Nejste přihlášen/a.
Lidské tělo někdy vydrží věci. Někdo zakopne spadne a zabije se, přitom je znám případ letce z bombardéru, který spadl bez padáku myslím ze 7000 m a přežil. Totéž např ta letška Vesna Vulovič, ta spadla snad z 10km a přežila.
Dotyčný měl holt kliku, že ho ten vlak nerozmázl stylem tu ruka, tam noha opodál hlava, ale spíše ho odhodil.
Ona nespadla z 10 km! Letadlo s ni spadlo, jestli byla kdesi, kde ji to odpruzilo, tak mohla prezit. Pri volnem padu staci zbrzdit konecny stret srazky, teoreticky v poslednich metrech.
Ve skutečnosti byla nalezena v zadní části trupu letadla, která dopadla nedaleko obce Růžová. Našli ji lidé z jedné ze záchranných čet, které po pádu letadla pročesávaly na Děčínsku oblast o rozloze zhruba 20 km². Prvním, kdo se snažil udržet Vesnu při životě do příjezdu lékařské pomoci, byl místní lesník a bývalý zdravotník Bruno Henke. [4]
Pomník v Srbské Kamenici s poděkováním jugoslávské letecké společnosti místním lidem za pomoc
Během pádu dívka utrpěla frakturu lebky, měla zlomené obě nohy, tři obratle, v důsledku čehož ochrnula od pasu dolů, postihla ji i řada dalších vnějších a vnitřních zranění. Zpočátku byla léčena v České Kamenici, později byla transportována do Vojenské nemocnice v Praze 6. [4] Po několika náročných operacích se ji vrátil cit do nohou a začala znovu chodit. Vesnino vyléčení bylo považováno za velký úspěch československého zdravotnictví. Do vlasti se Vesna Vulovičová vrátila v březnu 1972. [4]
Vesna Vulovičová chtěla po uzdravení znovu létat jako letuška, společnost jí to však neumožnila. Poté, co se plně vyléčila ze svých zranění, pokračovala v práci pro Jugoslovenski aerotransport (Yugoslav Airlines) jako administrativní pracovnice. V bývalé Jugoslávii se stala národní hrdinkou, vystupovala v televizních pořadech a později se aktivně zapojila do politického odporu proti Slobodanu Milošev/....
Tak, ona měla velké štěstí, že se nezřítila na tvrdo na zem. Ta zadní část letadla dopadla na relativně prudký sráz v lese, tak dopad byl značně přibržděn + deformace vlastního letadla, také udělala své.
Já věřím na Osud. Ten rozhodne. Zadívá se, ukáže prstem a řekne: "Pojď / Zůstaň, ještě máš čas" a neuděláš nic. Příklad, otec holčičky, kterou jsem měla ve školce. Jel s dalšími na služebku, seděl vzadu, mezi dvěma, bez opěrky hlavy. Všichni si povídali, jen on usnul. Čelní srážka, nikomu se nic nestalo, až na pár modřin. Jemu to hodilo hlavu dozadu a dopředu a zlomil si vaz. K nevíře. Že?
Stejne tak pan Osud uraduje, kdyz probiha losovani Sazky
To je snad zakladni fyzika, kdyz jsou poruseny bezpecnostni prvky (operka hlavy, pasy vs airbag), sanci na neprijemnost nasobne zvysujete. To prece neni zadny OSUD. Anebo nekdo v tom muze videt osud, jiny zase neco jineho. Procpak asi dnes jsou v aute predni bocni hlavove airbagy, pasy s napinaci patronou apod.
Odkaz nefungue, takže jen z toho co píšete. Zemřel v nemocnici, takže byl asi hodně dobitý. Rychlost volného pádu je kolem 160km/h a taky jsou případy, že to lidi přežijí a to i dlouhodobě. Jeden příklad za všechny: cs.wikipedia.org/... ona sice padala i s kusem letadla, tak asi nepadala tak rychle, ale i tak musela mít velké štěstí.
Video s deckem ktere odletelo vzduchem 10 metru a pak odbehlo jakoby nic tu nedam, ale aspon video
Lyžař a parašutista: instagram.com/...
Správný odkaz
(k původnímu se připletl vlak)
to jsem rád, že jsem v pátek nešel na vlak, to bych to akorát chytnul, takto jsem jen chytnul zacpanou dálnici (pořád lepší 15 minut než 2 hodiny). Ty měcholupy jsou takové dost blbé, legálně překonat koleje jde po mostě, který je daleko (proto to spousta lidí, skoro všichni, švihnou přes koleje). Bývala tam dovolená stošedesátka, ale teď tam je míň. Pořád to znamená, že je potřeba koukat hodně daleko. Na druhou stranu je tam dobrý rozhled, neměl by to být takový problém při zachování opatrnosti (v tom smyslu jsem nechápal přebíhače kolejí ve Strašnicích, tam bylo jediné místo, ze kterého bylo trochu dál vidět, ale lidi přebíhali v místech, kde nemůžou vidět vůbec nic).
K přežití mě napadá, že ho vlak nenabral přímo (jinak by byl na kaši a sbírají ho od měcholup až do uhřiněvse nebo v hostivaře, podle toho ze kterého směru ho vlak srazil), ale odrazil ho tlakovou vlnou, kterou před sebou tlačí. To se dá přežít s lehčími zraněními (takový člověk nabourá do protihlukové stěny nebo spadne někam, strojvedoucí o něm nemusí ani vědět, i takový případ byl, nevím už kde (tuším strašnice, ale mohu se plést)).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.