Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Občasná rychlá jízda

Od: david12 odpovědí: 15 změna:
Dobrý den, občas mě to chytne a jedu dost ostře, za tento rok asi 3×. Dostává auto nafrak a nebo je to ok? Samozdřejmě se snažím předpisově. Motor 1.0 T-GDI 100 koní, i když se to nezdá je to drak. Samozdřejmě dochalzuji, buďto 1 minutu stojím na volnoběh, nebo cca 2 km před cílem sundám nohu z plynu

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Jestli auto dostává na frak? Někdy docela dost ...

novinky.cz/...

asd1

Ona jela "dost ostře"? Neví se co se stalo, mohl to být mikrospánek, zvěř, zdravotní indispozice, nějaký kokot jel v protisměru a musela mu uhnout aby ho nevzala čelně.. Možností že k tomu přišla jak slepý k houslím je hodně a že trefila strom mohla být i jen smůla na místo..

Jela dle mě víc než ,,dost ostře´´. Ten úsek znám jako své boty, jezdím tudy takřka denně. Tam člověk s normálním pudem sebezáchovy jede zvolna, samá zatáčka atd. Ano, stát se může leccos, taky jsme nedaleko od toho místa (u ohrad koní) tahali ze škarpy ženskou, co nevytočila zatáčku. Ale jela normálně (čti 50 ) tak autu skoro nic nebylo. Ostatně i z těch fotek snad i laik pozná, že na takovou devastaci auta je potřeba o dost větší rychlost.

asd1

Vypadá že vzala příkop, otočka a strom střechou na půlce auta = hrubý odhad ca 100 kmh víc těžko. A proč ten příkop opravdu nevíme, jestli rychlá jízda, nezvládnutí nečekaný situace nebo zdravotní problém/ mikrospánek. Nesoudil bych bez znalosti podrobností.

 

asd1

0x

Co myslíš tím "dost ostře"? Auto jde dojebat i pomalou jízdou (podtáčení, vymetání děr), a ani ostrá jízda mu nemusí vadit spíš naopak (italská údržba). Mmch. i ostrá jízda může být bez porušení předpisů.

Pokud jde o rychlou jízdu v zatáčkách brzdění atd. tak trpí gumy, ložiska a zavěšení náprav. Jakmile je silnice hrbatá tak dostávaj i tlumiče, čepy atd. Motoru vytáčení k omezovači moc nevadí, spíš naopak, jen se nesmí držet na omezovači dlouhodobě. Reálně má smysl netočit až do omezovače, ale ca o 500 otáček míň - když tah motoru začíná slábnout.

Důležité je nejezdit jak kokot, blbnutí si nechat na místa kde je prostor a nikdo kolem a opravdový závodění si nechat na uzavřený tratě. Pokud jedeš rychle, tak je problém pokud cokoliv vleze před auto nebo se semele něco nečekanýho. Pak přecenění schopností. Časem jsem dospěl k moudru "pokud si začneš myslet že to už umíš, tak slez zpátky na zem, je to okamžik kdy tě něco překvapí a může z toho být průšvih.

david12

Ano, to je pravda, samozdřejmě vždy to bylo mimo město, téměř žádný provoz a předpisově, člověk si vše musí uvědomovat. Jen mě zajímalo jestli auto se opotřebovává rychleji
Samozřejmě..bez D se auto trošku víc ničí "ostrou" jízdou než klidnou..Asd1 ti to popsal dobře. Jen si nedovedu představit "ostrou" jízdu mimo město a přitom podle předpisů Jakože točení motoru na nižší kvalt? Brzda-plyn..brzda-plyn? Krouhání zatáček? Motor 1,0 cokoliv se točit musí, jinak odejde na podtáčení..
asd1

Typicky serpošky kde normální lidi jedou max. 50 a brzda plyn, tam často jedeš "co to dá" a přes 90 se nedostaneš. Takových míst je spousta, na mokru nebo sněhu je toho ještě víc.

Rovinky ani nejsou zábavný, rovně umí jet rychle každej debil (a pak neví co s tim).

 


0x

Pořídit Ev a nic na frak nedostává, i když to budeš drtit z chladným "motorem"

asd1

Jakože to nemá gumy, ložiska a zavěšení náprav? Tak ten byl dobrej Běžná sportovní jízda nevadí ani tak motoru jako podvozku..

A brzda plyn s elektrem, jo zrychlení z nuly pěkný, ale odběry z baterky a rekuperací to neubrzdíš. Čtvrt hodiny zábavy a plížíš se eko-módem abys dojel zpátky.. Vrčí to jak vysavač, takže pocit ze sportovní jízdy musíš dohnat reprákama...

Tak se svez, nejlépe s Teslou 3 performance a poznáš, co je sportovní jízda .. repráky na to určitě potřebovat nebudeš.

Štíre, jako obvykle nechápete - nebo děláte, že nechápete, že Není řeč o tom, že by EV nedokázaly akcelerovat, nebo jet rychle. Jde o Vaše prohlášení že u EV cituji ,,nic na frak nedostává´´ což je, samozřejhmě´´ pitomost, protože i EV má zavěšení kol, tlumiče a ostatní díly podvozku, které dostávají na frak o to víc, že EV je ve srovnání se spalovákem těžký krám a tudíž je podvozek namáhán o to víc.

Takhle napsáno to už snad chápete, ne?

To už je obsesia, obtažovat neustále ľudí s EV. Ži a nechaj žit. Promon

Tonoucí se stébla chytá tazetel se baví o motoru a turbu a já také o motoru,ale bez turba,oleje, ventilů...) podvozek snad mají všechny auta stejné, navíc navržené na svou hmotnost a výkon.
" tazetel se baví o motoru a turbu "? Proč myslíte? Já tam čtu něco o tom, jestli dostává auto na frak. Co mi uniklo?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]