Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poškozená

Od: anonys odpovědí: 5 změna:

Dobrý večer, jsem paranoidní, tak poprosím vtipálky, aby se zdrželi komentářů.

Nejedná se v tomto případě o vynášení informací ze spisu a maření vyšetřování, když se jedná o moje osobní údaje?Musela jsem informovat bankovní společnost, že na základě šetření ve kterém figuruji jako poškozená osoba, jsem od policie zjistila, že mě evidují pod špatným příjmením ač jsem u nich prováděla změnu.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vilik*

2x
Vidím v tom jasnou konspiraci. Akorát si nejsem jistý, kdo za ni může.
Aby se případně dala vysvětlit, bylo by nutné vědět, jakým způsobem a z jakého spisu by byly vynášeny osobní údaje. Tím pádem by se ozřejmilo, jestli se lze domnívat, že došlo maření vyšetřování. Z tohoto důvodu je nutné též popsat, k jaké změně došlo u bankovní společnosti, jestli tato změna měla vliv a souvislost se šetřením, ve kterém figurujete jako poškozená osoba, proč jste musela bankovní instituci informovat a jestli by nebylo možné spíše informovat policejní orgán, že došlo k chybě.
Myslím, že teď už je to zamotané dostatečně, takže klid, paranoidní asi nejste, jen jste stvořila perfektní a ukázkový chaos.
anonys

Ano je to chaos. Zkusím to zjednodušit.

Bankou neproběhla změna příjmení, ačkoliv jsem ji 2x hlásila. Po druhém hlášení, jsem se domnívala, že je již vše opraveno.

Nemělo by to na případ mít vliv jen to způsobilo zmatek - nesedí příjmení na potvrzení vygenerovaném v bankovní aplikaci a přijaté platbě na účtu podvodníka, dle které jsem byla dohledána.

Já bych nerada, aby tento dokument byl považován za pozměněný dokument ačkoliv je to originál vygenerovaný bankovní aplikací

Důvod informace bance i kde jsem se o tomto dozvěděla: V bankovní aplikaci, se mi vše generuje pod novým příjmením ale platby odchází pod starým

Žádné podrobnosti k případu ani o jakou platbu se jedná bance sdělit nesmím.

vilik*
Podle mého názoru, pokud jste bance PROKAZATELNĚ ohlásila předtím změnu, nyní pouze reklamujete špatně vydaný výpis. O žádné vynášení informací, pokud jste je tedy ovšem sama dobrovolně nad rámec reklamace neposkytla, v takovém případě nejde.
Pokud jste banku prokazatelně neinformovala, vydala potvrzení správně. I v takovém případě bych se nebál, nyní můžete jen nahlásit změnu a směrodatné ve vaší identifikaci bude kombinace čísla účtu a vašeho jména v době založení účtu v bance. Opět, k vynášení informací dojít nemůže, pokud je sama nezveřejníte nad rámec obvyklého styku s bankou.
anonys

Děkuji. Jak říkám, banka ví pouze to, že jsem poškozená v případu podvodu a dle mé provedené platby jsem byla informována o chybnost údajjů a o údajích které sdělila policii (neuvedla jsem konkrétní platbu) dohledala o případu jako takovém nepadlo ani slovo. Pouze o mne a mých údajích. Takže mohu být v klidu.

vilik*
Přiznám se, že z vaší češtiny nechápu skoro nic. Věty nedávají moc smysl, špatně skloňujete a vynecháváte očekávané znaky, takže může dojít k špatnému pochopení významu.
Asi bych si zařídil alespoň dodatečně správné údaje u banky a na ostatní bych se zkusil zeptat někoho, kdo je oprávněn podávat informace ohledně spisu případu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]