Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Penny Market - absolutní chaos cen

Od: u2ycon odpovědí: 34 změna:

Už delší dobu v této síti obchodů pozoruji, že při každém nákupu mi nesedí ceny, které jsou v tomto obchodě účtovány a které jsou u zboží. Já si dokonce myslím, že je to úmysl. Protože takový bordel v cenách na mnoha prodejnách nemůže být náhoda, to musí někdo řídit. Z mé strany jsem se včera už rozhodl, že do tohoto obchodu přestávám úplně chodit. Pohár trpělivosti už přetekl.

A jaké zkušenosti máte vy?

 

 

34 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Pokud je tomu tak, není to jen bordel, ale protiprávní jednání; už jste si strěžoval?

V Penny nakupuji jen málokdy, není to třeba tím, že některé ceny jsou platné pro držitele karty?

 


0x
Je to o vedouci , ci zastupkyni co ji prijde mail o zmene cen. Pokud je leniva s neporadna tak to takhle dopada.
Ja jinak chodim do kaufu , kdyz neco nepasuje okamzite vrati cenovy rozdil.
Nekdy se taky stava neporadnost lidi na centrale. V PC zmeni cenu , ale jiz ji nikde nenapise...

 

nox®

0x

Jestli jsou tam nějaké čachry s cenami, to se přiznám, jsem nikdy nepozoroval. Asi si začnu dávat více pozor na lístek, jelikož tam jednou za čas musím pro nákup rodině, která je na Penny zvyklá. A to je možná ten problém. Shnilé ovoce a zelenina, akční zboží, které je uvedené v letáku není vůbec v akci, což se mě stalo už několikrát. Zřejmě snaha nalákat za "dobrou" cenu (která je i v akci mnohdy vyšší, než v jiných obchodech) a pak prodat zboží za plnou cenu. Kdysi mě dorazila taková Schwarzwaldská šunka, krásně zelená, ale v akci. Máme tu Penny i Lidl přes cestu, zajímavé je tedy i to, že většina zaměstnanců, která dělala právě v Penny je už nějakou dobu u konkurence. Tam se mě zatím žádný problém nenaskytl, přesto nepochybuji, že i u Lidlu to nebude kdejaký zázrak. Ovšem zboží mají rozmanitější, mnohdy i kvalitnější a za solidnější ceny. Jen je potřeba oželet ty profláknuté značky a nebát se nového.

 


0x

Do Penny jezdím nakupovat 2-3x týdně - měl jsem problém snad 2x za posledních 5 let. Jednou se mi omluvili a zboží jsem nechtěl za tu cenu (cenovka byla s jiným názvem, ale to písmo je samozřejmě malinké, cenovka měla být v jiném regále...) a jednou mi to dali za levnější cenu, protože byla chyba v nesundání cedulky. Po nákupu ihned za kasou zběžně mrknu na účet a přemýšlím o některých cenách... jen pro jistotu. Ale to u všech obchodů...

 


0x

Je zřejmé, že máte na mysli to, že v Penny je naprosto běžné, že nesouhlasí cena pod vystavovaném zboží. Ale máte proti tomu obranu. Věřte mi, že vím o čem mluvím, protože jsem to několikrát a úspěšně aplikovala. Oni Vám totiž MUSÍ prodat zboží pod tou cenou, za kterou je v regálu nabízena. Samozřejmě si musíte zavolat vedoucího a trvat na svém, to je Vaše právo. Samozřejmě se neobracet na ty pocmrdy, co tam pobíhají, ale jít a vyžádat si přímo vedoucího, toho dovést přímo k tomu místu a vyžadovat, aby Vám vrátili peníze. Udělá to, MUSÍ.

Jenomže lidi o svých právech nevědí a zaplatí. Já jsem se jednou takto vzala za jednoho starého pána, který si kupoval nějaké pivo, které bylo v akci, jenomže pod cedulí bylo složeno jiné pivo, které v akci nebylo. Pán byl přede mnou u kasy a překvapila ho cena toho piva. Ta holka u kasy ho odbyla tím, že si vzal jiné pivo, ne to co bylo v akci. Pán bezradně stál, tak jsem si dala svůj nákup do "klece" a šla s tím starým pánem a on mi to ukázal a měl samozřejmě pravdu. Nechala jsem zavolat vedoucího a mluvila za toho pána, jako že jsem jeho příbuzná. Samozřejmě že se cukal ten vedoucí, ale neustoupila jsem a peníze pánovi u kasy vrátili. A to měl jiné pivo, to dražší. Kdyby se takto chovali všichni zákazníci, museli by zaměstnaci dbát na to, aby neklamali zákazníka. Netvrdím že to mají v úmyslu, to ne, oni z toho nic nemají, ale mají v obchodě bordel a nedodržují podmínky svého zaměstnavatele. Vím, že jsou v Penny velmi špatně placení, ale to přece není věcí zákazníka. Stalo se mi to i v Albertu, ale tam je tento případ vzácný. Ale stalo se. Byl to sýr, který byl v akci minulý den a prodavačka nezměnila cedulku. U pokladny mi to napočítali za novou cenu. Postup naprosto stejný, ale v tomhle obchodě se s Vámi dlouze nedohadují a uznají chybu bez problémů. Ale také to na mne skusila, že prý se omlouvá, že ta akce skončila včera. Má odpověď zněla ano, já to chápu, ale já trvám na tom, aby mi byl sýr počítán za tu cenu, pod kterou jsem si já koupila. Přeplatek mi samozřejmě vrátila.


doplněno 18.03.16 10:52:

Viliku, s tím pivem to bylo přesně tak jak jsem popsala. Nemám ve zvyku lhát, nebo si vymýšlet. Ale chápu Vás, neznáte mne. Prostě složili bedny s pivem pod jinou ceduli. Ten pán byl starý a jediné co viděl byla ta cena a bedýnky s pivem pod cedulí. Samozřejmě, že název piva nesouhlasil s tím co bylo u té ceny nahoře napsáno, ale ten člověk třeba i špatně viděl, a hlavně není jeho povinností zkoumat, jestli je zboží dobře složeno umístěno pod správnými cedulemi. To je povinností toho obchodu. A co kdyby to pivo kupoval cizinec, který ani česky nemluví? To chcete říci, že to je jeho chyba, že neumí česky? Tohle v cizině opravdu neexistuje a já se to naučila tam. Tam si dávají sakra pozor, aby bylo zboží řádně označeno, protože tam by jim to neprošlo.

vilik*
S tím pivem asi nemáte pravdu. Pokud pivo A je psané na regále za 12, bude na pokladně stát taky 12, nebo tam udělám bordel. Jestli ale místo piva A vezmu pivo B za 20, mám smůlu, protože cena piva B mi byla oznámena, jen někdo nezodpovědný nakupující shodil a prohodil cedulky, nebo si při nákupu všiml levnějšího a dražší tam nechal při výměně...
Jinak souhlasím, Penny beru z důvodu méně kvalitního zboží a neexistujícího zboží v akci jako jeden z horších řetězců. Mám z okolí zkušenost s 5ti jejich prodejnami a zdá se mi, že to opravdu dost závisí na konkrétním personálu. Dost vysoko hodnotím Lidl.
doplněno 18.03.16 11:31: Nejde mi o zpochybnění vaší historky, ale o výklady zákona o ochraně spotřebitele. Ono to není úplně jasné, vaší situace se týká paragraf 3. Já ale myslím, že konkrétně to pivo byste na něj uhádat neměla, cena zboží byla účtována podle nabídky obchodu. Tam bych možná zkusil argumentovat paragrafem 5. Ale moc bych tomu nevěřil. Počítal bych s možností, že vracím zboží, dostávám zpět peníze a kráčím s pocitem prohry do jiného obchodu.
radkapod*

V tomto Penny marketu v Poděb. se mi to stává docela často...a to tam jdu max 1x do měsíce

Jiná cena na regálu a jiná cena u kasy, když to u kasy reklamuji, dozvím se že mohu zboží vrátit. Správně by měli dát cenu jako je na regále ale tady to nedělají. Jednou mě tímhle chováním zdejší vedoucí tak vytočil, že jsem napsala email na centrálu Penny. Odpověd přišla obratem. Měla jsem tam dojít a vrácené zboží by mě prodali za cenu jaká opravdu byla na regále. Vys*ala jsem se jim na to.... Při některém z dalších nákupů opět jiná cena. Říkám té prodavačce že bych chtěla cenu jako je na regále...to nejde, zboží můžete jenom vrát pokud ho nechcete. A přitom v Kauflanud to jde na info úplně v pohodě. I v Albertu.

Sama jsem prodavačka (prodavačka - nejhorší zákazník, hlídám si dobře ceny ) a pokud se mi na kase stane že zboží má jinou cenu, omlouvám se a vracím rozdíl. Bud mi vedoucí udělá storno, nebo pokud se jedná o korunovou záležitost, tak to vyřeší dýško v kase.

 


0x

Také tam nechodím. Ne kvůli cenám, ale kvůli kvalitě zboží. Zejména se mi příliš často stávalo, že zboží daleko před datem trvanlivosti bylo zkažené.

 

u2ycon

Bránil jsem se dříve. Ale dnes již nemám sílu. Probíhalo to vždycky podobně.

Pokladní sejme EAN a na pokladně naskočí vyšší cena. Já řeknu, že cena neodpovídá. Kupní smlouva je oboustranný akt, proto ze zásady nikdy nepožaduji prodej za "svou" cenu, ale požaduji storno této položky. To je fér.

Ona s tím nic dělat nemůže, takže si zazvoní. A čeká se. Člověk, který dělá storno, tak většinou někde venku hulí, nebo pije kafe, nebo je na záchodě. Takže se čeká. Fronta se postupně zvětšuje, lidé jsou nervózní a pohledem by zabíjeli. Po nějaké době přijde nasranej a nepříjemnej člověk, který vrazí klíček do pokladny a během toho se mě ještě snaží urazit, že jsem asi socka, když si nemůžu koupit 3 balíčky pepře za 29,9Kč. (na cenovce bylo 11,9Kč, takže rozdíl byl 54Kč) Přímo u tohoto pepře tam byla nižší cenovka ještě cca týden i přes mé upozornění.

Ano, i toto je řešení. Ale "výchovnější" pro ně je to, že požadujete vyrovnání ceny. To už musí zdůvodnit vedení, tak si snad dají příště větší pozor. Ale když zboží jen tak vrátíte, akorát naštvete tu frontu lidí. Nic víc se nestane a oni vesele pokračují dál. Abych pravdu řekla, nedělala bych to a také jim to raději celé vrátila, ale štve mne tam to, že musíte nadzvedávat tašku, jestli jste si tam náhodou neschovala kypřicí prášek, nebo lízátko a ohrazují se tím, že to mají nařízené. Ano, chápu a tašku nadzvednu. Ale také mají nařízené správně označovat zboží, tak zase svého práva využiji já a chovám se k nim tak, jak se chovají oni ke mně. Neboli "jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá"...


doplněno 18.03.16 11:08:

Liduš, ano, ale to je zase něco jiného. Teda já mluvila o něčem jiném a myslela jsem, že tohle co popisuješ je každému jasné.

coco

V takovych pripadech neprijemneho pristupu personalu je dobre nasadit asertivitu, v poslednich letech se nešvar s cenami rozmaha, takze mam nacviceno po dobu čekani hezky nahlas komentovat šlendrian obchodu - vetšinou s kladnym ohlasem čekajicich, takze čim dele to trva, tim vice "negujici reklamy" obchod utrzi. Vetsinou se uz chovaji radeji slusne a s omluvou. Je fakt, ze kdyz jsem si zacala kontrolovat uctenky pri kazdemen nakupu, tak jsem dost usetrila

 

lidus*

0x

V Penny nakupujeme často a bez problémů, na účtence je vždy vyšší cena a pod ní -sleva, pozor některé slevy jsou jen na kartu Penny. Poslední 3 měsíce jsme jinde nenakupovali a už máme všechny plyšáky.

u2ycon

Tak to máš obrovské štěstí a je vidět, že někde to může fungovat. Moje zkušenost je ze 4-5 prodejen Penny, které průběžně navštěvuji.

 


0x

Do Penny jsem zabloudila jednou a málem jsem se poblula. Je to snad ještě horší obchod než Albert na Můstku, a to už je co říct :D. Mám ráda Billu. Lidl je kvalitní, ale nemají tam pro mě "základní" věci (z hlavy mě napadá třeba čokoláda Milka nebo prostě jiná než ta jejich Lidlovská). Super je Kaufland - široké uličky, není tam "přecpáno" a kvalita ok. Mám ráda i Jednotu/Coop, ale tady v Praze není, tak se holt nedá svítit.

nox®

To je otázka. Berete za "základní" věci nějaké suroviny, které zde nenajdete, nebo jen profláknuté značky? Totiž výrobky z Lidlu dost často kvalitou převyšují ty "osvědčené" značky, přestože jejich obal není v každé reklamě či letáku.

vilik*
Navíc v Lidlu oproti Kauflandu najdu fakt v salámech maso. Přitom oba obchody má stejný vlastník. V Bille se mi až moc podezřele často stává, že mi je pečivo účtováno jako jiný druh, dražší. Je to nepozornost prodavačky, ale proč se nikdy nesplete obráceně a nedá to levněji?
Všeobecně mi vadí krámy se zákaznickou kartou, v Kauflandu zase věta, jestli jsem spokojen.

Prostě obyčejné věci. Ve velkém Lidlu je mají, ale v menších ne. Třeba jogurty - mají tam pět druhů, z toho tři jejich značky. Takže na nějaké ty "své" můžu zapomenout. Třeba Floriana jsem v Lidlu snad nikdy neviděla. Neříkáma ale, že ty jejich jsou nekvalitní, naopak.

vilik*
Nevím to jistě, jestli je ještě v nabídce, ale jednu značku jogurtů v Lidlu vyráběl nedávno i výrobce Floriana. Takže věřím, že by vám chutnal.

 


0x

Já mám pocit, že je i nějaký zákonný předpis, že pokladna musí účtovat to, co je na cenovce na regále. V Kaufu jsem se ohradila 2x a 2x mi cenu dali tu, co byla na regále.

Ano Babko, tak to být musí a udělala jsi dobře. Když se lidé neohradí tam kde mají a kde je to k něčemu dobré, tak pozdější nadávání nemá smysl. A také chodím do jiných obchodů a málokdy se stane, že by cena nesouhlasila, spíše nikdy. Ale v Penny je tohle naprosto běžné a spíše se málokdy stane, že by cena souhlasila s cenou, kterou pak namarkují u kasy. Třeba vidím jogurty a tam je napsána sleva a jméno jogurtu, ale ten jogurt v regále vůbec není a místo něho je tam jiný jogurt, a toho není cena vůbec žádná. Takže když pořádně nečtete a pět minut nehledáte pod všemi jogurty a dalších pět minut nehledáte nějakou prodavačku, která Vám vztekle sdělí, že ten jogurt v akci nedostali, tak si v domění že to je ten jogurt v akci naberete třeba pět těch jogurtů a až u kasy zjistíte, že je každý o 8Kč dražší, protože to není ten v akci a dohadujete se zase tam.

Stojí za úplné h..o ten market, ale jiný poblíž nemám. A to je zase věc města, že se nedodlo s jiným řetězcem.

asd1

Nechte si zavolat vedoucího, vynadejte mu že tohle se nedělá a celý nákup mu tam nechte.

Pokud si jen necháte opravit cenu tak tímhle stylem pojedou dál - nic je nenutí ke změně, v nejhorším totiž prodají za "slevovou" cenu = s menším ziskem. Pokud jim tam víc lidi bude nechávat nálupy a budou to muset uklízet, tak je to donutí ke změně...

vilik*
Zákon o ochraně spotřebitele, 634/1992 Sb., paragraf 3.

 

ujendys*

0x

penny a lidl nebo coop tam vůbec nechodim nejvíc chodim do kaufu občas do tesca a vyjímečně do albertu

 

hh

0x

Ano, mám stejnou zkušenost, strašně tam šidí. ZKONTROLUJTE si všichni vždy lístek !

 

jabraka*

0x

Pracuji účinně s letákem a kartou PENNY.Kupuji jen to zboží,které jsem v letáku vyhlédl.Zeleninu nikdy,ta je nekvalitní a drahá.Jogurty jsou v souladu s jinými prodejnami,Řecký jogurt je mnohem levnější,než v Kaufu.Chleba je u nás nejkvalitnější ze všech supermarků.Rohlíky a housky také.Pivo bývá v dobré ceně.Perlivou vodu kupuji jen tam,Koupil jsem před Velikonocmi vejce za 50/plato kachnu na Jozefa za 45/kg.Nikdo mi neúčtoval víc.Přesto si neustále kontroluji pokladnu.

JABRAKA

 

zwiki*

0x

S takovým problémem ceny na regále,u zboží a u pokladny jsem se setkal u Alberta i Kauflaundu.Je to lidská chyba,žádný úmysl.

ZWIKI

 


0x

Záleží na daném obchodu. Máme ve městě dvě prodejny Kaufland. V jedné z nich jsem svého času min. každý druhý nákup reklamaoval kvůli naúčtování vyšší ceny než na regále. U Penny je problém podobný. To je také důvod, proč je mi lhostejné, zda zákazníci kradou v supermarketech, když sám vidím, jak se mě snaží okrást (legálně, jen za omluvu na půl huby).

 

iva*

0x

Do Penny běžně nechodím, ale nedávno jsem vyhrála poukázku na nákup. Na lístku jsem měla třeba 20 položek, z toho asi tak 4 ceny neseděly, a to některé dokonce k mému dobru Mají v tom chaos, je to tak.

 


0x
Penny jsem zavrhl již před lety. Jednou za rok tam jdu v práci pro svačinu a vždy mne to jen utvrdí v správném rozhodnutí.

 

lucie*

0x

Podle mě to úmysl je.Třeba v Albertu upozornit na špatnou cenu,je akce tak na deset min.a naštvanou frontu za sebou.Po pár zkušenostech už tam nechodím.V Tescu expres jsem viděla jak pokladní mačká kod cibule(četla to fotku s číslem,byla tam nová),ale na účtence byla čer.paprika.Takže to asi někdo nastavil špatně ve svůj prospěch (a nebylo to jednou,takže já v tom záměr vidím)a pokladní tam byla jen jako ta ovce co o ničem neví.

Penny už nikdy.Taky neseděly ceny a to se dívám na ty jejich kartičky s kartou apod.a hádejte se kdyžje za vámi fronta 10lidí...takže už nikdy.


doplněno 18.03.16 17:12:

je zajímavé,že u nás jsou taky prodavačky v Penny,špinavé a ještě ke všemu "lacině"zmalované,mastné vlasy no hnus.I proto se mi to tam ekluje.Mám ráda trochu kulturu i u nakupování.Nejhezčí ,nejupravenější a nejmilejší jsou v Lídlu,asi se tam mají dobře,nevím.

 

frame*

Právě - když jsem v lidlu, tak se dívám na to, že personál používá pravidelně vyprané oblečení. V penny mám pocit, že to nosí půl roku bez vyprání. V jednom penny se mi chtělo zvracet, když jsem viděl extrémně špinavé ruce prodavače. V lidlu mě vždy pozdraví a usmějí se a i přesto, že je to jejich povinnost, působí to přirozeně a né jako by je člověk obtěžoval.

 

matylda*

0x

jestli je tenhle nešvar opakovaný a častý, což to napsat na ČOI? Tam jsme zatím vždy uspěli, pokud byl "neřešitelný" problém.

 

frame*

0x

Něco podobného se mi stalo na podzim. Nikdy jsem nekontroloval jestli to sedí, ale jednou jsem na to náhodou přišel, tak jsem to schválně začal kontrolovat a zjistil jsem, že náhoda to určitě nebyla. Nesedělo toho hafo a velmi často. No a úplně mě donas... když jsem se vracel ráno po celonoční jízdě z německa a chtěl jsem si koupit domů nějaké jídlo. Stavil jsem se v penny, ale hotovost i platební karty jsem si nechal v druhém autě. Jedniné co jsem měl byly kovová eura. Šel jsem se tedy zeptat pokladní jestli to berou a mohu si nakoupit. Tou průhlednou kapsičkou jsem jí zacinkal před ksichtem, aby věděla, že to jsou kováky a když jsem si udělal nákup, vyčekal frontu, tak mi oznámila, že berou jen papírovky. A to byl poslední hřebíček do rakve v nakupování v tomto bordelu. Napsal jsem jim přes webový formulář stížnost s požadující odpovědí, ale nikdo se neozval.

Když to shrnu:

- chaos v cenách, nepořádek v obchodě, nekvalitní potraviny, zaměstnanci ve špinavém oblečení. Humus, už nemám důvod tam chodit. Nakupuji jen v Lidlu, Kaufu, Globusu, občas v Bille.

 

eivlis*

0x

Zrovna nedavno jsme se s manzelem dohodli, ze do Penny uz chodit taky nebudeme.. Jsme na tom stejne jako vy a ten obchod skrtame.. Nicmene tezko soudt a treba v jinych mestech je to lepsi, ale v tom nasem jsme vzdy zklamani..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]