Nejste přihlášen/a.
Spolužák je špičkový armádní chemik a už na ZŠ se projevoval jak ukázkový případ asociálního autisty špatná a bázlivá komunikace i když stále pozitní, nulová průbojnost, vynikající výsledky ve fyzice, matenatice a lehce nadprůměrné v chemii. Učitelky se po něm vozily a zároveň jim byl velmi vhod při olympiádách.
Takový ten typ co se stále lehce usmívá, v hlavě si o něčem přemýšli, lehce si něco stále drmolí, špatně artikuluje a přesto na papíře (nebo u tabule s posměchem) předvádí bezchybné výsledky...ale jen v matice, fyzice a chemii, jinak působí podivínsky, zastydle.
Hraje si: S barvičkami(*), je-li to dívka (není podmínkou). S bouchacími materiály(**), je-li to chlapec (-"-).
(*)Barvičky: rozuměj míchání, tvoření z různých barev jiné...Nikoli kresba anylínkami.
(**)Bouchací materiály: Rozuměj výbušné (potenciálně) pokusy, sodík do vody...Nikoli novoroční petardy.
Obě pohlaví mladých chemiků zkouší vaření mýdla, vše doma v bytě.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.