Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kdo bude příštím prezidentem ČR?

Od: 2021* odpovědí: 174 změna:
Dobrý večer, kdo zasedne na hradě po MZ? Koho tipujete a proč? A jaké by měl být politické orientace? Pro a proti.
Děkuji.

 

 

174 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®

16x

Dobrý den, konkrétní jméno zatím nikdo nezná, ale jsem v klidu, protože horší, než nyní, to už být nemůže. Jenom to čekání na tu novou osobu je dlouhé, ale třeba ne . Zdravím!

@ben - protože horší, než nyní, to už být nemůže
Abychom se ještě všichni nedivili

Když má tu drzost i tento zloděj, tak nevím, kde to žijeme g.cz/...

kicune*

Proč zloděj? Kdo říká, že něco ukradl? Pokud vím, tak on se společníkem tu správcovskou firmu Trendu prodal a následně ho vytunelovali ti kupci, kteří ho od nich koupili.

A po Kocábovi se to svezlo jen proto, že byl mediální tváří Trendu.

ben : nevím, co by bylo lepší, kdyby byl prezidentem třeba Drahoš nebo Bartoš, Kocáb . Vůbec nevím,kdo by měl moji důvěru, koho bych na prezidentském postu ráda viděla. Zatím mi připadá, jak se třeba i slušný člověk dostane k moci, že velmi brzo otočí a stane se stejný jako ostatní. Nějak nikomu nevěřím.

nikk

ps: Zatim byli na hrade vsichni, kteri se tenkrat v prosinci roku devetaosumdesatyho sesli na Hrade, i Kocab a Horacek tam byli, tak mrknete na dalsi lidi kdo tam byli a jeste ziji )

 


13x
Škoda, že už nemůže kandidovat pan ing.Miloš Zeman.Ten aspoň neohýbá před nikým hřbet.A Vystrčil a kovaný komunista Pavel jako fór dobrý.
nox®

Opravdu nechápu, co na Zemanovi kdo ještě vidí. Dříve jsem se ještě zasmál, že jsme národ vulgárních, arogantních alkoholiků, kašparů a takového máme prezidenta. Nic špatného nepřeji, ale bohužel dnes už více připomíná trosku. Možná je chytrý, možná zvládá rétoriku, ale ostudy už bylo dost. Přál bych si prezidenta, který by alespoň dokázal reprezentovat naši zemi na úrovni a nemusela se za to půlka národa stydět.

motak
Pavlosi dávej to příště aspoň do uvozovek nebo nějakého smajlika. Myslím že plno lidí tady tu tvoji ironií nepozná uvěří tomu
Věř si čemu chceš,mi je to putna motaku,uvozovky tam nepatří.
motak
Počkej, tys to myslel vážně?

nox : A kdo si s těmi vulgaritmy začal? Jen byl zvolený a zvítězil v přímých volbách nad Drahošem, vzpomeňte si, jak se na něj reportéři sesypaly a jak ho uráželi. Jak lidé, kteří ho nevolili, veřejně mu sprostě nadávali a to je do dneška. Každý druhý by se odstěhoval někam pryč a řekl si, at máme , co si zasloužíme. Nikdo jiný by ten tlak nevydržel. Vždycky jsem si myslela, že lidé jsou v podstatě slušní, ale už si to nemyslím. Kdyby byla válka, tak to by byl náš konec.

 

liska5

8x

Možná některý z těch mladších, co kandidovali v minulých prezidentských volbách. Ale nezdá se mi, že by tam byl někdo dostatečně odolný, bojovný a neústupný vůči nesmyslným nařízením a kvótám z Bruselu. A dodrží krédo nikomu nelézt někam, ani Rusku, ani Číně.

idanova*

A taky ani USA. Ida

joudic*
tak zrovna mlady Fiser byl jakztakz ok, ale je to nevyrazny typ s rozvaznou mluvou, a media vsadily cely bank na noumu, ktery se tam nedohuhlal, tak vyhral zas zeman... bezny plebs stejne voli spis jako v superstar nebo xfaktoru, mezera star 2, mozek uchazece pri volbe tolik zajimavy vetsinou neni

Myslím, že si stejně nepolepšíme, at je tam kdo je. Myslím, že nikdo nedokáže odolávat tlaku , nedokáže přijmout fakt, že se nezavděčí všem lidem .

 

ordoabchao

8x

Nejsem věštec. Osobně mám tři kriteria:

1. věk do 65 let (dal bych jako maximum pro nejvyšší státní činitele a jediné funkční období)

2. zastánce národních zájmů - podpora neutrality (vystoupení ze všech velmocenských organizací typu EU, NATO)

3. středová až pravicová orientace

willybrandt*

Celkem souhlasím. Naše členství v NATO by ale zpochybňovat neměl a co se týká EU, tak by měl alespoň být kritický a netleskat všem novým trendům, kam se EU schyluje (pakliže rezignuje na tradiční hodnoty, pak to nemá smysl podporovat). Jinak ale prezident nemá u nás takovou moc.

Budeme se opět podílet na válkách NATO? Budeme dál přepadat a rozvracet další země? Je to náš zájem nebo naše morálka?

ben®

ra252 - ano, doufám, že budeme. A zdá se, že Vám to letadlo na Moskvu včera uletělo. Nebojte se - poletí další.

ordoabchao

Pořád nechápu, proč být poskoky velmocí, východních či západních? Proč se nevydat cestou neutrality po vzoru Rakouska a Švýcarska? Od smrti posledního českého krále nedávno uplynulo 550 let a od té doby jsme stále něčími vazaly (i První republika vznikla a existovala z milosti USA). Můj ideální kandidát by proto byl národem zvolený český šlechtic z rodu, který se za to půltisíciletí nezaprodal cizincům. To, že takto uvažuje jen minimum našich lidí, je důkazem, jak moc jsme si za tu dobu zvykli na cizí chomout.

willybrandt*
Protože nejsme Švýcarsko, které vzniklo a vyvíjelo se na půdorysu zájmů několika zemí. Neutralita je u nich zakořeněná z ekonomických, politických a náboženských zájmů ze strany okolních států. Česko bylo kdysi jedním z tahounů západního světa, vždy (až na výjimku) jsem byli součástí Západu, proto není důvod se od něj geopolticky odvracet.
Rakousko není neutrální, je v EU a s NATO v určité míře spolupracuje, byt jako pozorovatel.

Na bod 2 nemá prezident žádný vliv, protože nemá žádné pravomoci.

 


7x

Tak jsem si to před spaním celé přečetl a mohu říci, že jsem se tak už dlouho nenasmál.

Nicméně abych se aspoň trochu vyjádřil. Souhlasím s Benem. Horší to už nebude, Kléma ani Gusta kandidovat nemůžou a třetí pozici nejhoršího prezidenta statečně převzala ta současná figurka.

 

kicune*

6x

Máme akutní nedostatek vhodných kandidátů na prezidenta. Po Havlovi není snadné najít vhodnou osobnost. Ale souhlasím s Benem, že horší než teď už to být snad nemůže. I když to samé jsem si říkal i u Klause :D Mno o to lehčí to budoucí kandidáti budou mít.
Jediný, koho bych si jakštakš uměl představit jako prezidenta, je Vystrčil. Není to ještě úplně ono, ale nikoho lepšího tady fakt nevidím.

S panem Vystrčilem jsem kdysi občas hovořila. Když byl ještě hejtmanem. Nebylo v něm nic státnického. Určitě velmi dobrý straník a jistě i dobrý učitel matematiky. Nic víc. To už i každý farář, se kterým jsem někdy hovořila, v sobě měl více moudrosti a "člověčiny:

kicune*

Vím o čem mluvíte Ale koho jiného? Vystrčil je alespoň demokrat, který nás povede dle mého názoru správným směrem. Už prokázal i jistou osobní i politickou statečnost tím, že se postavil té prokremelské partičce na hradě.

gell

Vystrčil by mě asi vůbec nenapadl, ale když tak přemýšlím, tak by byl docela vhodným kandidátem. Určitě nejlepším z všech těch, kteří zatím o předešlém prezidentování usilovali. Může se také objevit nějaká nová osobnost, přijatelná pro většinu.

Kandidovat se chystá i Kocáb.

 


6x

Petr Pavel má v životopise kaňku z mládí, ale je to 30 let stará věc a od té doby se na něho nic špinavého nenašlo. A ve vztahu k zahraničí má jako bývalý šéf NATO k takové funkci ze všech potenciálních kandidátů nejvyšší kvalifikaci. Kromě něho bych si dokázal představit i Vystrčila.

V každém případě by bylo velmi dobré mít nového prezidenta co nejdřív.

kicune*

Petr Pavel je také zajímavá osobnost. Já bych ho bral Ale pochybuji že by do toho šel. Který hrdý voják by se šel čvachtat do toho českého politického bahna?

dejv111*
Je přehnaně rusofobní, takový člověk by nadělal víc škody jak užitku.

 

zbys*

4x
No je zvláštní že vodní zloději horovali za Bidena a vadí jim Zeman.Ač Zeman je chorý tělesně a ne psychicky a Biden chorý psychicky a tělesně.
Doufám,že náš budoucí prezident bude hrdý a ne pohůnek EU.
Upozornění od sys milancukrar 06. 05. 2021 18:54:24
Prosím bez urážek.Děkuji
dejv111*
Milane, kde se v příspěvku zbyse nachází něco urážlivého?

dejve, mne nepřekvapí, že nevidíte urážení druhých, třeba tím, že sdělí(te) bezdůvodně a bez lékařské znalosti " ...chorý psychicky a tělesně...

dejv111*

Milane, Vy jste v tomto vážně případ... O Bidenovi jsou důkazy, že trpí nějakou formou demence. Když přijede a řeční v městě X a prohlásí, že je rád, že přijel do města Y, je asi něco špatně. A takových přešlapů měl mnohem více, to vám potvrdí více uživatelů tady, kdo ho sledovali i na zahraničních serverech. Potom jeho známý trojitý pád na schodech letadla viděl snad každý. Trochu objektivity by Vám Milane neuškodilo.

A skoro Ke každému vystoupení k pultíku přiběhne jak srnka, podívejte jaký jsem ještě jura.Je směšný dědek.

 


4x

Příští prezident nebude. Bude jen zastupující říšský protektor ..

 

 


3x

Ale jo, at je trošku sranda

1. Ing. generálmajor v.v. Hynek Blaško

2. Jaromír Soukup

3. Andrej Babiš

4. Tomio Okamura


doplněno 20.04.21 09:54:

No, ale at mne nemůže nnkdo nařknout že mám něco proti ženám

1. Bára Štěpánová

1. Anna Geislerová

janm*

Okamuru příliš neznám nesleduji to tak podrobně, nicméně v jistých věcech má zdravé názory, zdá se že nejde o člověka který myslí "prvoplánově" má vlastní hlavu... Mimochodem to je právě to proč tolik lidí nemůže přijít na jméno Zemanovi, má vlastní hlavu myslí vlastním mozkem a nenechá si ho vymývat různými účelovými propagandami, u prezidenta by tomu tak mělo rozhodně být. Prezident by především neměl dopustit aby jsme se stali sluhou a poskokem pofiderních zemí a jejich zcestných zájmů a měl by umět včas zasáhnout v případě že nás skupina "nemyslících fanatiků" na základě jakýchsi pochybných polopravd a indicií táhne za sebou do prů.eru...

Vy nevidíte nebo nechcete vidět, že současný prezident je sluhou a poskokem pofiderní země?

janm*

No já hlavně vidím šíření antiruské propagandy plné nenávisti zášti bludů výmyslů s cílem za každou cenu v lidech vyvolat pocit rusofobie, přepisují se dějiny odstraňují se rus. pomníky vyzdvihují se "zásluhy " němců za 2 sv., různé smyšlené kauzy jako třeba ricin (.T. Okamura) kde to prosím vás jsme? To jako správný Čech se má připojit k této snůšce ubohostí a demonstrací chabého ducha? M. Zeman myslel vlastní hlavou a za to mu velký dík, pochopitelně tím hromadě zmanipulovaných lidí v tomto státě "leží v žaludku:"

Jann, přesně tak chválabohu za pana presidenta Zemana
lamy13

Pavlos, máte pravdu. Navíc se s ním ušetří. Nikdo ho nikam nikdy nepozve a také sem nikdo nepřijede. Víte, kolik by stály všelijaké zahraniční návštěvy, kdy by se s ním někdo bavil.

jetrho : tak vyměníme proruskou propagandu za proamerickou. To musíme pořád někam lézt, abychom mohli žít v míru? To se o nás musí pořád někdo starat? Jen to vidím nějak černě. Měli jsme všechno a nemáme nic, jen se změní směr. Hlavně všichni, co píší a na každého jen nadávají, by si to měli pamatovat, aby po čase nevyměnili kabát a neříkali : vidíš, já to říkal.

lenulakr: je v pořádku mít spojence. USA je spojenec. Rusko je otrokář.

michalverner
Jethro...spojence?Třeba jako Francouze kteří nám nyní chtějí prodat děla o 50% dražší?Je vidět jak to ti spojenci s námi myslí.
ben®

michalverner - spojenec nám prodá možná drahá děla, ale Rus by nám je nejraději přivezl zase na tanku .

michalverner
Ben...to co píši je realita.To co píšete Vy je představa.
007cz

4. Tomio Okamura...můj hlas má jistý...


youtu.be/...

Tak tak. volby se blíží. Tož i video z 2010 se hodí

007cz

"Ale jo, at je trošku sranda"...to už neplatí?

Copak sem řekl něco jiného?

Prostě volby se blíží, tak musíme přidat.

 

007cz

3x

Na ten uklid, po mejdanu na Hradě by byla potřebná ženská ruka. Třeba Miroslava Němcová.

Ale no tak...

Člověče, nic ve zlém, ale vy už máte dost...

...Ale no tak...

Jako, že ne žena?

Milane, žena mi naprosto nevadí. Ale tím "no tak" jsem měla na mysli konkrétně paní Němcovou. Jaga.

OK, vysvětleno, já jen vím, kdyby tam byla žena paní XY, tak se najde plno lidí, kteří sdělí "proBoha, tato žena, nikdy"

lamy13

Když žena, tak Kateřina Konečná. Nekrade, nechlastá, nikomu veřejně nenadává a nevyhrožuje, dětské porno určitě není jejím koníčkem, umí chodit po schodech i po rovině, má všech pět pohromadě, prostě nemá chybu. A navíc si určitě bude rozumět s krásnou Čaputovou.

007cz

Ano babojago, už toho začínám mít dost.

 

jezevec*

3x
Tak já se budu opakovat, ale mým favoritem by byl Jirka Pospíšil, znám ho osobně asi 25 let a vím, že je to velice slušný a vzdělaný člověk nezatížený skandály. Ale nepředpokládám, že by kandidoval. Miroslavu Němcovou bych bral a myslím, že její šance jsou značné.
Ale kdybych měl zmínit někoho, kdo by se mi tam fakt líbil, pokud by šla stranou soudnost a jakékoliv požadované předpoklady, tak jsem přesvědčen, že absolutním trumfem by byl Petr Čtvrtníček...
dejv111*
Na Němcovou by ti Přerováci něco řekli, ale hezké by to nebylo

Němcovou, nikdy.

Němcovou, nikdy. Ta by sloužla Bruselu a byla byb enevole ní k migraci.

Zděšenou Němcovou nikdy.

 

vilik*

3x
Kdyby nikdo nemohl nebo jste se na nikom nemohli shodnout, tak bych to asi vzal.
Oblek mi sluší, do školy jsem chodil, nejsem nejstarší a moc toho nepotřebuju.
Takže ideální kandidát.
kicune*

A máte svýho Ovčáčka?

 

kicune*

3x

Ještě mě napadá Kocáb. V posledních letech vystupuje velmi rozumně. Už to není ten počmáraný šašek z Vagonu, jakým býval, stal se z něj celkem slušně vystupující chlap, o jehož inteligenci a vlastenectví nemůže být pochyb. Určité politické zkušenosti také má.

 

gordon

2x

Daniel Vávra pokud by do toho sel

dejv111*
S většinou jeho názorů, zvlášt co se týče cenzury na netu, souhlasím, ale je to dlaždič, takže at zůstane radši u IT, tam je fakt dobrej.

 

20.04.21 15:34

2x

Žena.

 

kicune*

2x

Pokud se někdo chcete připojit k mediálně známé petici s výzvou k Senátu, aby podal ústavní žalobu na Zemana pro podezření na velezradu, můžete tak učinit zde:
petice.com/...

Petici podepsala již řada známých osobností, třeba režisér Svěrák, Helena Třeštíková, Fero Fenič, Michal Žantovský a spousta dalších, kterým vadí, jak se současný prezident chová.
Já jsem také podepsal.


doplněno 29.04.21 04:33:

Jedná se už sice jen o symbolický krok, protože senát už konáa, ale třeba se někdo budete chtít ještě připojit. Přibývá to stále. Za posledních 24 hodin přibylo cca 2500 podpisů. Celkem je jich tam teď okolo čtrnáct a půl tisíce.

Páááni. Tak já, jako 16-ti letý nesmím volit, koupit si cigára nebo pivko.

Ale hlasovat o odvolání prezidenta jo? Huráááááá -

kicune*

Jaké hlasování? To je petice.

Pardón, "Tak podepsat petici, za odvolání prezidenta"

kicune*

To je petice s výzvou k senátu.

Však jo, copak nevidíte jakou mám radost

Že senát chce odvolat prezidenta kvůli prozrazení.

Zda svým nedělním projevem ke kauze Vrbětice porušil ochranu utajovaných skutečností, a vyzradil tak tajné informace cizím mocnostem.

Ale teď sem sklamanej

idnes.cz/...

Taky pláču
29.04.21 18:17

Bude líp

Kicunemu se asi zhroutil svět
29.04.21 19:10

007cz
kicune*

Takový výsledek se dal očekávat. Smysl takové akce je hlavně symbolický a mobilizační.
Je potřeba dát světu vědět, jak se tady jk tomu vlastizrádci na hradě jako občané stavíme. A to se myslím povedlo.

Tak teď jste tomu nasadil korunu.

98% světa ani neví kde nějaká ČR leží a počítám že tak 99,% lidi na světě, neví koho zrovna máme jako prezidenta.

Ale dáli jsme světu vědět, jak se tady k panu prezidentovi jako "někteří" občané stavíme.

juraja přesně tak.

Juraja,

98% světa ani neví kde nějaká ČR leží

to je Váš názor, ale jsem přesvědčen, že se mýlíte. Přeji hezký víkend.

reflex.cz/...

Procenta sice neodpovídají, bude to o dost méně, přesto většina zemí opravdu neví, kde ČR je. Ještě navíc hodně nás má stále zafixováno jako Československo. Z vlastní zkušenosti z dovolených ve vzdálenějších destinacích.

Pane @ milane Dík za opravu, no holt je to trošičku míň %.

Ale sranda je, zě to podle toho článku neví ani někteří evropané škoda že tam nejsou procenta.

Vám taky Přeji hezký víkend.

 

dejv111*

2x
Mně by se na hradě líbila Martina Kociánová. Pěkná ženská, co to má v hlavě srovnané. A je pronárodní. Ta by naši zemi reprezentovala obstojně. A vypadá lépe jak Čaputová. Tu by nám bratia Slováci jistě záviděli!

 


1x
Mě by se líbil předseda poslanecké sněmovny pan Vondráček.Má vše co by měl budoucí prezident mít.
lamy13

Souhlasím. Je vzdělaný, inteligentní, dobře vypadá, není z Prahy a pokud se dostane z područí "řvoucího diktátora", tak může být skvělý prezident.

kicune*

Ondráček mi přijde dost "ohebný". Nejsem si jistý jeho morálním kreditem.

Pan Ondráček žádný morální kredit nemá, souhlas

pavlos, a proto má být prezidentem?

Milancukrar, Vondráček ano

i když nemá morálku?

kicune*

Asi jako že jsem zapomněl na V. Dost trapný.

Dost trapný,ale podstatný

 

joudic*

1x
pravdepodobne nejaky komous nebo mafian, pripadne oboji

 

kvetinka123*

1x

Ahojte, přidávám tip na přehledný web o zpravodajství, jsou zde články z nejrůznějších zpravodajských webů, na jednom místě, přehledně vidíte, kde se o čem píše, zde cerstvezpravy.cz/...

Vždyt to jsou jen Parlamentní listy a Blesk. K tomu tedy ještě pár jiných, většinou absolutně nezajímavých webů.

Děkuji, nechci.

 

 


0x

Možná jsem to přehlédla, ale zatím jsem nečetla návrh na Drahoše a Bartoše.Škoda, že jediný, kdo to s námi myslel opravdu upřímně, měl v předpovědích naprostou pravdu, už umřel.

Můžete prosím napsat, který politik to s námi, občany, myslel někdy upřímně?
Koho jste to měla na mysli?

Údajně upřímně to myslel Havel. Sice jeho sliby se žádné nesplnily, ale prý měl dobrou vůli. Slyšela jsem názor, že byl naivní snílek. Sliboval pomalu modré z nebe, sám původně nic zpátky nechtěl, o nic nežádal, lidem nasliboval, že se nic nebude zdražovat, nebude nezaměstnanost, nebudou bezdomovci , do 10 let se budeme mít jako v Německu atd. No, kdyby bylo všechno tak, jak hlásal z balkónu Lucerny- kterou taky nechtěl - no nebyl by to geniální prezident?

Jediný, kdo to s námi myslel křištálově upřímně byl premiér Standa Gross !

 

007cz

0x

- Zeman odstoupil! - Slaavááá, hurááá...! - Ale nééé, jinej Zeman!

Chvála pánubohu že ne pan Ing Miloš Zeman.
motak
Vzdyt ten se ani nedokáže postavit, natož odstoupit...
A proč by měl odstupovat,je to výhra, že je v čele státu takový člověk.VLASTENEC.
motak
HURA LEMRA.

youtu.be/...
007cz

Protektorům se dnes říká vlastenec? Něco mi uniklo?

V nepřátelské zemi a protektor

ceskenoviny.cz/...

007cz

On je protektor Ruska? Co mi uniká?

ben®

juraja - ten údajně přátelský Rus se tímto "odkopal" a vlastně nepřímo přiznal Vrbětice. Jsem hrdý na to, že je ČR na tomto seznamu. Dost to vypovídá o uvažování Ruska (a hledání nepřítele).

Tak čípak je?

kicune*

@ben Také mě to potěšilo, když jsem to zaslechl na ČT24 Mám radost že jsme na takovém seznamu.

007cz

Milý jurajo, to že nedokážete vnímat realitu v tom vám nepomůžu, bohužel. Hezký večer bez nudy v zaměstnání.

ben®

kicune - jo, dobrá společnost. Hlavně, že už nejsme na ruském seznamu přátel .

@bene Neříkám že sdílím vaší radost, čas ukáže

-

pane @007cz on řekl - ne neřekl, napsal - ne nenapsal, mysle - ne nemyslel a jsme u toho zase.

Nemám chut, a ani náladu, to s váma zase absolvovat

Jinka dík, směna je v pořádku a ubíhá skvěle a radostně

007cz

Ano, zase mi vkládáte do úst slova, která jsem nikdy nevyslovil. Nemáte chut ani náladu, proč vůbec reagujete?

Nebojte, to bylo naposled, co sem na vás reagoval.

Dělám jen to samé co vy. Čípak to jsou slova,?něco v téhle podobě "Mám rád. když se tak vztekají"

ben®

juraja - myslím, že ta slova o vztekání bolševika zde nepsal kolega. To jsem zde psal já - přiznám se k tomu, abych měl čisté svědomí a mohl dnes usnout .

007cz

Není to přesné, ale jsou to moje slova. Těší mě ze konečně upouštíte od fabulací a už jen kopete do kotníků...doplnění, ben já to napsal taky, tak sorry.

Tak to se musíte domluvit mezi sebou, kdo tohle napsal.

Já to četl jen od pana 007cz.

kicune*

Však počkejte, pánové Bene a 007cz, jak se budou tihle naši bolševici vztekat po volbách...

Tipuji, že před volbami nás tady zasypou tunami lží, fabulací a hoaxů, jako ještě nikdy. Někteří už na to trénují teď. Šetřete síly

pane @kicune

Nechám vítězi 100 dní.

Pak uvidíme

dejv111*
Bene, můžete mi logicky vysvětlit, proč to, že nás Rusko dalo na seznam, by mělo znamenat, že jsou vinní? Místo hloupých řečí byste měl spíš dodat důkazy, že za Vrběticemi stojí dva ruští agenti. To jaksi ještě nikdo neudělal a nikdo nic neviděl. Krom toho pokud byste byli pánové Bene, kicune, 007cz, motaku a další experti, co se raduje ze ze zhoršených vztahů s Ruskem, co k čemu, našli byste si dobové výpovědi místních lidí po Vrbětickém výbuchu, nepsali byste tady takové pitomosti. Lidí, co si dokáží hledat informace a mají všech pět pohromadě, trochu nad věcmi dokáží přemýšlet a spojí si 1+1, nemůžou z principu tvrdit, že za výbuchem stojí Rusové. Buďte tak hodní, najděte si dobové výpovědi, at přestanete žvanit nesmysly.
ben®

dejv111 - já nic dalšího vyhledávat nemusím (abych věděl, co je Rus zač). Napište své zaručené informace na vládu, aby to věděl i pan Babiš a pan Hamáček. A také na Hrad - možná dostanete vyznamenání (pan Koudelka ho nedostane, tak tam mají jedno volné) .

dejv111*
Nebojte Bene že o těch informacích konkrétní vládní činitelé neví. Moc dobře ví, do jakého průšvihu sebe i zemi dostali, tak se to všelijak snaží okecávat a vytvářet nové příběhy. O Rusech si myslete co chcete, ale bez důkazů nemůžete nikoho obviňovat! To bych vás mohl obvinit bez důkazů, že jste před deseti lety zneužil malou holčičku, roznesu to po obci a věřte, že od té doby se na vás budou lidi dívat skrz prsty. Stačí to jen správně podat a máte problém! To by vás hned zajímaly důkazy a po všech byste je chtěl! Každý nevinný se chce hájit, tak proč to odpíráte Rusům? Takže máte ty důkazy? Budete mě žalovat, když vás nazvu starým pedofilem? Potřebuji na to důkazy? Pode vás ne, tak o co jde...
ben®

dejv111 - ano, také si myslím, že vláda má důkazů dost. Nebýt toho týdeního prodlení, než si pan Zeman nechal poslat "noty" z Kremlu, aby následně z toho udělal "bramboračku", tak nebyl problém. Jenže, to by musel pan Zeman sloužit občanům ČR a nikoliv cizí a nepřátelské mocnosti. Pan Zeman udělal přesně to, co si Rus přál (a vyžádal u svého agenta). A už končím diskuzi - už jste mě přestal bavit .

kicune*

Dovolím si nevěřit pane Jurajo. Kolotuci tady začnou mlít blbosti a vy se okamžitě přidáte. Znáte se určitě líp jak já vás, tak víte že mám pravdu.

pane @kicune to víte že se přidám, teda pokud to uznám za vhodné.

A o tom mletí blbosti, výtejte v předvolebním klání, kde je vše povoleno.

Teda pokud nám to někdo nezakáže,. něco jako, nevhodný názor, nebo předsudečnou nenávist

Taky jsem rád, že jsme na seznamu jako nepřátelé Ruska a že se ten pán co je na hradě odkopal. Ikdyž...normální, slušní lidé ví dávno co je zač!

Nazdar lepšolide.Zeman je to nejlepší co náš národ mohlo potkat

Tak v určitým smyslu možná jo. Lidi možná pochopí, že není možno volit kdejakýho lumpa, ale že jejich hlas je důležitý a třeba už nedopustí, aby bylo něco podobného jako hlava státu.

007cz

Jen tak mimochodem, Vrbětice jsou vyřešené, Máňa říká že tam byl maňas. (Ministryně spravedlnosti se domnívá že tam bylo manko)

dejv111*

Jste bene ignorant a důkaz pro vás nic neznamená. Máte ten důkaz nebo ne? Bavit vás nemusím, to nemám ani v úmyslu, ona je totiž diskuze s vámi nemožná. Výpověď místních lidí znající tamní poměry a jak se se sklady zacházelo, že se tam volně do areálu chodilo na houby skrz zničené ploty, pro vás taky nic neznamená? Že týden před výbuchem do areálu jezdilo nezvykle velké množství nákladních aut, to pro vás také nic neznamená? Jen hloupě plácáte nepodložené kydy o Zemanovi jako agentovi Ruska, na nic víc se nezmůžete. Ignorante... Zeman naopak požadoval to nejrozumnější, co mohl! Vyšetřit celou záležitost. To je špatně? Já zase nevěřím naším čučkařům od BIS a Koudelkovi, co dostal medaily od CIA. To není agent USA? Co když měl za úkol zhoršit vztahy mezi ČR a Ruskem? Trochu bene zapojit mozek by to chtělo...

Dejve, sice oslovuješ Bena, ale ten napsal, že už se nebude vyjadřovat. To jsou takové různé staré pravdy. Např. Moudřejší ustoupí, nebo když se hádá inteligent s volem, hádají se za chvilku dva volové. Já se s vámi taky nehodlám dohadovat a slovíčkařit. Pokud si totiž někdo myslí, že Zeman je inteligent, vlastenec a ten nejlepší prezident, není co dodat. Je to stejné, jako někoho přesvědčovat že bílá je bílá a ne černá. Nejde to. Historie ukáže, ale to už tu nebudeme. Hezké jaro přeju. Howgh

Není nad to, urazit jiné, páč mají svojí pravdu.

kicune*

Dneska jsem to našel na Roumenovi, tak jsem si hned vzpomněl

 


0x
Mně by se líbil jako prezident nynější místopředseda vlády, ministr průmyslu a obchodu a ministr dopravy Doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D., MBA. Vzdělaný, chytrý, SLUŠNÝ!, bez škraloupů, mluví německy, anglicky, rusky, částečně španělsky, čínsky a francouzsky vlada.cz/...

Mě by se právě ze zmíněných důvodů, líbil Karel Havlíček na místě předsedy vlády (na prezidenta by jej byla škoda. Prezident je jen figura bez pravomocí). Ale s ohledem na to, za koho je ve vládě, to asi už neprojde.

 


0x

Já si myslím, že nás čekají horší časy, ba i nebezpečí zvenčí (migrace, terorismus), takže bych byla pro vojáka. Generál Pavel je navíc zkušený a navenek sympatický chlap s mezinárodními zkušenostmi v NATO. Jeho komunistickou minulost neřeším - dílem je to dáááávno, dílem asi tehdy musel, dílem znám i několik velice férových komunistů.

Takže vy myslíte, že generál bude stát u Mikulova s kalašnikovem a bránit migrantům ve vstupu?
Tak jsem totiž pochopil vaše nadšení z uvedeného soudruha.

Zajdo888, proč hned urážíte? Nedávám najevo žádné "nadšení ze soudruha", ale vyslovuji svůj holý kalkul. Když chcete diskutovat, vyvrate mi, že generál Pavel nemá zkušenosti, není navenek sympatický chlap, a nemá mezinárodní zkušenosti v NATO. - Uvědomte si, že demokracie je zřízení, které dovoluje otevřeně vyslovit své názory. Kdyby byla doba jiná, a hlavně: kdybych viděl mezi kandidáty nějakou "perlu", možná by můj názor zněl jinak. M.

No, urazit jsem Vás nechtěl, jen jsem si trochu rýpnul
Když totiž píšete, že jste pro vojáka z těch dvou uvedených důvodů v závorce, tak jsem tak vyjádřit musel.
Prostě jsme vyjádřili své názory. V rámci demokracie
kicune*

Generál Pavel je v první řadě inteligentní člověk, takže problém v migraci u nás určitě nevidí. Podle průzkumu je iracionální strach z migrantů v České republice doména lidí převážně s nižším vzděláním (tzn. základní, maximálně učňák = typický volič SPD).

007cz

Každý rok jezdíme dračí lodě, vždy vedle mají zázemí "Tomiovi draci", nevěřím že někdo z těchto draků zvládnul učňák.

Ale notak pane @kicune

Vaše slova.

"Tipuji, že před volbami nás tady zasypou tunami lží, fabulací a hoaxů, jako ještě nikdy."

Říkal jste že začneme my a koukám že jste to nevydržel vy.

(tzn. základní, maximálně učňák = typický volič SPD).

kicune*

Pane jurajo, proč mám po téměř každém vašem příspěvku chut kliknout na tento smajlík?

Asi je to nějakou aurou kterou vyzařujete...

A to víte, že tento smajlík může vyjadřovat 2 věci a to každou jinou

kicune*

svuj vyklad vam muzu priblizit tak, ze prikazdem narazu cela do zdi si ta hlava rekne slovo "proboha" (omg)

Tak, pokud to je vaše hlava, tak to tak nějak lidsky chápu.

kicune*

Zase mám chut Omlouvám se... Asi obsese.

Nepřemýšlel jste někdy o tom, že byste třeba někdy třikrát oběhl židli, než napíšete příspěvek? Prokrvil by se vám mozek, třeba by z něj pak občas vylezlo něco chytrého

kicune*

Čtěte a plačte pane jurajo. Například volební preference do EP.
U mladých a vzdělaných vyhráli Piráti, lidé bez maturity dávali přednost ANO a SPD
seznamzpravy.cz/...

Tak sem to právě vyzkoušel a jo máte pravdu.

Hned mne něco napadlo.

Nato pozor ! Čím více se budete do té hlavy bouchat, tím větší se vám udělá otok na čelním laloku, no a tím pádem se vašemu mozku nedostane krevní okysličení a von vám chudáček může tak z půlky odumřít, co potom, co pak budete dělat?

Né sorry, jen se tu dneska nudím a nemám co dělat.

Tak taky něco přidám je to z Hlídacího psa.

kicune*

Vy opravdu obhajujete voliče SPD? Budete volit SPD? Ptám se abych měl jasno, jak s vámi mluvit pane jurajo.

Na férovku uvádím, že já budu volit partičku STAN a Pirátů.

kicune*

A koukám, že rád ořezáváte a upravujete obrázky, aby lépe vyhovovaly vaší představě, už jsem si toho u vás všiml vícekrát. Na hlídacímpsu je tato grafika:

kicune*

Opravdu jste dal poctivé tři oběhy? Zkuste to ještě jednou prosím.

Tak na férovku, ještě nejsem rozhodnut ale uvažuji o tom, prozatím 35 ku 65.

Tak schválně, když vám řeknu že je budu volit, tak jak chcete se mnou mluvit

Vaše slova: "Ptám se abych měl jasno, jak s vámi mluvit pane jurajo".

No vydíte a v tom je mezi náma rozdíl. Já s váma budu mluvit pořád stejně, i když budete volit PirStan (to není moje zkratka, o té sem se dočetl na Seznam zprávy)

A co to na tom mění?

kicune*

Já nevím, co to na tom mění. To mi snad řeknete vy, proč jste ten obrázek ořízl? To vás doma neučili, že lež má krátké nohy?

A vzhledem k tomu, že jsem bytostně přesvědčený o tom, že volič SPD je v první řadě velký pitomec a hlupák, tak mi to radši ani neříkejte. Jestli chcete, abych se s vámi ještě vůbec někdy bavil, tak si to radši nechte pro sebe. Neříkejte mi to prosím.

Vaše slova: " základní, maximálně učňák = typický volič SPD".

Já vam jen ukázal, že SPD volí i lidé z maturitou a vysokoškoláci, žádnou lež v tom nehledejte.

To, že sem tam nedal zbytek obrázku, (o ekonomické situaci) co je na tom špatného, to je nějaká lež?,, To jako něco mění?

Prostě a jednodušše, SPD volí i lidé z maturitou a Vysokoškoláci a dokonce jich není málo.

Pane @kicune No vidíte a v tom je mezi náma propastný rozdíl. V životě bych si nedovolil, vám nebo někomu jinému nadávat, nebo ho pomlouvat, nálepkovat atd..., za to, koho volí.

Já s váma budu klidně mluvit i když volíte PirStan.

Tak a víte co, právě moje chut stoupla volit SPD na 55 ku 45-ti

A tím končím. tečka.

kicune*

Žádná tečka nebude. Já chci vědět, proč jste ořízl ten obrázek. Pokud mi nedáte přesvědčivé vysvětlení, přestanu vám vykat, protože si vás nebudu umět vážit jako svého politického oponenta, ale začnu s vámi mluvit jako s typickým lhářem, jako třeba s pavlosem, nebo dejvem.

Protože sem to nepovažoval za nutné, stačí vám to?

Co má ekonomická situace, společného z tím že SPD volí i vysokoškoláci, maturanti atd...,

Ale jestli vám to udělá radost, tak tady ho máte celej. Sice nechápu co to na tom změní, no ale budiž.

ps. Jednou tyknete a končím s váma taky.

Něco jiného bude, když se na tom zhodnem oba. Ale já si bohužel s váma prozatím tykat nechci a nemůžu.

Teda aspoň do té doby, dokud nepřestanete politické oponenty a jejich voliče ( je jedno z jaké jsou strany) urážet, nálepkovat, zesměšňovat atd...,

kicune*

Takže to chápu správně, že jste ořízl obrázek, kterým v diskuzi argumentujete, a to proto, že nepovažujete za nutné, abysme se zabývali ekonomickou situací voličů SPD? A nechal jste na obrázku jen ty informace, které se konkrétně vám zdají jako relevatní k probíhající diskuzi?

Co má ekonomická situace společného z tím koho kdo volí?

Víte.
Dnes a denně zažívám vysokoškoláky co sedí v Kaufu u kasy, nadávají na svět. A budou volit ODS, TOP9, PirStan, atd...

.A taky bohaté dělníky, co sedí ve své chatě u přehrady a popíjejí pivečko. A taky je volí.

Tak samo opačně, budou volit SPD, ČSSD, KSČM atd...,

Ale když to vezmu do důsledku. Jakou největší věkovou základnu mají Piráti?

Tipnu si, mladí věk 18 - 28. studenti, svobodní bez vlastního, nebo z takovým platem, že si nemůžou nic dovolit natož koupit. (vlastně chudí) co sedí doma u maminky a nadávají na celý svět. Jak je nespravedlivý.

Tak která strana je natom teda z voličstvem lépe.?

kicune*

To co tady předvádíte (i v tom posledním příspěvku) je explicitní demagogie. Chcete akademicky debatovat, nebo manipulovat?

Na rovinu pane jurajo, vážně mě považujete za tak hloupého, abych se nechal zmástl touto vaší vychýlenou "logikou"? Vždyt to úplně bije do očí! Vy nepřemýšlíte nad problémem a nehledáte pravdu, ani příčiny. Vy jen ohýbáte fakta tak, aby potvrzovaly váš názor. Tomu přesně odpovídá i ten váš upravený obrázek. A nejen tento, už jsem si toho tady na poradně všiml ve více diskuzích, že oříznete a dokonce i graficky upravíte obrázek tak, aby jakoby potvrzoval to, co píšete.

To si vážně myslíte, že jsou všichni takoví hlupáci, že se nechají takhle vodit za nos?

Pane, už vás mám dost.

Vy jste zde napsal, že typický volič SPD má základku, max učňák.

Já vam tu dal obrázek (ano oříznutý, nepřikládal sem význam k ekonomické situaci a že ji budete chtít tak mermomoci probírat) že voliči SPD jsou také maturanti i vysokoškoláci. A vy na mne vyjedete z nějakou manipulací a ohýbání faktů.

Končím a tečka.

Jo jaký upravený obrázek sem zde na poradnu prosím dal?

kicune*

Proč bych s vámi měl chtít debatovat, když se mě snažíte zmanipulovat pomocí fabulací a upravených obrázků? A to ještě takhle hloupě, že by to urazilo úplně každého?

kicune*

Po předchozích i dnešních zkušenostech z tohoto vlákna jsem přesvědčený o tom, že s vámi prostě debatovat nejde. Jakmile začnete lhát, fabulovat a překrucovat, tak tím každá rozumná debata skončí, uvědomte si to!

A vy to děláte furt dokola.

Necht si každej udělá obrázek sám.

Aneb, jak z jednoduchého udělat složité, žejo?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]