné a smysluplné do maximální výše 20t Kč + limit na jedno volební období - pak si hledejte nového "bojovníka"). Samozřejmě bych z platu prokazatelně podpořil nějakou neziskovku, sdružení, domov,... Já vím, smích, ale nejsem na prachy, jsou důležitější hodnoty.

Od školy je jich ( v politice,nejen v parlamentu) víc ...

ben®

nunici - celosvětově určitě.

 

el

0x
Půjdu, jen ještě nevím koho, jen vím koho určitě ne.

 

mathew

0x
Ano, ale jelikož odmítám volit různé koalice i Babiše tak vůbec nevím koho, protože tam moc na výběr nezbyde...

 

prostromek

0x

Jenom aby vůbec nějaké volby byly.

Chodím vždy, ale letos nepůjdu. Nevěřím ve spravedlivé počítání někde v tramtárii.

 

ruda74

No je pravda, co tady padlo, že z toho co tam je teď na výběr se vybírá hodně blbě. Buď chtějí vše zničit, nebo chtějí válčit, nebo chtějí jen mudrovat a nic z toho.

ben®

trtr + ruda74 - mudrují všichni, ale kdo chce vše zničit a kdo chce válčit? Buďte konkrétní, at tak prokážete svůj politický rozhled.

To by mě taky moc zajímalo, kdo konkrétně chce vše zničit, kdo chce válčit? A kdo je ten mudrlant?
Děkuji za vysvětlení.
ruda74

Tak kdo chce bojovat je zřejmé ze zpráv, myslím, že netřeba jmenovat - jedinců je více a některé strany jsou nakloněny i k ke znovuzavedení povinné vojny.

No fakt řešení, nejdříve dopustit, aby se v EU rozšířila banda nebezpečných osob, potom procitnutí 5 minut po celé a honem honem, občané řešte to! Hlavně co nejvíce holé ruce, beze zbraně, jen stát a čumět a protivníka umluvit.

K tomu cíli vše zničit, asi netřeba taky jmenovat - někdo to má za pár a dobře to ví, takže dokud tam jsem, tak hlavně pos..t a rozvrátit alespoň co nejvíce věcí, když ne já, tak nikdo nic!

K mudrlantům, tak tady snad mohu být konkrétní - třeba Piráti - spousta slov, IT umíme atd. a skutek utek.

ben®
trtr + ruda74 - tak to jsem tím Vaším vysvětlením výrazně zklamán a zůstávám přesně neinformován. No nic, hlavně, že Vy v tom máte jasno, resp. umíte najít viníka.
ruda74

Opravdu to musí být jmenovité i v takto jasných věcech, co jsou navíc dnes a denně v TV (aktéři to i sami kolikrát řeknou, takže to není jen JPP)?

Ano, jmenovitě by to bylo nejlepší. Ji aj si to může každý vyložit úplně jinak a dosadit si jakákoliv jména.
Takže ještě jednou, důkladně a hlavně jmenovitě.
Kdo chce vše zničit...jména.
Kdo chce válčit... jména.
Kdo chce jen mudrovat...jména.
Děkuji za objasnění.
ben®
trtr + ruda74 - já se dívám na zpravodajství pouze na českých TV stanicích a ruSSké/státní i jiné dezinformační TV stanice nevyhledávám.
honzas11
Ja se taky ruskym stanicim vyhybam, ale nerozumim tem prazvlastnim informacim, naposledy z kurska... Jsou obkliceni, nejaou obliceni, jsou v kursku, uz nejsou v kursku.. az se mi z toho toci hlava
Takže jako obvykle se odpovědi nedočkáme, viď Rudo, tudíž to můžeme zařadit do kategorie klasických hospodských plků.
ruda74

Doporučuji přečíst, nebo jen prolítnout, je tam nenásilně odpověď na vše výše uvedené - navíc podloženo více lidmi.

novinky.cz/...

Takže jako obvykle se jasné odpovědi nedočkáme. Koukám plkat to jde, ale jasně napsat tenhle chce vše zničit, Franta Vomáčka chce bojovat a velkej Lojzík jen mudruje.
Číst tisíc příspěvků v diskusi na Novinkách, na to opravdu nemám čas a nakonec ani chut. Ono číst tam diskuze je jen pro masochisty.

Ono číst tam diskuze je jen pro masochisty****to se týká všech diskuzích v tisku, občas kiouknu, jak jsou na sebe lidé zlí.

ruda74

Ani nevíte, jak fatální tato zpráva je, ale jen přehlížejte důležité signály - pak ale nedávejte sobě, že nebyla cca půl až hodinka na čtení reakcí a tím i odhad možného vývoje! Tady je pěkně vidět, jak důležité zprávy jsou zašlapány vlivem informačního přehlcení.

Pro každého je důležité něco jiného ...

ruda74

To je jasné, ale provoz a situace ve státě by měla zajímat všechny.

 

liska5

0x

Půjdu za každou cenu, jako jsem šla vždycky. A budu volit někoho, kdo má šanci a zároveň představuje pro zemi nejmenší zlo. Tentokrát to bude těžké. Určitě nebudu volit někoho z konce kandidátky nevýznamné strany, byt má líbivý program. Ti na téměř nevolitelných pozicích často jen svolili, aby strana měla vůbec kandidáty a většinou ani nepočítají s tím, že by převzali její otěže. Možná ani na to nemají. Jde spíš o známé osobnosti z oblasti mimo politiku, aby se strana zviditelnila. Taky jsem kdysi kandidovala a dělala tu známou tvář...

Nejlépe je volit budoucí opozici, páč ta za nic nemůže, ale vždy ví, jak se to má udělat lépe, nežli ti dělá vláda.

A je jedno, kdo zrovna vládne.

 


0x

Volit určitě půjdu. A hodně se budu rozmýšlet komu to hodím. Nakonec to budou ti, kteří podle mého názoru v té volební BÍDĚ nejlépe budou splňovat soulad s mými názory na různá odvětví politiky, tj. domácí, zahraniční, sociální, MÍROVÁ a popř. další. Pochopitelně to bohužel nehodím těm, kteří jsou prakticky nezvolitelní pro nízký předpokládaný počet voličů.

Satam, tuším, že před každými volbami jsou v některých online novinách možnost, odpovědět na několik otázek, a pak vyjde, koho volit. Podle toho, kdo co slibuje.

Určitě vybereš správně.

Přesně tak.Jen mysleme na to, že předvolební sliby jsou od toho, aby se neplnily , s výmluvou ( byt někdy oprávněnou) - my c htěli,ale opozice vše blokovala

 

smode2

0x

Je to tady paráda, co si budemenaštěstí už nevládnou minulí komunisté a tak máme každý daleko více svobodných voleb v rámci vlastního vzdělávání a podnikání každý den. Nevšiml jsem si však že by snad někdo přišel s konečným řešením (jak zajímavě to zní, že?) důchodů a dluhu například primitivním investováním do vybraných firem. Je to vyřešené, spočítané, reálné. Jednoduše je to možné. Tato pidizemička by se stala během dvou dekád natolik bohatou, že by se ošívali i němečtí kapitalistézjevně jsou zde však tlaky z vyšších míst, aby se tak nestalo. Není se co divit. Úkolem státu je především zachování sama sebe a podporovat nějak moc skutečnou vzdělanost ve státních školách nebo dokonce bohatou společnost je nežádoucí. Vidím to třeba u spolužáků. Tituly před jménem, za jménem, a co z toho? Roboti pořád v práci. Letitá psychologie státních škol tu výchovu k robotizmu nezapře. Pěkný život, no Takže ano, kupředu levá, zpátky ni krok a nezapomeňte volit stranu, bude líp

"...naštěstí už nevládnou minulí komunisté..."

Zkuste vyjmenovat pár lidí v současné vládě, kteří nebyli původně komunisti. Na kolik jich si vzpomenete?

 

honzas11

0x
Zase ten agent Bureš... Pozor na něj.
novinky.cz/...
ben®

honzas11 - já vím, že to určitě myslíte dobře , ale používejte raději jméno Babiš. Zde je jeho značná voličská základna, že byl součástí STB dobře vědí (a vůbec jim to nevadí), ale Vy si zde zničíte pověst (nebudete oblíben).

honzas11
Chtel jsem si trosku jenom zafialit.. lehce odvést pozornost
ben®

honzas11 - na IQ (rozpoznání ironie či nadsázky) zdejších voličů Hnutí ANO 2011 nespoléhejte (část z nich už Vás zavrhla a máte to u nich značně polepené ).

honzas11
U nich naštěstí víme na cem jsme... Horsi to je u Fialy. Zase se bude resit dusevni zdravi... Zahrnul bych do toho i jeho voliče.
ben®

honzas11 - a teď jste to vrátil a stal se zde zase oblíbeným. To byl "šleh", ten se tady bude líbit .

honzas11
Nechava me to klidnym. To ze se mi z toho cloveka zveda kufr jeste neznamena, ze budu adorovat babise.
ben®
honzas11 - tak to Vám nezávidím. Takto si ničit zdraví a trpět kvůli politice. Sledujte pana Babiše (jeho komické výstupy ve Sněmovně) a budete mít hned lepší náladu. Humor je koření politiky a on umí kořenit úžasně.

@ben - Máte zajímavé chutě co se koření týče

honzas11
No jo, jenze jak se tomu ubranit, kdyz porad nekde vyskakuje? Za chvili s takovou prestanu navstevovat i lednici... To je sice mozne, ale vy asi taky nesledujete neco co vas nebavi. Me babis nebavi u bezneho rozhovoru, natoz ve snemovne.. ale kdyby se posadil proti fialovi, tak bych tomu sanci dal.. to by mohla byt legrace.
ben®

honzas11 - nemůžete srovnávat nesrovnatelné, resp. je třeba vnímat rozdíl. Pan Fiala a pan Babiš jsou každý jiný a oslovují jiné voliče. Na jedné straně je slušnost, výrazná úroveň a argumenty, klidný a jasný mluvený projev se začátkem a koncem (a v češtině) i bez zbytečných emocí. A na druhé straně to je roztěkaný a neklidný "bulvár a pavlač", nejistý (uplakaný) člověk a jeho vyjadřovací projev je často jen blábolení "od Šumavy k Tatrám" (a v podivném jazyce).

honzas11
Nesrovnavam.. to, ze se slušně vyjadruje nic nevypovida.. ve finale je půlka lež. Myslite ty jednotly procent volicu? To asi nestoji za rec.
ben®

honzas11 - no, ale jenom jeden z těch dvou politiků je soudem již třikrát uznaný lhář (a pan Fiala to není ).

honzas11
To nepopiram, ale pokud zapojite do hry to, co mate mezi usima, tak musite uznat, ze Fiala je na dobre ceste, aby ho trumfnul. Mozna uz se i stalo.. protoze to co placal na zacatku byla jedna lez za druhou.. na to neni treba soudy. A ted zas pro zmenu porad straci... Nejlepsi volic je vydeseny volič a ja pan politilog vas vsechny zachranim... Snad mu na takovou hloupost nikdo neskoci.. udelal by to stejne akorat zasekavanim dalsich seker. To jim jde.
ben®
honzas11 - už je to dlouhé a jeden z nás už to musí ukončit, tak to budu já, resp. asi budete chtít mít poslední slovo.
honzas11
Vubec ne. Muzeme to ukoncit s tim, ze podporujete fialu a nesnasite babise a ja nemam rad ani jednoho. . Jen je potteba si uvedomit, ze jste mezi jednotkama procent a vystupujete jako hlas vetsiny.. hezky paradox, ktery je dnes standartem. Hezky den.
26.03.25 08:43

Hurá...

honzas11
No uz jsem se bal, ze se nepripojite se svoji vecnou poznamkou

Já jsem rád, když se diskutuje slušně a Vy to umíte velice dobře. Děkuji Vám.

ben®

milancukrar - i já jsem byl v "přetahování se" s nepřihlášeným kolegou @honzas1 vzorně slušný .

honzas11
Na prihlasovani uz kaslu, protoze diskriminacni dolozka je neúprosná

bene, když jsem psal text, tak jsem myslel i na Vás.

Když to čtu těď, měl jsem asi napsat takto:

diskutuje slušně a Vy a Vy to umíte Zkrátka oba.

ben®

milancukrar - OK .

 

 

pavel

0x

I bez nohou bych se tam doplazil jako Meresjev kolego. Hlavně to hodit proti Rakousko-Fialovému hnusu jedním slovem.

Když se tam složitě doplazíte, jako hrdina, již víte, koho nejlepšího tam hodíte?

Bude to stejný jako po všech předchozích volbách. Hlavně, at tam není ten co vyhrál minule. Že to je všechno víceméně stejný už nevidí, nebo lépe řečeno, nechce vidět.

nox®

Už se těším, až tu za pár let budeme pročítat diskuzi o tom, jestli půjdeme i bez noh volit proti tomu slepenci Babiše, co se rýsuje v předvolebních průzkumech a jak tu budou všichni lamentovat, že je to ta zaručeně nejhorší vláda.

@nox ono to je před každými volbami. Vždycky je momentálně u moci, dle mínění mnohých, ta nejhorší možná vláda. A po volbách se vše zázračně změní. Jako mávnutím kouzelného proutku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]