Nevím jestli to pomůže, já na seznamu dvoufázové ověření nemám.
Tohle sem našel na helpdesku
Dobrý den,
pokud se na daném zařízení můžete do emailu přihlásit, tak číslo lze změnit s platným heslem v nastavení schránky a to na adrese profil.seznam.cz v sekci Zabezpečení. nejrychlejší cesta tam je kliknout vpravo na název schránky > nastavení > osobní údaje > dole je změna hesla. Změnu hesla poté můžete zavřít a vybrat vlevo Zabezpečení.
Takže, oznamuji všem, kteří mají s touto nesmírnou stupiditou problém. Na přímé, zákaznické lince mně bylo sděleno, že musím mít mobil, tj. ověřovací číslo mého muže. Jinak s tím nelze nic dělat
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.