Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co říkáte na lidi,co spí se zvířaty v posteli?

Od: muzcizvire odpovědí: 36 změna:

Viděl jsem to už u mnoha známých, psi jim skáčou do postele, i na "peřiny" a polštáře jak do vlastního pelechu.

Přítelkyně, která se mi moc líbí, spí taky se zvířaty v posteli. Jsem s ní moc rád(věnuje mi pozornost), ale tohle mi vadí, pálí mě oči, z roztočů zvířat, prostě mi to dráždí oči.

Báchorkám o tom, že zvířecí nemoci se nepřenáší na člověka, nevěřím, to potvrdil i fakt skvělý veterinář(v Itálii), jehož psi vůbec do domu nesměli, jen mohli být na zahradě.

Jaký je váš názor na tohle? Plus možný přenos chorob na člověka?

Vadil by vám(myslím ženy) přítel(potenciální manžel) který má odměřený vztah ke zvířatům, nebo byste si ho vážili pro jiné věci jako šikovnost, dbá o svůj vzhled, učí se, sportuje.

Mnoho žen, co jsou samy třeba i s dětmi a nejsou chopny najít muže do života, tak svým dětem jako "náhradu" koupili štěně, dnes je tedy sestava "rodiny" takováhle- žena s dítětem a pes. A děti místo otce či mužského vzoru sbírají po pejsánkovi hromádky.

 

 

36 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


11x

Co říkám? Nic. Je to jen a jen jejich věcí. Vlastně jejich a jejich partnera a nám do toho nic není. Nějaké zdůvodňování mi přijde zbytečné.

i já si myslím to samé. konec konců většina lidí spí s někým a je mi fuk s kým, u těch, co semnou nesouvisí. V pípadfě partnerky, kterou zde pán, či mladý muž definuje si musí ujasnit, co je pro něj prioritní. Za prvé by se partneři měli v tomto domluvit mezi sebou, podpantofle svoji nespokojenost nevyjádří, cynikům je to fuk, a tak dál. Pokud si vyberu partnera, tak takového se kterým se shoduji v názorech, nebo s nim jsem o jeho opačném názoru v klidu diskutovat. Dále pokud se nedoáži sžít s jeho vlastností, měl bych nejspíše uvažovat o tom, že to naše partnerství není tzv. "košér". Ne pak před soudním senátem definovat svůj vztah s ním, že k němu cítím nepekonatelný odpor a kromě psa s námi ve spol. domácnosti žijí například naše dvě děti(i více) Mě pes v posteli rozhodně nevadí, nemám s tím problém a upozorňuji že stopro nejsem zoofil, ale našeho psa mám rád stejně hodně jako má žena. Děti již nemáme v bytě, každé na své životní pouti. Vnoučat se nedočkáme, ony je nechtějí a tak na mazlení máme psa, v našem věku tvořit další děti by byla utopie a i nerozum a hazard se zdravím prtnerkyi případného dalšího malého človíčka.psi se s člověkem socializovali již velmi dávno a lidé je do svých životů zařadili zcela normálně. Obavy z roztočů jak zde pán uvádí jsou sice na místě, ale ani on neví, odkud si on sám ve své pokožce domů donese. V každém případě je vhodné s svým psem navštěvovat pravidelně veterinární kliniky a podrobovat ho povinným očkováním, ale fakt je ten, že dojít může k čmukoli. Kdo se bojí,nesmí do lesa I kdzž je fakt i to, kdyby pan bůh chtěl, aby pes bydlel v domě, nauči by ho i ty domy si stavět. V bytě psa mám, problém s tím nemám, i ty jmenované roztoče mám asi taky, ale žijem doma celkem všichni pohromadě v pohodě. a zdraví, až na opotřebované čepy v kloubech a další orgány, tak ty, pokud by člověk musel na technickou by stopro neprošli tak, či tak at už se psíkem, či bez něj. Na roztoče kašlu, stejně jak na projevy politiků, zatím žiju, větší problém spatřuji ve výpotcích komunit LGBT a podobně.

Chcivšechno, já věděla, proč píšu, že jakékoliv zdůvodňování je zbytečné.

vonco

My spávali s fretkou, respektive ona s námi.

 

nerentier

10x

A taky ten smrad...ale pak si zvířata zvyknou.

 

02.08.23 14:09

9x

Ano! I imunita se musí posilovat, ne jen svaly.

 

tj

8x
Záleží na člověku. Třeba mě nevadilo spát v posteli s kocourem, který se stočil do klubíčka a předl. Naopak mě to uspávalo a bylo to super. Ale kočky jsou obecně čistotnější než psi. Pes má taky výraznější pach (měli jsme psa i kočku a psi prostě smrdí). Takže za mě v posteli kočka ano, pes ne.
.
.
.
V posteli spíte oba, tvoříte pár. Pokud je vám to nepříjemné a máte zdrav. problémy, řekněte jí o tom a dodejte nějak citlivě, že nechcete spát se zvířaty v posteli. Když to nevezme, dejte jí na výběr, že buď bude spát v posteli se psem, nebo s vámi. Pokud si vybere psa, tak s ní nemá cenu ztrácet dál čas. Já bych třeba kvůli přítelkyni klidně kocoura z postele trvale vystrčil, kdyby jí vadil. Je to otázkou priorit. Pokud jste pro ní menší prioritou než její pes, pryč od takové holky.

Souhlas s vaším komentem bez jakýchkoli ostatních komentářů.

 


6x

Snad záleží, jaký na to máte názor vy a ne druzí! Nechte druhé žít tak, jak se jim to líbí a vyhovuje a najděte si někoho, kdo na svět pohlíží podobnýma očima jako vy. To nemyslím zle.

 


6x

Řeknu to prostě... pes se mnou (nebo poblíž) spí posledních cca 20 let. On ode mě nikdy nic nechytil a já od něj také ne.

Stačí?

03.08.23 16:11
ok

 


5x

máme doma kočky a mimo jiné i chodí za námi do postele. chlap, co nechce doma zvíře, by mi asi nevadil - pokud bych žádné zvíře ještě neměla. a pokud by ten chlap byl jinak lidsky OK. chápu, že ne každý je ze zvířat v bytě nadšený a i u nás se vlastně kočka ocitla náhodou (kamarádce někdo hodil březí kočku na dvorek a zbavovala se kotat). na druhou stranu ve chvíli, kdy už zvíře doma mám, tak bych ho kvůli žádnému chlapovi na ulici nevyhodila (a že bych dokázala kočku odnaučit chodit, kam si ona zamane... hahaha...) a pokud by to chlapovi nevyhovovalo, holt by musel jít on.

Ano i toto je solidní názor. Od té doby, co má žena pořídila psa je ten, kdo mně doma pokaždé vítá a zlostně nekřičí, jen radostí.

 

zaseja

4x

Pokud jí to budeš vyčítat a nebo zakazovat, tak zase zůstaneš sám, ten pes tam byl dřív, než ty, ty se musíš přizpůsobit a nebo odejít.


doplněno 02.08.23 15:18:

Já si psy do postele doma nepouštím, ale je to z důvodu místa, oni se dokážou pěkně roztahovat, u partnerky by mi to nevadilo, pokud bych se tam vešel.

06.08.23 06:31

 

michalverner

3x
Jednoduché.Prostě se k nim do postele nevnucujte.

 


3x

Nemohu odolat. Když musíš, tak musíš!

 

liska5

2x

Zvířata mám ráda a měli jsme jich docela dost. Takové malé hospodářství, k tomu koček a psů více, ale žádné zvíře v ložnici, natož v posteli, bych nestrpěla... Tuhle jsem spala u vnoučat a lezly po mne strašilky, chameleon, v rohu kvíkala morčata, pes mi strkal čumák k nosu..Tam at si to takhle mají, ale já tuhle filosofii nesdílím. Prostě do postele žádného živočicha, kromě chlapa.

okolik

Liško , ušetřila jisi za Safari .

Takový narodní rodinný park má něco do sebe.

liska5

A to jim ještě při krmení chamíka Ludvíka zdrhli cvrčci. Tak seděli porůznu v obýváku na stěnách, podlaze i na gauči. Že si je jako chameleon časem vychytá. Tak jsem si aspoň kryla kafe...

Stejný názor - pes je pes a člověk je člověk. Já mám nyní už jen jednoho psa / jeho táta před 2 roky zemřel/ a jsou to venkovní psi - ovčák. Jendou jsem je "pozval" do domu - nakoukli a hned vypadli a asi si říklali proř ten páníček je v boudě když venku je líp. Ale i kdyby to byl bytový pes tak do postele - NEEEE

 


2x

a) odpověď na vaši základní otázku (byt přímo nepoloženou, zato postiženou ve vašem nicku) je myslím jednoduchá - pokud před svou přítelkyni předstoupíte s takto pregnantně a nekompromisně položeným dotazem (muzcizvire, neboli "já, nebo pes?"), budete přítelkyní nejspíš taky nekompromisně vykopnutej... (na to bych si fakt dost vsadil)

b) uznávám, že opravdu můžete mít nějakou alergickou reakci na psa, nicméně, at už jí máte, nebo jde o z valný části vsugerovanou potíž, kdybych byl jen trošku přehnaně extrémní, tak vás ohodnotím coby jedince, kterému by měla uštědřit nekompromisní kopanec jakákoliv rozumná ženská - a to pro vaši zde proklamovanou změkčilost, jakou projevujete vůči zdravotním rizikům spojeným s kontaktem i s domácím zvířetem;
jen v naší maličký republice se poslední léta jistě tisíce dětí opakovaně válely po psech, ale vy jako směšnej rozmazlánek řešíte zdravotní rizika..., jak píšu, při trochu extrémním pohledu můžu napsat - aha, slabej kus, za krizový situace možná nepoužitelnej (hlavně že sportujete, k čemu vám to a vaší partnerce při takový opatrnický změkčilosti je?), takovýho rozmazlence si nabrkne jen pitomá ženská... - (mimochodem, mírně příznačný a legrační je i vaše ocenění vztahu s přítelkyní ("Jsem s ní moc rád (věnuje mi pozornost)" - samozřejmě, bez opětovanýho zájmu od partnera je vztah víceméně o ničem, ale v kontextu s ostatním se zdá zrovna tohle vypíchnutí dle vás na vztahi nejcennějšího taky signifikantní)
tolik k vašemu dalšímu dotazu "možný přenos chorob na člověka" - ano, je možný, jako je možný přenos chorob na vás od vaší přítelkyně - v zájmu ochrany svého zdraví byste se měl veškerých intimnějších kontakrů s ní důsledně vyvarovat!

c) z celého vašeho textu vyplývá, že máte vůči psům (nebo vůbec domácím mazlíčkům) značně rezervovaný, resp. spíš negativní vztah - v tom případě je ovšem naprostá pitomost pokoušet se o blízké soužití s někým, kdo to má nastavené nejspíš přesně naopak;
pokud máte představu, že dosavadní psofilní nastavení přítelkyně lehce předěláte na svoje psofobní, anebo že jí lehce svůj psofobní postoj vnutíte, tak je to představa idiota... (viz i ad a) )

vy nejspíš musíte řešit zcela jinou otázku: "se psem, nebo bez (starostlivé, leč psofilní) přítelkyně?"
(já bych vám i přítelkyni na první dobrou doporučil "bez", ale na základě jednoho kratšího textíku vůbec nemůžu dělat relevantní soudy)

muzcizvire

Tak myslím,že změkčelej nejsem,žiju tady na vesnici a před chvílí jsem si dobrousil řetězy na motorovku a pohrál s karburátorkem abych nečichal sračky. Mám otlačená ramena jak v lese nosím na rameni klády z tvrdýho dřeva který fakt nejsou lehký a i když si dávám pod kládu složenou bundu, váha klády mi to stejně protlačí. Mám piliny i za ušima, v botech. Jak získáváš teplo TY?

V práci nesedím v kanclu, s werkzajkem si užiju dost, včetně prachu.

Jsi na omylu teda a to velkým :D

Nevadí mi špína, prach, piliny, ale zastávám názor že domov by měl být centrum klidu a čistoty. O mou imunitu se bát nemusíš, jsem odolný dost,narozdíl od jiných jedinců co si hrajou na pěstování imunity skrz špínu, což jim moc nejde. V zimě pracuju často venku několik hodin.

Myslím si že muž nemusí znamenat automaticky špínu, chlast a cigára.

máš pravdu, že mám ke zvířatům rezervovaný vztah, ale to neznamená nemít rád zvířata, užil jsem si jich dost a zachránil taky. Třeba ježka co běžel podél obrubníka v silnici nikdo nepřenesl mimo silnici. To jsem musel zastavit já(jako vždy...)

Ale dík za názor,respektuju ho

Ty, či sorráč vy! Jo! Lépe bych to nenapsal. Totální bingo! Proti stranu beru tak jak jsem ji poznal, nebo pokud ne, tak stopro to je špatný milenecký, kamarádský i obchodní vztah a je hloupost v něm pokračovat a rozvíjet jej. Asi i zbytečná ztráta času s takovým partnerem být jen proto, že dobře umí kvalitně podrbat..

 

smode2

2x

Ač nejsem žena, mám přečteno poměrně dost na téma nový muž X pejsek v domácnosti. Abych to shrunul: Pro naprostou většinu žen je pes v hierarchii výše, než nový muž/milenec/přítel. Obecný názor mezi ženami je asi tento: "Blázníš? Přizpůsobit se musí vždycky chlap! Toho pejska máš na celý život! Chlapa přece můžeš kdykoliv vyměnit!". Myslím, že není co dodat

liska5

Znám takovou dvojici padesátníků. Asi dva roky to chlap vydržel a pak to vzdal. Jeho nová láska totiž měla velké psisko. On se k ní přistěhoval a psovi vyloženě sloužil. Převážel ho, pečoval o něj, i na očkování s ním byl, když partnerka neměla čas. Ale nesměl mu sednout na "jeho" křeslo... A její telefonické dotazy byly jen na to, jestli je pejsan v pořádku, kde byl venku a kolik čeho kdy dostal, zatímco o chlapa nezájem, jeho se na nic nezeptala.

 

runner2

2x

Na lidi neříkám nic, ale náš pes do ložnice natož ještě do postele nesmí. Stačí kolik nepořádku se po něm musí uklízet z podlahy.

Proboha jaký nepořádek, mám už 5.psa a v životě jsem nic nemusela uklízet
liska5

Často jsou to všude chlupy a hračky po bytě. Někde i něco okousaného.

 

 


2x

Jsem kdo jsem a právo na posuzování ostatních nemám, ale pes v pelechu mi neva.

 

tak

1x

Pes a kočka by měli spíše spávat ve svém pelíšku. Přes den se jim páníčkové věnují hodně a na spaní by měl být už každý ve svém. Páníček i zvířátko. Tím se zvířátku nijak neubližuje, když se na to naučí. Navíc pes je i dost cítit.

Jak který, pokud o něj nepečujete, tak ano, psa koupi, myju packy po každé vycházce a samozřejmě čistíme zuby

 


0x
Koukám další dotaz na názor.
Tak prozradíte nám ten váš?

 

gill

0x
Kamo a komu venuje vic pozornosti, tobe anebo zviratum? Ona ma doma Zoo? S jakymi zviraty mimo tebe spi? S hrebcem?
Za mne, pokud bych byl alergicky, a ona to nepoznala, tak bych ji to snad ani nerikal ale rekl bych ji: mila zlata, jestlize jsou pro tebe dulezitejsi zviratka, tak ti bohuzel musim dat PaPa.
zaseja

Pokud tam ty zvířata byli před tebou, tak bys měl smůlu

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]