Nejste přihlášen/a.
Stalo se mi už opakovaně v Penny Litovel, že např. ted hned první položku na páse - na lístku, knedlík, namarkovala celkem třikát,(nedíval jsem se na její ruky jak to dělala, ale asi projede třikrát skenerem, koukám na displej pokladny, ale ani tak někdy člověk při nakládání do vozíku nestíhá, navíc s tímto samozřejmě nepočítá, že takto krade šidička pokladní) mám ve zvyku koukat na na displej pokladny co tam skáče za ceny, nu myslel jsem, že asi špatně vidím, počkal jsem na lístek, ale viděl jsem dobře. Neochotně, po počkání na odbavení dalšího zákazníka vrátila peníze, bez omluvy. Přetím také v Penny naúčtovány opět navíc 10ks rohlíků, a to tak, že předtím jsem platil a měl na páse 6 rohlíků v sáčku a šidička rozpláclá u pokladny namrkovala 6 rohlíků a za tím neexistujích dalších deset rohlíků jako další položku. Je jasné že je to úmyslné šizení k vyrovnání manka pokladny nebo rovnou celé prodejny. Nemohou to sice vzít tyto šidičky do vlastní kapsy, ale vyrovnají manko z leplovské práce nebo když si namarkují sami sobě při vlastním nákupu méně než odnáší v tašce nebo než zkonzumují na prodejně. Tohle nemůže být náhoda. Drtivou většinu lidí okradou bez povšimnutí a část to zjistí až doma nebo nikdy, nekontrolují lístek. Už vůbec nepíšu o šizení na tzv. akčních cenách, kdy je cena na regále akční a nižší a cena namarkovaná neakční a vyšší, běžná věc "nestihli jsme to ještě přecenit".
Pokud je kupována jedna věc, a je prokazatelně namarkována, samostatně pod sebou znovu dvakrát a to opakuji samostatně, je jasné že tu věc musela projet skenerem celkem třikrát, to má být omyl? Něco jiného je pokud je na jednom řádku účtenky namrkováno místo 10 rohlíků 16, tam se dá uvažovat o překlepu na klávesnici.
V žádným obchoodě si pokladní sama sobě nesmí markovat nákup. Při odchodu musí ukázat tašku a účtenku co v té tašce má. Všude jsou kamery a pokladní jsou extra sledovaný i od security. Když už se tam najde taková, která se pokusí krást, tak se na to vždy přijde.
@m123
Už jsem to psal - musel by to být "organizovaný zločin" s rizikem snadného odhalení při občasném kontrolním nákupu
Koukám zase jeden neomylný důchodce milionář který objíždí obchody podle toho co mají zrovna ve slevě a ne podle toho co potřebuje. Ony se i ty prodavačky k zákazníkům občas chovají tak jak se zákazníci chovají k nim. A pokud má za hodinu 2 protivné důchodce kteří si omylem místo akčního zboží hodí do košíku normální a pak se diví že jim naskočí jiná cena, pak se nedivte. Ano je to chyba pokladní že si to nepohlídá ale i chyba vaše, 3x pípnout knrdlík aniž byste si toho všiml prostě nejde ...
Chovám se tak, jak chci,aby se ostatní chovali ke mně ( i když si občas připadám jak blbec..) Podle sebe soudím tebe - kdo z nás se nikdy nespletl? I prodavačky jsou lidi, a komu se to nelíbí může k samoobslužné pokaldně ...
@papa - Vědomé šizení zlodějkami na pokladnách v Penny Litovel... vyrovnají manko z leplovské práce... si namarkují sami sobě při vlastním nákupu méně než odnáší v tašce nebo než zkonzumují na prodejně
Dovoluji si vás upozornit, že vaše výroky by mohly být hodnoceny minimálně jako přestupek - a ne, nejste anonym
Strčte si své rady za klobouk !
Nikoho nejmenuji, zřejmě také ráda šidíte či šidila, že se zlodějek za pokladnou zastáváte ! Věci je třeba nazvat pravým jménem, když na každém marketě číhá někdy dotěrný sekuriták a šmíruje zákazníky jako že jsou všichni zloději, tak já s klidným svědomím tady znovu napíšu: Za pokladnou Penny Litovel sedí zlodějka.
Všetci tu utočíte, na zákazničku,ktorá bola očividne okradnutá. Obhajovat obchod alebo predavačku je v tejto veci zcestné. To ako keby som sa pri nákupe pomýlil a strčil si rožok do vrecka a nie do košíka. A čo sa týka ceny,tak zákazník má zaplatit tú cenu,za ktorú si vybral tovar a nie to čo si naučtuje pokladňa. Ak sa vám to stane druhýkrát,zavolajte políciu a nemyslím si,že to bude priestupok,lebo ste boli okradnutá o finančnú hotovost. A okrem toho by som veľmi rád videl reakciu niejakého marketu,ktorý má aj samoobslužné pokladne, ako by konali,keby niekto omylom tukol 5 rohlíkov namiesto 6 a oni by na to prišli.
Každý si má robit svoju robotu poctivo,predavačka nie je výnimka. Každý sme omylný,no za chyby sa platí. Predstavte si,že by sa takto sekli lekári pri operácii,vodič autobusu šľapne miesto brzdy plyn atď.
Nikdo neútočí ani neobhajuje prodavačku jen je vidět že absolutně nevíte jak to v těchhle prodejnách chodí ...
Tohle úmysl je téměř jistě, to zboží si pak může z krámu vzít pro sebe nebo tím rovná manko a vezme si něco jiného.. Zavolej k tomu vedoucí a nákup jim hoď na hlavu at si to uklidí, pokud odmítnou vrátit tak nákup odvez, pak příště naber plnej košík a sorry zapomněl peněženku, nech jí to na kase a jdi pryč...
Jsou i jiný obchody...
Koukám že máte absolutně zcestné představy o práci prodavaček . Vače představa hraničí s organizovaným trestným činem, kdy krom konkrétní pokladní by "do akce" musela být zapojena i vedoucí a minimálně pár dalších prodavaček, navíc jim "zezhora" občas přijde někdo na kontrolní nákup..
Může být problém že prodavačka nekontroluje , co tipuje . Občas nějaký šikula prohodí / přidá štítek s čárkovým kodem , jinak když se prodavačce díváte na ruce a nemáte sluchátka na uších, musíte si všimnout že vám některou položku pípla dvakrát ...
Brečíš na špatném hrobě.
Mimochodem Penny a Kauflant jsou ty nejhorší řetězce co se týče kvality a zákazníků důchodců, co tam den co den lezou a přehrabujou pečivo a všemožné.
Změň řetězec a nebo si nákup zkontroluj a ozvi se u pokladní.
Tady nic nevybrečíš nebo čekáš, že ano?
Choď do Albertu a pokud budeš v Olomouci, tak jedině Globus.
Ono šidí všude. Globus Olomouc, jak mají asi rok, že už váží na pokladnách O/Z, tak baba mě zvážila cibuli, ale zmáčkla násobně vyšší cenu pro mandarinky, jindy více kusů jiného zboží.(už zásadně vážím sám, ale mají tam už jednu, dvě váhy místo původních 3-4) Stejně Kaufland-specialista na šizení akční ceny, už jsem si ceny na regále i fotil, protože se mi stalo, že Podvodníci Kaufland cenovku na regále vyměnili cestou s mým zbožím k regálu a pak tvrdili, že je tam neakční cena. Tesco je ubohý v Litovli, Albert ubohý neparkoviště a drahý, navíc "koupelnový lázenský systém" omlazování slizkého zeleného masa a sýrů v octové vodě.(republikově medializovaný) Pokaždé to šizení člověk nepodchytí hned v zárodku u pokladny a zjistí tyhle dárečky až doma. Samostatnou kapitolou je pak markovaní zákazníky s těmi přenosnými skenery, to je neuvěřitelná drzost managmentu marketů, že už prakticky požadují aby zákazníci zadarmo ještě si zboží markovali a platili, aniž by byla na zboží poskytnuta např. 5% sleva za ušetřené náklady. Vytváří uměle nátlak na používaní samoobslužných pokladen tím, že na klasických pokladnách mají málo pokladních a velké fronty-Globus Olomouc.
Melete nesmysly. Do Globusu chodím často. Maso, pečivou TOP kvalita. Kartička Globus vyřízení do 5 minut.
Pípnu u skenerů a dá mi skener na stojanu (ta kartička).
Naskenuji co potřebuji a kupuji přímo do tašky.
Načtu konec nákupu u samoobslužných pokladen, pípnu kartičku u pokladny, zaplatím kartou banky a jdu pryč. Celý proces 2 minuty.
To, že je někdo stará škola a chce smrdět ve frontě je mi fuk.
Kdo má zvyk na pravěk, tak at si nenadává na Penny.
Tj. váš problém že Globusu pracujete zadarmo-tedy markujete zboží za pokladní Globusu a nic z toho nemáte. Dokonalý otrok Globusu.
Pokud mi to ušetří 90% času a čuchání důchodců před sebou (mimochodem v Globusu je moc nepotkáte -jupííí), tak budu klidně otrok.
Vy jste pln času a přitom chudáček, který neurguje kontrolu u pokladní, ale vzteká se tady jak malé dítě, kde s tím nikdo nic nemůže udělat.
Stejně tak můžu napsat, že jste otrok pěší chůze a mhd při nákupech v supermarketech.
Nebo že jste otrok nízkého sebevědomí a bojíte se ozvat ve svém oblíbeném supermarketu, protože v Litovli moc možností nemáte, když se pohádáte ve dvou, že? Nemám pravdu?
Mám.
Buď to řeš a nebo si nestěžuj!
Naučte se lépe číst!
Jasně jsem psal, že jsem urgoval a mám vrácené peníze za neexistující položky.
Globus dávno upadl, ani ty rohlíky svoje už nemá vypečené, ale mdlé, bledé, nedopečené, svraštělé jak tam leží celé hodiny než si je někdo koupí. Chlazený candát tam koupený byl po osmažení výrazně cítit čpavkem, neklamná známka nečerstvé ryby atd. atd. A ty astronomické nadsazené ceny identického zboží, ty at si pěstuje ve své vlasti německu, jestli to tam někdo koupí.
Budte tak laskav a netykejte mi, husy jsme spolu nepásli !
Já jsem snad ani živou husu nikdy neviděl.
Jak píšu celou dobu. Poradna neslouží na vybrečení jednoho jedince, že je vše okolo naprd.
Já jsem z kvalitou a přístupem Globusu nadmíru spokojen.
Chyba bude u tebe
Tak papá
Když píšeš dotaz, tak je záhodno se představit a pozdravit. Né hned psát k věci spis STB. Až napíšeš:
pan Novák, dobrý den vespolek, stala se mi nemilá věc,...
Ale vychování nemáš, takže ti tykám.
Kdo ví, jak to u pokladny bylo.
Njn. chtít po tzv. "Havlově dítěti" slušnost. Ubohost největší, která si o sobě myslí, že je na nějaké úrovni když chodí do Globusu, který považuje za nějaký nadrůměrný obchod.
Nadprůměrní prodejci jsou totiž přímo zemědělci a jejich produkce kupovaná přímo z jejich dvora, když už, nebo ještě lépe samosběr u nich, kdy je nejvěětší jistota původu potraviny. Ale Havlův uplakánek by se štítil, vždyt chudáček ani neví jak kejhá a vypadá husa, kdyby se na něj pár takových hus rozběhlo s rozpřáhlými křídly, utekl by.
Někdo se bojí hus a někdo neumí chodit v kapitalismu a používat elektroniku a služby dnešní doby (eshopy, platební karty, bezkontaktní pokladny, automat na parkovací lístky, atd...).
Nemáme si co vyčítat. Já ti pomohl k alternativám a ty jsi je všechny krásně z negoval a sepsul.
Litovel znám velmi dobře. Stejně jako Chořelice, Příkazy, Břuchotín. Máš tam ještě Coop.
Kdo hledám problém, bude stále nespokojený pane.
Já jsem spokojen. A nedám na cizí názor, protože si ho dělám každý týden při nákupu a stále stejný.
Pro pečivo je potřeba chodit ve správný čas. Né před zavíračkou nebo v době, kdy je špička. Ideálně před špičkou, kdy se zboží doplňuje.
Napiš mi přesně v čem hledáš radu. Sám víš, jaké je řešení a jak to chodí.
Když se seznámíš z hnusnou babou, která tě bude celj den sekýrovat, tak taky budeš ze zvyku stále s jí až do smrti a potají ji pomlouvat s kamarády v hospodě? Asi ne, že? Nebo jak kdo...
Z těmi supermarkety to totiž vidím u tebe stejně.
Buď změň přístup a nebo ten supermarket.
Asi nikdo to z tebou tady neprobere na rovinu jak to je, protože málo kdo chche ztrácet čas takovou malicherností, když jsou daleko horší starosti v lidském životě.
Hlavu vzhůru a nezlob se na svět kapitalistických havlových dětí. My za to nemůžeme, že se doba změnila a pokrok vyžaduje i po Vás starších. Tak to ale bylo odpradávna. Vzpomeňte si na dědu, zda by byl pro to, aby se koupila televize nebo byl záchod v domě.
Pokrok nelze zastavit a lidi chybovaly v každé době. Stejně tak i kradly. Ale jasný verdikt bych v tom nesoudil. Pokladní z toho opravdu nic nemá.
Tak pěkný a veselý den.
Budete se asi divit, ale já využívám elektronické služby zcela jistě více než vy nebo průměr občanů, mám mezinárodní platební karty nadnárodní netuzemských bank, virtuální karty a kupuji zboží ze svého dolarových účtů z celého světa, v objemech, že jsem již dávno musel platit clo i DPH. Mám elektronickou identitu občana. Dokážu si jedince i firmu proklepnout jistě nedprůměrně než běžný čech. Přesto budu vždy zásadně odmítat dělat zdarma pokladní v Globusu atd. s přenosným skenerem.
Rozdíl mezi zákazníkem ze skenerem a zákazníkem u pokladny.
1. Skener:
Zboží dám z regálu do tašky a pínu. Vytahuji až doma do lednice
Šahám na zboží pouze já
Nakoupím daleko rychleji a nemusím stát frontu.
Na skeneru vydím přičtené částky a tak si nákup průběžně kontroluji na množství položek i druh jen letmím pohledem, jako když řidič automaticky reflexivně čte značky.
2. Pokladní
Zboží dávám do špinavého košíku, pak se mi kutálí po páse u pokladny, pak mi ho mačká a ošahává pokladní, aby ho dostala na skener a pak to musím dávat opět do tašky...hmmm
Před tím musím stát ve frontě nos na zádech 4-10 lidí frontu jak za komoušů na banány či na maso. Rozdíl je jen ten, že tu frontu stojím uvnitř a né venku na chodníku.
Víc času ztrávím ve frontě nežli samotným nakupováním.
Celkovou částku a položky mohu kontrolovat až po zaplacení a vyjetí pokladního lístku.
______________________
Pokud to stále vnímáte jako otrokářství, tak já to vnímám jako fakt, že si na zboží chytám jen já a minimálně s ním pohybuji v tašce.
Můj strýc by v životě doma neuklízel, protože je to pro něj povrchní činnost a prý je to pouze pro ženské. Teď je bez manželky a sám je totálně neschopná troska, protože kolem sebe celý život nic neudělal. Nevařil a ani nenakupoval a má podobné problémy jako Vy, přitom je skvělý matematik.
@milancukrar diskuzi jsem schválně rozpoutal na hraně slušnosti, abych se ujistil, že se nepletu a nepletl jsem se v tazatelce či tazateli.
Vy jste opět nic, nic nepochopil. Pokladní nikdy nebudu dělat z principu, z principu, protože tu reálnou pokladní mám již započítanou v každé jednotlivé ceně zboží a to velmi bohatě a nadnárodní ochod. korporace mi žádnou slevu na to že bych jim měl dělat pokladní nedává, takže absolutní nezájem. Vnímám to naopak jako šikanu zákazníků, kdy nadměrnými frontami se snaží donutit zákazníky dělat si sami sobě pokladní, Šmejdi.
Pochopil. Každý máme své priority a pevně za nimi stojíme, protože nám to vyhovuje.
Vy máte prioritu frontu a přebrání cizí babou.
Já čistotu, minimum ohmatání zboží a rychlost nakoupení.
Vy čistoto, kdyby jste jenom tušil jak "čisté" jsou ty potraviny v obchodech. Víte vůbec jak probíhá velkovýroba takové mouky, pečiva atd atd., víte kolik různého prachu, hmyzu atd. je např. v mlýnech semleto a preseto do mouky? To už vůbec nemluvím o pekárnách, výrobnách masných "specialit" atd. Vy si zřejmě myslíte, ž obilí přetím desinfikují nebo myjí atd.
Ale vím. Proč ovšem přidávat další článek do tohodle nečistého řetězu ve formě kutální po pásu nebo promačkávání potraviny v prackách pokladní, která k vůli kódu dokáže kostku lučiny rozmačkat jak lis?
Mimo to, jak plyne z Vaší zkušenosti nejen, že mi tu kostku lučiny rozmačká k vůli kódu, ale ještě pípne třeba 2x, že...
Proto skener.
Ale každý tíhneme k nečemu jinému.
Vy máte akorát stále potřebu ten svůj pohled silně propagovat a já se Vám snažím vysvětlit, že každý máme svůj systém, aby jsme byli spokojení a vyhovovalo nám to.
Vy si stůjte frontu, já si vezmu skener. Opačně to určitě ani jeden z nás nedá.
Tak o čem je tu stále debata?
Člověk, který disponuje "dolarovými účty" po celém světě a chodí nakupovat v nějaké díře do Penny ve slevě, má vyjadřování řeznického psa a prožívá celé dny diskusi na netové poradně mi moc důvěryhodný nepřipadá. Spíš to tipuji na nějakého tamního dědka, který si vyřizuje osobní účty a nemá koule na to si to s dotyčnou vyřídit z očí do očí. Dkoví, jak to bylo. Těch urážek je příliš. Normální člověk nakoupí, u kasy zkontroluje účtenku, hned reklamuje nesrovnalosti a je vyřízeno.
No vy musíte býti dáreček, takové lidi všichni milují, když se hned za kasou zaseknou a blokují dalšího zákazníka kontrolou nákupu a zavazením, to jste horší než nějaký důchodce. Závist je s..ně co, tak šmírujete přes admina.
Přes jakého admina? S účty se chlubíte sám, že jste vzteklej je vidět na první pohled a v které řiti světa nakupujete jste na sebe taky vykecal sám. Vážně si myslíte, že se někdo obtěžuje pátrat, co jste zač? Směšné.
Když si nejste štont přepočítat knedlíky rychle, tak je to jen váš problém.
Příště to chce neřešit to s ní, ale s vedoucím. Požadovat zápis s identifikací prodavačky. Pokud se vám podaří takových zápisů získat víc a suma přesáhne 5000.- , je to už trestný čin. Policii to ale můžete předsat už dřív, i přestupek je povinna řešit.
Ona si nepřijde na peníze, ale udělá si tímto způsobem nákup pro celou rodinu a možná i pro známé. Naúčtuje vám 3 knedlíky místo jednoho a ty dva si pak vezme pro sebe. Pokud to dělá vedomě, tak to určitě nebude dělat kvůli stokoruně.
Přesně tak, může jít do regálu a vzít si dva knedlíky. Žádná povinnost mít doklad o zaplacení není, může se udělat inventura a zjistí se že knedlíky nechybí. Naopak když si je nevezme, tak tam najdou dva knedlíky navíc a bude problém.
A co se stane, když nahlásim 10 rohlíků a budu jich tam mít 12 jakože sorry stane se jsem se přeehmátl - taky to je v pohodě? Nebo mně ochranka zadrží a předá policajtům jako zloděje...
Stejně tak jak číšníci sčítali na papíře, taky každou chvíli přihodil něco navíc. A že by neuměl sčítat nebo neznal ceny tim to fakt neni...
Paragony kontroluji vždy a ihned reklamuji, většinou zboží co má být v akci, ale slevu u kasy neodečtou. Stalo se mi to už všude, tesco, billa, penny, albert. Klidně i pár desítek Kč mi vraceli. Nikdy se neomluví, bez řečí vrátí. Já myslím, že to není náhoda, že k tomu jsou i nabádáni vedením.To co popisuje tazatel i tomu věřím, to si dělá prodavačka vlastní rito. Za našetřené, si může pronést zboží.
Nejvýživnější je odečítání slev na O/Z v Pennya Billa, kde na lístku nepřehledně natisknou celkem tři ceny, kde na první pohled ve spěchu není zřejmé ani k jakému zboží ty čísla jsou, ani konečná cena po slevě, nemůžu si na ten systém zvyknout, bude to úmyslně pro znepřehlednění kontroly na místě. Místo aby jednoduše natiskli konečnou cenu po slevě.
Také mám takový pocit, že ty účtenky jsou nepřehledné a rozházené a teprve doma se jim mohu podrobně věnovat.
Jinak, pokladní neprojede knedlík třikrát na čtečce, to by tam knedlíkem mávala sem a tam, ale spíše kouzelným prstíkem nenápadně stiskne čudlík s číslem 3. Tedy v tomto případě = 3 knedlíky.
Zdatné pokladní, leta sedící za kasou, umí věci.
Vy můžete naskládat do koše a stát u pokladny a kontrolovat účtenku. Kašlat na to, že zavazíte, už jsem to občas udělala a našly se nesrovnalosti. Jestli na to máte, dělejte tak.
Jinak doporučuji si košík při nákupu počítat, kolik asi bude stát nákup. Samo, že když nakupujete pro velkou rodinu plný koš, tak je to těžké.
Nejlepší je Globus s packou a prodejny se samoobslužnými pokladnami.
Někdy je problém si pamatovat z hlavy všechny slevy, ale někdy, když je čas, tak si vybrat z letáku už doma a být prostě připraven. Je to pozitivní věc, abychom my důchodci nezakrněli.
S manželkou chodím jako doprovod do Kauflandu, Peny, Lidlu, Globusu, Albertu. Manželka po nákupu vždy kontroluje, co jsme koupili a co namarkovali. Za poslední dva roky vždy v pořádku. Přesněji, v úterý to bylo špatně namarkované, ale to bylo mojí vinnou, páč jsem strojkem načítal kódy do skeneru a dvakrát jeden sýr, a druhý nikoliv.U informací jsem to reklamoval a paní s úsměvem opravila doklad a vrátila peníze.
Nevím, jak to chodí v Litovli, ale u nás je to OK.
Pokud namarkují více, prodejna má nějaký strop tržby a oni dosáhnou toho naplánovaného denního stropu a mají odměny.
Proto také ta rychlost na pokladně, aby odbavili co nejvíce zákazníků.
A za další, stejně se na prodejnách krade /zákazníci/, byt kamery a ostraha, tudíž není manko tak vysoké.
Malé koláče, dělají velké.
Okrádajú všade, poklona poctivým, tí su ale v silnej menšine.
Oni pracuju rýchle, maju to natrenované, nič nezistite, hovorím najma o dochodcoch...
Ja by som doporučoval: 3 metre od pokladne skontrolujte bločik s nákupom.
Ten z vozíka nedávajte do tašky. Ak tam bude chyba, obrátte sa na vedúceho.
V Kauflande ma priestor neďaleko pokladne. Ak to bude nejaký menši obchod,
tak priamo na pokldníčku...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.