Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Politika

Od: culdabulda1* odpovědí: 83 změna:

omlouvám se za politické téma, pro které už tady ani není "chlíveček" - ale fakt by mne - v těchto rozjitřených dobách - zajímalo, co by se stalo a jak by se naše společnost dále vyvíjela, kdyby byla v 89. zakázaná KSČ, resp. KSČM? - furt nemůžu přijít na smysluplnou odpověď ...

 

 

83 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

007cz

5x
Proč je komunismus zlo?Jediné, co nám komunismus předvedl, byly miliony mrtvých, zničená ekonomika i životní prostředí, státní lež a diktatura, nesmyslný teror. Hitler se od Stalina učil stavět koncentráky a velmi jej obdivoval. Navíc komunismus přivodil zbrojení a eskalaci světového napětí. Výsledkem nebyla spravedlivá společnost, ale miliony mrtvých a devastace morálních hodnot, která se nedá po éře komunismu ani vyčíslit ani odhadnout.PROROCKÉ MYŠLENKY O KOMUNISMUPřečtěte si prorocké myšlenky Antonia Rosmini Serbatiho o komunismu z roku 1847 (70 let před nástupem komunismu k moci), z nichž se mnohé bohužel doslova naplnily. Jeho studie dokazuje, že komunistické ideje mohou být líbivé a lákavé, ale že jsou ve své podstatě člověku nepřátelské a přinášejí zkázu. Žádná morálkaKomunisté se neřídí žádnou morálkou, otevřeně prohlašují, že svých cílů mohou dosáhnout pouze násilným svržením všech nynějších společenských režimů. - Komunistický manifest -NásilíNásilí je hlavním prostředkem, kterým komunistická strana získává moc. Tento rys byl a je součástí všech forem strany, od jejich prvopočátků. Komunistické hnutí se rozšířilo jako smrtelná epidemie po celém světě – byly zabity desítky milionů lidí a stovkám milionů sebrán majetek a svoboda, údajně kvůli přání "vytvořit nebe na zemi”.ZabíjeníZabíjení je pro stranu nutné z praktických důvodů. Komunistická strana začala jako skupina vrahů a lotrů, kteří zabíjeli, aby získali moc. Jakmile byl jednou tento precedent ustanoven, nebylo pro ně návratu. Neustálý teror jim umožňuje zastrašit lidi a nutí je přijmout absolutní vládu komunistického režimu.Zničení víry a náboženstvíProč komunisté tak krutě pronásledují svobodu víry? Svoboda víry je pro materialistický komunismus smrtelným nebezpečím. Jednou věcí je moc získat a druhou ji udržet. A protože náboženská víra vede věřící k pravdivosti, soucitu, dobrotě a spravedlivosti. Přijetí víry v Boha znamená přijetí skutečnosti, že v nebi přebývá ten, kdo má úplnou moc nad lidstvem. Víra ve vyšší bytost tedy přímo popírá legitimitu vlády komunismu a ti kdo věří, by nikdy neuznali absolutní komunistickou výchovu, nebo doktriny komunismu přinášející "nebe na zemi”. Proto se víra a naboženství staly jejím úhlavním nepřítelem.RevoluceKdyž je nějaký člověk oloupen o všechen majetek a dokonce zavražděn, pak toho, kdo spáchal takovýto hnusný čin všude v normální lidské společnosti nazývají vrahem a žádným způsobem nelze tento čin omluvit. Když byl při francouzské revoluci takový čin proveden pařížskou spodinou, tzv. lumpenproletariátem, dostal název revoluce.Zabavení soukromého majetkuZákladní zlo komunistické strany leží v základní doktríně komunismu, kterou je zabavení veškerého soukromého majetku, stejně jako "odstranění vykořistující třídy”. Přitom právě soukromé vlastnictví tvoří základ všech lidských práv a často udržuje národní kulturu. Lidé okradení o soukromé vlastnictví ztrácejí rovněž svobodu mysli a ducha.Podpora špatných lidských vlastnostíKomunismus neapeluje na dobré lidské vlastnosti (třeba soucit, solidaritu, ochotu pomoci druhým apod.), už od prvopočátku vsadil na apel na tu snad nejhorší lidskou vlastnost – závist. Celý jeho pojmový a ideový aparát, ale samozřejmě pak i praktická politika, je založen na touze uškodit pracovitým, poctivým a snaživým a naopak povýšit neschopné, líné a servilní. Všechny ty masové krádeže, vraždění a likvidace celých skupin obyvatelstva, to nebyly jen excesy jednotlivých vůdců, to je prostě zabudováno v samotné podstatě systému, který vytváří lidi závislé, slabé a bezmocné, protože nenávidí nezávislé, soběstačné a schopné.Proč je idea komunismu hloupost?Protože se v ní nabízí dosažení vysokého cíle nízkými prostředky – jde tedy o podvod. Nabízí se získání něčeho drahého lacinou cestou. Je to asi stejné, jako by vám nějaká skupina profesorů na technice nabídla inženýrský titul za to, že odstraníte rektora. I kdybyste to udělali, a pak za to dostali diplom a právo psát si před jménem "ing”, skutečnou vysokoškolskou kvalifikaci mít nebudete. Jen jste obešli náročné a namáhavé několikaleté studium, při němž je nutný určitý talent a velká míra sebezapření. Navíc ponesete vinu třeba zločinu nebo jeho napomáhání.
culdabulda1*

@007

- jako vždy jste nezklamal ! - a co miliony těch, kterým byl v tzv. "komunismu" umožněn důstojný život? - na rozdíl od služtiček první "nabobské" republiky - nesmíte koukat jenom na těch horních 10 nebo nevím kolik tisíc. No ale on se nám ten "socialismus" zase pomalu vrací - a zase ze západu, jako tenkrát - ještě si užijeme.

To myslíte vážně s tím důstojným životem? Byl to hnus a ponížení. Kluk co dělal stejnou práci měl skoro jednou tolik, protože byl kandidát. Byt mi nechtěli dát že nejsem v SČSP. Když mi našli ukradené kolo, nechtěli mi ho vrátit pokud nebudu donášet na kolegy. U památníku padlých amerických vojáků nás bezostyšně fotili a bránili ve styku s delegací z USA, cihly na stavbu školky v akci Z mi podával chirurg, který potřeboval jen dítě dostat do jeslí. A takových trapných ponížení bylo dnes a denně...

culdabulda1*

@ringo

- no jo, tak můžeme být jedině rádi, že už je to 30 let za námi a hledět do "radostné budoucnosti" a ne, se pořád nípat v minulosti, která už se stejně vrátit nemůže - k čemu to je? - myslíte, že se lidi dokážou z historie poučit? - nikdy nedokázali a opakují stejné chyby - a v čím dál horším provedení !

To máte sice pravdu. Zkušenosti jsou nepřenosné. Ale nic nezměníte na faktu, že přesto že 99,999 politiků a veřejných osob jsou darebáci, že se rozkradlo co se dalo...máme se jak prasata ve rži. Tedy pardon, ne všichni. Jen ti co chtějí a pracují na sobě.

lidus*

Před 89 se mi žilo dobře, neměla jsem strach jít k lékaři, zubaři, že na to nebudu mít. Potravin na výběr bylo málo ale jíst se daly což se u některých dnes říct nedá.Nenadávám, nikdo mi neublížil a nevytahuji to, že prarodičům sebrali statek...Učila se povinně ruština no a dne je velká změna od MŠ je povinná angličtina, kamery na každém rohu ulice, nesmyslné výmysly EU a tleskáme a tleskáme. Za vše špatné i po 30 letech mohou komunisti. Zvláštní je, že člověk kterého komunisti odsoudili za protistátní činnost při kolektivizaci, dnes řekne bordel to byl ale dnes je větší.

007 kde vás toto co udáváte učili?

lidus, průměrná délka života v ČSSR byla o šest let nižší, než v sousedních zemích, kde komunisti nevládli. ale hlavně, že byl lékař "zadarmo". (To jen na margo toho "kvalitního" socialistického zdravotnictví.)

lidus*

A k čemu je, že se vypiplou půl kilové ,nedonošené děti s mnoha vrozenými vadami, k čemu je, že se dožíváme 90 let, celý sešroubovaní, nacpaní léky a žijeme nedůstojný život v dětských plenách. Ano, je-li někdo zdravý aˇse dožije klidně 100 let ale trávit konec života nedůstojně v hospicu to fakt nepovažuji za výhru. Nemyslím si, že naše zdravotnictví, školství a td. byla na špatné úrovní, jistě, západ měl technologie co mi ne, měl dřív internet a další věci. V žádném případě nevolám po návratu ale vidím spoustu chyb dneška a předností minula.Konečně mě se dobře žilo tehdy i dnes.

lidus, mám to chápat tak, že kvalitní zdravotnictví je vlastně zbytečnost, nebo dokonce kontraproduktivní?

culdabulda1*

@jethro

- no v některých případech, kdy se člověk řadí nad Boha a opovrhuje zákony přírody, bych to tak chápala ! - lékaři jsou "zaslepeni" svým umem a možnostmi vědy - ale co dál ... - to už nevědí - pak se holt "sbírají víčka" !

@lidus -

90% změn, na které nadáváte by stejně přišlo. Ano, internet by byl asi osekaný, ale nekvalitní potraviny, bordel a rozkrádání by bylo čím dál větší. Museli byste prožít paralelně dva životy. Jeden bez revoluce v 89 a pak ten současný. Pak by to šlo hodnotit. Takhle je to plácání do vody.

culdabulda1*

@ringo

- to máte pravdu - škoda, že to tak rozumně nevidí média a ostatní "elita" - pak se diví, že je národ rozeštvaný a lidé "nas... " ! - a ještě provokují s "Milionem chvilek"

Sorry jako...ale Milion chvilek je správná iniciativa. A nebo vy chcete žít ve státě bez správného fungování soudů a práva padni komu padni?

vilik*
Zaujala mě jedna věc. Zaznělo tu k čemu je, když lékaři vypiplají nedonošené děti, k čemu je, když se sice zvedl průměrný věk dožití, když se lidé bojí jít k lékaři, aby na to měli.
Sranda je, že se o tom baví lidé, kteří by bez lékařského umu možná byli buď dávno mrtví, nebo alespoň velmi zdravotně omezení, asi víc než teď.
Jde o klasické bližší košile než kabát, tedy já si péči zasloužím a ostatní ne, nebo o způsob, jak si kopnout, aniž bych se o problematice alespoň zamyslel?
A kdo má právo rozhodovat o tom, kdo bude a kdo nebude léčen a udržen tak při životě?
Nechci odpověď, ale podobná argumentace je vidět v celém vlákně.

Vy si myslíte, že tato "správná iniciativa" povede ke správnému fungování soudů a práva padni komu padni? Hm, to je vás ta "menší polovina"...viz dnešní zpráva o pražském kmotru...nic se nezmění...

Upřímně...nemyslím. Ale aspoň se snažím pro to něco udělat. Ale jde i o to, aby soudruzi nahoře cítili, že si už všechno teda líbit nedáme.

Kde jste ten soubor pitomostí sehnal? To se někde fasuje?

pavelpavel*

007 : píšeš sračky.

007cz

Soudruhu Pavle, chápu že je mnohý komunista zklamán, rozpadem rudé říše blahobytu ale dějiny nepředěláš.

nikdo*

CTRL+C a CTRL+V vám jde dobře. Něco ze sebe, byste neměl? Internet a strejda google je stejně podrazák co?

svetbezkomunismu.cz/...

007cz

Na CTRL C a V jsou největší odborníci ministři Babišovi vlády a ruzní záhadologové pročítající aeronety a podobné trollské weby...viď Nikdo. Já se tím nikdy netajil, co je na tom špatného prezentovat můj názor v podání někoho jiného? Přestań hejtovat a zkus normálně komunikovat.

 

 

boricmytu

4x

Rozdíl by byl minimální. Význam a faktický dopad KSČM se účelově zveličuje a slouží k odvádění pozornosti od mnohem podstatnějších nešvarů. Opravdu se nebojím, že by snad Vojtěch "Falmer" Filip obnovil Sovětský svaz a Varšavskou smlouvu. Naopak - pokud je mně známo - Falmer dnes tvrdě buduje kapitalismus, jakožto bývalý podnikový právník s dobrými kontakty poskytuje např. finanční poradenství firmám. Komunismus (reálný socialismus) sovětského typu je dávno mrtev. Schopnější a morálně ohebnější komunisté ihned po revoluci infiltrovali jiné politické subjekty, ti méně schopní pokračují pod hlavičkou KSČM a velebí každé období, kdy ještě zůstanou v parlamentu, aby zabezpečili sebe a své rodiny. Těžkou ránu jim zasadil Adrejko, poněvadž zvednutím důchodů přesunul značnou část komunistického voličstva pod svá křídla.

Přikláním se k zachování statu quo - je dobře, že KSČ ani KSČM nebyly zakázány. Nebot zakázané ovoce víc chutná, komunisté by nepochybně využili demokratického prostředí a stavěli kariéru na strašlivém utrpení z politického pronásledování. Po případném zákazu KSČ by se naše země rozhodně nestala druhým Švýcarskem, ani by se nepozvedlo naše národní sebevědomí.

 


3x

Tak myšlení lidí se zedne na den nepřededělá a pak záleží jestli je kapitalismus jako společenský systém ten správný... Ekonomicky je asi lepší než minulý režim... Ale na druhou stranu je na světě cca 250 států, z toho je pár řekněme socialistických a zbytek tedy zřejmě kapitalistických? A ve skutečnosti se má dobře cca 20 států, kde ty nejbohatší žijí hlavně z drancování a využívání států slabších... Já bych to tak viděl, že nejlepší by byl stát ve stylu kapitalismu se slušnou sociální politikou... O škodách napáchanýcch na lidech bych se nezmiňoval, nebot se vytahují jenom z minulého režimu, ale nikdo nevidí historicky co napáchala třeba církev, nebo honba kapitalismu za ziskem, respektive imperialismu po světě... Všichni si můžou sypat popel na hlavu...

A takové to svádění že jedni to a druzí ne... Každý nový režim kydá hnůj na minulý... Peostě to je celosvětové pravidlo...

Celé toto období všichni všude tvrdí, že třeba komunisti můžou za kůrovce,,, Že sázeli smrky... A neměli...

A já byl na Radhošti a tam jsem se dočetl, že už tuto oblast Beskyd zalesnil cca před 150 lety majitel oblasti a bylo to tak v mnoha případech...

culdabulda1*
23.08.19 21:35

děkuju

boricmytu

Za přístup ke katolické církvi by komunisté zasloužili nakopat zadel. Z jejich (na každý pád nepochybné) perzekuce bude nyní katolická církev žít tisíc let a důmyslně dojit stát. Za jiných okolností (demokracie a především odluka) by už fráterníci dávno rozkradli i poslední kadidelnici a pochcípali hlady. Takto mají zajištěný penězovod na věčné časy a nikdy jinak. Děkujeme, soudruzi!

Odluka církve od státu u nás probíhá, a definitivně nastane v roce 2043, kdy budou konečně splaceny církevní restituce.

boricmytu

Ke konci svého života se Vlk nechal slyšet, že tímto (vámi zmíněné církevní restituce) majetkové nároky katolické církve vůči státu v žádném případě nekončí. Nevěřím, že se v roce 43 katolíci vytáhnou sosáky z lizu. Ona restituční tečka je právně docela labilní, protože tvůrci restitucí se postarali, aby přesně takovou byla. Ostatně, oba bychom se toho mohli dožít.

 


3x

Víc než zákaz/nezákaz KSČM mi vadí, že za zločiny komunistického režimu nebyl nikdo potrestán.

Protože bez trestu není spravedlnost, bez spravedlnosti není demokracie a bez demokracie není prosperita.,

Demokracie je metoda řízení, nikoli ráj na zemi ..

 

nikdo*

2x

Pokud mluvíte jen o zákazu KSČ, tak by se nestalo nic. KSČ by se přejmenovala, členové by se přeregistrovali do nové strany, měli by další motiv být proti, a stát by částečně ztratil přehled, což je nežádoucí. Navíc by "demokratické" strany neměly terč, do kterého by se trefovaly, protože nová strana by měla krásnou výmluvu, že vznikla až po 89. roce.

007cz

Mám tomu rozumět tak, že po zákazu KSČ, by se např. agent STB s komunistickou minulostí mohl stát třeba premiérem? Tomu nevěřím, to v civilizované zemi snad ani není možné.

Myrda Tupolhánek?

007cz

RA máš v tom jménu pár překlepu, ale jestli myslíš Topolánka tak ten kromě SSM v žádné zločinecké organizaci nebyl.

 


1x

To je jen spekulace, protože to nelze ověřit ani vyzkoušet, takže zbytečná diskuse.

 

non

1x

Také je srandovní, jak se komunisté rychle a rádi přeorientovali na ten hnusný kapitalismus. Jak rádi podnikají, marxismus-leninismus jim najednou nic neříká. A proč taky. V kapitalismu žerou, jsou majetní a vlastně se mají jako prasata v žitě.

Někteří se umí rychle přizpůsobit v každé době a jejich potomci to mají po nich v krvi. Převléknou kabát, lidově řečeno.

 


1x

V Německu proběhla denacifikace, a třicet let po válce z něj byla kvetoucí, prosperující země. Třicet let po pádu komunistické diktatury nám vládne agent StB za podpory komunistů.

Likvidace komunistické strany a zákaz komunistické propagandy by měl podle mě výrazný vliv přinejmenším na morálku národa. Na druhou stranu, výhoda existence KSČ/KSČM je v tom, že svině nemusíme hledat - identifikují se samy.

culdabulda: na smysluplnou odpověď nepřijdete. Proč by měl komunista hledat smysl v zákazu komunistické strany?

lidus*
Výhoda existence KSČ/KSČM je v tom, že svině nemusíme hledat - identifikují se samy.Souhlasit nemohu, mám kamaráda co nikdy nebyl v KSČ, nikdo z jeho rodiny. V r. 1983 utekl do Německa, byl zásadně proti politice KSČ, po 89 byl nadšený, vrátil se jelikož on ten život v Německu nebyl zadarmo, začal podnikat ale neznal správné lidi a tak to šlo jen tak tak. Dnes je členem KSČM, kandidoval a je něco na městě. Neptám se, jeho žena se za něj stydí. Že by byl svině si nemyslím, sám řekne byl to bordel je to bordel, je potřeba opozice jinak nám republiku rozkradou a my tu budeme jen nájemní síla pro západní investory.

Denacifikace? Nenechte se vysmát. Jediná, která tam proběhla byla vyhynutím nebo Mosadem ..

V každém případě nacistická minulost je něco, za co se Němci stydí. U nás jste na komunistickou minulost hrdí.

 


0x

A ty seš kterej? Kavárenskej povaleč, nebo zemanovec/babišovec? Tak KSČ byla postavena mimo zákon. To že se to nedodržuje je jiná věc. Podle mě by se toho moc nezměnilo. Komunisti by se rozprchli do jiných stran /to nakonec většina stejně udělala/ a ti skalní Ranzdorf, Filip, Grebeníček by skončili v ČSSD nebo teď u Okamury.

Jak jste přišel na to že KSČ byla postavena mimo zákon? Neraďte když to neznáte

Ano, omlouvám se, vypadlo tam...v podstatě...

23.08.19 20:20

v poho...

 

pohanecka

0x

Není pravda, že tu není rubrika ,,Politika,,.

Je zde - Výběr poradny - Volná diskuze - politika.

culdabulda1*

pardon - já jsem to při vkládání otázky zřejmě přehlédla

 

culdabulda1*

@ringo

- reakce - jako vždy - očekávaná - ale mne by fakt zajímalo, co by se konkrétně po 89. změnilo, kdyby byla KSČ postavena mimo zákon.

Nedivte se - jsem jen ubohej nevzdělanej důchodce a "chvilkaři, umělci a ostatní elita" nás dennodenně přesvědčují, že za všechen současný "marast" může fakt, že nebyla KSČ v r.89 - zrušena ! A když nám teď naši mocní zakládají různá "dezinformační školení" - ráda bych se poučila i já

Dobře, tak jednoduše a logicky. Malé dítě se spálí o kamna, jednou, dvakrát, pak už ne.

Komunisti tady napáchali zla na několik generací, zdevastovali stát, ožebračili lid...a nic se jim nestalo. Žádný spálený prst.

Tak co si asi dnešní politici řeknou? Když jim se za vraždy a genocidu národa nic nestalo, tak co mi můžou asi tak udělat za rozkradenou fabriku. Udělají mi ty ty ty? A to se skutečně stalo. Stát je na huntě a nikdo za nic nemůže.

culdabulda1*

takže - kdyby byli komunisti v 89. potrestáni a rozprášeni - nic z těch "svi*áren", které po 89. následovaly - včetně rozkradení a rozprodání národního majetku, zničení zemědělství, školství... - by se NESTALO? - děkuju za vysvětlení - jenom by mne zajímalo, jestli komouši budou obviňováni i za postupnou islamizaci a degradaci Evropy. Asi jo - kdo jinej by za to měl nést zodpovědnost, že

Stalo, ale nebylo by to v takovém měřítku.

Islamizací Evropy myslíte co? Těch pár migrantů? U nás nikoho nepotkám jak je rok dlouhej a do ostatních států mi nic není.

007cz

90% migrantu utiká před nejakou totalitou,nesvobodou, většinou ,,rudou,, a to nejen dnes ale i v minulosti.

pohanecka

ringo - za deset, patnáct, dvacet let to může být jinak. Chystá se sjednocení dávek.

Před dvaceti lety to bylo ve Švédsku, UK a ostatních zemích o něčem jiném. Za dvacet let to tam nepoznáte. Čím více bude muslimů, tím více se jich dostane do vrcholných pozic politiky. A tím více budou prosazovat svoje požadavky, též šáriu.

Vše probíhá pomalu, postupně, čas jim jde na ruku.

Stejné to bude u nás, pokud se něco přelomového nestane.

Uvidíme, která verze podle předpovědí nakonec zvítězí.

Jestli ta, kdy v Evropě poteče krev a lidé se budou brodit potoky krve nevěřících, nebo hranice, která rozdělí západní, muslimský svět od toho východního. Hranice by měla vést od nás přes Polsko a dole Maďarsko.

007cz

Mužu vás ubezpečit že největší riziko pro evropu jsou právě ,,bojovníci proti migraci,, typu Okamura, Foldyna, Zeman a spouta dalších xenofobních ,nácku,.

Uvidíme, která verze podle předpovědí nakonec zvítězí.
Já neuvidím. Už tu nebudu a vůbec mi to nevadí. At si to vybojují mladí, stejně jako ekologickou válku o přežití.

culdabulda1*

@ringo

- je fakt, že pro mnoho lidí je tato "filosofie" jediná útěcha ! ( pro mne samozřejmě taky ) - ale, pokud se na to koukneme "globálně" - není to trochu smutné? - a přitom bychom řekli, jaký má lidstvo obrovský potenciál ! - jen s tím holt ještě umět zacházet ...

culdabulda1*

takto se vlastně stavíme na úroveň těch "ošklivých" potkanů - kteří taky jenom žerou a množí se ...

culdabulda1*

@007cz

- no - jako nácek zde zatím vystupuje hnědokošiláč Minář a jeho klaka - tu hnědou košili neoblékl nedopatřením ! - ale jak říká "ringo" - je to svět a problém mladé generace. Pokud ovšem všichni přemýšlejí jako Vy - tak potěšpánbůh ! jim i Vám ani nedojde, jak moc nahráváte právě těm "populistům"

pohanecka

V 11.58 007cz - to je právě to, o čem se píše. Nediskutujete, pouze urážíte lidi, kteří mají jiný názor, že to jsou náckové. Přitom zaměňujete zdravý rozum a vlastenectví, chránění své rodiny, své vlasti, své historie za náckovství, respektive se používá též fašismus apod..

Mělo by se rozlišovat mezi vlastenectvím - patriotismem a nacionalismem, který zprofanovali Němci v negativním smyslu jako šovinismus.

---------------------------------

Dnešní mládež je většinou v pohodě, jsou tak indoktrinováni ze škol. Když se to tady podělá, tak půjdeme jinam. Nebo konvertitujeme.

A ano, je možné, až odejde stará generace, dle přání herečky Holubové, noví obyvatelé zde nastolí a přikloní se ke zcela jinému způsobu žití a jinému vedení. Budou vyrůstat v NWO a v systému Agenda2030 a nebude jim to připadat nijak zvláštní.

007cz

Koho jsem urazil? Že jsou to xenofobní náckové je muj názor a nikomu ho nevnucuji, jako příklad ,,urážek,, doporučuji poslech slovního prujmu těchto pánu. Že jsou lidé jiné pleti a třeba vyznání, i zde na poradně označování za čmoudy, vrahy a je doporučováno jejich vyvraždění, zplynování apod. vám nevadí? Divné to myšlení, obvzláště když tyhle hruzy evropa a svět už jednou zažil a to díky jednomu takovému ,,Okamurovi s knírkem,, ten se také hájil vlastenectvím.

@ culdabulda1 No nevím, kdo komu nahrává. Jediné mě mrzí, že neuvidím, jak se o tomto stavu společnosti bude psát v čítankách.

A nikde jsem nepsal, že chci žít způsobem po mě potopa. Jen jsem už asi udělal co jsem měl a nemám moc možností něco měnit, na rozdíl od mladých.

Na světě bude vždy bída, nespravedlnost, neštěstí. S tím nepohnem a asi by ten svět spravedlivý nebyl vůbec hezký.

Nechcete po mně doufám, abych si osvojil dav dětí z Afgánistánu a kupoval jim vodu a učebnice...popř. daroval kolo?

culdabulda1*

@ringo

- jéžiš to ne ! - ale obávám se, že za Vás a nás všechny to udělají v budoucnosti naši mladí politici - ale máte pravdu, mne by taky děsně zajímalo, jak ten svět bude tak za 20-50 let vypadat

"rozkradení a rozprodání národního majetku, zničení zemědělství, školství..."

Tím národním majetkem myslíte to, co komunisti po roce 1948 ukradli? Neprobíhala náhodou likvidace zemědělců začátkem padesátých let? Školstvím myslíte vymývání mozků komunistickou ideologií od dětství?

 

culdabulda1*

@ferax -

dík za odpověď, ale proč se tedy tady tento "problém" stále "omílá" a to i ve vyšších politických a společenských kruzích? - má to snad být nějaké alibi pro současnou politickou situaci?

Mně to alespoň tak připadá a vzhledem k neustálým drzým demonstracím za svržení vlády ve stylu další barevné revoluce ( jako na Ukrajině ) mne to - a vsadím se, že nejsem sama - dost štve ! Jak můžeme být vůbec na něco dnes hrdí, když si sami na všechno, co jsme dokázali ( dokonce i na husity ) jenom pliveme?!

Ale vlastně ani neočekávám odpověď - jen jsem se potřebovala vypovídat ze svého znechucení - jaký to dnes rozdíl oproti ideálům tzv. "sametové" revoluce - lidi čekali, že budeme moci uskutečnit ideje tzv. "pražského jara" - a ono hov... ! No nic

@culdabulda1 - Různé věci se stále omílají, ale smysl to nemá, je to "mlácení prázdné slámy". Jen aby se někteří zviditelnili. Neřeším to, nemá to smysl. Na téma politika nemá smysl diskutovat ani mezi známými a přáteli, pokud se člověk nechce pohádat. Co člověk, to názor. Nejhorší však je, když dotyčný nemá ani svůj názor, ale pohádal by se do krve za nějaké nesmysly, které slyší v hospodě (protože to řekl třeba XY a ten má vždy pravdu)...

culdabulda1*

@ferax

- dík za odpověď - ovšem - jak tak o tom přemýšlím, moje frustrace zřejmě pramení z toho, že jsme dnes ( asi právem )
zařazování mezi "banánové republiky" - o což "Milion chvilek" zdatně a s úspěchem - alespoň v republice Praha - usiluje, zatímco za "komoušů" jsme byli ve společenství států Varšavské smlouvy považováni za "kingy" - jó kde ty časy jsou - ... ale zase máme holt tu "svobodu" - až na to, že nám na diskuzích blokují příspěvky, které nekonvenují s obecně uznávanou "pravdou".

 


0x
Culdo, škoda že nemáte děti. Takových lidí jako Vy moc není a měla byste nástupce. Děti by byly třeba po Vás nebo jejich děti. Jiná culda sem nepřispívá. Zato u ostatních nepřihlášených si nejsem tak jistá.
doplněno 24.08.19 14:16: Například vilika jsem viděla jako wilika, tak nevím, jestli se za něj někdo vydává nebo ne. A pohanecka se tu píše jako pohanja, dříve pohanka.
culdabulda1*

@nikc

- děkuju za odpověď - já nemám potřebu se skrývat (na to jsem už dost stará ) - nick mám pořád stejný - "čuldabulda 1" - jednička jenom proto, že jsem udělala při registraci nějakou chybu - navíc mám nick i "Marcela 1" - a to ze stejných důvodů. Ostatně můj přítel "ben" odhalil, že jsem zkušený "novinkář" a provokatér - sice mne toto ohodnocení mrzí, protože mám "bena" ráda - ale co s tím nadělám, když mne někteří tak vidí !

Jinak - jsem Marcela Kocianová Sokolov a za svoje názory se nestydím - proč bych měla - nikomu jimi neubližuju, ne?

vilik*
Jedu furt na jeden nick, wilik je někdo jiný.
Možná je čas na registraci, aby mi to někdo nevyfoukl, ale pořád si říkám, že přinejhorším změním na něco jiného.
A co sd týká tématu, názor paní Marcely vnímám jako pokřivený, například vyčítat pražské demonstraci, že může za to, že jsme vnímáni jako směšný stát, když lidé demokraticky zvolili Zemana a Babiše, kteří se o to postarali už mnohem dříve.
culdabulda1*

@vilik

- to je furt kolem dokola ! - dokážete nabídnout lepší a důstojnější osobnosti? mám dojem, že se zde v naší "republičce" dlouho nenajde nikdo lepší, nežli Zeman a Babiš ! - škoda, že si je tak sprostě dehonestujeme ! - holt Češi ! - anebo máte na mysli něco jako p. Fialu? - pokud ano - tak co na to říct !

vilik*
Vážená, vy dokážete nacpat politiku i do tématu o neštastném homosexuálovi. Navíc používáte nefér argumenty nebo zaměňujete příčiny a následky. Není to například tak dávno, kdy jste mi vyčetla, že jako muž nerodím, proto se nemůžu správně vyjádřit k tématu, přitom jste sama v textu výtky nezmínila, že vy jste na tom jako bezdětná úplně stejně. Za mě jste tedy troll.
Proto se s vámi bavit nebudu. V takových případech stejně vyhrává troll, protože má čas, a já ten můj raději budu věnovat něčemu pro mě smysluplnému.
culdabulda1*

@vilik -

no tak se se mnou nebavte, no - když si myslíte, že jste vyhrál ...

 

culdabulda1*

@vilik

- jelikož jsem často označována za "trolla" - nedalo mi to a vygooglila jsem si definici, abych se poučila :

Troll je v internetovém slangu účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který začíná hádky, provokuje čtenáře na internetu a rozsévá neshody tím, že zveřejňuje záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům. Jeho cílem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě[1][2] nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi[3] a odklonit se od tématu debaty.

Pokud si pamatuju na své příspěvky, nic takového nedělám, ale snažím se na problém, tedy i politický, dívat z různých úhlů, tedy i z takového, který není obecně přijímaným názorem, ale který mezi tzv. "obyčejnými lidmi" přesto rezonuje.

Nikoho neurážím a fakt by mne zajímala věcná diskuze i k mým názorům, protože smysluplná diskuze je to - co v naší společnosti - myslím - chybí nejvíce ! Nikomu a ničemu nepomůže, když diskutovat na tato citlivá témata odmítneme, anebo začneme sprostě nadávat, jak to dělá naše "kulturní fronta" a "demokratičtí" politici. Pak se divíme, že se spoustě lidí "stýská" po starých zlatých časech, kdy se k sobě lidé ještě chovali slušně.

Nechte to plavat, ono je tady celkem dost jiných trollů, kteří si to vůbec neuvědomují, bohužel! Ale jak se říká, podle sebe, soudím tebe!

culdabulda1*
25.08.19 14:00

děkuju

 

lidus*

0x

Marcelko, že se na takové otázky nevykašlete, nemáte nic lepšího na práci? L

culdabulda1*

@lidus

Liduško - společenská a politická situace mne zajímá - ale je fakt, že na tom už postupně přestává být "zajímavého" cokoliv a spousta lidí v mém okolí se už o politice a současné situaci odmítá bavit - to jsme si v 89. asi nemysleli, že? !

Jinak - jsem v důchodu, bydlím v paneláku, nemám děti, vnoučata, zahrádku a internet mne baví - a když nic jiného - člověk si alespoň tříbí sloh a procvičuje mozek ! - je to lepší, nežli křížovky, vaření, nebo vyšívání. Ale neboj - takovej "dement" , abych si přeposílala řetězové mejly a hoaxy (jak si myslí "ben" a Jourová ) přece jenom ještě nejsem - ani nemám žádné přátele, které by to zajímalo. Tak se měj hezky, zdravím, Marcela

culdabulda1*

@lidus

- ještě bych doplnila - samozřejmě nesedím u toho internetu furt - sice nemám zahrádku, ale každý den tzv. "trénuju kopce" - tj. vyjdu si zde v Sokolově a okolí několik kopců a kopečků - je to dobré na kolena, páteř a zadýchávání. No a pak si ráda zase dřepnu k tomu PC a ráda si "pokecám". Ona je každá "závislost" - zvláště ve stáří - dobrá, jinak by se ten život "nedal přežít" ! - a že mne zajímá politika? - co mne má dnes už zajímat? Tak ahoj, Marcela

 


0x

Odmítám pročítat celé vlákno jen kvůli tomu, abych se ujistil, že už to někdo neudělal přede mnou.

Díky, že jste si založila vlastní politické vlákno a netaháte politiku do jiných otázek.

Tak je to správne, tak to má byt...

 

culdabulda1*

@ringo

- nemůžu si pomoct, ale na mne celá akce "Milionu chvilek" působí jako pokus o svržení vlády a vyvolání chaosu - škoda, zase jsme se neshodli. Mimochodem - kdyby se svržení vlády podařilo - co bude dál? ...

boricmytu

To by bylo zajímavé. Předčasné volby, ve kterých by opět drtivě zvítězil Andrejko. Hrouda junior, Kalousek a dost možná i comancheros by se pakovali na smetiště dějin. S kým ale v takovém případě Andrejko sestaví vládu, suď osud.

culdabulda1*

no právě - celý problém je v tom, že naše politická scéna nemá silné a tvůrčí osobnosti. Takový Minář to bude stěží

Že to na vás tak působí je váš problém. Milion chvilek nikdy neusilovalo o svržení vlády. Šlo jen o to, aby byla nezávislá justice, aby jí politici nemohli ovlivňovat. Jak to dopadlo vidíme. Člověk s odznakem stb, nevyřešenými rodinnými vztahy /syn/, člověk s prokázaným kriminálním chováním je omilostněn a jede se dál. Já už to vzdal. Jsem příliš stár na to, zabývat se kravinami co mi ničí život. Mladí to zvládnou.

 

jardaa*

0x

Možná, kdyby a podobné je naprosto k ničemu. Prostě je to tak jak to je. Dá se to pochopit?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]