Nejste přihlášen/a.
Vážení telefonovala mi vyděšená dcera, že ji zubařka odmítla ošetřit děti a doporučila ji najít si jiného zubaře jelikož ona sama nemá jediný kaz a tudíž je pro zubařku neperspektivní a nemá za ni peníze. Vše ústně. Má smysl si někam stěžovat?
Roky stará zubařka ke které naše rodina chodila ordinaci prodala a dovolila si v 70 letech jit do důchodu. Ordinaci mají dvě krásné a mladé slečny ještě s mokrým diplomem, nádherně opravily co se dalo, prostě prostředí je nádherné ovšem chování zubařek k pacientům co chtějí jen to co hradí ZP je nehorázné.Tak to jsme to s tím kapitalismem fakt vyhráli. Jak jste na tom vy se svým zubařem? Hezký zbytek večera a aspoň jeden kaz aby vás zubař nevyškrtl ze své evidence.
Čerstvá zkušenost mého kolegy z práce. Zubařka mu vyčetla, že nechodí na pravidelné prohlídky. Z následné debaty vyplynulo, že nemá zájem o zdravé pacienty, že z nich nic nemá. Tak to pro něj byl důvod pro zmenu zubaře. Teď je u nějakého dražšího, ale prý mu nevadí zdraví pacienti a nemusí se na pravidelné kontroly.
Je to bohužel dnešní praxe, prý vyvolaná tím, že zubaři nemají přiznanou kapitační platbu, tedy paušál na pacienta, jako obvoďáci, proto nutí pacientu do pravidelných prohlídek, do dentální hygieny, kdy vám rozdrápou čímsi zddravé dásně do krve apod.
moje socialistické plomby jsou stále v pohodě a nemusela jsem platit nic, to, že do vás nahustili jak je amalgán špatný a vy tomu uvěřil a rychle si zaplatil nadstandart který nevydrží a není zdravější ale pouze usnadní zubaři práci a vás stojí peníze je vaše volba. Že mi říkáte soudružko mě neuráží, fandím jim čím dál víc.
Nevyplatí, protože je spousta takových, jako já, kteří na prohlidky nechodí. K čemu? Abych tam strávil hodinu v čekárně a zjistil, že mi nic není?
Tak ono je to tak. Zubaři mají rádi klienty bez kazů, udělá zběžnou prohlídku a napíše si do karty výkon, za který dostane zaplaceno. A nejraději by byli, kdyby k nim každý chodil preventivně každé 3 měsíce a byli úplně zdraví. Znám to. jednak jsem to četla přímo na dveřích jedné ordinace, kde lékař varoval, že pokud klient nebude dodržovat pravidelné preventivní prohlídky, bude vyřazen z klientely. No a pak, syna mé sousedky, opravdu jiná zubařka vyškrtla. Zjistil to tak, že se k ní dostavil když ho bolel zub a bylo to akutní. Když na něj přišla řada, tak mu řekla, že ho neošetří, jelikož už ho nemá v evidenci, protože u ní víc jak rok nebyl. Že prý ona léčí jenom zodpovědné pacienty. Klidně mu ukázala dveře i přesto, že měl oteklou pusu. A také to je velmi mladá doktorka, která převzala praxi po bývalé lékařce, která odešla do důchodu. Ale co je teda nepochopitelné, proč takoví lékaři nevezmou nové klienty a tvrdí, že mají plno, že v žádném případě nemohou brát nové klienty. To se mi stalo právě u této samé doktorky, která vyhodila toho kluka. Já jsem totiž také kdysi hledala zubaře a šla jsem k ní a tohle mi její sestra řekla. To jsem ale nevěděla, co udělala tomu klukovi, to mi kamarádka řekla až později, když jsme se nějak bavili o těch synových problémech se zuby. Já jsem mezi tím našla lékaře který mne vzal a nemusím k němu chodit každé 3 měsíce, prostě přijdu, když potřebuji. A právě toho jsem té mé kamarádce pro syna doporučila a on ho také vzal. Tak já nevím kde je problém a proč jsou lékaři, kteří trvají na preventivních prohlídkách a opravdové pacienty vyhazují. Nějak mi to celé smrdí. Takže takový zubař bude preferovat klienty typu Pb, protože nemusí vlastně nic dělat. Koukne do pusy a čau a peníze naskočí. Ale ošetřit bolavý zub, to už je práce a takové pacienty teda raději vyhodit z evidence. Na co by se namáhali, když si mohou vydělat na zdravých lidech.
Ale jaksi nechápu, proč lékařka vyhodila dceru liduš, když ona k ní šla asi na tu preventivní prohlídku. Nebo jak to vlastně bylo Liduš? Dcera tam chodí pravdidelně, nebo tam dlouho nebyla? To jediné mi nějak neštymuje. Zeptej se dcery, jak to bylo. Docela by mne to zajímalo. Podle mne tam dlouho nebyla, protože má zdravé zuby a tak tam přece nepoleze jen tak ze srandy sedět a čekat jako blbec v čekárně, až jí doktorka sdělí, to co sama dobře ví.
Suzy, pravidelně a poctivě i s dětma. V čekárně se nečeká snad jen pokud je něco urgentní a vezmou to přednostně. Dokonce i já chodím 2x za rok a posledně byla napružená když jsem řekla jen to co platí ZP, no pak mě ukecala na jednu bílou za 1000,. Chodí semnou manžel , do křesla sama nevlezu a to víš chlap a krásná mladá zubařka, ukecala jeho já bych nedala.
Wow, bílou za litr? Mě když zpravovala zuby doktorka před několika lety tak to bylo kolem 250-350 Kč, je to už aspoň 4 roky. Že by to tak zdrahlo? Za bílou bych si rád připlatil, ale tak do 350... A litr, nevím nevím...? Jinak pokud jsem platil za kovovou korunku tak ta stála víc, ale taky ne zas tak moc, jestli to bylo 1200,-? Jsem rád, že jsem narazil na svědomitou a poctivou mladou dentistku, protože jsem za život i potkal takového lempla, který přes ZP používal velmi nekvalitní materiály, což mě nakonec stálo dva zuby.
Ta dentální hygiena, to je teda vynález ! Mám vždy 2 dny opuchlé dásně a nemohu jíst. Nejlepší na tom je to, že mám pouze 20 zubů a z toho ještě 4 korunky. Na dotaz, zda mám platit plnou cenu jako když má někdo zubů 32, zubařka řekla, no samozřejmě...Zuby čistím důkladně, se mnou velkou práci nemá, posledně to celé trvalo 20 minut.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.