Nejste přihlášen/a.
obracím se na ty co byly u Freesatu otázka zní
Jak jste odešli od Freesatu?Jsem u společnosti cca,půl roku ale ty služby jsou katastrofálni komunikace skoro nulová už dvakrát jsem jim zasílal že odstupuji od smlouvy reakce žádná ještě mi poslali další vyučtování.Tak jak odejít nebo je donutit aby začli komunikovat děkuji všem za pomoc a radu
jj, taky jsme přešli od Skylinku k Freesatu a za pár měsíců od Freesatu ke Skylinku.
Mrkněte se do vaší smlouvy. Najdete v ní odstavec o způsobu, jak smlouvu ukončit. My jsme poslali normální oznámení s odkazem na tento ostavec a přestali platit. Tím věc skončila.
Freesat má slabší signál, reklamy v maďarštině atd.
Tak ještě jeden doplněk. Nemastěte se s nimi. Že nekomunikují, je především jejich problém.
Tady máte mustr, do začerněných míst dosaďte vaše osobní údaje, výsledek pošlete na jejich kontaktní mailovou adresu a zastavte platbu.
já jsem si myslel že přecházím k slušnějším ale skutek utek vono se ne nadarmo říká když ptáčka lapají pěkně mu zpívají,a na klientském servisu když má člověk štestí a dovolá se tak to zní asi tak co je co chcete druhou kartu mi neposlali ani za týden přitom psali že ji posílali tak jsem se ptal na dopravní společnosti kde je balíček s daným čísle tam na mě koukali jak na blázna že takový balíček tam vůbec nemají mám smysl pro humor ale tady mi takové služby nesedí akort když za to chtějí ještěmoje penize.Takže mohuli poradit nechodte tam
Taky by mě zajímalo v čem máte u Freesatu problém. Využívám jejich TV služeb už několik let a zatím spokojenost. Když už jsme u poskytovatelů, tak trochu stížnost bych měl na UPC v Praze, hlavně co se týče internetu. Těch výpadků mě připadá na takovou firmu docela dost. Ale na komunikaci jsem si nikdy nestěžoval.
O Fresatu nechci ani slyšet, odešli jsme od nich loni v květnu. Na televizi už se nedalo ani dívat, neustále to vrčelo a měnilo barvy, polovina programů zablokovaných s nemožností seřadit je tak, aby byly až na konci. Dali mírnou slevu, kterou si zhruba po roce zase navýšili, že podražili. Zaplat pán Bůh, že to mnohaleté trápení s nima skončilo. Přešli jsme k O2, za stejné peníze máme perfektní příjem a nepřeberné množství programů.
Vše o odchodu jsem s nima vyřídila telefonicky, ani se necukali, pán mi přesně řekl, co mám udělat. Vraceli jsem setobox a kartu, talíř se střechy nechtěli.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.