Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kalouskova složenka - co vy na to

Od: miramira® odpovědí: 100 změna:

Dobrý den, dnes mi byla duručena složenka pana Kalouska. Jak tuto nesmyslnou akci (složenku) vnímáte vy?Takhle už mě dlouho nikdo nenaštval.Pokud jsem zvolil téma,které sem nepatří, omlouvám se upřímně. Zaímají mě názory přispívatelů zde. Stačí mi příspěvky typu : souhlasím X jsem proti a pod. Jen mě to prostě zajímá.

 

 

100 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Dluh je realita a tohle je proste kampan.

Neni to o nic horsi, nez kdyz prijde do schranky letak z Kauflandu na levnejsi rohliky. Taky jde o reklamu.

stafan*

Axusi - mate pravdu, ale levný rohlík potěší a tohle nase...e.

sebod*

páni, tak ona to je JEN kampaň? A já jsem to hned utíkala zaplatit do banky . Ale co, aspoň můžu klidně spát, že mám SVUJ DLUH ZAPLACENÝ


Axusi mas pravdu, clovek se na to musi povznest,a nedelat si tezkou hlavu. Az na to ze tvurce slozenky je nezpochybnitelnym spolupodilcem propastneho dluhu (muj nazor). Me to pripada jako plivnuti do tvare cloveka z lidu, ktery maka a plati dane jak silenej a pak mu dojde domu: "(zase) Budes platit"! (nemam deti a rodinu a dane platim znacne i ty spotřební prostě všechny)

 


0x

Četla jsem to a divím se i ušima. Počítám s každou korunou a jen proto, aby plnými hrstmi mohli naši představitelé rozhazovat. A ještě mi to naúčtují

 

jabraka*

0x
Stejně tak mě udivují billboardy,které ODS rozsela podél hlavních silnic.Dožadují se na nich odstoupení funkcionářů ČSSD.Kde je logika,ty plakáty musí stát hrůzu peněz a ty by měly sloužit především na osvětlení role příslušné strany a ne k útokům na protivníka!Ty peníze někdo té straně daroval na kampaň a ten někdo to odepíše z daní,nebo snad jsou to černé prachy?
JABRAKA
pu®

Jabrako, ale toto dělá i ČSSD...tu to stojí dokonce víc (nezávislé odhady) a je velmi, velmi adresná na plakátech, které její program rovněž nijak neosvětlují..
Ale to sem nepatří a hádat se s Vámi nebudu.

K odpovědi: Je to holá realita a suchý fakt. Každý občan dluží v této chvíli 121 tisíc korun, dluh neúměrně roste a jednou se BUDE MUSET ZAPLATIT, to je prostě skutečnost. Jinak viz jiné státy, že ano... Takže proč by mě to mělo pohoršovat? Složenka vyděsí a plánované systematické odírání na dani mě nemá štvát jenom proto, že bude postupné? Jenom mám výtku k tomu, že pro některé starší obyvatele skutečně mohlo být nejasné, že ta složenka není pravá; snad by bylo lepší, kdyby přes ni byl nějaký šedý nápis "není pravá" nebo něco. Ale efekt to má, jak vidno..

 

antynka*

0x

Já s touto kampaní souhlasím, je sice drsná, ale jak jinak postupovat, aby lidé konečně pochopili co se děje?

Miramira - proč Vás to naštvalo?


naštvalo . . .viz můj příspěvek výše pro Axuse . . .

stafan*

...ano miramira, mate recht, kdyby to poslal člověk,který u toho nebyl.. dejme tomu, ale pan Kalousek ...

antynka*

To chápu, jenom se bojím, že lidé budou zase volit ty, co ten dluh ještě s klidným srdcem prohloubí...

doplněno 14.05.10 18:01:

Netroufám si říct nakolik se pan Kalousek na dluhu podílel, ale touhle kampaní snad otevřou lidem oči. I když to jsem asi moc naivní co?

 

babca*

0x

Já bych tu složenku i zaplatila, budiš mám dluh, ale ti šmejdi nahoře v čele s Kalouskem to hned rozkradou, a můžeš platit znova!

 

arimas*

0x

nijak me to nevadi, zvysovat si tlak kvuli takovym vecem nema cenu. je to realita a tu bud prijmete a nebo se vynervujete a zkoncite v blazinci ..

kampane jako takove ovsem povazuji za uplnou zbytecnost, avsak hodne lidi na kampan reaguje tak to asi smysl porad ma.

je to vsechno jedeno velike divadelko a ja se na to divam a smeju se a bavim se..

 


0x

Také jsem dnes obdržela tuto složenku...tak jsem si řekla: kam to asi tak všechno spěje? Ale potom jsem četla na netu, jak lidi panikaří- dokonce nějaká paní tam psala, že její starý tatínek, po obdržení této složenky, zkolaboval. asi to moc dobrá kampaň není...

 

mil®

0x

Nelíbí se mi to, je to ale drsný a lidi to zvedne ze židle. Horší jsou na tom staří lidé, kteří s tím letí na poštu to zaplatit.

ar*

Mile já se obávám ,že to lidi ze židle stejně nezvedne,ale uvidíme třeba jo. Na druhou stranu co člověk může čekat od zdegenerovaného šlechtice se spavou nemocí a vychcaného Kalouska.

raadek*
Ony se ty penize nikam nevypařily. Ten dluh zpusobila nase slavna privatizace. Kdyby nasi poctivi velkopodnikatele a uhlobaroni vratili co nakradli, tak je po dluhu. A Kalousek? Ten snad byl ve vsech vladach. Ne?! R.

vesmes souhlasím, tento krok osobne povazuji za politickou zvrácenost.

Moc nechápu, jak se běžní občané přičinili o vznik toho dluhu. Já osobně nikomu nic nedlužím, ale ráda bych věděla, jestli třeba tím, že jedu po dálnici postavené na dluh, se na tom dluhu nějak podílím... Nemyslím si, že by se lidi měli probrat a uvědomit si zadluženost státu. Myslím si, že by se měli probrat politici a přestat svými rozhodnutími stát zadlužovat.

 

lidus*

0x

tak já si našla e mailovou adresu a napsala panu Kalouskovi doporučení aby dluh uhradili ti co republiku rozkradli, včetně jeho samého. Víc nemám co dodat.

 

8976*

0x

na uvedený mail na složence jsem napsal co si o straně pana degenerovaného myslím, včetně toho jak se kalousek drží koryta jako hovno košile, složenku dal do obálky s nepotřebnými letáky top 09 a napsal adresu Kalousek bechyně psč a vhodil do schránky doufám že mu takových dopisů dojde tolik co natiskla strana upomínek s jeho podpisem a za každou obálku bude muset zaplatit doplatek poštovného...hezký den...

jinak jsou mi uplně u pr..., já jsem proti nepřizpůsobivejm takže pokud půjdu - volím DS

marenka*

téééda tak to je MASAKR nápad. Moc díky, udělám to taky. Sousedi - dva nevybírají společnou schránku, takže to udělám i za ně. Díky.

ar*

Ani bych se nedivil že číslo účtu na složence je společný účet Kalouska a dementa. Takhle to dopadá když se postaletí kříží sestřenice a bratranci. Možná by jim chtělo poslat rovnou ty složenky ,že by je mohli proplatit z toho co rod Schwarzenberků nakradl a vydřel na svých poddaných a Kalousek co nakradl za 20 let.

zikjasa*

Aby ten dopis pro Mir.Kalouska opravdu měl účinek,měl by aresáta zastihnout na této adrese?

Lídr středč.kraje TOP 09

p.Miroslav Kalousek

ÚJEZD 450/40

110 00 PRAHA 1

 


0x

Je to fantastické! Nejvíce mně trápí , že jsem se dosud nedozvěděl , kdo ty dluhy nadělal a kdo se z nich měl nebo má lépe? Kdo je tak bohatý , že si může dovolit poskytovat úvěry na stále rostoucí dluhy? Kdo v případě krachu by byl exekutorem?

Nezaplatím! , jelikož nevím komu . Na šeku je majitelem účtu uvedena Česká republika , ale to je jen pojem -označení nějakého území. Ve které bance nebo bankách jsou tyto státní dluhy?

Není to nakonec obráceně. Nedluží stát svým občanům za jejich práci a služby? Dostává občan to co si zaslouží a k tomu platí ještě náležité daně , aby stát mohl hospodařit tak jak hospodaří? miro

doplněno 14.05.10 20:38:

Prosím o omluvu.Nevšimnul jsem si , že kód na šeku věřitelské banky je 0300. Já zde mám svůj účet , takže banka půjčuje i mé peníze na vytváření rostoucího státního dluhu bez mého vědomí. To je velmi nepříjemné , mohly by se moje úspory kvůli st.dluhu stát nedobytnými. Takže je nebezpečí , ža zaplatíme buď šekem Top 09 a nebo svými úsporami.

 

vosikac*

0x

:DChtěli na sebe upozornit a myslím, že se jim to podařilo Ikdyž mě mrzí, že to napadlo zrovna TOPkup.Kalouskovi muselo být jasné, že se ve většině případech nebude líbit jeho velká účast na tomto dluhu jako členovi vlád, které toto dopustili.Ale jinak beru tuto kampaň jako jednu z mála škodlivých, což se nedá říci o jiných stranách.

Stejně 99% obyvatel kouká na to, jak bude zítra než jak tomu bude v budoucnu, takže volby opět dopadnou v duchu voleb předešlích

Po dlouhé době se voleb zúčastním a svou nevoli se situací u nás vyjádřím vhozením prázdné obálky

Jinak mě politická situace v ČR absolutně nezajímá z důvodu účasti KSČM na dění v naší republice

arimas*

jen mi neni jasny nac ztracet drahoceny cas tim ze se k urnam dostavite jen proto abyste tam hodil prazdnou obalku? ty co to budou scitat to stejne nezajima a ti kterych se to tyka se to ani nedovi!

uplne stejneho vysledku dosahnete tim ze zustanete doma a pustite si nejakou komedii a uprazite popcorn. a jeste usetrite za benzin pokud mate volebni misto dal od bydliste

 

repak*

0x

Udivuje mě, že většině diskutujících nedochází, že nezodpovědní politici, které si díky jejich nerealistickým populistickým slibům volí, zadlužují "13.důchody" apod. jejich děti a vnuky. Mimochodem: ač Kalouska nemusím, neb jsem se doslechl ze spolehlivého zdroje více o jeho náměstkování na obraně (ale nehrabal pro sebe, ale pro svou stranu), tak to byl jediný ministr financí, který zavřel měšec a bránil ho před populisty.

Pro mě mají "ten dement a lidovec" nejreálnější volební hesla. Ale volte si své a prožerte budoucnost svých potomků. Vždyt v Řecku je krásně.

papene*

Tady také něco k 13 platům.

# Na letácích ČSSD došlo k tiskové chybě:uvádí se,že v případě jejich
# vítězství každý dúchodce dostane 13 dúchod.
#
# Správné znění je:Každý 13 důchodce dostane důchod.
#
# Za přehození slov se tiskárna omlouvá.

repak*

Papene: .

Jinak ve skutečnosti (vytáhli to z B.Sobotky) je to tak, že půjde o JEDNORÁZOVÝ PŘÍSPĚVĚK VE VÝŠÍ 2400 Kč. Ale je potřeba zblbnout voliče, že. Bohužel se to daří.

ar*

Aby to nakonec nedopadlo tak , že důchod bude brát jen 13 důchodců.

To je ovšem nejpravděpodobnější varianta.

jvaltr10*

ČSSD nezná gramatiku
V minulých volbách do Evropského parlamentu taky měla na letáku gramatickou chybu.

miljan*

Lepší je to prožrat, než nechat rozkrást modrými strakami a spol.

pu®

Ne každý pravicově smýšlející volič volí ODS...
A musím souhlasit s repakem - Klaus se ukázal jako velmi špatný ekonomický prorok (narážím na jeho slova v 90. letech) a Kalousek byl podle mého soudu jediný, který na min. financí skutečně udržel onen měšec jakžtakž zavázaný. Tím neomlouvám jeho převlékání kabátů, s tím mě taky štve. Ale protože mám ještě práci, loučím se a přeji dobrou noc


min.financí p.Kalousekem v čele a s podporou p.Janotou připravilo rozpočet pro rok 09 s tím, že místo růstu 7 bodů očekávali růst 4body. Tak zohlednili krizi celosvětově klepající na dveře. Ostatní ekonomiky světa hrubě padaly dolů, ale my sme byli ti největší borci, co budeme růst. Tak sme pak poté dopadli jak jsme dopadli a i p. Janota v TV debate souhlasne pokyvoval hlavou, že ta ta prognoza vyvoje nebyla dobra. Holt se spletli, ale nebylo to v bodech ale bohužel ve znamenku! (+4b nebo -6b). Navic ten rozpocet prosel snemovnou jen diky prevaze pravice. A ted Vám pravice pošle složenku v zásadě na to na čom má nesmazatelný podíl. Lidi holt hodně zapomínají. (mj.nejsem příznivcem levice, resp. jejím voličem). Takhle Vám TOP09 drzela mesec statni kasy zkratka?. . no to tedy prominte.

 

chlamak*

0x
Co slozenka... zasmal jsem se a jenom mne ohromne bavi, jak najednou vsechny politicke strany maji patent na reseni situace. Jiz meli vsichni moznost se ukazat! (ODS, CSSD, Ztroskotanci - prevleckabati z TOP 09...) A jak to dopadlo? Vidime vsichni. Hmmmm
Ja dnes opravdu nevim koho volit, mozna vubec nepudju k volbam, protoze jsem tak zhnusen chovanim politiku a navic jejich agresivni kampani ... hlavne te spiny kterou bleje ODS na billboardech. Tato predvolebni kampan komedie, saskarna a nema vubec uroven...
jabraka*

Člověk si může udělat obrázek o tom,jací lidé hospodaří se státními úpenězi.Chybí zodpovědnost,skromnost a ohled na nemajetné,a také pohled do budoucna.To přece nemůže takhle pokračovat,aby se hledělo si nacpat kapsy a po mně potopa!?

JABRAKA


pouze mohu konstatovat ze souhlasim, a zaludecni zalezitosti jiz me provazeji dlouhodobe,z to hoco sedeje, ale i z toho extremu modreho zamlzeni mysli, ale v zasede i rudeho nebo oranz. populismu. Nastesti jsem dostal email jak novodobe provest defenestraci, takze (pouze a jen za sebe) uz vim jak na ne.

pt®

Nevím, nevím, ale co když se jednou pan Kalousek rozmyslí a přejde do ČSSD? PT /stařenka/

chlamak*

Toz, hod ten mail sem jak provest defenestraci

Doporučuji k volbám chodit za každou cenu i když se jen zúčastním.Když volební komise si jen odsouhlasí moji přítomnost - moji účast.

Představte si , jako příklad pro pochopení , že k volbám přijde jeden - sám kandidát a volí sám sebe, pak je zvolen silou 100% hlasů . Neb se počítají % , jen ze zúčastněných voličů. A to je neomezená - 100%ní důvěra , To si může pan zvolený poslanec _ jeho strana , dovolit vystupovat jako zastupitel všech občanů , bude neomezeně prosazovat své myšlenky , požadavky a manýry. Zkrátka jej podporují všichni zúčastnění voliči .

Když k volbám přijde 100 voličů (druhý hypot.příklad) a je jen jediný platný hlas , kterým kandidát volil sám sebe , má podporu jen 1%. To je značně omezená důvěra a jeho myšlenky , požadavky a manýry. Zkrátka aby se udržel se svojí stranou , musí naslouchat a svojí činností respektovat hlasy celé společnosti.Proto je pravdou , že ti kteří k volbám nejdou , volí prakticky toho , kdo ve volbách získá největší počet hlasů a mnohdy je to ten , komu by nikdy svůj hlas nedali. miro

smakaballl*

nó a koho tak asi volit

 


0x

Myslím si, že tentokrát ty volební tanečky překročily všechny meze slušnosti a jsou odporné a trapné. Kalousek by měl toho, kdo mu to poradil, nechat izolovat (pokud to byl jeho nápad, tak se dobrovolně deportovat někam, kde už nebude škodit svou invencí). Mě (a domnívám se, že většinu normálních lidí) vůbec ty předvolební šaškárny nezajímají, obtěžuje mě to, nevěřím ani slovo z předvolebních slibů - copak to politikům nedochází? Lidi jsou otrávení a dávají to najevo neadekvátně - třeba dají Sobotkovi do nosu... Taky špatně.

 

amlim*

0x

Věděla jsem o tom z internetu, takže mě to nepřekvapilo, ale každý není informovaný. Mě vždy napadá, kolik ty volební agitace, bilboardy, složenky a jiné... stojí peněz..Také jsem váhala jestli vůbec jít volit, dnes vím, koho nevolit, volit půjdu určitě!

 

arakain77*

0x

Aspoň vím,koho nebudu volit určitě.A koho budu volit,zatím nevím.Poslali mi to taky.I když to je recese,na to jim kašlu.Jo kdyby to byla složenka k výběru toho numera,tak půjdu volit třeba dva krát...fuJ.

 

taran*

0x

Kalousek si tou složenkou dal gól do vlastní branky. Stejně tak Mádl a Issová . Jejich nedomyšlené akce působí kontraproduktivně.Vlastně je úplně jedno , kdo zvítězí ve volbách. Tenhle bordel už nikdo nezachrání.

 


0x

Tak ospbně mi to přišlo docea vtipné. A takové řeči, jako co nám vyhrožuješ dluhem, který jsi zavinil - to je jiná diskuse, fakt je, že dluh tu je. A že to není pravá upomínka, nýbrž kampaň, to se mi zdálo jasné.

Na druhou stranu, po těch, na první pohled až hysterických reakcích, jako že to někoho porazilo, klepne ho pepka,.. jsem si uvědomil, že vymyslíš-li jakýkoli nesmysl, vždycky se najde někdo, kdo mu uvěří; z tohoto hlediska asi Kalousek přeci jen podcenil možný dopad toho vtipu. Ale jak říkám, za mou osobu mi to přišlo nápadité.

taran*

Vtipné to může být pro jeho kamaradíčky pánbíčkáře.Já to považuji za nestoudnost a doufám, že to zlomí Kalouskovi vaz..At platí dluhy ti , kdo je udělali.

Milý pane Tarane, je mi líto, že na poradnu proniká takovýto "osobně konfrontační " styl, ale v tomto případě střílíte vede. O tom, co píšete Vy, jsem vůbec nemluvil, výslovně jsem napsal, že to je na jinou diosusi. Možná tedy jsem nevyjádřil přesně, co se mi na tom zdá vtipné: mně přišel vtipný ten nápad, falešnou složenkou upozornit na dstátní dluh (který neoddiskutovatelně existuje, bez ohledu na to, kdo ho zavinil), a neviděl jsem v tom nějaký podvod nebo poplašnou zprávu, rozhodně ne v tom obecném smyslu oznámení o existenci dluhu, ale já osobně ani v tom těsnějším, osobnějším smyslu, jako že bych se měl leknout, že je to vážně míněná upomínka a já musím uhánět na poštu, nebo tak nějak. A tp bez ohledu na to, jestli to napsal pan Kalousek (k jehož přítelíčkúm nepatřím, a momochodem řečeno, tohle je ekonomická záležitost a s "pánbíčkářstvím" at skutečným či domělým, nemá nic společného), či Paroubek, Klaus nebo John (tedy čistě hypoteticky).

A jen tak mimochodem: můžeme samozřejmě diskutovat o tom, kdo dluh zavinil a kdo ho má platit, ale v reálu ho budeme platit všichni včetně vás, ledaže byste emigroval.


no zatím je to tak, že panu MKdáte peníze, a on s nimi naloží tak, že se zadluží a pošle Vám složenku na slátky (jeho) dluhů, a řekne že je to Váš problém ... opravdu to není vtipné a ani na hranici slušnosti (spíše za ní) . . . .

pu®

Jenže tu vládu jsme si zvolili my sami...

doplněno 15.05.10 19:41:

Kartaginec, ale ne že bych nad tou emigrací neuvažovala... ono stačí už jenom stávající odliv firem, tady to dobře vypadat nebude

marenka*

Teď se mi nevím proč vybavil jeden zážitek, o který se s vámi podělím. Bylo mi 15náct, táta byl v hospodě s kolegy z práce na obědě a já s nimi. Nepamatuji si v čem, ale byla jsem nějak na tátu drzá, ale pamatuji si odpověď jednoho z chlapů u stolu. "Neotevírej si papulu na tátu, jednou bude taková doba, že chleba bude stát dvacku a ty budeš shánět peníze na doktora, až bude starý a nemocný." Upozorňuji, že tohle mi bylo řečeno před více jak 20ti lety. Zvláštní že?

ar*

Nejmenoval se otcův kolega Nostradamos?

marenka*

Fakt to je pravda, ale na tom je vidět, že už tenkrát lidi tušili, kam to všechno spěje a měli pravdu.(a paradox je,že to byl dokonce jiný režim, nejen jiná strana) - a jen jsem tuhle větu dopsala, tak mě napadlo, že jestli za to můžou vůbec politici? Jestli to není v lidech. Takže mám asi jediné štěstí, že do hospody nechodím, protože nechci slyšet, co se tam předpovídá v dnešní době.

ar*

Já Ti věřím. Z některých lidí mluví životní zkušenosti. V 90 roce můj tenkrát kolega v práci, byl to starý pán a v té době už hodně roků "prduch", říkával "Tihle hoši vám ještě ukáží, ještě ,že už u toho nebudu" " Tenhle bordel dá dohromady novej Hitler a nebo Lenin"

Byl to člověk ,který nikdy nebyl ve straně a komanče nemusel. Tenkrát ani né rok po "sametové" jsem ani nechápal proč to říká, vždyt každý byl plný naděje v lepší příští. Dnes ho chápu a bojim ,bojim aby nemněl pravdu úplně. Někdy si tak říkám, že měl recht ,když u toho nechtěl být. Byl to fakt moc prima starý pán

marenka*

Já jsem zvědavá, co se přihodí v roce 2018

miljan*

Vládu jsme si nezvolili, vznikla díky přeběhlíkům.

pt®

Pu, vůbec bych se nedivila, že se mladí rozhodují, zda odejít nebo zůstat. Když se člověk podívá do historie, tak Jan Ámos Komenský - učitel národů a musel žít jinde než doma. Spousta vzdělaných lidí u nás nedošla úcty ani ocenění, tak odešli a ejhle za hranicemi ocenění a uznání došli. To je jen můj názor. PT /stařenka/

 

bena*

0x

Tento recyklát na jedno použití je prostě strana, která nemá budoucnost - prostě je to taková jednorázovka. Navíc tohle bylo ubohé a nejraději bych také podal na TOP09 trestní oznámení jako to udělala Ing. Jana Bobošíková (Suverenita - blok Jany Bobošíkové). Tu složenku bych dal všem poslancům, kteří byli za tu danou stranu ve vládní koalici, tj. poslanci v období 1992-1996, 1996-1998; 1998-2002; 2002-2006; 2006-2010, tedy poslanci za ODS, KDU-ČSL, ODA, ČSSD, US-DEU a SZ. Každému psolat složenku na těch 121 000 Kč nebo kolik to je a at přispějí do rozpočtu. Poslanců za SPR-RSČ a KSČM by se toto netýkalo, protože ti nikdy nebyli ve vládní koalici. Takhle bych si to představoval. Prostě TOP09 jsou stejní mafiáni, lháři, podvodníci, tuneláři jako ODS, ČSSD a další. TOP09 je prostě recyklát a takový, jak bych to nazval, záchraný pytel ODS, aby měla nějakého koaličního partnera. Je to prostě recyklát na jedno použití stejně jako to nějaké VV a to SPOZ. Tyto 3 pidistraničky vládnoucí garnitury (VV,TOP09,SPOZ) mají několik cílů, například ZMÁST VOLIČE. Slibují buď nemožné a nebo to co je možné, tak stejně od toho upustí. V minulosti vládnoucí garnitura založila pidistraničku s názvem ODA a pozdějí US, která se sloučila s další pidistraničkou DEU. Nakonec vznikla US-DEU.
Vládnoucí garnitura totiž nepotřebuje Republikány, aby je občas klepli přes prsty, ale stejné lháře, gaunery, zloděje, opilce, vykradače původního Republikánského programu a mafiány jako je Kalousek, Zeman a další mafie. Republikáni jsou originální a prozíraví. Tyhlety recykláty na jedno použití, ODS, ČSSD, SZ, KDU-ČSL a další jsou jen ubohé, upocené, zpožděné kopírky. Já toto nevyužívám jako progapaci politické strany.
smakaballl*

tí brďo co by se asi stalo kdyby každý co objevil ve schránce tu nádhernou složenku dal trestné oznámení

ar*

Tak to ti řeknu uplně přesně , VŮBEC NIC.

smakaballl*

nic? a tak nemám nikoho s těch ... a...a...a.a kokot...ů volit? to snad né? aspoň jedna nějaká strana kdyby byla dejte lidi vědět

bena*

Policie prý už trestní oznámení na ten recyklát na jedno použití TOP09 nebere. Nevím, co je na tom pravdy.

Ale třeba, kdyby takové složenky rozdávali SPR-RSČ nebo KSČM nebo DSSS - to by už byly pokuty a další.

Ale když je strana, která podporuje vládnoucí garnituru, tak ty jsou prakticky nepostižitelný. Ale, když se jedná o opoziční stranu, která je proti vládnoucí garnituře, tak hledají, jak tu stranu zrapnit, oslabit, zesměšnit,...

Uvedu konrétní příklad. Určitě někdo se díval v úrerý 11.5.2010 na Události komentáře. Moderovala to pí. Drtinová, která se dopustila lživého tvrzení, že "Republikáni"v aktuálním programu odkazují na "chystaný konflikt v Iráku"(volně přefrázováno).

Na stránce republikani.com/... je aktuální program. Pokud sjedete dolů, zjistíte, že hned za ním je program starší. Pokud tedy vaše rešeršní oddělení vzalo celý text jako jeden celek, dopustilo se zásadního selhání a způsobilo, že vy jste pana Sládka zesměšnila.
Část textu zmiňující Irák naleznete ve Volebním programu pro parlamentní volby 2006 v části 9. Obrana své země: Podezřelá je i snaha USA o vytvoření protiraketového deštníku,, který je zdůvodňován ochranou proti Iráku nebo Severní Koreji. Po brzkém pádu těchto režimů ( invaze do Iráku, je plánována na léto příštího roku), však může být tento deštník snadno použit k vydírání dnešních spojenců.

Zdroj: Republiknai.com; Alex Berger

 

smakaballl*

0x

mám volit nebo nééé a vůbec kdo mi zaručí že volby nejsou zmanipulováný, tákže já dám svůj hlas jako spousta ostatních straně která je mi sympatická svými sliby /i když nevím jaká strana kdyžtak poraďte / a jakou máme my voliči zpětnou vazbu na kontrolu

lm®

At si ten dluh zaplatí naši politici - všichni.Platy mají královské a v "práci" si čtou noviny,chrápou,papkají laskominky...Jezdí,bydlí zadara (vlastně za peníze daňových poplatníků),ačkoli zrovna oni by si mohli cestování a bydlení ze svých přecpaných kapes krásně zaplatit.Když to musíme zvládnout my obyčejní z našich podstatně menších platů.Je to jejich dluh ,NE náš.

Politici jsou všichni stejní a je šumafuk pod jakou stranu se schovávají či jsou nezávislí.

Všichni nám naslibují hory doly a po volbách už zase jenom myslí ,jak co nejrychleji a co nejvíce nahrabat pod vlastní p.del.

Kdo věří slibům jakéhokoli politika napříč politickým spektrem,je naivní a nemá smysl mu to vyvracet.Však on na to přijde sám.

bena*

Nevolit znamená souhlasit s denšní politikou.

Běžte k volbám a hoďte neplatný lístek. Pak když se budou přepočítávat mandáty, tak to může malinko zamíchat kartama.

miljan*

Modráci mají své lidi všude.

cyril*

Je jedna osvědčená moudrost, která praví : "Pokud by volby měly představovat jakoukoliv změnu, tak by už dávno nebyly!"

arimas*

ano to si taky rikam :D

arimas*

neplatny listek znamena nulovy hlas .. to je to same jako kdyz k volbam nepujdete , NE?

cyril*

To je trochu jinak. Účats by klidně mohla být i 100%, ale výsledek žádný. Zkrátka národ uvědomělých voličů, kteří však nevědí (nebo právě vědí) co chtějí.

Jste zcela na omylu. Procento získaných hlasů pro kandidáta (politickou stranu) se počítá z počtu voličů kteří přišli k volbám. Důvěra - oprávněnost zvoleného kandidáta (strany) zastupovat občany je zcela rozdílná , podle účasti voličů . Byl-li kandidát (strana) zvolen 50ti hlasy ze sta zúčastněných voličů - má 50% důvěry .Byl-li zvolen stejným počtem hlasů ( 50ti hlasy ) z tisíce zúčastněných voličů , má důvěru jen 5% , pokud dobře počítám. A nyní si sami odpovězte na otázku: Jakou má pozici a oprávněnost vládnout všem občanům , ten kdo byl zvolen 50-ti% a nebo ten který byl zvolen jen 5-ti%? Proto se usiluje ve volbách vždy získat více jak 50% důvěry , aby takto zvolený kandidát - strana , se nemusela při rozhodování ohlížet na druhé , brát v úvahu jejich názory a přijímat kompromisy. K volbám zásadně chodit , i kdybychom měli vhodit neplatný hlas , nebo žádný. miro

doplněno 16.05.10 12:48:

Tento příspěvek je reakcí na názor "arias"

doplněno 16.05.10 12:49:

Pardon " arimas"

 

karina*

0x

Obyčejný řádný občan pracuje, za práci dostává mzdu nebo plat, odvádí stanovené daně, platí veškeré poplatky, nedělá dluhy. Ze zbytkem peněz, které mu z výplaty zůstanou hospodaří a snaží se šetřit.

Tahle nějak by měli přistupovat ke státním penězům (tedy k penězům nás všech, které jsme my všichni odvedli do společné státní truhly ) hospodařit i zvolení politici. Oni jsou ti, co mají zodpovědnost za tyto peníze.Oni vytvářejí rozpočty a zákony. Ne my, novorozenci a stařečci z Horní Dolní apod. Já osobně mám PIN jen ke svému vlastnímu účtu, se kterým musím každý měsíc vyjít, já nemám žádný "PIN"abych si přikrádala každý den ze státního rozpočtu. Logicky vzato by se mě tedy žádný státní dluh neměl týkat a neměl by mě každou minutou narůstat. A přesto je opak pravdou, protože lidé, odpovědní za hospodaření státu ve skutečnosti žádnou odpovědnost a trestní odpovědnost za svěřené finance nemají. Naopak mají tu drzost a aroganci, že chybějící peníze, které prošustrovali vlastní schopností dopustit cokoliv z čeho by měli osobní prospěch , chtějí znova po obyčejných lidech. Tož si občane utáhni znova opasek, bude hůř. Opět nám někdo dokáže, že to dokáže...Český člověk je nepoučitelný a velmi lehce líbivými sliby ovlivnitelný. A líný přemýšlet. Ti chytří a mladí raději odejdou ze země a se zbytkem se dá nádherně v tomhle Kocourkovském absurdistánu manipulovat.

Tady je něco málo zajímavostí ze životopisu pana Kalouska a jeho manželky:

eportal.cz/...

cs.electionsmeter.com/...

a tady je jeho "učesaný životopis".. top09.cz/...-

Jako ministr financí v letech 2007 - 2009 zavinil největší schodek státního rozpočtu a ponechal velmi štědré dávky jednomu etniku. Vývoj v Řecku mu asi signalizuje, že by po něm ( a dalších, kteří se aktivně podíleli na největším tunelu - privatizaci)) státní dluh mohl být někdy křikem v českých ulicích také vymáhán. Takže pak bude moci říct : mě se to netýká ,já vám už dávno rozeslal složenky, vy občané jste nezaplatili, takže vy nesete vinu ... Arogance moci, navíc od zástupce strany, která nikdy nebyla zvolena v řádných volbách. Strana přeběhlíků, jasný bratr ODS.


Za všechny přísp.díkec. Vesměs mě potěšily. Můj postoj je takový, že si kdokoli ve vládě sedící za posledních 20 let a zejména i za poslední 3 roky nemůže k občanovi toto dovolit. Každý volte podle svého,ale vnímejte věci v souvislostech. A taky vnímejte ty,kteří nikdy nedopustí sáhnout na platy poslanců, na jejich nekonečné náhrady a obědy a hotely za 25Kč a Vám budou říkat: " šetřete, šetřete, šetřete, připlácejte, připlácejte, připlácejte a sami rozhazují po hrstech jako př. v dálnič. vinětách k ničemu.

pt®

Karina, se vším, co jste napsala, souhlasím. PT /stařenka/

karina*

pt, díky a ráda vás zase po čase netově vidím.Ale stejně to zaplatíme všichni. Kar.

 

honza123*

0x

doufám, že Kalousek a spol. si tu složenku taky poslali sobě domů. když jsou za ten dluh odpovědni všichni politici.

Koho potom zajímá, že oni za to nemohou, protože oni nebyli u koryta.

 

jirbar*

0x

No já napsal na tento mail mullerova@top09.cz zda by příště nemohla být na jemnějším papíru. Tak nějak se mi nehodila ani na vytření pr... Zatím mně paní senátorka neodpověděla.

 

kiaransalee*

0x

A nemůžeme si za to tak trochu sami?

Narazila jsem na článek, který odráží i můj názor na celou kauzu. Myslím, že rozumně uvažující člověk nemůže nesouhlasit...

rossler.blog.idnes.cz/...

ar*

Docela by mně zajímalo jaký článek by pan Ivan Rössler napsal, kdyby jeho plat a nebo důchod byl kolem 10.000. To že iDNES.CZ je "stranický" plátek je známo už dlouho.

doplněno 16.05.10 23:04:

Pokud se jako volička cítíte natolik vinná jak popisuje tento redaktor, není nic jednoduššího než složenkU zaplatit a pak hrdě říct JÁ NIC NEDLUŽÍM.

kiaransalee*

respektuji váš názor, ale nezlobte se, nesouhlasím s ním.

ods, čssd ani top9 volit nebudu, ale PUJDU volit. Narážela jsem na obsah a smysl a ne na "straničnost" článku.

Myslíte že když si někdo řekne: "kašlu na volby", že tím něco změní. Jeden člověk ne, ale co když si řekne: "kašlu na volby" půl milionu lidí... potom bude kdo komu něco vyčítat... Řekne potom někdo, "já nebyl volit, mně se ten dluh přece netýká..." Týká a jako jednoho z prvních. To je typický příklad vychc... A ten kdo to řekne bude stát první ve frontě na nejrůznější dávky. Nechci tím nikoho hanit, samozřejmě že se kdokoliv z nás může dostat do situace kdy bude potřebovat pomocnou ruku, ale myslíte že je dnes systém dávek nastaven správně..? Běžte se podívat kdo stojí ve frontách na podporu. A tihle paraziti nikdy dělat nebudou. A to je ten problém. Protože to vidí že podvody a levárny procházejí těm nahoře, tak proč by se měli oni chovat jinak..? To je ten problém. Proč se tam točí už kolik let pořád ti samí lidé. Za sebe: "já jim nechci už dát další šanci..." Už toho předvedli snad dost...

Mimochodem, žádnou složenku taky platit nebudu. At si ji zaplatí pan Kalousek (průběžně člen všech politických stran) a ti co se na vzniku státního dluhu podíleli. A to včetně jejich příznivců a voličů...

ar*

No vidíte a vtomto druhém vašem příspěvku s váma v mnoha věcech souhlasím. Také půjdu k volbám a také nebudu volit již zmiňované starny. Co si ,ale rozhodně nemyslím je to ,že celej státní dluh byl proplacen nemakačenkům, ty z toho mají jen malej zlomek. Většinu právě rozkradli lidé jako Kalousek a jim podobní a teď dělají kampaň jak budou šetřit. Bohužel na nesprávném místě, své brebendy si rozhodně nenechají utéct. Proto se mně nelíbil článek z iDNES, kde se to svádí na voliče. To že se to dnes svádí na důchody, podpory atd je zase jen a jen podvod na voliče a hledání viníka jinde než je skutečnost. Každý člověk kdo to trochu sledoval tak je mu jasné kde ty miliardy skončily a na kontech důchodců a nezaměstnaných to rozhodně není.

karina*

kiaransalee, opravdu máte stejný názor jako pan Rossler? Jen jsem se koukla, kdože to je pan blogátor...

Z jeho blogového blábolu vyjímám :

...nevolíme anebo volíme zodpovědně, pak jsme vinni za současný stav a je správné, abychom pykali. Vyzývám Miroslava Kalouska, aby státní dluh znovu přepočítal, vynechal z něj osoby bez volebního práva a složenky už s vyšší částkou znovu rozeslal...

kiaransalee,tak to si níže odporujete, když píšete, že dluh platit nechcete. Pan Rossler je pro zaplacení. Mimochodem, nikdo se nás ptát nebude, zaplatíme všichni.Již dnes Kalousek opět vyhrožuje, že za 4 roky třeba důchodci nedostanou žádný důchod. Mně osobně připadá už zvrácené neustále útočit na nejslabší článek společnosti - důchodce, a rozdmýchávat tak mezigenerační nesnášenlivost .

A dále z blogblábolu vyjímám :

... jde o průběžné sledování toho, jak si vláda a parlament počínají.Je to o tlaku veřejnosti na odvolání zkorumpovaného politika, pokud se nějaký objeví. Je to o volání k zodpovědnosti politika, který reprezentuje obvod, ve kterém se nechal zvolit a je tedy zodpovědný konkrétním lidem, kteří v jeho obvodu bydlí. Je to zkrátka o permanentní politické aktivitě...

kiaransalee, prosím vás, jak to konkrétně zodpovědně budete dělat vy? Vy a my všichni jsme ta veřejnost, vy tedy vyvinete ten tlak a budete volat politika k zodpovědnosti. Ale jak, víte to? Poraďte. Pan Rossler to nijak konkrétně nerozvinul.

Také jsem narazila na stránky szcpv.org/.... Hm, nevím, je to staršího data z doby , kdy byl šéfredaktorem pokleslé zábavy na Nově. Možná už vysoudil omluvu, nebo to přešel mlčením, to nevím.

Blogátor je bývalý tiskový tajemník komunistické šou Bratislavské lýry a Děčínské kotvy, šéfredaktor pokleslé zábavy TV NOVA, podporovatel europoslance za ODS, nyní zřejmě nahánějící hlasy TOP 09 aby se pak v koalici s ODS spojili a společně vládli.


Ten kdo tvrdí, že zodpovědný je hlavně volič nemá podle mě v zásadě vůbec pravdu. . . aby mohl obyčejný volič rozpoznat zdali dá důvěru politikovi, který vložené peníze do státu zpronevěří nebo tomu, kdo je nezpronevěří, musel by volič být každopádně chytřejší a uvážlivější člověk než politik (kandidát), a to vesměs obyčejný občan většinou není. To se na mě nezlobte.

Zodpovědnost musí tedy být zejména na politikovi, on je ten který je ve vládě, a nás zastupuje. Stejně tak u soudu v případě dobrého obhájce můžete uspět v případě špatného obhájce prohrát, ale kdo Ví, jaký je právě ten jeho obhájce . . . . málokdo.

Dluhy jsou takové jaké jsou, jelikož my voliči jsme nemohli zas až tak dopředu vědět, že to vláda takhle rozfrcá, my jsme jim dali důvěru, ale ti "zadlužovači" zklamali. Jak může někdo napsat babičce z hornej dolněj nebo pubertákovi čerstvě po 18tce, že za to může, protože nevolil ty správné. To je ta špatná cesta - tj. že politik vlastně TVRDÍTE není za své činy a práci zodpovědný. Když krachne státní podnik, může za to snad občan toho státu . . .? Myslím, že za to může managemet tohoto podniku. Byla by dobrá taková změna, která by politikovi "zadlužovači" ukázala "katr" na Borech Ovšem to je spíše jen teorie. Docela se mi líbí slovní spojení nejmenovaného uskupení "politický dinosaurus" ( = tráva pak nikde neroste). Bohužel těchto "dinosaurů" tu bylo napříč politickým spektrem. To je problém. howgh.

karina*

Volič volí a dává důvěru politikovi. Dál už je to jenom v legislativě, kde je všechno postavené na hlavu. Chytrolín vám radí, že máte politika hlídat a konrolovat. Jenže pokud něco neodkryje nějaký investigativní novinář nebo někdo z protistrany, volič se nic nedozví.Ani nemůže, spousta dokumentů je pro něj nepřístupná, nehledě na to, že právě proto volí občan - volič svého zástupce, protože on občan- volič třeba musí péct rohlíky nebo učit děti. Pokud zvolený politik ujede, zbavit se ho může jen jeho partaj, což pro něj není žádný trest, přeleze jinam a jede si v teplíčku sněmovny dál. Klidně si tam může i založit jinou stranu, kterou nikdo nikdo nevolil...A když vzniknou stání dluhy, za ty může volič - občan. Stát není flek na mapě, stát tvoří občané. Takže dluh státu = dluh občanů. Z téhle rovnice jak vidíte politik jaksi vypadl. Také mě to štve, ale co opravdu s tím?.Politik sice svojí nekompetentností dluh způsobil, leč politik není tresně odpovědný. Na toho pekaře nebo učitele je upletený Zákoník práce, na politika se ale nevztahuje, politik totiž nevykonává zaměstnání, má imunitu, je vázán mlčenlivostí ( vámi uváděný management má svoje vlastní smlouvy a ze zkrachované podniku vždy vycházejí dobře, nebojte se o ně). Je to super chaos, ve kterém se jak vidno dá i několik desítek let v klidu pobývat. Chce to jen dobrý žaludek a správné přátele. Včera sem zahlédla bilbord s jedním jménem. Tak jsem se koukla co ten člověk dělá. Četla jsem se zájmem - kamarádí se všema, šedá eminence, kterou všichni potřebují. Prostě svět politika. Pro pobavení přikládám odkaz. Tenhle má voliče jistě na háku

hn.ihned.cz/...

 

antynka*

0x

Něco k zamyšlení:

verejnydluh.cz/...

A druhý odkaz:

kram.blog.idnes.cz/...

At si každý udělá obrázek sám...

 

marenka*

0x

Tak teď možná napíšu tu nejhloupější odpověď, jakou svět neviděl a předem se omlouvám, ale napíšu to co se mi teď honí v hlavě. Peníze (daně, poplatky a jiné) posíláme státu a on s tím má hospodařit. Pokud je promrhal, není to můj osobní dluh, ale je to selhání hospodaření státu (nechci rozebírat jestli státu, nebo ministerstva financí). Je to jako když bude mezi manželi společná kasa. Jeden dá míň, druhý víc, ale se svěřenými prostředky nakládá jen jeden. Ten rozhoduje, jestli bude k obědu langusta, nebo párek. Ten rozhoduje, jestli potřebujeme auto, nebo budeme chodit pěšky. On do té kasy vidí. A nemůže říct druhému partnerovi, pokud nevystačí s penězi, že JÁ jsem se kvůli Tobě zadlužil, protože jsem si musel koupit auto.

No teď jsem se do toho zamotala, ale snad to rozluštíte, co jsem chtěla.

pt®

Ano, tak to je v každé normální rodině, kde se hospodaří s rozumem. Nevím, proč by to mělo, u zodpovědných za kasu národa, platit jinak. PT /stařenka/

 

miljan*

0x
bena*

Koukám, že nikdo ze SPR-RSČ tam není, což je dobře

doplněno 17.05.10 18:32:

Ale SPR-RSČ od roku 1998 v Parlamentu není

miljan*

Alespoň mají čisté svědomí.

bena*

Tak SPR-RSČ jako strana nemá žádné skandály. Bohužel, náš program doslova vykrádají hlavně parlamentní strany.

 


0x

levice nesouhlasí, pravice souhlasí

ale to je fofr, za tři dny 100 příspěvků!

Holt politice rozumí každý, nejvíce ti co v ní nejsou, nejméně ti co vládnou a jsou vzdělaní.

pt®

Já myslela, že jste četl, jak se dá rychle vystudovat v Plzni. PT /stařenka/

mladá stařenko, četl jsem asi prvních osm příspěvků a domnívám se, že je to ztráta času. Protže budou odpovědi a reakce obdobné jako volby. Někomu je to jedno, jiný po mě potopa, další musíme udělat něco pro dětí, atd atd.

Politika je svinstvo, ale bez ní být nemůžeme.

 

bena*

Já jakožto pravičák jsem proti těm "trapným" složenkám.

pt®

Ještě maličkost Milane, levice nesouhlasí a pravice souhlasí, to jako s tou složenkou nebo s těmi studii na právech v Plzni? Můžete být konkrétní, já totiž neumím číst myšlenky. Děkuji, PT /stařenka/

pravicový volič si je vědom dluhu, který jsme vytvořili tím, ...

nevadí mu, že ho politici dávají na vědomí různým způsobem,

levice toto využívá, aby ukázala jak je nevhodné takto děsit spouobčany a vystavovat je traumatu a šoku-...

pt®

To bude prima, až jednou žádný dluh nebude, bude jen +, pak nám možná přijde složenka, ale k vyzvednutí částky. Myslíte, že se té doby dožiju? Ale naděje umírá poslední, tak pa. PT /stařenka/

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]