Nejste přihlášen/a.
Ona jela "dost ostře"? Neví se co se stalo, mohl to být mikrospánek, zvěř, zdravotní indispozice, nějaký kokot jel v protisměru a musela mu uhnout aby ho nevzala čelně.. Možností že k tomu přišla jak slepý k houslím je hodně a že trefila strom mohla být i jen smůla na místo..
Jela dle mě víc než ,,dost ostře´´. Ten úsek znám jako své boty, jezdím tudy takřka denně. Tam člověk s normálním pudem sebezáchovy jede zvolna, samá zatáčka atd. Ano, stát se může leccos, taky jsme nedaleko od toho místa (u ohrad koní) tahali ze škarpy ženskou, co nevytočila zatáčku. Ale jela normálně (čti 50 ) tak autu skoro nic nebylo. Ostatně i z těch fotek snad i laik pozná, že na takovou devastaci auta je potřeba o dost větší rychlost.
Co myslíš tím "dost ostře"? Auto jde dojebat i pomalou jízdou (podtáčení, vymetání děr), a ani ostrá jízda mu nemusí vadit spíš naopak (italská údržba). Mmch. i ostrá jízda může být bez porušení předpisů.
Pokud jde o rychlou jízdu v zatáčkách brzdění atd. tak trpí gumy, ložiska a zavěšení náprav. Jakmile je silnice hrbatá tak dostávaj i tlumiče, čepy atd. Motoru vytáčení k omezovači moc nevadí, spíš naopak, jen se nesmí držet na omezovači dlouhodobě. Reálně má smysl netočit až do omezovače, ale ca o 500 otáček míň - když tah motoru začíná slábnout.
Důležité je nejezdit jak kokot, blbnutí si nechat na místa kde je prostor a nikdo kolem a opravdový závodění si nechat na uzavřený tratě. Pokud jedeš rychle, tak je problém pokud cokoliv vleze před auto nebo se semele něco nečekanýho. Pak přecenění schopností. Časem jsem dospěl k moudru "pokud si začneš myslet že to už umíš, tak slez zpátky na zem, je to okamžik kdy tě něco překvapí a může z toho být průšvih.
Jakože to nemá gumy, ložiska a zavěšení náprav? Tak ten byl dobrej Běžná sportovní jízda nevadí ani tak motoru jako podvozku..
A brzda plyn s elektrem, jo zrychlení z nuly pěkný, ale odběry z baterky a rekuperací to neubrzdíš. Čtvrt hodiny zábavy a plížíš se eko-módem abys dojel zpátky.. Vrčí to jak vysavač, takže pocit ze sportovní jízdy musíš dohnat reprákama...
Štíre, jako obvykle nechápete - nebo děláte, že nechápete, že Není řeč o tom, že by EV nedokázaly akcelerovat, nebo jet rychle. Jde o Vaše prohlášení že u EV cituji ,,nic na frak nedostává´´ což je, samozřejhmě´´ pitomost, protože i EV má zavěšení kol, tlumiče a ostatní díly podvozku, které dostávají na frak o to víc, že EV je ve srovnání se spalovákem těžký krám a tudíž je podvozek namáhán o to víc.
Takhle napsáno to už snad chápete, ne?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.