Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Monitorují eshopy návstevy? zvysili cenu

Od: johnbak odpovědí: 7 změna:

Hele stala se mi taková věc, hledal celkem levnou věc na srovnávači zbozí (o tom, že na nich ceny jsou neaktuální nebo tam jsou fejkové obchody s nízkou cenou, vím). Ale prošel jsem si pak nabídky na těch shopech a vybral konkrétní shop, kde to bylo rekneme za 500 Kč.

Tak to bylo jeste 2 dny. Jenze jsem to nekolikrát prohlizel, nekolikrat dal anonymne do kosiku. Dalsi den, kdyz uz jsem se malem registroval, to zdrazili na dvojnasobek. Hlidaji to nejak? Nebo nejak dorovnavaji ceny podle nejakych udalosti?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

smode*

0x
Dobrý den. Samozřejmě práce s daty je v dnešní době základem úspěšného obchodu. V souvislosti s použitými technikami je to případ od případu, nicméně dnes není žádným problémem globální monitorování "zvyklostí" a "osobní cenové politiky" uživatele různými psychologickými schématy a je třeba poměrně jednoduché prodat Vám stejnou věc za 1400,- Kč (nebot systém automaticky vyhodnotil že jste typ uživatele který se nechá oškubat) která se ale v základu všem ostatním nabízí jen za př. 1200 a některým co jsou pro systém "škudlilové" třeba jen za 950,-. Jak je to doopravdy lze částečně zjistit např. změnou uživatele (jinou registrací), použitím jiného hardware, případně použitím VPN atp.
johnbak

Ehm. Takovéhle laciné triky nemyslím, vždy přistupujoval jsem na ten eshop nedetekovatelně, z jiného prohlížeče, ale ze stejné adresy.. Pak jsem si to ještě ověřoval ještě z jiné adresy. A samozřejmě web prohlížím vydezinfikovaný od všech sledovacích skriptů a reklam.

Samozřejmě o těchto tricích tuším (neznám je , nejsem programátor shopů), například cena může záviset dle "cesty" k zobrazení produktu, například se může lišit dle

- z zobrazení v kategorii
-přímé zobrazení
-z sekce "alternativní produkty" stejného typu
-složitěji: například dle doby zobrazení produktu od první návštěvy stránky
-nebo při filtrovaném hledání např dle ceny

Napadá mě prosté: Je možné že cena byla opravdu nízká a při opakovaném zobrazení, přidání do košíku někdo raději překontroloval cenu a změnil? Ta cena byla tak o 50% nižší než jinde.

bhima

Tohle jsem zažil před pár lety na srovnávači letenek. Našel jsem konkrétní let a přeposlal odkaz kolegovi, který druhý den koupil letenky pro čtyři osoby. Cena byla rázem o pár set vyšší. Server tedy monitoroval samotný zájem o konkrétní let.

 

motak

0x
Ovbykle když jdete přes srovnavac je to levnější než když napřímo.
zkaznik

Pokud myslíš výslednou cenu na daném obchodě po kliknutí ze srovnávače (a ne cenu na srovnávači), tak to nepraktikuji, odkazy heureka.cz/exit/... a podobné na seznamu mám zablokované a neklikám na ně nýbrž si to najdu v shopu samostatně. Kvůli sledování

Cena na heurece zustala furt stejná, na zbozi.cz nabídka obchodu zmizela.
A před slevou souhlasily ceny.

motak
Když si to najdeš v shopu samostatne,tak můžeš mít vyšší cenu než co ti najde heureka.
Každopádně treba jim ve statistikách vypadlo,že je nezvyklý zájem o ten výrobek a zjistili,ze ho mají zbytecne levný oproti konkurenci...
A na heurece updatuji feed treba jednou za par dni.

 

joudic*

0x
jinak vite kolik si treba heureka bere za 1 proklik? Klidne i 10-25Kc, a to neni cena za uskutecnenou objednavku s pomoci heureka hledani, cena je za jakykoli, i slepy klik.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]