Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč lidi volí Stačilo! (KSČM)

Od: bbnb odpovědí: 123 změna:
Dobrý den, můžete mi prosím vysvětlit, proč někdo volí Stačilo!, když předsedou je komunistka?
Vždyt komunisté mají katastrofální historii-Stalin, Čína atd -> komunistický režim zabil několik lidí,vždyt je to několikrát vyzkoušené?
U nás nebyla svoboda. (STB, totalitní nátlak)
Proč, teda? Přeci nejdu znova volit NSDAP, jestli to nebude náhodou lepší.

 

 

123 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pb®

15x
Konečná se narodila v roce 1981, tedy nikdy komunistkou býti nemohla. Když se podíváte na kandidátku Stačilo!, jsou na ní lidé kolem 40let, tedy bez komunistické minulosti. Název zůstal, osazenstvo je jiné. Opravdoví komunisté jsou rozlezlí v jiných stranách a jeden sedí na hradě. Tak se já ptám, jak někdo mohl volit za prezidenta člověka, který prokazatelně komunistou byl.
nox®

Třeba protože výběr byl buď bývalý komunista nebo bývalý komunista? Pavel za těch třicet let alespoň ukázal, kam patří a odsloužil toho pro naši zemi více, jak všichni ostatní dohromady. A tím, že skoro všichni kovaní komunisti na Pavla plivou špínu, si myslím, že to byla správná volba.

kdosi

Ve skutečnosti samozřejmě a prokazatelně komunistkou je, stejně jako ti lidi okolo.

Název se lehce upravil, pár detailů taky, poučení z krizového vývoje proběhlo a vesele jedou dál.

ben®
pb - na současného prezidenta nejvíc nadávají komunisté, protože mu nikdy nezapomenou to, že (v jejich očích) zradil komunistickou stranu a ideály. A také je zahanbil, protože on tu odvahu s bolševikem skončit v sobě našel a oni ne.

Komunistu z člověka nedělá stranická knížka, ale jeho myšlení. No a soudružka Konečná například svým velkým obdivem k Adolfu Putinovi a dalšími svými názory zcela zřetelně ukazuje, kam patří. Zatímco pan Pavel už službou v NATO a nyní ve funkci prezidenta mnohokrát dokázal, že komunista není.

jiofa

orion: Určitě znáte přísloví " Kam vítr, tam plášt"

nox®

jiofa: To je to jediné, čím se u prezidenta argumentuje, protože žádnou jinou špínu se na něj za ty roky nepodařilo vyhrabat. Je tolik příkladů, kde by se stejné přísloví dalo aplikovat, ale nedělá se to, protože se to nehodí...

ltz
Nebyla komunistka, ale teď je. Bojím se jí, jde z ní strach. Odmítla v EP odsoudit teroristický útok Hamásu. De fakto tak vlastně podpořila islamistické teroristy. Tak co z ní ještě vzejde. Byl to přece masakr. Děti brali z postelí a nožem je podřezávali. Šli dům od domu a vraždili co nejvíce lidí.

jiofa:
Přísloví znám spoustu, například:
. .

Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde.
Kdos bez viny, hoď kamenem.
Lež má krátké nohy.
Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.

Orione a čo má spoločné Putin s komunistamy? Dokonca ani nie je v ich strane? Inak komunizmus vymysleli v USA.

007cz
10.06.24 22:38
Indiáni?

Putin je spíš fašista, ale u českých komunistů má zastání. Může to znít jako paradox, že komunistka obdivuje fašistu, ale když sledujete její vyjádření, tak to uvidíte také. Prostě čeští komunisté se v liliputinovi nevímproč zhlédli.
BTW: Vaše znalost USA je omračující

007cz
Pb. Neonacisté narození v r.1981 nejsou nacisté. Nebo jsou to hodní nacisté? Zajímavá myšlenka, že věk omlouvá zločiny.

Jo, taky mě to hned prásklo do očí. Podle paní "pb" se po roce 1981 již žádní noví komunisti neobjevili, zřejmě to v porodnicích už uměli léčit

Orione,vy ani neviete,že čo je fašizmus, Tak to ste na tom dost ... . Inak revolúciu v 1917 v Rusku financovali USA prostredníctvom Švajčiarska. Takže,už viete komu sa treba poďakovat za ten rozvoj.

Slavco, přečtěte si něco o fašismu na netu. Zjistíte, že současné Rusko je pod vládou Putina fašistický stát.
Ostatní nekomentuju, vy jste nevyčerpatelná studnice hoaxů a nesmyslů.

el
Já nevím čím to že na Slovensku se dalo tolik lidí na pohádky, se Slováky přichazim často do kontaktu vesměs lidí co mají max maturitu a mají tolik načteno mouder, ale ani jeden obhajitelný argument.
Ze by dávali nějaký matroš do halušek?
Slavco prozradíte nám svoje zdroje?
Mj. Nedávno vyšel průzkum kde 12 procent Slováků odmítá teorii kulaté země...
jendad

el

Ono . Češi na tom nejsou lépe .

Naprosto banální 3 otázky pro tupouny

seznamzpravy.cz/...

Vyjádřeno čísly, na všechny tři základní otázky z oblasti finanční gramotnosti dokázalo správně odpovědět jen 27 procent Čechů,Takže nemám naprosto iluze .

Kdo ovládá media , ten vládne . Samozřejmě pokuď to narazí na fyzikální zákony jako green deal , tak se lidé probudí a začnou hlasovat protisystémově a neduvěřovat elitám (mediím) .

Nakonec jde vždy o peníze

echo24.cz/...

km
"Konečná se narodila v roce 1981, tedy nikdy komunistkou býti nemohla."
Taky nazor...

 

x1bc

12x

a proč někdo příčetný volí Fialu a jeho pětidemolici?

bbnb

Protože jsou:
> Demokratičtí - svoboda (názoru,volby...)
> Pomáhají Ukrajině - ZCELA FÉROVÁ VĚC, KTERÁ BY MĚLA BÝT SAMOZŘEJMOSTÍ! NEFÉROVÉ NAPADENÍ.
> Konkurent nedemokratických stran - Strany u kterých nebyla samozřejmost svobody a názoru, třeba KSČM,(potenciální nebezpečí ANO)
> NATO,EU - bezpečnost a mezinárodní politika
Moje argumenty nejsou nijak silné, spíše založené na základní morálce.
-----
Pár vět k zdražování: Ano zdražuje se, ale stálé se nejedná o žádnou katastrofu, furt lepší než mít válku. (Někteří by dokonce nechali neférově napadenou Ukrajinu ve štychu, jen kvůli pár korun a absolutní pohody, no FUJ, že se nestydíte).
x1bc

chápu jsi pacient doktora Chocholouška

Upozornění od sys kapkanadeje 10. 06. 2024 17:09:00
Prosím diskutujte bez napadání ostatních. Díky!
Nikdo kdo voli Fialu a 5ti demolici nemúže bejt příčetný
ppoohh

ODS umí dobře likvidovat Moravu nezájmem, naproti tomu C Musil likviduje Moravany tuze zájmem

Pětikoalice popdoruje fašismus na UKrajině , Banderismus a agresivitu NATO.

Co se týká Ukrajiny, můj názor je, že Ukrajina je v tom "za kvedlačku", že se jedná o konflikt mezi Ruskem a Západem, vyprovokoval ho Západ, začalo to Mejdanem nebo ještě dřív, že navrhli Zelenskému "Jděte do toho, Putin si netroufne" (nevím do čeho ale nevím všechno, ostatně kdo je podrobně informovaný o co tam jde a v čí prospěch), Zelenskyj do toho šel a Putin si troufnul. A teď se neví co s tím, Zelenskyj to Západu předhazuje a Západ to nechce slyšet.

...

A proto tvrdím, že když kvůli pánům

se lidi začnou mezi sebou prát

neprospívá to vůbec tulipánům

a nezlobte se, já mám kytky rád.

(výňatek z klasika)

nox®

Yarda: Když si to po sobě přečtete, dává vám to vůbec smysl? Zelenskyj, jakožto herec, měl do něčeho jít? Do čeho? Na ten váš mejdan? Že vy jste si špatně přeložil řetězák v azbuce?

Smysl to nedává, ale podobným lidem se to dobře čte. začalo to Mejdanem nebo ještě dřív, že navrhli Zelenskému "Jděte do toho, Putin si netroufne" Možná by nebylo od věci si osvěžit pamět, kdy se staly jednotlivé události a od kdy má současný ukrajinský prezident mandát.

yarda:
Koukám další prudce inteligentní alternativec, který uvěřil tomu, že Rusko je mírumilovný stát, který se jen brání ukrajinským zlosynům řízeným z wolstrýtu. No snad na to časem přijdeš hochu, jaký seš pitomec.

 


7x
Zeptám se vás, pamatujete je, nebo vycházíte toho, co vám řekli ve škole a v médiích?
Režim ve skutečnosti nen{ dán tím, jak se jmenuje. ale tím, co z něj lidé udělají.
km
To vypravel Donutil, jak jeho babicka nikdy nevidela Lenina zemrit a proto verila, ze stale zije... "ee"
Ja nikdy nevidel zemekouli a pro neverim ze existuje.

 

 

yyy

5x

Pořád lepší, než volit 5demolici. Všechno, kde neni pětidemolice, je ve skutečnosti lepší.

 

ben®

5x
Dobrý den, protože jméno Konečná u některých optimistických voličů vyvolává nadějný, ale, bohužel, mylný dojem, že KSČM s onou soudružkou v čele již skutečně skončí . Zdravím!
doplněno 10.06.24 08:16: Vtipné je to jejich: "Konečná, Stačilo!" .

 

makk

5x

Svobodné volby jsou o tom, že si každý může volit koho chce. Vy nadáváte na komunisty a sám se chováte stejně jako oni, nejraději byste nám nařizoval koho máme volit.

makk

BTW problém není v systému, ale v lidech. Na papíře byla i za socialismu svoboda a demokracie, problém byl v tom, že soudruzi se nahoře usídlili moc pevně a byli to oni, kdo se nechovali v duchu socialistických ideí. Svobodné volby byli i za socialismu, ale jen na papíře. Ve skutečnosti bylo možné si svobodně vybrat buď KSČ, nebo KSČ (co pamatuju, tak jiná strana nekandidovala).

 

milanb

4x
Protoze jsou to povetsinou debilove, co nechapou provazanost sveta. Bohuzel, musime pockat, az tu skalni komousi vymrou, pak je snad, bude volit mene lidi. Je to zvracenost.

 


4x
Protože hodně voličů si nikdy nepřálo demokracii.

 


4x

Proč lidi volí antisystémové strany a extremisty? Inu to je jednoduché, cca čtvrtina lidí se životem protlouká všelijak a mnohdy zrovna neoplývají inteligencí, ti co pracují, tak často někde, kde se jim nelíbí, za málo peněz, neorientují se v současném nepříliš srozumitelném světě, podléhají různým nesmyslům co se šíří společností atd. Z těchto lidí nikdy nic dobrého nevzejde, protože ze svého srabu viní všechny okolo, jen ne sebe a volí kohokoli, kdo naslibuje nějaké nesmysly, které těmto voličům připadají jako cesta k větší spravedlnosti, tedy že se budeme mít blbě všichni, nejen oni.
Faktem ale je, že euroatlantická společnost nemíří úplně správným směrem a nějaké korekce budou časem nutné.

Jasně a tři čtvrtiny jsou tak vyžrani a spokojeni, že k volbám ani nedojdou a pak se diví.
Né fakt, musím se zeptat: Kolik z vás co tu dnes nadávate bylo u voleb?
ben®
juraja - kdo tady nadává? V podstatě to dopadlo skvěle pro všechny (snad až na SPD a Piráty). Pan Babiš vyhrál (o jeden mandát), SPOLU je "na svých", komunisti jsou v euforii a i pan Turek, STAN to v klidu přežije. Europarlament zůstává skoro stejný (až na větší extrém vlevo i vpravo), tak nelze očekávat nějaké zemětřesení (což si asi nejeden bláhový volič a nepřítel EU přál). Já si nejvíce cením toho, že paní Dostálovou a paní Jermanovou už neuvidím při sledování schůzí Parlamentu ČR .
ben- četl jste zdejší diskusi?
ben®
juraja - částečně.
ben-Škoda že jste si třeba nepřečetl ten smazány příspěvek

 

kuk*

4x

Krásný název STAČILO (již tedy dost) a soudružka Konečná (konečná komunistů?).

Pani Konečná svoji rétorikou komunisty nezapře. Umně schovala dráždivý název KSČM do koalice s pidi stranami a nazvala jej Stačilo.Je to její politicky zdařilý krok. Schovat komunisty a až budou v parlamentu, tak budou otravovat, pět ódy na Lenina, Stalina, Putina a vše rudé. Komunisty považuji za trojské koně demokracie a za chasu, která si, podle mého názoru, přeje rozklad Evropské unie. Přesto má strana největší počet členů ze všech politických stran a hnutí. Takže si položme otázku, kdo jsou voliči KSČM. Odpověď neznám. Volby jsou tajné. leč demokracii ohrožují i jiné strany. Nechtěl bych se dožít panování někoho takového, jako je Orbán a Fico.

Mate obavy o demokracii a sam jeji principy spochybnujete. Vite co to vlastně znamena? Urcite to neni o tom, ze kdyz neni po vasem, tak je to špatně. Nejhorsi jsou ti, kteri maji plnou pusu demokracie a chovaji se jak zaryti bolševici. To jsou ti skutecni trojští koně demokracie.

 

pravic

3x

Lidé myslí penězi, což není nutně špatně, nicméně komunisté, nebo kterékoliv i jiné extrémní organizace, nabízejí k tomu klid, sociální jistoty, minimum osobní odpovědnosti, velké přerozdělování, omezení nebo zrušení podnikání, co by symbol buržoazie, vykořistování, útlaku a vládu pevné ruky. Samozřejmě se za to platí svobodou, ale ta má zcela jiné konotace v období krize. Problém je v tom, že se lidé nenaučili číst krizi jako příležitost se sebou něco dělat, ale jako příležitost hledat spasitele a revoluční změnu. Tu komunisté nabízejí, bohužel ti, kteří s tím nesouhlasí, budou potrestáni (viz historie).

 


2x

Tohle vlákno mi připomíná, jak se "horňáci" prali s "dolňákama." Má to stejný žabomyší význam.

Bylo nám předloženo dostatečné /řekla bych až nadbytečné/ množství možností. A z nich si každý vybral to, co považoval za nejlepší. Podle svého vědomí a svědomí.

A PROTO SE TO CELÉ JMENUJE VOLBY.

A proto si myslím, že nemá cenu to dál rozpitvávat. Protože to plodí vzájemnou nenávist. Není to zbytečné? Proč napadat lidi, kteří volili něco jiného? Řekněte sami. Jaga.

Většina voličů nevolí to "nejlepší", ale volí proti něčemu/někomu a z nouze nabídky vybírá to nejméně nejhorší.
Asi jako když si masožravec musí vybrat ve veganské restauraci.

 


2x

Už si tu připadám jako na Seznam.cz či Novinky.cz

Jedni hájí komunisty, druzí ty co podporují fašisty na Ukrajině... Z nacismu dělají klukovinu. Z rozpínavosti a agresivity NATO dělají zásluhu, nikdo se v předvolebních diskuzích nezeptal prezidenta kolik zavraždil či zabil na svých misích lidí... Všichni milují Izrealce kteří okupují Palestinská území a chovají se nemlich tak jako Palestinci, tedy jako teroristi... Ale kdyby USA bránili Palestince, tak by brojili proti Izrealcům... Jednou vadí svržení demokratické vlády, podruhé to nevadí... Nejvíce hájí demokracii ti co neví co to je...

Lžou všichni, ale Pětikolka lže na jedničku. Ti co je milují to nepřipustí a ještě to bagatelizují. Novotný z Řeporyjí kdyby vraždil, tak by se mu to odpustilo.. Babiš kdyby zašlápl žížalu tak by byl vyšetřován...

Hold těžká to doba...

ben®
hiawata - holt, není hold jako holt .
nox®

Fašisti na Ukrajině... Myslíte rusáky?

Kdybyste místo nezřízené konzumace ruských nesmyslů zapnul mozek a trochu pohledal na netu, zjistil byste, že nácků na Ukrajině je zhruba stejně jako v jiných evropských zemích, při posledních parlamentních volbách ukrajinské nacionalistické strany zcala propadly a nedostaly se do parlamentu. Ostatní nesmysly raději bez komentáře.

007cz
Na některé žvásty je naprosto zbytečné jakkoliv reagovat. Oni samovolně shnijí na smetišti dějin.

Jedni hájí komunisty, druzí ty co podporují fašisty na Ukrajině

Vy nehájíte Ukrajinu, takže jste ten první, co hájí komunisty?

 


2x
Netahejte sem prosím politiku..Stačí, že je jí všude plno..V každé diskusi o čemkoliv se najde člověk, který tam zamíchá politiku a nějakého jejího člena..Nejčastěji Putina,Babiše,Fialu,Okamuru a donedávna i Bartoše..ještě jsem zapomněl na Rakušana..A je jim úplně jedno o čem článek je, o čem je diskuse pod ním.. A teď bude politika i tady? Ještě jsem zapomněl na "dezoláty a Russko" Už jen to by tu chybělo

Nějak nevidím důvod, proč by se na drbárně (volná diskuse), nemohla probírat politika. Nikdo to přece nemusí číst proti své vůli.

ben®
doutnak - navrhněte nám v rubrice o politice nějaké nepolitické téma, které sem správně patří. To, že je rubrika Nejen pro ženy/ gynekologie celá na pí*u Vám také vadí ?
Na gyndu a jí podobná témata zatím nechodím..Mně stačí jedna pi*a doma Tak si tu teda tu politiku probírejte,noo Mě to prostě štve, že si tím lidi sviní mozek..ale je to vlastně jejich věc..Když je někde dobrá zábava nebo debata a někdo do ní zatáhne politiku, tak většinou vše dobré končí..
ben®
doutnak - jenže toto je rubrika o politice a sem ty politické řeči patří. Mimochodem, politika byla, je a bude všude, protože to je dění kolem nás - dění, které nám ovlivňuje celý život a formuje svět, společnost, lidstvo.

 

liska5

0x

Protože staří by se nejraději opět uzavřeli, aby se chránili před imigrací a požadavky EU. Mnozí ve své naivitě dokonce vzývají Putina. Všichni si rychle zvykli, že svoboda a demokracie je samozřejmost. No, a mladé většinou historie nezajímá. To ovšem nahrává ruské rozpínavosti...

 

mathew

0x
Jednoduše, ti lidi prostě nechtějí green deal, ale zároveň chtějí trochu socialismu.
Mnohem horší jsou ovšem ti co nechtějí green deal, ale hodí to SPOLu nebo ANO, kteří v lepším případě nehlasují a v horším hlasují pro ty nesmysly. Ovšem polovina národa se nikdy nepoučí a pokaždé jim na ty předvolební lži skočí.

 

ltz

0x
Konečná - Dostává hodně prostoru v televizních debatách - v roce 2024.

 

jendad

0x

Asi tak . Lidé volili proti vládě .

Nechápou proč je tak drahá elektřina , když ji vyrábíme za 50 hal/kwh . Nebo proč je tak drahé bydlení , když máme tak obrovskou produktivitu . Jen se šroubují ceny a elity tankují , což připomíná feudalismus. Naše elity nemají vizi. Jsme jen kolonie připoutaná k německu , které kleslo za poslední měsíc o 6% .


doplněno 10.06.24 09:48:

Ještě poznámka . Vše je o realitách . A byty se nestaví , tak lidé nemají ani děti . Lidé nevidí budouctnost pro své potomky.

ben®
jendad - volit proti české vládě v eurovolbách je poměrně zábavné, resp. vlastně smutné. Ovšem, to jednoduchý volič nedokáže vůbec vnímat/pochopit, jaké jsou zrovna volby.
jendad
No ale stejně tak to chápou jinde. Francouzi si rozpustli parlament a budou mít volby. Tedy podle vašeho je Macron tupoun.
ben®
jendad - pokud pan Macron skutečně volil proti francouzské vládě, což asi ověřené nemáte, tak ano.
jendad
Přečetl jste si co jste napsal?
Macron rozpustil svou vládu a parlament, protože v evropských volbách měl polovinu hlasů co extremisti.
Pokud ve volbách prohraje bude kohabitace
ben®
jendad - ano, já si vždy své napsané přečtu (umím psát i číst, takže to je super).

 

dylin

0x
Že je komunistka, to je už jenom takový bonus... Ona je hlavně nechutně negativní člověk. Takový ten morous, co nadává úplně na všechno. Když ji řeknete, že je dneska hezky, tak vám řekne, že rozhodně ne, protože pětikoalice zničila počasí. Lituji lidi, co vidí svět jako ona. Jsou to neštastníci.
liska5

Jak ji slyším ječet, tak přepínám.

 

007cz

0x

Problémem všech voleb je
bezstarostnost a nezodpovědnost mladých voličů
a
skleróza a sobectví starých voličů
liska5
10.06.24 20:25

 

konecna

0x

Tak to je konečná


No těpic, šmejdka, která se nestydí šířit lži a děsit lidi. A přesto se našlo 300 000 hlupáků, kteří této lhářce dalo hlas a poslalo ji na další roky, aby nás reprezentovala v europarlamentu.

Zajímavé,... ja myslel, že vyděsila jen ty co pobírají nějaké soc. dávky a že ostatním je to jedno

Vy jste nepobíral příspěvek na dítě?

Jo, ale už strašně dávno.

@orione nejsem volič a už vubec né zastánce komunistu.

Ale když už jste zkouknul a zanádaval si u toho prvního videa, tak koukněte i tady na toto, ma jen 2,12 minut.

Doporučuji pořádně poslouchat.


jr

Juro, ty si taky pletes Hmotku s prispevkama? Hmotku berou jen ty nejvetsi ... na azylaku nebo v ghetech ... presne tihle:


Ted to je tak, ze museji sami dolozit vypisy z uctu a cestne priznat majetek. Ten prulom se mel udelat, kdyz nekdo chce dostavat 100% na zivot ( ty lidi nemakaji vubec a dostanou 100% na vsechno, nejen bydleni!,!) tak ma byt jeho povinnost strpet lustraci. Nebo ne?

Jako sorry ale tady uz 50% lidi bere nejake davky, i ty ... A tohle se melo tykat jen 1,3% lidi, kteri casto podvadeji a nechavaji si platit 100% a cele rodiny do prace nejdou a kdyz ano tak na cerno a tvrdijo, ze NEMAJI PRIJMY. A to celozivotne. To chces? A spousta z nich co to bere tak je resi kriminalka pro nahlaseni uradem pro podvadeni...

Konecna je bud bl... nebo toho dovedne vyuzila a kdo ji asi tak volil... asi spis to druhe...

chapej - nic nedelas chces od statu na jidlo na obleceni na bydleni na spotrebu na vsechno a NECHCES ABY SI MOHLI ZJISTIT TVE BANKOVNI UCTY, fakt vtipny

jde o hmotnou nouzi, neplest si s prispevkem na bydleni, ktery bere kdekdo

@jr tak kterej pak ty jsi?

@jr tak si to shrnem, říkáš "jde o hmotnou nouzi, neplest si s prispevkem na bydleni, ktery bere kdekdo"

Tak jo, podíváme se co patří mezi hmotnou nouzi?

Mezi dávky pomoci v hmotné nouzi patří:

příspěvek na živo/...,

doplatek na bydlení,

mimořádná okamžit/....

Schválně doporučuji přečíst kdo tyto dávky nedostává.

Kdo není v hmotné nouzi?

euro.cz/...

Říkáš že to platí jenom pro nemakačenka, no a pak si přečteš návrh od p.Jurečky. Tak koho se to pak bude týkat, to dobrovolněpovinné ukazování účtů? Když teda plánují jen jednu superdávku?

irozhlas.cz/...

juraja:
Druhé video jsem tedy zhlédl a ptám se vás. Tohle má nějak vyvrátit, že soudružka Konečná lhala? Vždyt tohle to naopak potvrzuje. Pokud to KK popisuje pravdivě, tak došlo k tomu, že vládní návrh zákona byl paskvil, byl zkritizován a následně upraven. Sama vyvrací svá tvrzení, že byl přijat pokoutně a natajno s úmyslem škodit lidem, jak to doslova prezentovala ve svém prvním videu. Později říká něco úplně jiného, že o zákonu se široce diskutovalo mezi odborníky i veřejností a na základě kritiky byl upraven. Dopátrali jsme se tak akorát toho, že to její předchozí video není 100% lež ale jen 90% lež - velká gratulace soudružko Konečná.

@orione Tak jo.

Před sedmi měsíci chtěla vláda vydat zákon že když si chce človek zažádat dávky, musí ukázat účty, (žádné svolení, nic)

Ten pře sedmi měsíci zkritizovala ve videu p.Konečná, + odborníci, + bankovní sektor, že to je prolomení bankovního tajemství.

Vláda na tento popud zákon poupraví : "Jen se svolením majitele". Vše skvělé, dopadlo na jedničku.

No a před třemi měsíci, udělá a sestříhá toto video nějaký Tůma , kde použije záběry Konečné z videa, které Konečna natočila před sedmi měsíci, (ještě před souhlasem)

Kde ukazuje jak Konečná straší a lže, vždyt v tom zákonu ten požadavek na "Souhlas k nahlédnutím do účtu je"

No a máme dokonáno "Konečná lže"

Jo a rozdíl mezi prvním a druhým videm od Konečné je čtyři měsíce, to jen tak na okraj

Nenatočil to nějaký Tůma, ale novinář Jan Tuna. Pročpak jste se zaměřil jen na ten souhlas, no já vím, to je jediné, v čem soudružka Konečná zřejmě nelhala, ve všem ostatním ano. Všimněte si, že jsem ji na základě toho vylepšil skóre.

Jo sorry ..Tuna

juro

Juro chápeš že žadatelé o pomoc v hmotné nouzi, lidově řečeno hmotku, museli obsah účtu ukazovat vždycky?

Rozdíl vidím v tom, že mohli lhát a podvádět a účet zatajit nebo donést lejstro z fotoshopu, nikdo to nebyl schopen ověřit!

Stát chtěl mít možnost si ten účet zjistit dotazem na banku: Banco má tady nefakčenko účet a kolik na měm?

Ty jsi za svůj život víc načerpal, než si do systému odvedl? V dnešní době to je už tak tak 30% lidí a roste to, co za svůj život více vyčerpá, než do systému odvede...krach se blíží.

bohužel, většina lidí se vyjadřuje k něčemu, čemu ani zbla nerozumí. Prozraď mi tu věc, kde bereš tolik času, se tady neustále k něčemu vyjadřovat?

V práci...heč.

@orione ale tady nešlo o žádný souhlas/nesouhlas, nebo jestli nějaká Konečná lže nebo ne.

Přemýšlejte.

 


0x

Nikde na světě nikdy nebyl komunistický režim. Pouze komunistické strany.

Svoboda je relativní pojem a demokracie de facto neexistuje..

jendad
25.09.24 18:18

 

buff

0x
Nemůžu komunisty ani cítit...ale ještě více Pětidemoliční národní Škůdce...Já se zase bojím, že by po hrůzovládě pětidemolice měli držet moc tak nekompetentní lidé, jako je pan Fiala, Rakušák, Sikela, Válek, MPA, Bartoš, ještě další 4 roky. Bojím se, aby zase nevládli ti, kteří našim občanům „zajistili“ nejdražší energie, nejvyšší pokles mezd, osekali práva zaměstnanců a sebrali peníze důchodcům. Pod tím vším jsou vládní ODS, TOP09, KDU-ČSL, STAN i Piráti podepsaní. A hlavně byli solidární s US vojensko-průmyslovým komplexem!

Kdo by tedy měl vládnout? Nejlépe jmenovitě.

 


0x
Tak volby máme za sebou a krom Pirátů se následující den všechny strany v médiích vyjádřily, jak jsou náramně úspěšné spokojené, tak je vše jak má být, ne?

Ano ano, vše je jak má být, pomalu ale jistě směřujeme zpět do náruče tatky Babiše spolu s jeho geniální odbornicí na finance (nepochybně budoucí znovumistryně financí) Dluženou Schillerovou. Nojo no, nikdy není tak špatně, aby nemohlo být hůř.

Orione nesmis volit politické nemehla, pak bys nemusel fnukat. Tak jednoduche to je. Po dnesnim fialove komedialnim predstaveni na prime tuto stranu snad nikdo pricetny volit nemuze, dokud nedojde k obměně ve vedeni minimalne.

 

abc

0x
Dobře vám tak. Máte co jste chtěli. Za pár let tady bude "ráj" jako na předměstích Frnacie, Německa, Anglie a nebo taky jaderná poušt. Nazdar.
ben®
abc/buff - nám dobře tak a Vy v té době budete kde? Jádro je sv*ně a dostane i Vás .

V té Francii je lepší život než v Rusku, Rusové o tom hlasují nohama, zdrhlo jich odtamtud už hodně.
Pokud se obáváte jederné pouště, pak jste nepochybně velmi rozzloben na Rusko a jeho vůdce Putina, který nám neustále vyhrožuje použitím jaderných zbraní. A to zcela bezdůvodně, protože nikdo ze západních zemí Rusku nevyhrožuje napadením, natož aby se na to chystal.

buff
Národy zemí českých a Moravských, rády Lokaje a Vazaly, národy které jsou rády Fialově (předtím Babišově atd.) dezinformovány...progresivistická část EU Hujerů nemá vždy osobní IQ tykve, ale má jej rozhodně kolektivně, neb jako poslušná Hmota hlasuje pro progresivistické (bludy) nýmandy typu Danuš Nerudová, Gregorová, Vrecionová, Vondra, MPA, Lipánek...

ben®
abc/buff - jakou hodnotu může mít názor/text někoho, kdo si nepamatuje nebo úmyslně mění přezdívku, pod kterou někam píše? Nulovou!
jendad

Děkuji za odkaz . V dnešní době autocenzury je to obdivuhodné.

buff
Autocenzury prosté jsou i další zpravodajské, diskusní YT kanály, "Aby bylo jasno", "Zákony bohatství", "Radio Univerzum", "Inovace republiky" atd. Povětšinou jsou tam probírány věci, které "naše Zelenkovská" (předlistopadový ředitel) Č(S)TV Praha a většina mainstreamu cíleně vymlčuje nebo překrucuje mimo např Echo24 a zde zcenzurovaný další zpravodajský web...
007cz
Všechna necenzurovaná pravda, skandální odhalení celosvětového spiknutí a Soňa Peková je na YT. Jak prosté a jednoduché je dopátrat se těch správných informací.
jendad

007z

A tady vznikají ty dezinformace. Každé medium má svého vlastníka (zájmy) . Tedy je potřeba porovnávat a nikoliv všemu věřit . Stačí porovnat třeba naše zpravodajství a to rakouské , slovenské .

Tedy je potřeba porovnávat a nikoliv všemu věřit.
Škoda že se tím sám neřídíte. Typickým příkladem je válka na Ukrajině, 90% médií píše pravdu, ale mnozí věří těm 10%, které pravdu nepíšou. Ono to totiž funguje tak, že inteligentní člověk se s pravdou vypořádá, i když odporuje jeho vidění světa, jeho očekávání, třeba mu to chvíli trvá a skřípe při tom zuby, ale přijme ji. Spousta lidí bohužel tohle nedokáže a vyhledávají jen takové zdroje, kde se píše stylem, který nenabourává jejich vidění světa a navzájem se utvrzují ve svých názorech s dalšími lidmi ze sociální bubliny, ve které se pohybují. Pokud někomu imponuje ruský vůdce Putin, tak nepřijme fakt, že je to prachobyčejný grázl a vrah.
No a pak zde jsou adepti pro Chocholouška, zatvrzelí "alternativci", kteří jsou schopni uvěřit sebevětším nesmyslům, a ti mají utkvělou představu, že mainstreamová média, vědci, lékařští odborníci atd. jsou řízeni xxxx (dosaď dle libosti, třeba ilumináty) a jen nás manipulují. Jenže oni nejsou ovce, nenechají se oblbnout a vědí jak to ve skutečnosti je, a opět se plácají po ramenou ve své sociální bublině, jak na nás vyzráli.

ben®
orion - ale zase bez těchto "inteligentních" snad lidí by nebyla na internetu taková legrace (je to takové koření všech diskuzí) .
jendad

Orion,

Děkuji za odpověd. Mě je Putin u zadele. Jen ukazujete , jak funguje propaganda. Mě nezajímá rusáci nebo izrael . Většinu lidí zajímá proč máme 5x dražší elekřinu než třeba USA . Proč máme bydlení za 14 ročních platu a USA za 3,5 ročního platu atd.

A to naše elity uplně zakrývají . Jedněch okupantu jsme se zbavili a druhé si pozvem , aby nás chránili před prvními . To je Bizár . Místo aby se EU osamostanila , tak budem dávat práci státu za oceánem a nakupovat jeho zbraně . Místo , aby se postarali naše elity o svou zemi , tak za koho kopou?

Třeba Rakousko . Má 3 letou povinnou vojnu , 700 tanku atd. Stráží si svou samostatnost . My si jen pozvem vojáky z USA . Ale nikdo nic nedělá zadarmo . Chce protihodnotu .

To samozřejmě vy nevidíte. Vám stačí když se o Vás někdo postará . Jak za feudalismu . Svoboda , nezávislost vám nic neříká .

buff
Tak samozřejmě, kdo nesouhlasí se Stranou a Vládou "světové lídra" Pjotra Fialenka je ruSSácký šváb!
Je dostatečně empiricky prokázano, že 90% "českých" masmédií nekriticky přebíralo a i dnes přebírá propagandu totálně zkorumpované Kyjevské junty, typu "naše zbraně vítězně postupují na všch frontách a zatlačují opilé ruské mužiky odhazující zrezivělé polní lopatky zpátky do ruSSka!" O Moskevské juntě si můžu myslet své, ale to neznamená, že budu papat českou převzatou propagandu Banderovské junty, cinknutou zaručenými informacemi generalissima Koudelky (Státní tajná policie BIS) a vyk(r)ladače Pravdy zelené gumy Otíka Foltýna. O tom, co vládne na Ukrajině dlouhodobě za oligarchickou svloč, je empirickým důkaz, už pouhé masivní vylidnování Ukrajiny dávno, dávno před masovým vyvraždovaním vlastních občanů Ukrajiny na Donbase 2014 a SVO, trvale opustilo Ukrajinu nejméně 30% občanů, PROČ asi?! Také proto Fialová Hrůzovláda nalezla takové zalíbení v Kyjevské juntě, převzla 100% propagandy, totální zkorumpovanosti, předražení zbrojních zakázek BEZ výběrových řízení v násobcích, viz. zbytečné a nejdraží F35 na světě pro ČR...!
buff
Dokonalá ilustrace, která vyšla v jednom Blízkovýchodním webu...
Rakousko má tříletou vojenskou službu? Od kdy? Možná někdy za císaře pána...
007cz
Buff, že ty budeš jeden z těch co "porovnává zpravodajství"...na YT. Rakouskou není v NATO. Dokáže se samo ubránit v nějakém případném konfliktu?
buff
Silně doporučuju shlédnout video, mj. s uvedením faktografické knihy německého autora. Covidismem totiž globalistické oligarchické síly otevřeně odkryly karty. Stačí sledovat a jít tzv. "po toku peněz"... ten princip je stále stejný nejen u Covid a BigPharmy, ale i o plánovitém a cíleném vytváření konfliktů, válek, "lidových"revolucí...samozřejmě vždy mimo jednu půlku světadílu na severní polokouli, že...ona ZLO mocnost se ostatně "zapomněla"armádou už více jak 80let i v německu, i poté co jiná východní mocnost z německa před 34 lety odtáhla...ostatně má desítky a desítky vojenských základen a zastoupení na všech světadílech...

buff:
Takže Putin určitě je agent americké administrativy, protože je to on, kdo rozesral situaci v Evropě, způsobil rozšíření NATO a razantně zvýšil zisky vojenskoprůmyslovým oligarchům hlavně z té prohnilé Ameriky

buff
Cituji: "Většinu lidí zajímá proč máme 5x dražší elekřinu než třeba USA . Proč máme bydlení za 14 ročních platu a USA za 3,5 ročního platu atd."
V podstatě je to velmi jednoduché: "Českou" vládu Národních Škůdců bezcitných Psychopatů nějaký český občan zcela nezajímá, poté co "splní svoji občanskou povinost" a zvolí "jediné demokratické nepopulistické strany", rozuměj Pětidemolici Národních Škůdců.
Obsah CO2 ve vzduchu je pouhých 0,06%! a je dokonce nižší než byl před tisíci lety v době např. zelené bezledého Gronska. Z toho je jasně vidět jakých zrůdných bludů jsou schopni zelení(korporátní) nacisté, kteří formou dotací, grantů zkorumpovaly většinu vědecké obce a drží je pomocí přirozeného dotování vědy v šachu. Psedudo ekologické šílenství se úspěšně šíří a upevnilo moc díky tomu, že klíčové globální korporace, investiční fondy atd. mají do "zelené transformace" již nainvestovány satamiliardy, a v součtu tisíce miliard, takže tato transformace musí alespon v časti světa, tedy Evropě nést "tržní" zisky. Nu a proto v EU platíme "tržní" ceny elektřiny a plynu (ruský plyn je virtuálně zdemokratizován, tím že proteče přes trubky němců, tedy bájné to největší evropské demoKraDcie a tím již není v ruský, ale německý a demokratický a může býti prodán za 5 násobek do Protektorátu česko) Tito vysoce Psychopatičtí manipulátoři a dezinformátoři v čele EU Komis a některých národních států v čele s "českým" premiérem Pjotrem Fialenkem Signalčukem, nám s vážnou tváří tvrdí, že "do tržní ceny elektřiny nelze populisticky zasahovat" (video Fialenka z podzimu 2021 s tímto výrokem lze dohledat) A právě na této gigantické manipulaci a dezinformaci se usvědčují co jsou zač, protože speciálně v EU již žádný trh s elektřinou neexistuje roky. Nelze, nelze trhem nazvat něco co je giganticky svázáno množstvím Eu Komis regulací v čele s vysoce umělými byrokratickými emisními povolenkami, gigantickými dotacemi výstavby Občasných Zdrojů Elektřiny OZE, gigantickými dotacemi na astronomické výkupní ceny elektřiny těchto OZE )v česko zavedené již v 1. Giga solarním tunelu 2010 místním solaárním baronům, skrytým za anonymní akcie registrované na Kypru- političtí mafiáni) Takže to shrnu: Čeští masivně dotují pseduzelený Tunel nejméně 3x, poprvé v každé faktuře elektřiny položkou POZE, dále z daní přímou investiční podporou nových pseudoekologických OZE a nakonec Fialově "optimalizovanou" cenou regulované (regulované státním ERÚ) distribuční složky elektřiny, zvýšené jen letos o astronomických 70% ! (Národní Škůdce Fialenko opět silně před kamerami dezinformoval "o zvýšení v pouhých jednotkách procent")
Vše završuje Potěmkinovská "Evropská burza elektřinou" v Lipsku, která je cenově primárně určující pro ceny v Protektorátu česko a k tomu s Megazlodějsky nastavenou primárně určující cenou pro veškerou zde obchodovanou elektřinu, kdy cenu elektřiny určují nejdražší, nejdražší tzv. závěrné elektrárny (dle ministra Pepka Sikela nazvané "odborně" závětrné, viz. přezdívka "Závětrný Sikela"), které jsou hlavně plynové a tedy výrobně nejdražší elektrárny. Tato ůtržní" EU burza elektřinou pak sekundárně určuje cenu na národních "trzích", aniž by samozřejmě tato elektřina i jen virtuálně byla přímo obchodována přímo v Lipsku.
Takže pak se takto "tržně" dostáváme v Protektorátu česko z výrobní ceny české, české elektřiny max. 0,50Kč/kWh na klidně 15x násobek i 20x násobek. Protože je nutné počítat konečnou, konečnou průměrnou cenu kWh , čili z roční faktury konečnou zaplacenou částku s DPH (se vším sakumprásk) dělenou celkovými ročními spotřebovanými kWh a dostanete cenu nekde mezi 8-10-15Kč/kWh
A výsledkem celé této národně škůdcovské činnosti "české" vlády je astronomické inflační trvalé, trvalé znehodnocení úspor o nejméně 40% "průměrně", kažodměsíčních příjmů, platů, mez a důchodů občanů vytvořené primárně touto elektrickou inflací (elektřina je potřeba na veškeré činnosti od výroby, distribuci, dopravu, obchod, uchování atd. veškerého zboží a služeb! Samozřejmě Fialenkova "česká" vláda propagandisticky halasně oznamovala snižíní inflace a cen! v letošním roce při každé zveřejněné statistice ČSÚ, úmyslně tak aby to vyvolalo ve značné části vysoce dezinformované veřejnosti, dojem "klesá inflace=klesnou ceny pomalu na úroven roku 2020-2021." A tak jsme tam kde jsme a nejen z česka utíká průmysl do USA, Číny a vlastně kdekoliv hlavně mimo EU a EU s každým dnem nevratně ztrácí světové trhy, primárně ztrátou energetické konkurenceschopnosti...
ben®
abc/buff - musím uznat, že Vaše úporná snaha o osvětu, jak jde svět "do kopru", je svým způsobem hodna obdivu. Zároveň Vám oznamuji, že na mě to vůbec nefunguje/nezabírá. Takže snaha převeliká, ale marná .
buff
hrot24.cz/...
Jen namátkou přidávám skvělý komentář, článek z celé řady tragických článků, faktů a činů provázející direktivně byrokraticky řízený EU korporátní fašismo-socilaismus. Faktický konkurenční krach EU vlajkové lodě pro litiové baterie...daly by se tady vypisovat stovky a stovky firem z celé EU snižující výrobu, stěhující se pryč atd. Ale s Žalářem národů EU "Brusele"to ani nehne a pokud ano, vymýšlí svoje typické bludné Megalomanské dotační tsunami, které však v EU svázané právě tisíci byrokrat regulacemi EU selžou a jen prohloubí astronomické zadlužení a vyvolají další hyperinflační vlny na běžné občany. Je totiž nereformaovatelný a musí, musí být proto rozložen zevnitř, ale zatím to vypadá na propagandistické vyhnívání alá Titanic, kdy ale náhle dojde ke kolapsu, rozpadu.
donator

4 buff: Proč takové pozdvižení? O nic nejde. Trockisté mají jeden moc hezký zvyk - při první příležitosti se vzájemně likvidovat, viz případ Wollnera, Fridrichové, nejnověji leguána s dredy. Uvelebte se v divanu, popcorn do rukou a pak už se jen bavte. Tedy, přesněji řečeno, snažte se také své peníze držet dál od jejich chtivých pracek, ale to je víceméně záležitost elementárního intelektu.

Jen na okraj, "byrokraticky řízený EU"ta nic neřídí, ale lidé, ( 720), kteří si zvolili jiní lidé, napříč celou Evropou.

 

donator

0x

Na protest. Když bude mít Konečná hodně velkou kliku, dostane se do parlamentu s pěti procenty, což znamená nějakých šest poslanců. Pak může pilně škodit pětikoalici, což je vždy a za všech okolností žádoucí. Na druhou stranu se jistě nikdo příčetný nedomnívá, že by Stačilo! se šesti poslanci vystoupilo ČR z EU a NATO, obnovilo Sovětský svaz & Varšavskou smlouvu a vstoupilo kotlinu do ní. Takže tak.

Proč by mělo české KSČ mělo obnovovat Sovětský svaz? Že by se komunistické způsoby zažraly tak hluboko pod kůži českých pohrobků SSSR?

 


0x
Protože někteří lidi vzpomínají na jistoty a bezstarostný život za komunistů( jistota práce, bydlení,jisté místo v domově důchodců,nemuselo se přemýšlet jakého třeba vybrat dodavatele energií, protože nebylo na výběr)a v dnešní nejisté době se jim po tom stýská.Ale zapomnéli na nesvobodu co také byla.

 

hook

0x

1/ Protože je pluralita názorů

2/ Protože drtivá většina voličů jdou bl.. a hlou... - Dle mého názoru je to taky v populaci Jenže k volbám chodí spíše tím méně intelektuálně vybavení statisticky (To je moje domněnka nemám to podloženo, protože na volebních lískách není napsano iQ ani vzdělání voliče), Takže tam je to ještě větší efekt.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]