Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Cizí zásilky v aplikaci zásilkovna

Od: krystof odpovědí: 3 změna:
Dobrý den, dnes jsem se asi po 2 měsících přihlásil do aplikace zásilkovna a vidím že tam jsou dvě zásilky na dobírku k vyzvednutí. Já jsem si ale nic neobjednával, navíc výdejní místo je přes 400 km od mého bydliště. Předpokládám že jde o nějakou chybu, ale jak se to může stát?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
Někdo se spltl v telefonním čísle.

 

ml1

0x

Pokud je identifikace jen podle telefonního čísla, tak někdo omylem, nebo třeba i schválně, zadal špatné telefonní číslo. To se prostě stane, zvlášt ještě když obchody vás tlačí do ukončení nákupu co nejdřív (to myslím dělá jen flixbus (max 15 minut) a trenitalia (max 10 minut) v obchodě jsem se s tím snad nesetkal). Jinak si to ale nedovedu vysvětlit.

 


0x

Jednou se mi to taky stalo, cizí zásilka v aplikaci. Nejspíš někdo zadal špatně své číslo a místo něj moje. Zásilku si pak vyzvedl, tak jsem to neřešil.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]