Nejste přihlášen/a.
Stačilo by omezit nadužívání aut. Taková města jsou. Zdraví a mladí - do MHD a na kolo. Koukněte na Utrecht: mestemnakole.cz/... Úplně čisté a pohodové město - kola mají přednost. Nikomu to nepřijde divné. Ovšem jízda v pelotonu kol v raní špičce se musí trošku nacvičit - osobně vyzkoušeno.
Místo koní se propaguje kolo či koloběžka - kde to jde. Města na rovině budují cyklostezky. Za kolem se vozí i dítě v cruiseru: obchodth.cz/...
Všechno jde. Zde konkrétně by ve velmi krátké době zemřela většina lidí hladem. Ale to zase až poté, co by všem doma nejprve přestala fungovat elektřina, plyn, topení, nakonec i přestala téct voda, zatímco by se níže položená místa a vesnice ponořily do splašků.
Co by se stalo? Nic vážného, jenom by celkem rychle klesl o pár miliard počet obyvatel. Aktuálně bychom totiž neměli dost koní ani na zásobování vesnice natož milionových měst, u kterých by to stejně nefungovalo ani při neomezeném množsví koní...
Furt mi nejde do hlavy, jak s tim zasobovanim souvisi osobni automobily. V Indii maji cca 60 osobaku na 1000 obyvatel a zadne miliardy jich tam neumirani.
Je mnoho zemi, kde maji mene jak 20 osobaku na 1000 obyvatel a take tam ziji.
Jaky je tedy presne ten predpokladany mechanismus hromadneho vymirani pri chybejici individualni osobni preprave?
No jistě, patrně jde o hromadnou dopravu a pidimoto. Pak ale tuplem nevím proč se zmiňují koně, nebot takový zákaz má pak stejný dopad jako zakázat lidem nakupovat ve všení dny od 14 do 18 hodin
Já nevím, k čemu bychom tady na sídlišti ty koně přivazovali? O krmení, péči a ustájení ani nepíšu. A že by kočáry zavážely Lidl, Billu, Kaufland, Pepco, Kik, ...?
Mně stačí kolo, bus a vlak. Zato sousedi mají 3 auta. Každý žijem jinak, ale všichni už v nové době.
Průměrný pražák má asi tak jedno varle a jeden vaječník
Spousta pražáků potřebuje to auto na jízdy ven, nikoli dovnitř. Centrum je totálně zabitý, dá se tam MHD, když člověk musí (a musí kvůli úřadům), ale nejen prací a úřadováním je člověk živ.
Přijde doba, a nebude to dlouho trvat, kdy i osobní doprava bude prvkem výuky v dějepisu. Doprava bude služba a ta služba bude levnější než vlastnictví levného elektromobilu. Dám to sem ještě jednou
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.