Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Lze v zásilkovně zaplatit v hotovosti

Od: elias odpovědí: 6 změna:
Na inzertním bazarovém portále jsem si chtěl objednat zboží do zásilkovny a prodávající mne sdělil že lze pouze platbu akceptovat bezhotovostním způsobem z účtu na účet.Nějak se mne to nezdá že tomu tak je, tak bych se rád na to někoho zeptal kdo má s tím zkušenosti.Lze v zásilkovně běžně při odběru balíčku zaplatit u nich na místě hotově nebo jenom ve vybraných místech někde?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Ano, v zasilkovně můžete platit v hotovosti.
Ale mám dojem že už jste se ptal (ptala)

 

mll

2x

Na výdejních místech (jsou to normální obchody) je možné platit i hotově. Pohodlnější bývá zaplatit kartou předem.

 

amperr

1x

U Zásilkovny se sice platba neprovádí v hotovosti, ale taky ne převodem z účtu na účet. Buďto platba kartou na platebním terminálu (na výdejním místě) nebo platba přímo v mobilu v apce Zásilkovny.

Všechno ostatní smrdí. Samozřejmě si s prodávajícím můžete domluvit platbu za zboží předem (jakýmkoliv způsobem) a netahat do toho Zásilkovnu, ale je to bezpečné a je o tom tenhle (ne úplně jasně formulovaný) dotaz?

V žádném případě nepřistupovat na vyplňování platebních údajů kamkoliv jinam než do el. bankovnictví Vaší banky nebo do Vámi osobně instalované apky Zásilkovny ve Vašem mobilu.

 

liska5

0x

U nás ano, ale mají tam napsáno, že upřednostňují platbu kartou, případně, když máte přesně v hotovosti.

 

kmet

0x

Pro prodejce je to naprostý rozdíl. Zaplatil předem? = už mi to nemusí zajímat, mám, co jsem chtěl, hotovo. Nezaplatil předem? = Co když si to rozmyslí a nepřevezme to? Zmařený prodej, náklady s dopravným, znovu to prodávat...

 


0x

Způsob platby na bazarovém portále je o dohodě - tj. jestli jste ochoten riziko nést vy tím, že zaplatíte předem, nebo prodávající tím, že si zboží nevyzvednete. Už jsem to tu někde psal, celý život pracuji s lidmi, a jako případný prodávající bych do platby dobírkou při převzetí, zejména přes Zásilkovnu už rozhodně nešel. Kupující si totiž dobu doručení vykládají jako prodlouženou dobu, kdy je možné si koupi rozmyslet, popř. se ohlédnout po něčem jiném. Navíc Zásilkovna narozdíl od jiných doručovacích společností pak ochotně naúčtuje dvojí přepravné (tj. i cestu zpět nevyzvednutých zásilek) a ještě jí uloží do nějakého nesmyslného předávacího místa. Její účtování a vyplácení dobírek je tak nepřehledné, zejména pokud toho posíláte více a mezi odesláním a převzetím se změní kalendářní měsíc. Pokud se navíc zákazník rozhodne zaplatit kartou (což mu jako prodejce nemůžete zakázat), ještě vám z dobírkové částky strhnou několik procent. Takže já prodejce plně chápu, ale samozřejmě chápu i vás a riziko, že prodejce nemusí být poctivý...

Pokud prodejce bude nepoctivý, udělá vás i skrz dobírku - pošle vám třeba místo zboží bramboru apod.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]