Nejste přihlášen/a.
Řekněte mi někdo. Co bude po tom, až zemědělci přijdou kvůli té udavačské akci o dotace? Co bude dál?
Na koho asi budo naštvaní zemědělci? Na Babiše? Za kterýho dotace byly, nebo na piráty a lidovce, kteří se postarali, že o ně přijdou? Myslí si snad někdo dětinsky, že to donutí Babiše skončit? Jaký bude výsledek, když se to nepodaří?
Co je vlastně opravdovým cílem celé téhle žalobnické mise v EU? Ví to někdo?
Zemědělci by měli být naštvaní na Babiše a jeho voliče, kteří si přejií aby takový člověk se střetem zájmů byl premiérem. Dalo se to předpokládat, že po jeho zvolení budeme čelit těmto problémům. Babiše to skončit nedonutí, dokud bude mít za sebou stádo ovcí.
jofo: Nerozumíte co chce ra 252 říct? Nic si z toho nedělejte, nejste sám. ra 252 má totiž na všechno 2-3 odpovědi, které mu radí jeho pes. Toto je jedna z nich. Ra 252 se tim dokonce zde v poradně často chlubí. On nemá svůj vlastní názor, pouze tlumočí názory jiných, kromě jiného i toho psa. Úsudek si udělejte sám.
Naši zemědělci bez dotací půjdou na pracák, to si nedělám srandu. Co budeme jíst? Už teď je málo potravin vyrobených u nás.
Požádáme o pomoc OSN, jako volá Afrika.
Docela rozumné vysvětlení, jak to je s tou pomocí Africe. Když se doveze levné obilí, tak proč by se afričtí zemědělci snažili? A končí i výrobci oděvů. Ti zase krachují, když jdou sbírky obnošeného šatstva z Německa do zemí, které jsou ,,chudé,,. Ale lidé si musí pomoci sami. A jak, když jim všechno 40 let strkáme pod nos?
Keňský ekonomický expert má pravdu. zvedavec.org/...
Hladomor v Čechách. ...Nestane se nic. Řízení je konkrétně proti Agrofertu, nikoli zemědělcům. Řízení se jmenuje střet zájmů. O TOM to je.
Ha! Dotace Agrofertu jsou jsou pozastaveny globe24.cz/... Třeba hamižný Babiš konečně vypadne z politiky, aby mohl Agrofert zas čerpat. . Škoda že nevymysleli i aby klopil co naloupil.
Jste vtipálek, jen co je pravda. Babiše nemusím a ani bych ho nevolil, ale kdo myslíte, že nastoupí místo něho? Vlezdoprdelky korporacím USA a tzv. neocons, kterých je v parlamentu dost. Krachující Westinghouse podílející se na dostavbě našich jaderných elektráren? Ne, nechci, děkuji. Babiš nedávno prohlásil, že v současné době by stačila jen lehká modernizace JE za spolupráce českých firem. To u američanů samozřejmě nastartovalo těžké spaní a proto teď proti Babišovi jedou na plné pecky. Výhoda Babiše je aspoň to, že nechce zaprodat naši zemi "cizákům" a chce být u vesla sám jako správný oligarcha. Tak a teď si každý odpovězte sám, co je pro naši zemi lepší. Podle mě je menší zlo Babiš, ač to nerad píšu.
To u Slováků se před pár dny děly legračnější věci. Na půdě bezpečnostněbranného výboru přišel sám velvislanec USA a doslova jim rozkázal jako správné vazalské kolonii, aby předělali technologii ve svých JE na takovou, do které by mohl Westinghouse dodávat svoje palivové tyče. Neuvěřitelné, co už si ti šašci dovolují... U nás to mají právě kvůli Babišovi těžší, tak jdou na něj oklikou přes nátlak z EU. Může mi ale někdo napsat, čím se Agrofert zpronevěřil? Našli na něj něco konkrétního, nebo odejmutí dotací vzniklo jen na základě něčího štěku?
007cz 16.12. 12:05 A ony se budou vracet nějaké peníze? Jaké? Kdo o tom rozhodl? kde jsi vzal tu hovadinu?
007cz 16.12. 12:15 "existují silné náznaky, že se Andrej Babiš nachází v situaci střetu zájmů" Jsi ochoten připustit, že je rozdíl mezi náznakem, a prokázanou skutečností? A že to podstatně mění význam toho dokumentu?
sebod 16.12 12:44 Sice nevím, co to má společného, ale koblihy nejím, protože je nesmím. A vánočky pečeme. Letos asi 150ks.
Víte jaký je rozdíl mezi námi? Zatímco já pochybuju o všem(z obou stran), a pídím se po faktech, vy máte naprosto jasno, a nejste ochotni pochybovat o úrovni svého poznání. Vy jste větší fanatici než ti, které nazýváte kobliháři. Nevím jak ostatní, ale já rozhodně nejsem příznivec, volič Babiše. Ale nikdo z vás nepřinesl jakýkoliv důkaz vašich tvrzení. Stačí se podívat na způsob argumentace kolem posledního hitu z EU.
OO7cz: 16.12 14:06 Ano, označil jsem zprávu o vracení dotací za Fake šířený novináři. A trvám na tom. To jen ty nechceš pochopit rozdíl, mezi Fakem a skutečností. Nepotřebuji z ničeho "vybruslovat". To jen ty, jako správný troll se umíš naprosto demagogicky a hloupě vysmívat, bez jakéhokoliv argumentu zprávě, která se jako Fake ukázala a která jako každý fake, vyšuměla.
Jako správný troll, jsi zveřejnil jen část zprávy, a já na to upozornil, a zveřejnil další část. Kdo tady vytahuje slovíčka a vydává je za celou zprávu? Já to nejsem. Jsi to ty, malý hloupý troll, který nemá co říci, jen slepě hájí bůhví co.
Sebod: Já at jsem hledal cokoliv, jakýkoliv fakt, vždycky jsem skončil u některého dokumenty Slonkové. U jejích neověřitelných tvrzení. Ta fakta jsem sháněl taky v jiné otázce. Jak to dopadlo? Nikdo nic.
nene, nikdo. Pleteš se. Už jsem tady několikrát psala, že než si udělám úsudek, tak si zjištuji fakta přímo u zdroje. Souhlasím s Tebou, že "lovu na Babiše" se jeho političtí odpůrci chytili s velkou chutí. A že sami mají máslo na hlavě. Naprostý souhlas.
Když si ale dohledáš (nikoliv v Blesku) vše o Babišovi, o jeho minulosti, o tom JAK přišel ke svému majetku, o propojení mezi různými firmami, o jeho protichůdných výrocích atd. tak si můžeš udělat obrázek sám.
A zlob se na mě jak chceš, ale optat se, jak Babiš může ovlivnit dotace, když JEHO ministerstvo o nich rozhoduje, ON je v různých radách atd, je prostě naprostý vrchol naivity. Znovu, najdi si, KOLIK bylo vyplaceno dotací a jak to vychází třeba na hektar či jiný ukazatel. Jasně, má největší rozlohu polí, tedy bere nejvíce. Ale přepočet na hektar(počet kusů dobytka, zaměstnanců atd) mluví za vše.
A jen takovou maličkou perličku. Když se začalo objevovat kdysi jméno Babiš a já o něm vůbec nic nevěděla, tak mi byl sympatický a fandila jsem mu. Pak jsem si pomaličku začala zjištovat fakta. Právě proto, že i o tom, komu fandím, chci znát PRAVDU. A tu když jsem poznala, tak jsem zůstala s otevřenou pusou. A mám ji otevřenou dosud, protože takhle s námi nikdo nikdy nezametal.
nikdo,, tu hovadinu jsem vzal z tvých ust,,ale to je vedlejší, pointa mojí reakce je o těch tvých udajných FAKE NEWS, ale to ty dobře víš,jen se snažíš ,,vybruslit,, a z toho dokumentu nevytahuj slovíčka nebo věty ten platí jako celek.
nikdo..správná strategie-je li někdo v koncích začne oponenty napadat a urážet, to platí jak u předsedy vlády tak u naivních a lehce manipulovatelných uživatelu internetu
nikdo, tak jestli hledáš tak, že skončíš u Slonkové, tak hledáš opravdu blbě...Ty přeci nemůžeš skončít u Slonkové, to už jsou opět pouze přejaté informce. A k ní ses dostal jak? Přes Blesk? Musíš hledat ve VEŘEJNÝCH listinách, v různých autentických záznamech atd. Prostě u zdroje! Ne někde, kde to už někdo přepapouškoval po svém. No, už chápu, proč máš v hlavě chaos a proč nevíš, kde je pravda.
Ve veřejných listinách nikdy nenajdeš důkaz pro to, že Babiš je hajzl. Už z principu, jsou všechny tyhle ověřitelné informace v pořádku, aby je nikdo nemohl napadnout soudně. Co v nich chcete najít jiného, než oficiální verzi?
Ach jo... najdeš tam třeba vztahy mezi majiteli, kdo co měl, za co koupil... kolik bral dotací a na co... najdeš toho tam ještě dost. Zatím... Dokud to neshoří jako třeba v jakési ps. léčebně, či co to bylo
Nikdo>
A co Petrimex a jeho nově založený Agrofert, který Babiš dokázal za zády jeho majitele ovládnout?
Tam žaloba byla dozorčí radou podána, bohužel to bylo již promlčeno. Zde je 100% jasné, že Babiš činil kroky, které měli poškodit jeho zaměstnavatele a jeho obohatit. A povedlo se mu to.
A proč se mu to povedlo. Protože to bylo promlčeno. Proč to bylo promlčeno? Nenapadlo tě, že na tom mohli mít zájem právě ti, co dovolili to promlčení?
sebod: 16.12. 17:42
Ach jo... najdeš tam třeba vztahy mezi majiteli, kdo co měl, za co koupil... kolik bral dotací a na co... najdeš toho tam ještě dost. Zatím... Dokud to neshoří jako třeba v jakési ps. léčebně, či co to bylo
K čemu jsou vztahy mezi majiteli? To jsou veřejně známé věci. Kdo co měl, za co nakoupil, opět všechno z toho se dá najít na katastru, včetně smluv. A k čemu. To jsou legální věci. NIKDE v tom nenajdete nic nelegálního. To by přes katastr neprošlo.
Dotace? Se daji najít na Webových stránkách jednotlivých ministerstev. Přesně podle jednotlivých podniků, rozdělené podle programů, podle roků. Na tom není nic tajemného. Do koruny se to tam dá najít.
Co tam NIKDE není a nenašel jsem, je které z nich jsou ty "špatné" na které neměl nárok. Ale to bych se opakoval.
A poznámka o požáru v léčebně? Vy? Jste nezaznamenala, že neshořela žádná dokumentace? No asi ne.
Ale milí bojovníci proti kulakům - možná jste nezaslechli ten klíčový cinkot před devětadvaceti lety, ale byl klíčový ..
Teď už má(m/t)e, co js(m/t)e chtěli ..
nojo, nikdo. Když si myslíš, že tam kam jsem Tě poslala hledat pravdu, nic nenajdeš, pak už nevím, kam Tě poslat
007 radši ne . Ale už NIKOHO chápu. On opravdu není schopen analyzovat to, co kde je napsáno. A aby si spojil souvoslosti, to už potom prostě nejde vůbec. Viz jeho odpovědi v dotazu o realitce. Opět tam rádcům vkládá do úst naprosto něco jiného než napsali. S ním je to těžké.
Tak konkrétně: Agrofert obhospodařuje víc než 100 000 ha obdělávané plochy, to je 2,84% zemědělské půdy v ČR. Proč by zrovna tyto necelé 3% neměly mít nárok na dotace, jako těch ostatních 97%. To jsou dotace na ha plochy.
Existují další dotace na zvířata, na plodiny. To jsou tzv. nárokové dotace, které bere každý, kdo hospodaří na zem. půdě, kdo chová nějaká zvířata. Proč zrovna Agrofert by na tyhle dotace neměl mít nárok?
Proč? Ty dotace nejsou na Babiše. Ty jsou dané na zvíře, na plochu. Pro každého zemědělce stejně.
Tak a teď si dohledej v jaké výši dostal Babiš dotace a v jaké výši dostali ostatní dotovaní zemědělci. A propočítej si to na hektar. A už vidíš odpověď na svoje dotazy. A to tam nezahrneme hektary těch, na které se vůbec nedostalo. To by byl ten rozdíl vůbec katastrofální.
sebod. podle mě házíš hrách na zed,,,protože jen NIKDO má pravdu, všichni ostatní jsou hlupáci a zmanipulované ovce.
Plky OO7cz se nebudu zabývat.
@sebod:
Prosím o uvedení zdroje, kdy kdokoliv, kdo má min 1ha zem. půdy, a požádal o dotaci, tuto nedostal. Ta dotace je NÁROKOVÁ. tedy dostane ji každý, kdo požádá, a splní podmínky nařízení 50/2015sb.
Jste na tahu..
Jak? Na které se nedostalo? Kdo požádá a splňuje podmínky, dostane. Dokaž, že tu jsou nějací, co požádali a nedostali. A proč nedostali.
Ti co nepožádali, o těch nemá cenu se bavit. Nejsem-li schopen si říct o peníze, nemám právo naříkat, že jsem je nedostal.
Když už tady počítáte dotace na hektar - není trochu podivné, že třeba takový francouzský hektar jich má řádově víc a na lepší půdě? Není tam nějaký minulý a retroaktivně pronásledovatelný střet zájmů a nezájmů?
ra. Nejsme schopni si vyřešit dotace v ČR, ale Francii, tu bychom měli vyřešenou razdva, že jo? Sakra, proč se nestaráme při svém průšvihu o sebe, ale máme tendenci poukazovat na jiné? To se tím chceme bránit? On krade víc, já míň? Kde to jsme?!
sebod - jestli máme problém my není jasné. Tvrdí to pouze bonzáci v rámci akce Antibabiš. To, že zemědělci jiných zemí mají dotace řádově vyšší je jisté. Je to tak po léta. Je to tak správně?
Ra 252
Někdo ty dotace ale musí zaplatit . A jiné peníze nejsou než z daní . A u nás jsou daně nastavené tak , že kasu plní spíše chudší lidé . Takzvaně kdo ty daně má stále platit - lepší nižší spotřební daně a zrušit dotace !
Všiml jste si , že když Babiš sestavil vládu , tak řekl , že daně se měnit nebudou? A to ani ty co zvedl dočasně do roku 2015 Kalousek . Babiš je odmítl vrátit zpět a udělal z nich trvalé . Jednoduše řečeno současný stav mu velice vyhovuje a Ti trotlové co ho podporují si ani neuvědomují že jsou nejvíce zdaňovanou skupinou
ra. Víš, já si myslím, že je lepší si nejdříve zamést před svým vlastním prahem a až potom ukazovat na někoho jiného. Ale máš možnost se o to začít hlouběji zajímat a žádat nápravu.
Tak ono to je těžké, když "naši" zametači, kteří ten svinčík notabene udělali. to všechno smetli POD práh. Pak se nediv, že se musela na úklid zjednat cizí firma
No už aby to bylo. Většina našich zemědělců stojí za bačkoru. Nehospodaří na vlastním, ale pronajatém, takže se k půdě nechovají dobře, ničí ji a drancují. Ani po vrstevnici orat nedokážou, o hluboké orbě si můžeme jen nechat zdát a pěstovat umí jen řepku a kukuřici. Protože díky dotacím za ní dostano nejvíc zaplaceno.
Letos bylo na jaře enormní sucho, takže tráva skoro nenarostla, od toho se odvíjí letos několikanásobná cena sena. A i když je sena nedostatek a majitelé dobytka ho nemají skoro čím nakrmit a vozí objemné krmivo z druhého konce republiky nebo z Polska, Slovenska, Němci zak skupují to naše (třeba manžel byl pro balíky sena až u Břeclavi, jsme z Prahy), stále lze vidět nesklizené zarostlé balíky v loukách, nebo shnilé na kraji luk. Je to tak každý rok. Posekají, zabalí, shrábnou dotace za posekání luk, nechají seno shnít a odvezou do bioplynky, které jsou peklo samy o sobě. Jako nějaká malá bioplynka na to, aby se do ní vozil roostlinný odpad třeba z posekaných trávníků ve městech, který se jinak využít nedá, proč ne. Ale pěstovat na polích kukuřici a trávu a kvalitní krmivo pak pálit, to je na hlavu postavené.
Takže já jsem pro zrušení dotací. I kdyby se na obdělávání půdy zemědělci nakrásně vykašlali a nechali pole zarůst, bylo by to pro krajinu lepší. Na monokulturách není život. Je to zelená poušt.Třeba takový motýli nejsou asi schopní větší lán pole přeletět a když nejsou meze a remízky s lučními květinami, molýli postupně mizí, vymírají. V rumištích zarostlých kde čím, tam se daří živočichům mnohem lépe, než tam, kde hospodaří člověk.
Teď jste mne zvedla ze židle. Ale podle sebe soudím tebe a nebo vaše okolí. Co plácáte za bludy, že do Polska jezdíme pro seno. My tedy ne. U nás jsou Poláci největší odběratelé a letos to nebylo jinak, dvojí seč a tráva stále zelená i když teď pod sněhem. Jest-li u vás zemědělci neumí orat, sít atd, tak je to naučte.
Asi jste pro zrušení dotací nebot je pobíráte a nebo závidíte, že na ně nemáte nárok?
Nejde mi po měsíce do hlavy, že louky vždycky sekal u nás takový kulak, že prý pro svých 20 krav. A letos posekal najaře a pak nic, podruhé. Prošvihnul takovou tu vhodnou dobu, pak už ta tráva nebyla nic moc, ale stejně, jsou to hektary a má takovou důkladnou a důmyslnou techniku..? Třeba je to nějaká ideologie kvůli tomu suchu? Teď mohl prodávat přebytky za 600Kč/X kg. Tu krásnou techniku má asi díky dotacím, loku seká = přejede 5x jedním, navečer 5x druhým strojem a pak druhý den dorazí balíkovač a seno je doma. To když babky dělaly kupky...nakládalo se ručně na valník...týden. Vždycky se usadím s kafem a pozoruji, zírám....
zem: Naše republika se potýkala s enormním suchem.
Přestože v některých oblastech byla tráva, jak uvádíte vhodná ke sklizní, tak v jiných oblastech se prostě nedalo nic sklidit. Já jsem síkla jednou a byl konec. Možná další v říjnu, ale to už nenasušíte.
Tak přesně dle vaší zkušenosti - podle sebe soudím tebe. Ale v naší zemi, kde je různorodá krajina nelze paušalizovat.
Dotace slouží ke korupci. Pokud se korumpovaný nechá korumpovat (bere dotace), ale nechová se tak, jak by měl (poslouchal Brusel), EU na něj zaklekne. Stejně, jako Babiš zaklekne ty, kteří se staví do cesty jemu.
A je na každém, jestli mu politika EU vyhovuje (a pak bude útok na Babiše vítat).
A Babiš není první, na koho EU kvůli dotacím zaklekla. Předtím to bylo xenofobní Maďarsko, kde EU zjistila, že dotace využívají političtí prominenti a jeich kamarádi.
Dobrý den, odhaduji, že pokud nebudou dotace, tak voliči a příznivci pana Babiše zorganizují na Agrofert celonárodní sbírku (možná i formou DMS) . Zdravím!
jedubabicka - no, možno i tak. Např. solidární daň nebo se bude rekvírovat majetek občanů .
Vysvětli psovi, že kulak může být premierem, presidentem, ministrem ...prostě čímkoliv. Ale kulak - stbák, který si zákony, předpisy, vyhlášky upravuje ve svůj prospěch, který se neštítí k potírání konkurence zneužívat státní správu, tak TAKOVÝ KULAK nemá v politice co dělat. Pes to možná pochopí, Ty nikoliv...
Aha, soudruzi, takže konečně jasná odpověď. Nesmí.
A pes se ptá dál. Jak se pozná kulak? Kulak je ten, kdo má víc, než hektar, 10 hektarů, 100 hektarů nebo kolik a který zákon tuto hranici stanovuje?
A kulak je ten, kdo půdu vlastní nebo ten, kdo ji obdělává?
ra252: Váš pes se potřebuje proběhnout na čerstvém vzduchu jako sůl a nejlépe, když se cestou zastaví u veterináře. Ten stanoví diagnózu a poradí co dělat.
ra. Dosud jsem si myslela, že jsi sice "z druhého břehu", ale že chceš diskutovat. Nyní jsem pochopila, že jsi snědl opravdu moc koblih a prostě nejsi schopen přemýšlet. Mně nevadí jiné názory. Naopak. Ani Babiš nemá VŠECHNY názory špatné.A jedině diskuze obou stran vedek nějakému posunu dopředu. Ale vadí mi lidé, kteří neumí diskutovat, kteří jsou hloupí, promiň, jako Ty. Takže pozdravuj psa, vypadá to, to že s ním jediným si rozumíš.SORRY,JAKO...
ande-lck - letos v srpnu rozhodl Říšský sněm o změně pravidel. A neaplikuje je od zavedení do právního řádu ČR, ani od 1.1. následujícího roku, ani od srpna letošního roku. Aplikuje je od Antibabiš ..
007. už zase... sakra, odpolední kafe na monitoru... Já sem nesmím chodit o přestávkách mezi prací - s kafíčkem v ruce
Od 2. srpna 2018 platí v EU nová pravidla pro střet zájmů při čerpání dotací z evropských fondů. Týkají se nejen úředníků, kteří o jejich proplacení rozhodují, tak institucí na všech úrovních v národních státech a osob, které v nich působí – tedy včetně premiéra a ministrů, jejichž rezorty nesou odpovědnost za vyplácení dotací. Na to, že by český premiér Andrej Babiš mohl být ve střetu zájmů, upozornila evropské instituce nevládní organizace Transparency Inernational a také opoziční Piráti. Evropská komise má povinnost na zaslané podněty reagovat, a proto se celou věcí začala zabývat ...
OO7cz zase lže. To co zveřejnil, NENÍ celá zpráva. Je to jen to, co se mu hodí. Zapoměl, určitě nedopatřením, třeba na tohle:
"Evropský parlament,
– s ohledem na svá předchozí rozhodnutí a usnesení o udělení absolutoria Komise za roky 2014, 2015 a 2016,
– s ohledem na nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU, Euratom) 2018/1046 ze dne 18. července 2018, kterým se stanoví finanční pravidla pro souhrnný rozpočet Unie (nové finanční nařízení), a zejména na článek 61 tohoto nařízení, který upravuje střety zájmů,
– s ohledem na otázky, které dne 2. srpna 2018 zaslala Komisi Česká pirátská strana,
– s ohledem na oficiální podnět, s nímž se dne 19. září 2018 obrátila na Komisi organizace Transparency International Česká republika,".
To jen pro informaci "budoucím generacím", aby se tak nějak nezapomělo, až to všechno vyšumí, kdo se postaral.
5. vyjadřuje politování nad tím, že Komise zůstala po dlouhou dobu pasivní, ačkoli již od roku 2014 existují silné náznaky, že se Andrej Babiš nachází v situaci střetu zájmů ve své funkci ministra financí a později pak předsedy vlády;
2014...to byl ještě BATROŠ zhulenej na technopárty
007. Ještě že už to kafe cucám z té Tebou doporučené lahve . Sakra NIKDO, že u Vás se na Vánoce nepeče vánočka, ale dostáváš zvláštní várku koblih od Babiše?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.