Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chemtrails vs protijed

Od: richardad® odpovědí: 63 změna:

Mně zaráží, že plno lidí o postřicích mluví, snaží se dopátrat, co to je a jak to škodí. Zkrátka jdou na to moc složitě. Když jsou chemtrails vymyšlené na snížení populace, tak musí existovat nějaký protijed, který užívají elity, protože na ně to padá taky.

Ví někdo co to je? Nebo z čeho se ten protijed skládá?

Co na vás nejvíc sedí?

Bojíte se škodlivých účinků chemtrails?
Vnímáte, že čar na oblloze přibývá?
Pozorujete nárůst civilizačních onemocnění?
Máte strach z neplodnosti a z narození postiženého dítěte?
Cítíte, že vám ubývá sil a potence/chuti na sex?
Bolí vás poslední dobou často v zádech, hlava nebo jste unaveni?

administrátor uzavřel tuto otázku

 

 

63 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mot

0x
lecba u psychiatra by mela pomoci.
2kedar*
30.11.16 00:55

 

nikdo*

0x

Nevěřte na blbosti. Chemtrails jsou blbost a jsou tu jen proto, aby diskredotovaly ostatní spiklenecké teorie.

 

svyjabob*

0x

, spojovat civilizační nemoci s nějakým chemtrails je fakt na palici, vám bych doporučil leda tak návštěvu psychiatrické léčebny, protože z vlastního okolí znám lidi jako vy, kteří opravdu na psychiatrii jako paranoidní schyzofrenici skončili. To že někdo vypouští něco i nebezpečného do ovzduší je sice možné (třeba v Rusku nebo Číně dokonce veřejně, když se snaží zahnat mraky), ale rozhodně né tak jak to prezentuje tato spiklenecká teorie, protože prostě logisticky to není možné, a sám se můžete nechat zaměstnat na Ruzyňském letišti a přesvědčíte se. A to že vás bolí za krkem nebo hlava či oči, nemáte chut na sex a jste tlustý a neschopný udělat dvacet sklapovaček a padesát kliků je z toho, že sedíte celé dny před monitorem, cpete se brambůrkama a klobásama s pivem, a místo zdravého pohybu venku řešíte spiklenecké pseudo teorie. Znám pár kluků a holek, kterým je okolo 13-15 let, a jsou opravdu tlustí a neschopní pohybu a neumí pořádně skoro ani správně chodit a už v tomto věku mají dioptrie jak blázen, ale to nemá nic společného s chemtrails, je to z toho důvodu, protože celé dny sedí u PC nebo TV a nedělají nic jiného, a to dokonce i o letních prázdninách, dokonce nedávno bylo v TV reportáž o tom, že opět zavedou na ZŠ dílny, kde se děcka budou učit dovednostem, kterém by se měly považovat za samozřejmost, někteří dokonce nevěděly co to je dláto nebo majzlík, či jaký je rozdíl mezi přímočarou a úhlovou bruskou. To je ten váš chemtrails Ale teda opravdu dost jste mě pobavil.

 


0x

Konspirátoři a lidi šířící hoaxy mají tak zatemněno, že se ani nad podobnými blbosmi nedokáží normálně zamyslet. Když budu chtít otrávit (infikovat, redukovat) populaci, tak to udělám jednoduššími a spolehlivějšími metodami. Ty otázky jsou naprosto mimo mísu, podobné můžu aplikovat na cokoli jako kartářka .


Tak to si poslechnu, jakými lepšími metodami byste redukoval populaci

A vám přijde, že je nějak redukována? Vždyt je lidí čímdál víc

Ty metody zde jsou a také se samozřejmě používají. Ale je to TAJNÉ

 

iz*

0x

Jediný protijed proti všem konspiračním teoriím je vlastní zdravý rozum.

Jenže kde ten zdravý rozum vzít a nekrást, že?
iz*

No právě... (–:

vanad1*

Kde berete jistotu, že Chemtrails neexistují? Chemické zbraně také byly v Iráku a pak se nenašlo nic. A naopak. Vymýšlení konspiračních teorií je základem právě pro dezinformační kampaně zainteresovaných organizací, což nakonec vede k obsolutnímu zmatku. Nikdo nevěří nakonec ničemu, což je právě záměr.

 


0x

Umiram , jeden blazen si vymyslel chemtrails.

A dalsi blazni tomu veri ...

Jinak:

Bojíte se škodlivých účinků chemtrails? NE
Vnímáte, že čar na oblloze přibývá? NEDIVIM SE , KDYZ JE AKTUALNE KOLEM 8TISIC LETADEL VE VZDUCHU
Pozorujete nárůst civilizačních onemocnění? NEDIVIM SE , TEN VZDUCH , HNUSY V JIDLE , CIGARA , CHLAST.
Máte strach z neplodnosti a z narození postiženého dítěte? NE , PLODNY JSEM MOC DOBRE ...
Cítíte, že vám ubývá sil a potence/chuti na sex? JO PO 3TIM KOLE NEKDY UZ NEMUZU
Bolí vás poslední dobou často v zádech, hlava nebo jste unaveni? NE

 

venkov4ever*

0x

Na chemtrails nevěřím, ale to neznamená, že jsem z narůstajícího množství bílých čar na obloze nadšen, kterak nám letecká doprava utěšeně narůstá. Je to obrovské znečištění, ovšem znečištění "obyčejné", bez postranních úmyslů iluminátů ovlivnit / vyhubit populaci. Tážete se přesto, jak účinně snížit stav populace? Jednoduše, pomocí konzumerismu. Funguje to výborně a zcela spolehlivě. Na většinu vašich otázek odpovídám ano, ovšem příčinou je nezdravá životospráva, především nepohyb a také chemická strava. Čáry na obloze mají na výše uvedené pouze zlomkový vliv, jako kterýkoliv jiný smog. Vypněte TV / tablet / laptop / mobil, jděte se na hodinku projít ven a pak se s někým vyspěte. Chemtrails z vaší mysli zmizí jako pára nad hrncem.


doplněno 30.11.16 08:07: Zkuste Zvědavec.org, nebo Osud.cz, tam jsou na podobné věci odborníci.

 


0x

Musela jsem se podívat, o čem to píšete. cs.wikipedia.org/...

Týýýjooo! To jsou věci! Ale nevím, jestli se mám zasmát nebo vás politovat. Musí to být peklo, žít v tak šílené nejistotě, co všcko vám může ublížit.


Toto má být poradna a né, aby se tu pubertáci vysmívali dotazům a ventilovali své pudové reakce. Když nevím, tak se zdržím komentářů. Mně zajímají fakta, ne názory nebo dojmy pobající se jako vejce vejci. Ta kultura komunikace je tu úděsná. Obávám se, že když někdo bude odpověď znát, radši sem ani nenapíše, aby se nestal obětí posměchu. Hned na začátku se tu někdo pokusil otázku nahlásit a blokovat svobodný přístup k infomacím! Místo poradna by se to mělo jmenovat pavlač nevychovaných děcek.

Fakt je ten, že je to výmysl a nic takového neexistuje. Že to vy nechcete pochopit, za to my nemůžeme.
venkov4ever*

Odpověděl jsem vám vyčerpávajícím způsobem. Zdejší poradci nejsou odborníky na chemtrails a jiná nebezpečí ze strany proradných iluminátů. Obratte se na pana Stworu, pana Nárožného, nebo pana Maška. Ti vás přijmou s otevřenou náručí a vaše teorie rozvedou do netušených podrobností.

"...aby se tu pubertáci vysmívali dotazům..."

Tak za tohle slovo moc děkuju. Jak já bych byl rád zase pubertákem ... Jenže to mám už 1/2 století za sebou .

Ale máte pravdu, záda a hlava mě občas bolí, s tím sexem už to taky není ono, když vyběhnu 5 pater se štaflemi na hřbetě, docela se zadýchám... No prostě následky chemtrails jak vymalované. Ale jestli ono to nebude spíš tím mým věkem .

"Mně zajímají fakta, ne názory nebo dojmy pobající se jako vejce vejci".
Nikoliv, Vás nezajímají fakta. Vy chcete, aby Vám aspoň někdo potvrdil tenhle blud. Pokud nechcete připustit, že by mohla mít pravdu absolutní většina, tak nechápu, proč se vůbec ptáte .


doplněno 30.11.16 08:56:

Mimochodem, nevím kolik je Vám, ale myslím, že byste většině zdejších rádců mohl chodit pro pivo. Nazývat je děckama je humorné .

Myslím, že Babka z OV se ještě teď válí doma smíchem z toho, že ji někdo nazval pubertákem...

Fakt! Hned mě přestalo všechno bolet. Akorát tváře od smíchu mě bolí. Ale válet se bojím. Nevstala bych!

majsterjoe*
30.11.16 09:31

balzerka

Mně tohle dlouho vrtá hlavou. Dostala jsem už před dvěma lety maily s videem, jak jsou tyto Chemtrails látky umístěny v nádržích v letadlech. I zvětšené štítky s chem. prvky na nich. A že se čára za těmi letadly nerozplyne, jako u běžných stíhaček, ale dlouho zůstává právě díky chem složení. Videa hodně věrohodná. Dokonce tam bylo, kdo investuje tyto pokusy, s jakým cílem a pod jakou záminkou. I v jednom časopise to řešili. Možná je to propaganda, rozeštvávání, strašení. Ale něco na tom bude.

Balzerko, neblni! Takových konspiračních teorií jsme už v životě slyšeli! Od chemikálii v hygienických potřebách, americké brouky, podrobný pohled na obrázky na dolaru, na české bankovce, záření z televizních obrazovek a mobilů, měsíc v úplňku, voda z čističek, patogenní zóny, hodnocení chemikálií v potravinách a to ani nebudu vzpomínat na to, jaké bludy vypouštěli komanči a pak jejich další generace od padesátých let. A jsme tady a žijeme. Nekazme si to! Pane, dej mi sílu, přijmout to, co nemohu změnit. Dej mi odvahu změnit to, co změnit mohu. Dej mi moudrost odlišit jedno od druhého.


doplněno 01.12.16 11:14:

bmx, fakt? Je to s podivem, ale stále žiju, žijeme.

babkazov:

jen pro malé vyvedení z omylu, berevné hluboké TV ( s klasickou obrazovkou tkzv. CRT) vyzařovaly rentgenovo záření, takže žádný blud. Bylo to ale směrem dozadu, takže se to týkalo hlavně opravářů. Na obrazovkách pro ně byla většinou nalepena cedulka s varováním.


doplněno 01.12.16 11:37:

Psal jsem, že to zářilo směrem dozadu, v ohrožení byli tedy hlavně opraváři. A vy před rentgenologickým vyšetřením píšete závět?

příklad varovného štítku, takové a podobné byly lepeny na obrazovkách:

 

jabraka*

0x

Něco na tom skutečně bude.Proudová letadla středního typu mají spotřebu paliva kolem 30 l/100 kmDovedete si představit,kolik je to výfukových plynů v atmosféře navíc?A spalováním při vysokých teplotách se vytváří nejen oxidy dusíku,ale i ozon.To je na jedno letadlo až dost škodlivin.

JABRAKA

O tom, že splodiny (nejen) z letadel nejsou zrovna zdraví prospěšné není pochyb. Nemá to ale nic společného s úmyslným otravováním ovzduší za účelem snížení lidské populace na světě (chemtrails).

K té spotřebě: Boeing 747-400 letící na vzdálenost 5.630 km a přepravující 56.700 kg paliva spotřebuje v průměru 10 l leteckého petroleje na 1 kilometr (takže 1000 l/100 km).

Jo, pamatuji si na článek o nějaké hvězdě, která si nechala na zakázku vyrobit nějaké extra ekologické auto někde za humny, daleko za humny. Psali tam, že doprava toho auta do Británie? USA? zanechala daleko větší ekologickou stopu, než kdyby si koupil normální auto.

 


0x

Zplodiny z proudových motorů letadel jsou mnohem čistější a méně nebezpečné než z atomobilů a ty bílé čáry za letadly nejsou zplodiny ale zkondenzovaná voda

Jabraka nevím co je pro Vás letadlo středního typu, ale v té spotřebě můžete klidně přidat

 


0x

Nevím z čeho se skládá protijed, ale vím z čeho jsou chemtrails... A věřte mi, že ten dihydrogen monoxid je fakt neskutečné svinstvo. Víte o tom, že ve větším množství způsobuje rychlou a velmi bolestivou smrt?

A k vašim dalším otázkám:

Vzhledem k tomu, že znám složení a vzhledem k tomu, že s tím nic nejsem schopen udělat, tak jsem na strach rezignoval.

Nevnímám... oblast kde žiju patří mezi nejvíc zatíženou leteckým provozem v ČR a pár letadel navíc vskutku nepostřehnu.

Ano, ale přikládám to pokrokům v medicíně, prodlužování lidského života a obecně škodlivému prostředí okolo.

Ne, jsem štastným otcem zdravého dítěte.

Ano, ale alibisticky to svádím na to, že jsem každým rokem starší. A slovy B. Polívky z Pelíšků: "Šuk*ní je pro děcka, my si raději vypijeme."

Ne, ne, ano, ale to přisuzuju momentálně probíhající rekonstrukci koupelny.

 

fex

0x

Já si myslím, že určitě protijed existuje. Dejte si kostku cukru pokapanou citroném a jednu štamrplu denně a bude vám dobře.

doplněno 30.11.16 09:43:

Abych zase jen tak nekecal, tak jsem něco vygooglil. Používat dle libosti:

Návod na ničení chemtrails octem (překlad videa).

Zbraní číslo 1 je OCET (z celkem asi 5 zbraní). Je třeba dostat do vzduchu co nejvíce octa.

Ocet můžete vypařovat do chemtrails z pánví, šálků atd. Udržujte je čisté a udržujte je plné!

Namočte do octa ručníky a pověste je na prádelní šňůry!

Jakmile příště uvidíte chemtrails, stříkejte na ně ocet ze sprejovací láhve plné bílého octa.

Můžete použít vypařovač, který bude odpařovat ocet do venkovního vzduchu ve dne v noci.

Takhle to dělám já – rychlé řešení problému chemtrails: Protože chci vidět, jak se chemtrails rozpouštějí od obzoru k obzoru. Všechny! Výsledek je skutečně rychlý. Vezměte přikrývku, dejte ji do prádelního koše a nasákněte ji galonem bílého octa (3,7 l). Položte koš na zadní sedadlo auta, otevřete všechna okna, prohánějte chemoplány, jezděte přímo na chemtrails. (Funguje to nejlépe při rychlosti 90 km/h.) Udělejte toho, kolik můžete – hodně či málo.

Co můžete očekávat (a co vám ukážeme na videích): rozpouštění, rozplývání, mizení chemtrails.

Bojujte za celosvětové zničení chemtrails!

 

vilik*

0x
Chcete opravdu seriózní odpověď?
Proti chemtrails, dokonce i proti výše zmíněném dihydrogenu monoxidu existuje spolehlivý lék.
Bohužel, vlády téměř všech zemí si jeho účinky uvědomují a mají na něj monopol. Tak pozor, domácí příprava je nelegální.
Jedná se o chemickou sloučeninu C2H5OH. Podáváme v přiměřené denní dávce, smíchaná s dihydrogenem monoxidu zcela eliminuje jeho negativní účinky a po přidání nějaké příchutě to dokonce mnoha lidem i může chutnat. Dávkování je důležité, při nevhodné konzumaci může mít dost negativních účinků.
Mnoho spokojených dní s mnou doporučovaným lékem přeji.
iz*

Nádhera! (–:

 

dylin

0x

Nejlepším protijedem proti chemtrails je vzdělání... stačí začít studiem proudových motorů a můžete třeba pokračovat vakcínami... Nakonec zjistíte, že jste se ocitl mimo svět hlupáků.

P.s.: Jestli tahle otázka byla trolling, tak přiznávám, že jsem se chytl.

 

zelenydabel*

0x

Upřímně? Z těch kondenzačních par padá ten nejlepší koktej těch nej těžkých kovů takže to máte jedno. A co se týče postřiku? K čemu dělat něco složitě, když to jde levně. Podívejte se na jídlo, vakcíny. Chlap z pitevny nám jednou říkal, jak jsou zanesené žíly lidí okolo 40 let života. A to jsou ročníky 70 kde jsou teprve mladší.

Pokud by jste chtěl přimichávat nějaký postřik do letadla, tak by to muselo být jo vyvinuté aby teplota (žár motoru, okolní teplota) nezměnili jejich vlastnosti.
A úplně nejednoduužší to máte z jiného pohledu. Kdysi jsem přišel do styku s lidmi od chemiků i s lidmi se zahraničí. Po diskuzích s nimi nemám o nic strach. Kdyby lidé věděli, co vše se otvírá za krabičky ve výzkumácích ve světě.
Řeknu to tak, až někdo bude chtít redukovat populaci na minimum, tak prostě vypustí pravěký, nebo zmutovaný pravěký virus a než se zjistí co to způsobuje, tak 1/4 republiky bude mrtvá, 1/4 bude v těžkém stavu (většina zemře) 1/4 bude mít následky a ti štastlivci z té poslední 1/4 budou rádi, když uklidí to co napáchal ten virus. Nemluvě o tom, že při pomalém odklízení mrtvol se začnou šířit další nemoci.

Takže buďte úplně v klidu.


V milulosti byly nákazy, např. španělská chřipka. Tehdy zahynulo 10%, max. 20% populace, ale nikdy čtvrtina. V současnosti se na odlidnění používá metoda, která ubírá 10% populace a je téměř neviditelná. Nezpůsobuje žádný poprask a její výhodou je, že snižuje výdaje na zdravotnictví. Látka způsobuje, že vás bezbolestná smrt zasáhne za běhu v práci. Ale až v důchodovém věku, takže nezkracuje produktivní věk a nesnižuje vybírání daní. Nejmasověji používaný jed. A jeho šíření v megatunách je zdarma.

Víte, co se mi líbí ? Jak vy všechno přesně víte, nemáte o tom vůbec žádné pochyby, nepřipouštíte, že by to mohlo být jinak, nicméně se potřebujete nás, věci neznalých, přízemních lidiček ptát na protijed. Víte, kde a od koho se to svinstvo bere,jaké má složení, jak se rozšiřuje, jak působí a chemii máte jistě v malíčku. Tak proč si ten protijed nevyrobíte sám ? Pro Vás by to byla přece hračka. Pak byste se mohl pod plynovou maskou tiše bavit tím, jak se my ostatní nevěřící v tom nesmyslu dusíme , aniž bychom si toho všimli.

 

yourlady*

0x

Nemyslím,že je správné vysmívat se zadavateli dotazu.Proč? Co má každý za přesvědčení,je jeho věc,a tazatele vtipy urážet nebudu.Ze slušnosti.Znám lidi,kteří věří na chemtrails,konspiurace,znám buddhisty,mormony atd.atd.,ale nikomu jeho víru neberu.Ani v diskusích.A at mi nikdo nepodrývá mou.

iz*

Že byste viděla výsměch i tam, kde žádný není?

A neviděla rozdíl mezi vírou a – jak to jen "politicky korektně" nazvat – "nedostatkem informací"?

 


0x

Chemtrails jsou vymyšlené, nic takového neexistuje. Bílé čáry jsou kondenzační stopy. Nebo když vydechnu v mrazu, taky chrlím chemtrails? Ke snižování počtu obyvatel slouží odjakživa války, funguje to tak i u myší, když jsou omezeném prostoru a přemnoží se. V ovzduší se pohybuje spousta škodlivin, ale jejich původ není v chemtrails, ale v jiných zdrojích - všiml jste si, že se na celé planetě masově používal 50 let olovnatý benzín? Ano, síla, potence, chut na sex s věkem ubývá, bolesti zad a hlavy přibývají. Pomůže Vám dobře vedené cvičení (například joga), ale zastavit úplně to nelze.


Nesnažte se tu stále tvrdit, že chemtrails neexistují. Ve slově chemtrail není zakomponováno, že musí pocházet z letadla, ani to neznamwená, že když jsou škodliviny z elektrárenského popílku, že netvoří chemtrails. Stejně tak je nepopiratelné, že těžké kovy kadmium, baryum, uran, hliník a pětimocný chrom způsobují únavu a bolesti. Spíš by někoho mohlo zajímat, proč elektrárny před 30 lety kouřily, všude bylo plno sazí a chemtrails nebyly. V současnosti elektrárny vypouštějí jen 2% popílku a tvoří se jedovaté chemtrails, které padá na lidi a dýchají to.

Chemtrails existují. Zcela určitě. Ovšem jen v tvý hlavě.
Ty prostě chceš slyšet, že každý den se vypustí tisíce tun jedů a nejvíce večer, když to není vidět.

Ty trpíš sklonem k fanatismu, pořád dokola omílat, o čem jsi přesvědčem, a nepřipustit nové poznatky. Kde máš ve slově chemtrail, že to musí být z letadla?. Jak můžeš popírat, že chemtrails neexistují, když trails každí vidí, a chemické složení částic už bylo také zjištěno. Blázínku, existují fotky jak Arcelor Mittal vypouští prašné částice za soumraku, já sám jsem jich několik pořídil. Jsou i svědectví lidí, kteří si čerstvě umyli auto a se setměním bylo poprášené. Když bydlíš ve věžáku, vidíš že prach vypouštějí ze větrného počasí, ne pořád. I blbec pochopí, že to nemůžou vypouštět za světla nebo bezvětří, když jsou proti tomu lidi tak vysazení. Nijak nevyvrátíš, že když je částic ve vzduchu více, pak chemtrails jsou hustší a drří se déle.

Mno... podle Vašich příspěvků bych řekl, že tím sklonem k fanatismu trpíte spíš vy. Navíc si pletete pojmy a průjmy. To, co popisujete v posledních příspěvcích (vypouštění z komínů a podobně), je obyčejný a všem známý "smog" (samozřejmě nic zdravého), nikoliv "chemtrails". Lehce se do toho zaplétáte. Tady si o chemtrails něco přečtěte, než budete pokračovat.

Ale to nic, hlavně, že Vám chutná.


doplněno 05.12.16 17:24:

Tak jo, když už teda nehodláte číst "nějaké teorie a výmysly iidiotů", měl byste si přečíst aspoň svoje vlastní příspěvky (nebo to jsou taky výmysly idiota, že je nečtete?). Cituji Vaše slova: "Kde máš ve slově chemtrail, že to musí být z letadla?". A o pár řádek níže, opět Vaše slova: "Normální člověk rozumí slovu chemtrails jako stopy od letatel obsahující chemické látky".


Proč bych měl číst nějaké teorie a výmysly iidiotů? Normální člověk rozumí slovu chemtrails jako stopy od letatel obsahující chemické látky. Já nebudu přistupovat na nějaké tvoje blbiny, klepej si na vlastní hlavu.

Zas tady kdosi remcal, že v Arcelor Mital jsou tak blbí, že nevědí, kde jsou měřící stanice a že si nedovedou počkat, až povane vítr mimo stanici. Všude jsou filtry. Jenže to se nedá na nic využít. Kdysi se dělaly z popílku plynosilikáty, jenže ty byly radioaktivní. Pak chtěli vyrábět aspoň sádru, jenže to je taky kontaminované uranem a těžkými kovy. V dnešní konkurenční době takové stavební materiály nikdo nekoupí. Popílky jsou těžké kovy prudce jedovaté, že už jen ta manipulace se musí provádět v ochranných oděvech. Ukládat na skládku by se jim nevyplatilo. Bylo by to drahé, museli by lidi propouštět, tak to vypouštěji jen při větrném počasí a v noci, když není nikdo venku. Je to tak těžké to pochopit?

Je to tak obtížné pochopit, že chemtrails existují. A že se úřady tváří, že nebylo nic změřeno? Za socialismu, jak zrušili Prefu, tak se popílek dával do náspů od dálnic. Kolem dálnice Rudné je vše kontaminované pěti těžkými kovy. Dnes nevíme nic, kam to dávají.


doplněno 05.12.16 18:37:

Teda vy jste natvdlá. Polopaticky: stopa trails vychází z letadla. Chemické látky jsou z něčeho jiného a už ve vzduchu byly, když letadlo proletělo. Těm se říká chemtrails, protože se zviditelní průletem letadla. Co na tom nechápete? Proč by chemtrails neměly existovat? Znáte někoho, kdo je nevidí? Voda není chemická látka? Tak se vzpamatujte.

Koukám, že nejsem sám, kdo nerozumí tvým úvahám.
Co mají společného Arcelor Mital a chemtrails?
Ty prostě mácháš všechno dohromady.
doplněno 05.12.16 18:59:

No, ty vidíš po průletu letadla chemtrails, já vidím klasický kondenzační stopy. Co je na tom nepochopitelnýho?

Jinak, chemtrails je klasická konspirační teorie. Stejně jako pád dvojčat, JFK, Pearl Harbor, údajná nemožnost návratu Gagarina z druhého letu do vesmíru, Tunguzský meteorit, Area 51, Aurora (nejedná se o křižník, ze kterýho byla údajně zahájena VŘSR) a jistě jsem na mnoho akcí zapomněl.

nox®

Chápu, že jde o trolling, ale není už trochu přehnané rozpoutávat hádky urážením ostatních, když Vaše názory tu také musíme číst?

"Voda není chemická látka?"

Ovšem, že je! A za určitých podmínek velice agresivní. Takže doporučuju, v zájmu Vašeho zdraví, okamžitě přestat pít a jíst všechno, co vodu obsahuje! Taky se přestaňte mýt! A představte si, že úplně všechno, co ve vesmíru existuje, je chemická látka (sloučenina)! Takže omezte kontakt s úplně vším a raději se odstěhujte do jiné dimenze, kde se chemikálie nevyskytují. Ilumináti už tam na Vás čekají.

Jo, a když už bychom připustili existenci těch "chemtrails", měl byste se přemoct a přece jen si přečíst pár článků těch "idiotů", co je tak zavrhujete. Možná byste se dozvěděl, že chemtrails jsou jen a pouze "jedovaté látky, úmyslně rozprašované právě z letadel, za účelem snížení populace". To, co vy nazýváte chemtrails, je smog. Ten je sice taky škodlivý, ale nic jiného s chemtrails nemá společného. Je to vedlejší produkt průmyslu, nikdo ho nevyrábí a nevpouští do ovzduší proto, aby omezil populaci.

Richarde, tohle tvoje povídání mi silně připomíná rádio. V něm také povídali, jak jsou v Ostravě překročené limity. Ale už to jde, prý, k lepšímu, protože byly zprovozněny další monitorovací stanice. A fakt! A co?! Tak monitorují, zapisují, výsledky archivují. A? A nic se neděje pro nápravu. Tak navrhni řešení a dej vědět. My se k tobě rádi přidáme.

 


0x

Tož u nás sa na to pije červené (antioxidanty) . Už koncem 2.svět. války nás stříkali Američani bombardéry B-17 zkraceno.cz/...

 

fik

0x

Pokusím se taky o jednu odpověď. Tohle je prostě neuvěřitelná kravina. A to z jednoho prostého důvodu,muselo by se na tom podílet takové množství lidí,od pilotů,po mechaniky a další,že by to prostě nešlo utajit. A za druhé,účinek takového chemtrilování nebo či jak se to píše,by byl zanetbatelný. Letadlo je konstruováno na určitou hmotnost,musí pojmout určité množství lidí,k tomu hodně,ale opravdu hodně paliva. Kam by jsi chtěl ty chemikálie dát? A i kdyby tak pár vypuštěných litrů v tak obrovské výšce by určitě mělo nějaký vliv na populaci. Kdyby světová elitářská mafie,chtěla nějak škodit lidem,tak jsou mnohem lepší způsoby. Přidávat něco do vody,používat do jídla ne tak zcela ověřené-konzervanty a podobné způsoby. Nic ve zlým,ale když si pepík doma zatopí petkama a starýma botama,tak ti to pustí do oken takových chemických a karcinogeních sraček,že by na to by byli všechny chemtrail letadla krátký.

Proč přibývá civilizačních nemocí je jasné,příroda ubývá,ve všem samé konzervanty,ochucovadla,chemie. A taky že z lidí se stávají rozteklé obtloustlé hnidy,které položí každá virózka,když si zadřou třísku do prstu tak z toho mají otravu krve a bůhví co ještě.

K čemu by takoví světoví vládci-nebo jak se tomu říká dělali nějaký chemtrails když se lidi zničí sami? svou blbostí-už teď máme nižší porodnost než úmrtnost,celá populace stárne a měkne. Jestli se sebou něco neuděláme,stačí čmoudům počkat jednu generaci,ani nemusí dělat nějakou genocidu a je evropa jejich

vanad1*

Jakým způsobem by měly státy řešit nárost polpulace? U hranice 10mld lidí má Zeměkoule stop stav. Co se týká vypouštění hliníkových solí, tak to se dělá delší dobu jako výzkum k vyvolání deště a jiné experimenty. Nikdo nesná skutečnou pravdu a také znát nebude. Tím si může být každý jistý. Rozhodně nikdo neřeší zdravotní následky. U Aspartanu je znám jeho účinek a nikdo jej doposud nezakázal. Pálení starých bot není vůbec nic proti jednomu sopečnému výbuchu.


Naprosto souhlasím, že že úřady aspartam nezakázaly, šarlatánům typu profesorka Strunecká by se nemělo ustupovat. žádné chemické látky, éčka a nepřírodní chemikálie ještě nikomu neublížily. Nejvíc by asi potravinám prospělo, kdyby se na obale zakázalo používání slova přírodní a spojení bez éček / bez chemických látek. Hochštapleři, kteří zkoušejí napálit koncového spotřebitely by tak měli utum. Nikdo není schopen doložit, že potravina bez éček má nějakou pozitivní hodniotu, spíš naopak.

Přidává vám Babíš potravinu na zkrácení života o 10% a tím se o nějakých 30% smižují výdaje na důchody a o stejné množství klesá produkce dpmácího odpadu. Kselají i výdaje na zdravotnictví. Je to trochu paradox, že po nejmasovějším jedu klesá nemocnost. Dá se to pochopit z obráceného pohledu. Zdraví lidé žijí déle a delší dobu jsou prolezlí nemocema, které vyžadují nákladnou léčbu.

nox®

Vzhledem k tomu, že zdravotnictví je velmi výnosný byznys, proč by si ti tajní světovládci dobrovolně snižovaly potencionální zdroje peněz? To nedává smysl ne?


Tady prostě platí nějaká pravidla, zákony, a ty má dodržovat i profesorka Strunecká. Ale protože už je stará, tak ju nechávají si těmi hloupostmi přivydělávat. Já jsem vám přece psal a mám na to důkazy, které si můžete vygůůglit, že se přidává do jídel potravina nazývaná nejmasovější jed století. Ta zkracuje život a tak snižuje počet obyvatel o 10%. Vše je legální, v souladu se zákonem a se souhlasem občanů.

Občané jsou spokojeni a tvrdí, že nemoci jsou z něčeho jiného. Z toho vyplývá, že mocní lidé ani tajní světovládci nedělají nic nezákonného. Navíc mají mnoho dobrovolných podporovatelů.

Původně jsem chtěl psát o těžkých kovech v chemtrails, které nám padají na hlavu, přesněji které vdechujeme, a o protijedu proti jejich škodlivému účinku Snesl bych urážky, pokud by byly doprovázené důkazem. Těžké kovy pocházejí i z tabáku, hub, ryb. Někdo by možná chtěl jen vědět jak se zbavit slavbosti, únavy a bolestí, Nikdo ale neprojevil zájem, tak jsem to dál nerozvíjel.

" ...že se přidává do jídel potravina nazývaná nejmasovější jed století."
No jo a tahle potravina se stává nápadně viditelná, když kolem proletí Mig 21. V tu chvíli se z ní toiž stává "chemtrails".

 


0x

No jo, tak myslím, že už té srandy bylo dost a tazatel Richard by měl pro pobavení široké veřejnosti vymyslet zase nějakou jinou vtipnou otázku.

A víte, co je zajímavé? Tazatel Rychard už tady týden diskutuje jako zaregistrovaný, ale když na něj kliknete, dozvíte se, že jeho registrace proběhne až zítra . Není to divné?

05.12.16 19:14

 

aero

0x

Dělam na letadlech a motorech a nějaké chemtrail tam není ani nadrž na tento druh chemikálie

Takže je to uplně pitomost co tu vykládaš o chemtrails proč nejdeš ven a nevypneš počítač.

Ani nechápu kdo na tohle muže věřit je to zkondezovaná voda

Jako jediny protijed na tvuj chemtrail je psycholog

 


! Končím...nedávám to...sbohem...

Nechápeš, ale hlavně že píšeš a pak myslíš. Víš, co to je contrails? To je synonymum k chemtrails. Ty chemické látky se nedávají do letadla. ale ze zásobníku se přivedou do komína. odkud je horký vzduch vynese až do stratisféry. Přičemž do odlučovačů zapojí pouze záporní napětí takže částice se odpuzují. V opačném případě, by teplem nabité částice byly ionizované na kladné a záporné, přitahovaly se a shlukovaly

Je to marný, je to marný, je to marný.

Ale, dobře ti poradím.

V roce 1910, když zeměkoule procházela ohonem Halleyovy komety, prodávali různí chytráci protikometární prášky. Někteří lidé, zblblí podobně jako ty, je kupovali po kartonech a chytráci vydělali dost peněz.

Začni taky něco prodávat proti chemtrails. Cokoliv. Klidně kostky cukru. Když to dobře uděláš, někteří lidi ti utrhnou ruce.

Asi před sto lety někdo začal prodávat brýle, kterými je vidět skrz šaty. Poté se našli obchodníci, kteří začali nabízet látky, přes které nelze vidět ani těmi speciálními brýlemi. A na hlouposti lidí vydělali všichni.

 


0x

Dříve chodili obchodníci s deštěm, dnes se prezentují na sociálních sítích obchodníci se strachem. Když se lidé něčeho bojí, tak jsou snáze ovladatelní a dají se i lépe napálit.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]