Nejste přihlášen/a.
Hele stala se mi taková věc, hledal celkem levnou věc na srovnávači zbozí (o tom, že na nich ceny jsou neaktuální nebo tam jsou fejkové obchody s nízkou cenou, vím). Ale prošel jsem si pak nabídky na těch shopech a vybral konkrétní shop, kde to bylo rekneme za 500 Kč.
Tak to bylo jeste 2 dny. Jenze jsem to nekolikrát prohlizel, nekolikrat dal anonymne do kosiku. Dalsi den, kdyz uz jsem se malem registroval, to zdrazili na dvojnasobek. Hlidaji to nejak? Nebo nejak dorovnavaji ceny podle nejakych udalosti?
Ehm. Takovéhle laciné triky nemyslím, vždy přistupujoval jsem na ten eshop nedetekovatelně, z jiného prohlížeče, ale ze stejné adresy.. Pak jsem si to ještě ověřoval ještě z jiné adresy. A samozřejmě web prohlížím vydezinfikovaný od všech sledovacích skriptů a reklam.
Samozřejmě o těchto tricích tuším (neznám je , nejsem programátor shopů), například cena může záviset dle "cesty" k zobrazení produktu, například se může lišit dle
- z zobrazení v kategorii
-přímé zobrazení
-z sekce "alternativní produkty" stejného typu
-složitěji: například dle doby zobrazení produktu od první návštěvy stránky
-nebo při filtrovaném hledání např dle ceny
Napadá mě prosté: Je možné že cena byla opravdu nízká a při opakovaném zobrazení, přidání do košíku někdo raději překontroloval cenu a změnil? Ta cena byla tak o 50% nižší než jinde.
Pokud myslíš výslednou cenu na daném obchodě po kliknutí ze srovnávače (a ne cenu na srovnávači), tak to nepraktikuji, odkazy heureka.cz/exit/... a podobné na seznamu mám zablokované a neklikám na ně nýbrž si to najdu v shopu samostatně. Kvůli sledování
Cena na heurece zustala furt stejná, na zbozi.cz nabídka obchodu zmizela.
A před slevou souhlasily ceny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.