Nejste přihlášen/a.
Ahoj, objednával jsem si něco z aliexpresu, platba kartou, a vše proběhlo v pořádku, ale v internetovým bankovnictvím vidím "nezpracované"-> blokace
Něco z předminulého dne se mi zaplatilo.
V aliexpress účtu tam mám napsáno: " await delivery"- Your order will be closed in: 73 days 15 hours 26 minutes
Proč?
Poslední dobou se mi často stává, že mi přijde do emailu od AliExpress upozornění, že čekají na potvrzení platby a doleji je napsáno, že pokud byla platba uskutečněna, nemám si emailu všímat. Vždycky je platba samozřejmě uskutečněna zároveň s objednávkou, tak už si toho ani nevšímám a mažu to. Stačí zkontrolovat ve svých objednávkách stav a tam je jasně stipulováno, jestli platbe proběhla. A vždycky to tam je. Nejlepší na tom je, že mi kolikrát přijde upozornění, že mám dokončit objednávku zaplacením a přitom je už zboží odesláno. mají v tom nějaký zárhel. Tohle se dříve nestávalo. Ale je zajímavé, že píšete o nějaké blokaci, tak to jsem ještě neviděla. Ale nezpracované to znám, také mám kolikrát několik objednávek, které čekají na zpracování. Jsou mnou zaplacené, ale peníze si ještě systém AliExpress nevyzvedl. Z toho si nic nedělejte, je to v pořádku. A Vám píší, že pokud Vám nebude zboží doručeno do 73 dnů, objednávka bude ukončena a Vy můžete žádat zpátky peníze. V té době musíte otevřít spor. Ale toho bych se na Vašem místě nebála.
Je to pořád divnejší. Včera jsem měl na schodech zásilku objednáno 26.10 v ceně 14 dolarů (do schránky se nevejde) a oznámení o jiné zásilce. Volám na poštu kde je zásilka. Prý už od minulého dne leží na poště. Nevím o tom, že by se pošta snažila doručit, byl jsem doma a navíc proč upozornění až druhý den.
Vyzvednu doporučenou zásilku objednáno 12.11 v ceně 10 dolarů. Adresa byla přelepena a vrchní štítek nese PP Signapore a cena 3,14 dolarů. Ani jsem o úpravu ceny nežádal. S celnicí nemám zkušenosti jak to zkoumají. Jedno multimédium velikosti krabičky cigaret za 33 dolarů jsem radši objednal z Polska, ale již za 40 dolarů. Z Polska to přišlo do týdne. Bylo by to dřív, ale obchodník neodeslal hned.
To s těma cenama, že je snižují, to už mnozí dělají automaticky. Málokdy mám na balíčku takovou cenu, za jakou jsem ve skutečnosti nakoupila. A dělají to i u balíčků, které nejsou drahé. Asi nějaký ten jejich zvyk, protože vědí, že tady pak platíme DPH. Jenom jednou se mi stalo, že napsal na balíček správnou cenu a rovna u toho svetru, který byl drahý a pak jsem musela platit DPH. A to jsem mu napsala, aby cenu upravil. A stává se mi dost často, kdy žádám aby cenu na balíčku snížil a vždycky mi odpoví, že to dělají automaticky. Ale já jim raději po té blbé zkušenosti vždycky napíšu a zdůrazním, že cena musí být pod 20 $. Pro jistotu.
Asi to byl nějaký uvědomělý Číňan. No já sklidem napíšu 25 dolarů. Myslím, že to odpovídá těch 22 Euro
Také si myslím, že už se tou cenou na balíčku ani nezabývají, protože když to víme my, tak to vědí oni ještě lépe. Nakonec je stejně rozhodující cena, která byla skutečně zaplacená v případě, že by se celníkům něco nezdálo, protože pak člověk musí na celní správu poslat kopii objednávky a to už se oblafnout nedá. Ale člověk má pocit, že zrovna nemusí přitahovat pozornost tím, že na balíčku bude třeba 28$, protože pak se dá předpokládat, že to co je uvnitř, bude ještě o pár $ dražší. Bohužel nevíme, jak to na té celnici vlastně funguje a jak ty balíčky třídí, protože není pravda, že se soustředí pouze na elektroniku a tak asi bude prvním vodítkem přece jenom ta cena. To je škoda, že tady není nikdo kdo by jejich postup vyzradil.
Nikdy jsem neměl žádný balíček rozdělený. O co se jedná bývá na balíčku napsáno. Takže jedině odhad, nebo rentgen
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.