Nejste přihlášen/a.
Před zvedením EET jsme v restauraci dostávali lístek na který obsluha zaznamenávala jednotlivé objednané položky, každý měl přehled o své konzumaci. Včera jsem byl posedět s kamarádem již jsme žádný lístek nedostali až při odchodu jsem dostal účtenku proti zaplacení. Až potud bylo vše v pořádku.Doma jsem zjistil u jedné položky účtováno 6x přitom bylo objednáno 5x.Nevidím v tom úmysl ale před zavedením EET se často stávalo, že obsluhující personál se často střídal a zjevně nebyl znalý cen atp. Docházelo k různým nedostatkům v počtu či výši cen zapsaných obj.položek. Toto se vzápětí při další konzumaci vysvětlilo a na lístu opravilo. Mám obavy,že při větším počtu 6-8 lidí u jednoho stolu a vzájemném uctívání rundami je pro personál EET zlatý důl pokud bude "nepozorný" případně otrlý ve svůj prospěch, při zadávání jednotlivých položek u osob do kasy. Taky u vás dochází k různým nedostatkům a jak je řešíte pokud je řešíte?
flodur.
U nás to je taky tak; při placení musím souhlasit s jeho tajným účtem. Asi si příště řeknu ještě o jednu, tu klasickou, co by ležela na stole, co mi na to řekne. Přece si nemůže člověk pamatovat, co si za celej večer vleje do krku!
U nás v dobrých restauracích si objednávku elektronicky zaznamenával číšník u sebe, ta se přenesla dál - do kuchyně, na k výčepu a na konci přinesl účtenku, kterou si mohl každý překontrolovat. Pokud se mu nezdála , mohl žádat nápravu. V jiných si to psal číšník na papírek, ale u pultu zaznamenával elektronicky. Nikdo s tím neměl problém. A to, že opilcům číšníci přidávali úmyslně ... to se dělo vždycky i v papírové formě a nejen tak, ale při vracení zpátky mnohý opilec ani nevěděl, co mu číšník a na kolik vrací.
Jak se zachováte když účet je předraženy, nebo to nekontrolujete. Přeci jen lístek na stole s připisováním jednotlivých položek si průběžně může každý kontrolovat a před zaplacením sečíst aby měl přehled o konečné sumě. Ono při větší a delší konzumaci si těžko vzpomínat co si člověk vše objednával takže přeci není nad lístek který mám na stole. Obsluhující nemá potom šanci přes EET účet předražit i neúmyslně, když již vím správnou cenu konzumace. Ono jde jen o princip a vo tom to je!
U nás hospoda 1.12 skončila a o den později se zde otevřel soukromý klub pouze pro zvané, kde byrokratická prasečina Elektronická buzErace podnikaTelů neplatí
vcikradu: jděte už s tím fňukáním nad EET do ... pryč! U nás taky hospoda 1.12. skončila, a to jenom proto, protože už nešlo vytočit papírově 6x méně sudů piva než ve skutečnosti a tak to bylo i s ostatním chlastem. Ale bohužel na to doplatili i ti poctiví.
Osobně bych na to obsluhu upozornil, může se to stát i omylem.
Nechodím moc do restaurace, ale byli jsme tuhle s větší společností. A sedělo se několik hodin. A když si dáte tohle a tamto, nějaké vínko, tak si opravdu nemusíte při placení pamatovat, kolik a čeho jste zkonzumovali. Protože tu účtenku Vám přinesou až když vytáhnete šrajtofli. A študujte a hlašte, co jste měl ten večer, když nad Vámi stojí obsluha a Vy už máte mžitky. Jak je větší společnost a objednávka se zapisuje na jeden účet a pak se vyškrtává, co kdo měl, tak to není to pravé ořechové. Protože na toho posledního potom něco zbyde, co někdo zapomněl nahlásit, tudíž to ten poslední musí zaplatit, když se přicházelo i odcházelo různě.
A mohu říci, že nejenom chybně a neúmyslně se může účtovat hostu, tak se může okrást i číšník. Myslím, že hosté i personál brzy přijou na to, že papírová účtenka na stole je k něčemu dobrá. V průběhu večera si lze alespoň trošku konzumaci pokontrolovat. Je to ovšem práce navíc, kterou si právě chtěli se zavedením EET ušetřit.
.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.