Nejste přihlášen/a.
Nikdy jsem internetovou samoobsluhu WodaPhone nepoužíval, ale teď jsem zjistil, že došlo k prolomení účtů zá/...:
Jde o to, že můžete zadat jakékoliv platné telefonní číslo od Wodaphonu a můžete zkoušet libovolnou kombinaci číslic. Je jen otázka času než se trefíte a účet prolomíte. Správně by se to mělo na třetí pokus zablokovat, ale to se nestane. Zkoušel jsem několikrát, nezablokovalo se to. Další věc, že úroveň zabezpečení třeba v internetovém bankovnictví je mnohem vyšší, obvykle zadáváte směsici číslic a písmen různé velikosti o délce minimálně 6-8 znaků. Jenže tady mají jen 4-6 znaků, což je bezpečnost kterou by zvládlo prolomit i malé dítě!
Co si o tom myslíte vy?
Vodafone mi sdělil, že nejsou schopni "v této fázi"zabezpečit tu internetovou samoobsluhu. Pokud se někdo z vás bojí o peníze nebo o únik osobních dat, musíte si pravidelně měnit heslo. Konec parafráze. (nejlépe co hodinu - dodávám).
Když si někdo nechá implicitní heslo, tak je hlupák. Co na to lze říci jiného. Jediné, co by mělo být někde ve smlouvě, pokud je samoobsluha volitelnou částí, při aktivaci samoobsluhy poučení o nutnosti změnit heslo. Aby nikdo nemohl říkat, "že nevěděl".
Kdysi, v začátcích zabezpečovaček v domech, měla spousta lidí na klávesnicích hesla z výroby. Dnes když vám montér předává instalaci, tak vás taky v podstatě donutí, změnit si heslo. Takže implicitní heslo bude už mít málokdo. Ale vsadím se, že jich ještě pár bude.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.