Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace zboží a fronta u pokladny v Lidlu

Od: bimbam® odpovědí: 11 změna:

Dnes a před pár dny se mi v Lidlu stalo, že jsem stála ve frontě před pokladnu a u pokladny se najednou objevila zákaznice s reklamací. Musela do prodejny proklouznout "vstupem" určeným k východu. Dnes už jsem měla být na řadě právě já, takže vím, že zákaznice ani pokladní se ke mně vůbec neobrátily s nějakou prosbou nebo jen pouhým promiňte. Prostě hned se začaly věnovat reklamaci. Trvalo to nějakých 5 minut. Nic hrozného, ale vadila mi ta samozřejmost obou žen. Výjimečně také něco u pokladny vracím, ale vždy buď u jiného nákupu, nebo si vystojím celou frontu.

Zajímá mě, jestli je popisovaný postup běžný. Mně se to nelíbí, ale nechci případně příště dělat dusno u něčeho, co je společností tolerováno. Naprosto tolerantní jsem napříkladu lékaře, když přednostně ošetřuje akutní případ. Ale proč se upřednostňuje někdo, kdo si neumí vybrat správnou velikost bot?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


7x

Ano, je to běžné. Když reklamuji v Lidlu, jdu k pokladnám v protisměru, počkám až pokladní odbaví rozdělaného zákazníka, a řeknu jí, že chci reklamovat. Pokladní zavolá vedoucí a věnuje se dál zákazníkům. Vedoucí příjde a vyřeší moji reklamaci.

Problém vznikne, když vedoucí zároveň zaskakuje na pokladně. To pak holt někdo musí počkat - buď jeden zákazník nebo druhý (ano, i reklamující je zákazník).

 


4x

U nás jsou 3 řetězce:

1/ Tesco - mají tam takovou "recepci", kde se podobné problémy řeší. Ke kase reklamující vůbec nejdou. A pokud tam někdo přece jen omylem vleze, odkáže ho pokladní, at si to jde vyřídit na tu recepci.

2/ Penny - pokladní sama nic nevyřizuje. Když jí někdo řekne, že jde reklamovat, zazvoní a za kratší či delší chvíli dorazí vedoucí, či zástupkyně, která to vyřídí.

2/ Billa - když přijde reklamující, řekne mu pokladní, že musí počkat. Obslouží lidi, které má ve frontě, další už odmítá. Potom zavře příchod ke kase a věnuje se reklamaci. Poté zase otevře pro ostatní.

Takže takové automatické vyřizování reklamace není u nás zavedeno. A je to dobře. Zvláště v této době, kdy každý kouká pobýt v prodejně co nejkratší dobu. Jaga.

 

pb®

3x

Zbytečně se stresujete. Jel vám snad poslední autobus, nebo jste zapomněla doma samotné batole? Vemte to tak, že zákazníci budou u kasy vždycky. Ta osoba třeba nechtěla nakoupit, chtěla jen zboží vrátit či vyměnit. Kdyby čekala, až nikdo nebude u kasy, nedočkala by se nikdy. U nás je to tak, že zboží se vrací většinou u jedničky. Co když ona dáma nakouplila, vystála si frontu a oni jí poslali k jiné kase? Měla si snad zas znovu něco nakoupit? Zkrátka chce to trochu tolerance a nadhledu, jinak se zbytečně stresujete kvůli prdu a můžete si zbytečně stresem zadělat kvůli blbosti na nějakou hnusnou chorobu.


Ne, nejel mi poslední autobus a napsala, jsem že cca 5 minut nebylo nic hrozného. A nešlo mi ani tak o čas, jako třeba o nějaké to předchozí Můžu? Pardon. a třeba Děkuji. po vyřízení reklamace. Opravdu chci vědět, jestli je to normální. Asi tedy ano. nejsem ve stresu. Jsem zvědavá.

donpapa

Ano, je to normální. Jak pozoruji, reklamace se řeší u pokladny č. 1, a to buď ji vyřizuje sama pokladní nebo pokladní zavolá někoho ze zákulisí.

 

asd1

2x

Slušnost je zeptat se "Můžu před vás s reklamací?". Pokud jde někdo dopředu na hulváta a tobě to vadí, tak ho máš na místě slušně usměrnit že fronta ke kase je z druhý strany.. Toleroval bych to jen pro zavolání vedoucí, kdo chce na kase úřadovat dýl tak by měl počkat jako všichni ostatní..

 

lee*

2x
Mně se to stalo několikrát a taky mě to štve. Nejde jen o reklamace ale hlavně vrácení zboží. Stejně jako vy zmiňujete, vadí mi ta samozřejmost. Přijde zepředu, domluví se s pokladní, nikdo se na mě ani nepodívá a já čekám. Podle mě by bylo minimálně slušné se na zákazníky otočit, usmát, požádat o strpení a poděkovat. Jednou tam řešili poměrně dlouho , nákup jsem nechala na pásu a odešla. V obchodě pracuji leta letoucí a myslím, že by se to dalo řešit jinak. Buď at si člověk vystojí frontu a pak si tedy klidně řeší vrácení peněz a nebo spíš tak at si na vrácení nechají vyhrazenou jednu pokladnu, u nás NIKDY nejedou všechny. Přijdete k pokladní ta jen cinkne na vedoucí, to nikoho nezdrží, a pak at si vezme zákazníka k zavřené pokladně. Ano, budou počítat o jednu kasu víc ale to snad není takový problém. To jak tu někdo píše jestli Vám snad ujel poslední autobus atp. - každý z nás nemá spousty času. Já se snažím v obchodě nezdržovat. Ale pak jsou lidi co očividně nespěchají - ideálně jdou 2, jeden jen očumuje, nijak se nezapojí a pak mě dojme když po odbavení nákupu tenhle co nic nedělal chce platit a začne lovit peněženku a hledat kartu... Já tedy spěchám dost, už takhle mi volného času zbývá sakra málo, tak proč se zdržovat. Když čekám ve frontě připravím si kartu do zadní kapsy kalhot nebo peněženku hned k ruce, nákup skládám na pás systematicky tak abych ho mohla rovnou skládat do tašek nebo krabice (vejce, ovoce jako poslední) zaplatím a mizím

 

etana*

2x

Proč se upřednostňuje? Protože si to necháte líbit. Můžete slušně, leč razantně projevit nespokojenost a trvat na tom, že předbíhač má jít do fronty podle toho, jak přišel. Pokud prodavačka trvá na tom, že obslouží nejdříve předbíhače, máte dvě možnosti - ostentativně nechat košík a odejít, případně si zavolat vedoucího a stěžovat si. Pokud tedy vás ten člověk opravdu naštve.

Ale on není "předbíhač".Někde to prostě mají tato zařízeno,o zaplacení "rozděláného"zákazníka bere reklamaci.Taky jsem to tak měl.

 


2x

U nás je to v Lídlu tak, že se reklamaci věnuje vedoucí /nebo zástupce/, pokladní ne, ta ho jenom zavolá.

V Kauflandu jsme také reklamovali a dělo se to na recepci.

 


Lee - Vnitřně to cítím stejně jako Vy. Proto jsem se ptala, jak to vnímají ostatní.

Etana - Až tak strašně moc mi to nevadí, bych nechala nákup na pásu. Oběma děkuji za odpovědi.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]