Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč zmršili reklamu na Kofolu?

Od: magdon® odpovědí: 15 změna:

Blíží se vánoce a v TV se znovu objevila jedna z mála vtipných reklam na jistou limonádu s divokým prasetem a "žuby nahoru". Tahle úspěšná reklama běžela beze změny už řadu let a stala se v podstatě součástí předvánočního času. Ovšem letos má jiný konec, který ji dokonale zmršil . Proč to?


doplněno 04.12.19 03:13:

Mimochodem - název limonády jsem původně úmyslně neuvedl. Nejde mi o konkrétní výrobek, ten není podstatný, ale o zmršení reklamy. Proč si někdo myslí, že bylo nutné "vylepšit" konec nadpisu?

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Na základě mých osobních zkušeností bych řekl, že přišel novej manager, má dobré reference. Rozuměj dělal už v deseti společnostech zvučných jmen, všude vydržel max. rok a následky jeho činnosti dávají do pořádku ještě teď. No a tady dělá to, co umí nejlíp. Všechno rozvrtá, posere a půjde o dům dál.

Všiml si někdo podoby nové části reklamy se znělkou slovenského večerníčku? My s manželkou zabrali oba. Jen Ovčáckého psa nahradilo prase...


skeptic

Raději zimní verzi, pustte psíčka dovnitř. Autorka námětu i výtvarník odvedli skvělou práci. Bohužel, to by nebyl kapitalismus, aby do štěstí nekápla pořádná dávka pelyňku .


 


1x
Je to jako se všim a všude jak je někde něco co je pěkný vtipný nebo třeba funkční tak se časem vždy najde kok..t kterej se to snaží rádoby vylepšit a výsledek pak nestojí za nic viz třeba naše hokejový dresy
Jen se vždy divim že mu to projde

 

vilik*

0x
Protože marketéři vám po deseti letech úspěšně reklamy chtěli jako zakončení jedné etapy ukázat konečně zlaté prasátko.

Přidejte, reklama je z roku 2003!

vilik*
Nevím roky přesně, ale toto vysvětlení jsem někde četl.

 

ben®

0x

Dobrý den, jenom vložím video, o kterém je dotaz. Zdravím!

.

.


 

hop®

0x

Pejska Ftefana fofoláka taky už není vidět. Nechci za vším špatným vidět jen Bureše, nicméně asi víme, kdo Kofolu vlastní...



Pokud vím, tak kofolu momentálně vlastní řecká rodina Kostase Samarase a vyrábí se v Polsku. Jméno Bureš mi jako řecké zrovna nepřipadá.

 


0x

Ani jsem nevěděla, že to je reklama na Kofolu. Vůbec mi to nevadí. Mně se líbí, jak běží prasátko zpátky ke košíku. Ta původní reklama se mi líbila, ale už byla strašně okoukaná. Ale jak říkám, do této chvíle jsem netušila, že jde o reklamu na Kofolu. Nějak mi to pořád unikalo. Asi jsem úplně pitomá.

 

lidus*

0x

Už jsem to do jednoho vlákna o reklamě psala. Je to hnus a zrovna tu reklamu jsem měla ráda.

 


0x

Jo jo taky už skončila


 


0x

Co teprve zakázaná reklama na operátora, kde ukazuje na Poláky co by dobré obchodníky a Čechy na blbce co si nechají vše nakukat.



doplněno 05.12.19 05:48:

A koho urážela večerka nechápu vůbec...


Gumidek, to jsem nikdy neviděla. Moc se mi líbí ta první s tím Polákem. Vůbec bych to nezakazovala, je to vtipné.

Suzy, jo, souhlasím. Je super! A rád si ji pustím i jen tak pro pobavení.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]