Nejste přihlášen/a.
V létě 2015 jsem koupila pánev Advance /23cm/ od Tescomy. Na ničem jiném ji nepoužívám, než na indukci. Brzy se začala na desce houpat. Rozčiluje mne to čím dál, tím víc. V podstatě stojí na jednom bodě a tím pádem nefunguje , jak má. Přesto na ní dělám velmi často. Našla jsem teď od ní paragon. Mám ji reklamovat? Nevypadá už nově. Vím, že namítnete, že to jsem měla dříve. Ale pro jiné starosti jsem to stále odkládala. Reklamovali byste ji?
Díky za postřehy. Pánev vodou nezchlazuji. Postavím ji bokem na dřevěnou podložku. Pánev je určena i na indukci. Když indukci zapnu, skočí na 5. Hned stáhnu na 3 a méně. Mně to stačí, i tak je to fofr . Vyšší stupně občas používám, ale na smažení ne, tam by to znamenalo připálení. Kastroly a druhá pánev / jiného výrobce/ nic, O.K.. Nejlíp "sedí" obyčejné těžké smaltované nádobí.
Balzerko, určitě se pokuste reklamovat. Ale pochybuji že budete úspěšná. Už to tady píši několik let, značka Teskoma je šunt nad šunty. A ještě ke všemu je to od nich pěkně drahé. Já bych od nich nekoupila ani párátka. Kdysi dávno jsem u nich koupila jednu pánev, protože tady v Čechách to byla vyhlášená značka. Já žila v cizině a nikdy jsem o žádné Teskomě neslyšela, tak jsem se divila, ale nechala jsem se ukecat. Ta pánev stála za pěkné kulové co se kvality týče, ale "vyplázla" jsem za ni přes tisícovku. Paní mi vykládala její kvality a vychvalovala ji jak nádherně se na ní upečou steiky a já podlehla. Vůbec to nebyla pravda, a já šla zpátky hned druhý den a ona mi pravila, že to není chyba pánve, ale moje, že prý ji neumím používat. Tohle se mi stalo před 15 lety. Mávla jsem nad tím rukou (dnes bych to neudělala) ale od té doby jsem u nich nekoupila ani ty párátka. Nekupujte nic od Teskomy.
Pánev A - 23 jsem u Tescomy nenašla. Nevím tedy jak vypadá. Zaměřte se doma jak silné má pánev dno. Čím tenší, tím větší šance, že se prohne. Vždy volit silné, sendvičové dno.
Pánve řady Advance mají 5ti letou záruku. Záleží, jestli do ní patří i ta Vaše, minulý rok koupená.
Určitě reklamovat, musíte to zkusit, protože jinak nebudete vědět nic, jenom se domýšlet.
Děkuji za Vaše reakce.Tak jsem se odhodlala a odnesla pánev do obchodu. Sepsali se mnou Reklamační protokol č..., okopírovali platební doklad a mám čekat, že někdy po Novém roce příjde vyjádření. Iluze si moc nedělám. Pokud mi ji vrátí, že reklamovat nelze, dám ji někomu z rodiny, kdo vaří na plynu a půjdu slídit po nové s tlustším dnem.
Taky jsem tu řešila neustálý nákup nových pánví z důvodu vybouleného dna. Opět jsem zakoupila novou a docela mně zarazilo, že se nesmí zahřívat prázdná, ale přeci pokrm se dává smažit až do horkého oleje. Nebo, pokud tam je olej, není už pánev prázdná? V tom případě dělám vše s pánví dobře, neochlazuji a stejně dopadnou všechny stejně, točíce se na jednom nejvyšším bodě. Až přijdu na litinovou, tak vyzkouším ještě tu. I když je drahá, jistě se vyplatí mít jednu kvalitní pánev, než několik levnějších a nefunkčních. Pánve za 360 Kč jsou na chvíli.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.