Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kdo se bojí na internetu platit předem

Od: jirbar* odpovědí: 7 změna:

Důvěra se buduje navzájem. Našlo se pár pisatelů kteří by nikdy nezaplatili předem. Já u ověřených prodejců neměl nikdy problém, ovšem takovou vtřícnost jako u obchodu VIDEOMARKET jsem ještě nezažil.

Včera v 15 hodin jsem objednal satelit a chtěl platit předem. Ano souhlasili s tím pokud pošlu doklad o zaplacení což se stalo a nečekali na připsání částky na jejich účet.

Jenže já zvolil poštu, doporučili mi PPL, ale již jsem měl zaplaceno a PPL by bylo dražší což jim nakonec nevadilo.

Dnes PPL v 10 hodin zboží přivezlo, ale řidič chtěl dobírku a tak jsme do Videomarketu zavolali. Stal se omyl (to se stát může), okamžitě volali do depa a v 10.30 jsem měl objednané zboží na stole.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

alf*

0x

chlape, máš štěstí, že jsi již pár týdnů registrovaný, jinak to beru jako neplacenou reklamu. Nu i dobré firmy se najdou, tak at satelit slouží, předpokládám, že je již zapojený a připraven přijímat pohádky.

iku*

To je toho já žiji na západě v UK a objednávám si zboží z amazon.co.uk a posledně jsem si koupil rotoped carl lewis za 207 liber a já to měl 3 dny doma ,a až poté si to strhli z učtu tady uplně normál situace.

raadek*
Parkrat jsem si pres int. neco koupil, samozrejme z ruky do ruky, tedy na dobirku, ale pak me nastvali se zarucnim servisem a presel jsem zpatky ke kamennym obchodum. Nedavno jsem koupil pilku Fiskars v nasem malem zelezarstvi a svete div se, byla o 50,-kc levnejsi nez na internetu. R.
jirbar*

No a o reklamu, alespoň z mé strany, vůbec nešlo. Nakonec je to řetězec a proto jsem se vyhnul přesnému označení. Jinak STB v provozu je a mouchy jsou, ale to je již věc výrobce.

A nevěřím, že Ti co si tady stěžovali, někdy něco udělali proto, aby se to neopakalo. Pak to těm nepoctivým vychází.

Mně třeba jeden velký podnik co doručuje poštu (nebudu ho tedy jmenovat) doručil obchodní balík až třetí den a nikoliv druhý jak všude deklarují.

Ozval jsem se a bez problému vrací peníze.

Třeba nám takhle bude vracet jízdné ten podnik co provozuje mašinky na kolejích, když budou mít zpoždění.

 

petr123*

0x

Pro stálého zákazníka to není problém, některým posílám i zboží na fakturu.

Ale pokud jsi nový klient tak ti to nevěřím - je to sebevražedná naivní akce poslat někomu jen na základě "dokladu o zaplacení". Takový doklad ti udělám za 5 minut a bude vypadat zcela stejně jako ten pravý. Pokud takové akce ta firma dělá častěji tak se na konci roku asi nedopočítá Na místě té firmy bych to poslal na dobírku, měl bys to doma taky druhý den a bez problémů.

jirbar*

No nevím co co máš za prodej, ale asi bych tam nenakupoval. Vyrobit doklad jistě není problém, ale pokud prodejci přijde mail od banky že převzala příkaz k platbě, tak takový doklad již těžko někdo vyrobí. Jistě ještě by šel doklad stornovat a tak jsem zaslal jen tak pro jistotu PrintScreen obrazovky, že platba byla odepsána.

Jen tak mimochodem před pár lety taky jeden vyinkasoval 8000,- zboží nedodal a peníze nechtěl vrátit.

Dal jsem si tu práci, že nakonec vrátil o pár stovek víc a on na oplátku dostal rok. Měl štěstí, že jenom podmíněně.

 

lidus*

0x

Předem neplatím a jelikož jsem nyní objednávala spoustu věciček na kojence mám dobrou zkušenost z jednou firmou z Písku, jeden den ráno objednala na netu a druhý den dovezly, platila jsem při přebrání o 40kč víc za to, že jsem neplatila převodem a to mi ještě řidič volal, že zboží už veze a kdy asi dorazí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]