Nejste přihlášen/a.
Znáte někoho takového? Kolik si vydělá (prosím vždy uveďte jestli v hrubém nebo v čistém)? Myslíte, že je to práce, která se vyplatí?
35 čistého. Nedokážu říct, jestli bych do toho šel: Obří odpovědnost, jednou nohou pořád v kriminále a značná buzerace.
Ta největší. Pokud vím, u "soukromníků" je to horší. Jsou to mistři v manipulaci s pohotovostmi, prostoji a přerušeními. Ve finále je člověk pořád v práci, ale zaplacených má pár hodin.
Chápu, takže ČasuDost. :D Já mám právě informaci, že u soukromníků jsou ty platy lepší. Někde právě byl i článek o tom, že snad 50 v hrubém či víc? Ale neznám nikoho kdo by byl ochoten říct plat, proto se zde ptám. Tady je to anonymní.
Tady by měl působit jeden vysloužilý eisenbahner, zapomněl jsem jeho nick...la380, nebo tak nějak...Předpokládám, že bude stále ve spojení s kolegy dosud aktivními.
Záleží kde jezdíte.Na osobní dopravě Arriva, Rigiojet přes 50 tisíc čistého.Sám pracuji v Unidu a žádná sláva když jsem jezdil na trati tak za normo hodiny 42000 čistého( lokomotivy strašný šrot ) na Vlečce je ještě méně.
Vyplatí se to pro toho, kdo je sám a nemá rodinu. Jinak co jsou platné peníze, když je otec pořád na noční, po noční, často ani na Vánoce není doma a při tom buzerace je čímdál větší. To musí být jasné každému - na přejezd, kde bliká červená, vjede vlaku do cesty vypatlanec a co se udělá po srážce jako první? Dá se strojvůdci dechnnout, jestli není pod vlivem.
Znám dobře pána, který brázdí republiku s Pendolinem. Ale znám i takové, kteří jezdí 15 km z malého městečka do jiného malého městečka s renovovanou motorovou "osmsedtdesítkou" a mezi tím 4 opuštěné zastávky v polích. Je to prostě různé.
Před časem se rozhodoval vnuk, zda dělat strojvůdce. Nevzal to, vzal raději práci výpravčího. Strojvůdce má ohromnou zodpovědnost, spousty přesčasů, plno různých zákazů, příkazů, školení ...a pak se Vám postaví na koleje kamion a veškerá školení jsou na těch několik vteřin stejně k ničemu. Potom se pár hodin vyspat někde v ubytovně a zase letět zpátky. Nehledě k tomu, že znám i strojvůdce, kterým pod koly vlaku skončil něčí život. A věřte, málokterý člověk se s tím dokáže vyrovnat, má ten okamžik před očima už napořád. Je to ohromný nápor na psychiku.
Není to práce, která, jak píšete "se vyplatí." Je to spíš určité nadšení, láska k železnici. Obvykle z dědů na otce, z otců na syny. Doceněn nikdy nebudete, ale pokud máte vláčky rád a máte potřebné vzdělání, chut a pevné nervy, zkuste to. Třeba se časem někde potkáme. Možná na Sázavě. Jaga.
Jakoby pod auto, nebo pod metro nikdo neskákal... schválně kolik chodců skončí ročně na asfaltové silnici, a kolik na koleji?
Vsadím se, že za chvíli tady budou otázky: vyplatí se pracovat? Vyplatí se rodit? Vyplati se ...
Někteří se toho ještě dožijem
ps: kolik si kdo vydělá, na to jsou na internetu jistě někde statistiky, tuším někde U pracovních agentur jsem to viděl
pps: každopádně já bych byl radši ředitelem drah, než nějakým šoférem, jak píšu výše, šofér je neperspektivní zaměstnání, jakmile to bude jen trochu možné, bude to nahrazeno umělou inteligenci, strojem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.