Nejste přihlášen/a.
Ještě teď mě čerti berou...Důvod? Cena zboží v regále není totožná s cenou zboží u pokladny... jak to řešíte? S úsměvem?
Je to záměr, nebo za to prodejci v nejmenovaném řetězci nemohou, nestíhají? Jistě se vám to už také stalo..
Můj zážitek z dneška:
beru si tyčinku Margot, cena 9,90, vezmu tedy hned tři - ale ouha: totéž zboží u pokladny 13,50 za kus... Přece za 13,50,- bych to v životě nekoupil... Chcete vrátit peníze? - zachraňovala situaci pokladní... KDO garantuje, že cena zboží v regále bude vždy totožná s cenou u pokladny?
Díky za názory
Nemám rád tyto debaty...
Ale z vlastní zkušenosti vím, že stačí vyfotit na telefon (nebo prostě foták) cenovku nad zbožím (regál), které jsem koupil a to zobrazit s účtenkou u reklamačního pultu. Funguje to okamžitě! Většinou přijde omluva a věnování malé pozornosti (přívěšek s knoflíkem atp.) jako omluva za nedopatření. Tak to řeším já. Poradila mi to jedna z dam právě v informačním koutku...
Ne. Nákup odložím do auta a vrátím se do obchodu s účtenkou a telefonem či fotákem. Projdu prodejnou a nafotím (eventuálně koupím další kousek) inkriminované místo. S účtenkou a snímkem jdu k recepci (informacím) a úspěšně řeším problém. Ale to platí jen pro ty bystřejší, kterým to stojí za to. Já to občas dělám spíš z principu, když mám čas.
Svatoslave a ostatní, na tohle je ale zákon! Také to znám a v Penny je to obvyklé. Vy MÁTE PRÁVO POŽADOVAT TU CENU, KTERÁ SE NACHÁZÍ POD PRODUKTEM V REGÁLE! Pokud byste trval na svém, nemají šanci! Já to dělám běžně. Vůbec není Váš problém, že to někdo nestihl, nebo odfláknul, nebo nezkontroloval na pokladnách. Oni jsou za tu práci placení a mně, jako zákazníkovi, je úplně šuma fuk, jestli se spletli, nestihli, nebo mají jiné vysvětlení. Tak tomu je všude ve světě a i u nás, jenomže u nás to lidé asi nevědí a sklopí uši, nebo se stydí na to upozornit, nebo tenhle nešvar ještě omluví, což považuji za úplnou pitomost. Vy jste měl právo požadovat tu margotku za cenu, která byla uvedená v regále, ne že jste si ji nemusel brát, nebo snad poslouchat, že oni za to nemůžou, nebo že to někdo správně neoznačil. To není Vaše věc.
V Penny se mi jednou stalo, že v regále bylo špatně srovnané zboží. Jednalo se o ty kuličky do toalety a pod nim byla cena 30 korun za dvě v balení. Vedle byly ty kuličky po jednom v tom balení a tam byla cena přes 70 korun. já vzala samozřejmě ty kde byla nižší cena a u poklady mi je pochopitelně počítala dráž. Jenomže já si při nakupování všimla, že mezi regály chodí s notesem nějaký člověk, který byl zřejmě nadřízený. U ppokladny jsem to řekla, že mají jinou cenu a pokladní začala kvákat, že se já pletu, že tu cenu si ona nevymyslela a tak dál. nechala jsem ji tam pokřikovat, vzala účtenku a to zboží a šla za tím člověkem. Dovedla jsem ho k regálu a ukázala mu účtenku a a ani jsem nemusela dlouze mluvit. Okamžitě šel se mnou k pokladně, důrazně vyzval pokladní aby mi vrátila peníze a prodala zboží za cenu, která pod tím zbožím byla a ještě se mi omluvil. Schválně jsem tam pak čekala co se bude dít. Nechal si zavolat vedoucí té prodejny a pěkně ji srovnal do latě. Je to jejich chyba, ale když jsou lidé jako ovce a neozvou se, tak je to jejich škoda.
ceny u zboží v regáelch MUSÍ SOUHLASIT s cenami které platíte u pokladny. Kontrolovat to je jejich práce, za kterou jsou placení. A jestli se jim ta práce nelíbí, tak at jdou dělat něco jiného. Ale mne, jako zákazníka, svou nezodpovědností, leností, nebo dokonce úmyslně, okrádat teda nebudou! A u nás jsem v tomto obchodě známá a dobře vědí že se nedám. Mají ze mne hrůzu a nemají mne rádi. Když se na něco zeptám, ani mi neodpoví a nejraději by mne viděli "studenou" . Jenomže mně to je úplně jedno. A nejlepší na tom je, že lidi, kteří jsou za mnou ve frontě, ještě nadávají mně. A přitom si neuvědomují, že bojuji i za jejich portmonku, protože i oni pitomečkové mají v koších zboží, za které zaplatí víc než mají a přitom tam letí a berou všechno co je v nějaké akci a myslí si jak ušetřili...
Přesně tak, přijde mi, že si lidé denně nekontrolují ihned po odstoupení od pokladny účet a ihned to neřeší, což je správný postup... Děkuji za Váš příspěvek, já to vždy ihned řeším... Že v tom obchodě takového zákazníka následně neradi vidí, to je smutné...
Ano, o ceně si rozhoduju sám a nehodlám platit 3x 3,60 Kč navíc! Přece každý si hned po odstoupení od pokladny má právo účtenku překontrolovat, což denně činím...
A proč je ten řetězec nejmenovaný? (Osobně bych si tipnul na Penny)
Pokladní nabídla vrácení peněz, což je regulérní řešení. Co víc bys chtěl? Aby lidi nedělali chyby?
Aby k těmto trapným situacím vůbec nedocházelo a NESTáVALO se, že cena zboží v regále není totožná s cenou zboží u pokladny, na což je spousta zákazníků velmi citlivá... je to ze strany řetězce záměr? Nestíhají vzít do ruky každou "Margotku" a přecenit ji? KDO garantuje, že se toto nestane, vedoucí prodejny?
Aby k těm situacím nedocházelo,museli by být v pobchodech roboti a ne lidé! Ale i pak by to stejně nešlo něbot by ty robyty zase řídili-programovali nedokonalí lídé a pak by dostala na frak prodejní strategie!Vždyt drtivá většina lidí vidí na slevu a pak málokdo zkontroluje a pkd ano-zaplatí nebo ne a zboží vrátí!A to do té doby dokud budou lidé slyšet na slevy!
Jak málo jsou lidé poučení o svých právech!
Platná je vždy cena na regále. A prodávající je povinen mi za tu cenu zboží prodat. Ostatní mě nezajímě. Toto jsem už x-krát uplatnil, a to bez hádání a zvyšování hlasu, jen důrazným trváním na svých právech. Pokladní za to nemohou, takže s těmi prakticky vůbec nekomunikuji. Věc vždy řeším na "recepci" nebo s vedoucím/manažerem.
Vrácení peněz je sice možná legální alternativa, ale když zákazník trvá na prodeji zboží za "regálovku", je prodávající povinen mu vyhovět a taky mě vždy vyhověl.
Perlička na závěr: Takhle jsem koupil Nescafé ve Sparu na Štěpána před několika lety. Regálovka necelých 100,-Kč, na pokladně cca 150,-Kč. Ok, šel jsem na recepci a požadoval vrácení rozdílu. Reakce: Když se vám to nelíbí, tak to tu nechte. Což mě mírně nadzvedlo, tak jsem tu "slepici" poučil o svých právech a jejích povinnostech. Reakce: Že vám není blbé nám tu na Štěpána dělat takovéhle problémy. Inu pochopitelně jsem dosáhl svého a po poučení o možné stížnosti na její chování byla ta slípka nakonec ráda, že mi mohla s díky a omluvou vrátit rozdíl v ceně.
@jethro: Penny je čajíček. Suverénně vede Albert, po něm Kaufland. Supermarkety jsou poměrně v pohodě.
Přesně tak, vytáčí mne do běla, když mi někdo nabídne Margot za 9,90 a pak za ni u kasy chce 13,50!
Nechápu, že lidé si toto denně u všech položek nekontrolují... Minule mi zase namarkovala - ano, opět ALBERT - 7 Ondrášovek, já měl jen dvě... tak dlouho tam točila s tím obalem, ve kterém jsem ty dvě měl, až se tam podařilo namarkovat 59,90 za šest minerálek, ač jsem měl dvě... denně si vše kontroluju PROČ se toto stává?
Pred nekolika dny jsem byl v TESCu.
Nektere tycinky Margot mely cenu pres 10 Kc a nektere (blizil se konec zivotnosti) mely cenu do 10 Kc. Vsech bylo velke mnozstvi.
Je mozne ze nektery nakupujici vratil drazssi Margot mezi levnejsi (pri vymnene za levnejsi).
Měli tam TRI DRUHY MARGOT, všechny tři druhy 9,90,- za kus -
A já vzal od každého jeden kus... a ejhle: u kasy u všech třech druhů markovala 13,50,- za kus!
Ano je to záměrné. Prodejny nalákají zákazníky na slevy, které se nekonají. Většina nakupujících si při větším nákupu rozdílné ceny na regálu a u pokladny nevšimne. A Těm pár štouralům se prostě pokladní omluví a odkáže zákazníka do oddělení reklamací, kde mu bez problémů vrátí rozdíl mezi cenami, případě odeberou zboží a vrátí plnou účtovanou cenu. Je to běžná taktika řetězců. Kdyby to byla pouhá chyba, nestávala by se u zlevňovaného zboží prakticky denně.
Pokladní za to nemůžou a je zbytečné se na ně rozčilovat. Zakopaný pes je někde úplně jinde.
jethro - řetězec je nejmenovaný zřejmě proto, že by se sem seznam prodejen, kde se to velmi často stává, snad ani nevešel (prakticky všechny).
mot - "necely 4kc jsou takovy rozdil,ze by ste si kvuli nim margotku v zivote nekoupil..."
Nejde o 4 kč, ale o princip. V podstatě je to podvod. A nejde vždycky o margotku za 4 Kč, ale při větším nákupu může jít i o několik desítek korun, což už pro někoho může být podstatné. Ale klidně se nechte podvádět, je to Vaše věc (...když ze sebe necháte dělat v.la...).
svatoslav - "Nestíhají vzít do ruky každou "Margotku" a přecenit ji?"
Ale takhle se přece dneska nepřeceňuje. Na zboží je čárový kód (stále stejný), podle kterého centrálně naprogramované pokladny účtují cenu. Stačí tak jedno kliknutí kdesi na dispečinku prodejny a všechny pokladny účtují jiné ceny u všech "margotek" v prodejně i ve skladu. Nikdo nic do ruky brát nemusí, nikdo nemusí přelepovat cenovky, ten kód na zboží se nemění).
achjo - "...Vy snad znáte povolání, kde se nechybuje?"
Neznám. Jenže tohle není chyba, to je záměrné klamání zákazníka a je trestné. Takže to, že prodavačka vrátí peníze, není uznání chyby, ale součást strategie (...jé, promiňte, stala se chyba, naše firma se Vám tímto omlouvá. Takže nás těšilo a přijďte zas..).
PBPJK! Ano,různé ceny na regálech a na pokladně jsou součástí strategie supermarketů,já sám jsem se s tím nejčastěji setkal v Penny marketu.Jejich nejčastější výmluva je,že za to může jejich centrála,která ceny neupravila..Vždycky po menším dohadování mi nakonec prodali zboží za "regálovou"cenu.Ještě na jednu věc bych chtěl upozornit.Jde o "záruku rychlého odbavení" nebo jak se to přesně jmenuje, v Kauflandu.Čekáte-li víc,než 10 minut ve frontě u pokladny a nejsou otevřeny všechny pokladny,máte nárok na poukázku v hodnotě 30 korun.Již jsem to párkrát využil a vždy mi po předložení účtenky dárek bez řečí vyplatili..Bohužel o tom většina lidí neví,jinak by stávaly dlouhé fronty před informacemi,protože se kolikrát jedná o desítky čekajících zákazníků.Nebo by toto museli zrušit .SPB!
Ano, díky všem za ohlasy, jak píšete, je to PODVOD, nejde o Margotku o čtyři koruny dražší, ale o princip, a hlavně o to, že je to klamání spotřebitele, což nesnáším...
Tak zrovna včera a zase v Penny. Konzerva pro kočky. V jednom regále byly srovnané za 9.90Kč. A u nich cedule, že je to sleva. Byly tam jen kuřecí, tak jsem vzala dvě a šla dál. Pak v jiné uličce už byly všechny druhy, ale za 10.90. Rozdíl v ceně jedna koruna, ale bylo mi divné, jak to pak bude pokladní rozlišovat. Tak jsem s tou kuřecí šla k pokladně, aby to projela pokladnou a vyšla cena 10.90, řekla jsem jí, že mají v regále jinou cenu a požadovala, aby mi prodala to zboží za cenu, která je v regále. Nešlo o tu korunu, ale o ten princip. Začala na mne zvýšeným hlasem, že se se mnou nebude bavit a že má takovou cenu v pokladně a tím ho hasne. No to jsem se naštvala řekla jí, že trvám na tom, aby mi počítala tu cenu, která je v regále pod produktem. Začala mi vysvětlovat, že to byla sleva která už neplatí a že to jenom zapomněli vyndat. Na to jsem opáčila, že to není můj problém a že trvám na svém a chci mluvit s vedoucí prodejny. Tak ji zavolala a bylo vidět, jak si myslela, že mne vedoucí snad ještě vynadá, ale ta okamžitě věděla o co se jedná, šla se mnou, zeptala se mne kolik těch konzerv budu chtít, že nařídí u pokladny, aby mi byl rozdíl vrácen, že je to jejich vina, že zaměstnanci ceduli nevyndali. No já koukala jako puk, protože to bylo poprvé, co se takto v Penny zachovali. Ale tu slečnu vedoucí jsem tam viděla také poprvé a bylo jasné, že ta své povolání zná. U pokladny ta káča, kterou znám samozřejmě taky, protože je tam už dlouho, tak ta byla tak nasraná, že mi dala její vedoucí za pravdu a musela rozdíl vracet, že se na mne už ani nepodívala a bylo na ní vidět, že kdyby mohla, tak by mi nákup hodila na zem. Aby to nevypadalo blbě, že chci zpátky korunu, tak jsem si těch konzerv nakonec vzala 15. Ale já si to nepodpustila a řekla jsem jí hlasitě, že doufám, že už si to bude konečně pamatovat a nebude se hádat. Ani nemukla.
Tady šlo jenom o korunu, ale asi před deseti dny to bylo s jogurtem, a to šlo o šest korun devadesát na jednom jogurtu. Takže když si vezmete 4 kusy, a neuděláte to jenom Vy, ale desítky zákazníků za den, tak by mne zajímalo, jak si pak rozdělují přebytek v kasách, nebo jak to vyůčtují. A to nebyla zapomenutá cedule, protože akce právě začala, ale neměli změnu namarkovanou v kase. A to už je podvod! Když jsem se ozvala, tak ani nechtěla účtenku a hrábla do kasy dala mi rozdíl jen tak do ruky. A vůbec jsem neviděla, že by někoho zavolala, aby tu správnou do kasy dal. Takže slečna u kasy jela klidně dál a počítala ty jogurty všem za plnou cenu. Tak jak je tohle možné? To musí mít pěkný bordel v těch kasách na konci dne a jak to teda pak vyúčtovávají, to mi je záhadou. Protože slevy jsou dané předem a řídí to ten řetězec. Podle mne jsou domluvení a mají nějaký systém, kterým zaměstnanci okrádají svého zaměstnavatele a zneužívají k tomu zákazníka. Takže oni sami kradou, přitom okrádají mně a ještě mně podezírají, že jsem ukradla prášek do pečiva, nebo lízátko, protože musím nadzvedávat tašku, jestli jsem si pod ní něco neschovala. A o to tady jde. Chovají se k zákazníkům jako ke zlodějům a sami kradou. A když jsou lidé srabi a bojí se ozvat, nebo klidně platí a ještě se omlouvají oni, tak jim to bude procházet dál.
Nemilosrdně vracím. Zrovna včera, Kaufland, Ostrava. Cena za sardinky u regálu 17,90 Kč na pokladně 34,50 Kč ( haléře už nevím přesně, ale koruny rozhodně ano ).
Ženská na informacích se nesmírně diví a kamsi volá. Po chvíli další telefonát a že mě čeká paní u regálu, mám jí to jít ukázat, kde jsem to bral... Jdu tam, paní nikde, ale oranžové cedulky s cenou kolem 17 Kč sundané a místo toho zastrčená cenovka 34. ( Později se dopátrám, že se jednalo o akci z předešlého dne, kdy asi zapoměli sundat cedulku od regálu. Jenže pocit podvodu + ztráta nervů i času v člověku zůstává... )
Ještě, že mi to aspoň vrátili na těch informacích, bral jsem 10 konzerviček, to máte nějakých 170 Kč navíc... To by se mi v hubě obracelo...
...
Jinak se mi jednu dobu běžně stávalo v Penny ( v Bílovci i v Kopřivnici ), že různé jogurty či salámy, které měli ve slevě mi napokladně účtovali za plnou cenu. Když se mi to stalo asi po šesté, tak jsem tam přestal chodit...
Nojo "len", ale přesně tohle chování nic nevyřeší. Vy jste vůbec nic nemusel nemilosrdně vracet, protože to jste potrestal sám sebe a ne je! Vy jste se měl vrátit, nafotit si ceduli u zboží, pak teprve jít na informace a mají smůlu. Musí, opakuji musí Vám vrátit přeplatek, i kdyby mezi tím nakrásně jiná zaměstnankyně cenu změnila. Na mobilu máte čas udělané fotky a na účtence čas kdy jste platil. takže by nemohli vůbec nic dělat, než Vám vrátit peníze. Ale to byste musel tvrdě trvat na svém. Oni vždycky docela rychle povolí, když vycítí že o tom zákoně něco víte a že s Vámi nehnou. A to, že jste někam přestal chodit, tak to nikomu a ničemu nepomůže. To je přesně to o čem jsem nahoře psala. Lidé "zatáhnou ocas, sklopí uši" a jdou...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.