Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
objednal jsem si přes internet mikrofon pro nahrávání komentářů k videím. Bohužel jsem zjistil, že mi nevyhovuje (příliš velký gain bez možnosti nastavení).
Poté jsem byl služebně v zahraničí a teď jsem se vrátil.
Rád bych se zeptal, zda můžu mikrofon stále vrátit.
Byl mi doručen 18. ledna. 14-denní lhůta se začíná počítat den po převzetí, že?
Takže 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 1
Poslední den lhůty je 1. února v pondělí.
Jakým způsobem to vrátit, abych to ještě stihl? Je důležité, aby jim to tam prvního došlo, nebo abych jim to prvního oznámil? A jak se to prosím dělá?
Je pro mě velmi důležité ten mikrofon vrátit, abych si mohl pořídit jiný, vyhovující. Nebyl levný. Jednou vyzkoušený, se vším původním příslušenstvím, vč. účtenky.
Děkuji mnohokrát.
Zašlete šopu zprávu že odstupuijete od smlouvy, slušný vám odpoví. potvrdí. nebo ho dnes kontaktujte telefonicky. Vratte dnes. OZ uvádí do 14 dnů. Velice slušně se zachoval rozbaleno.cz, kontaktován telefonicky, majlem, zaslali zpět pokyny co dělat. K zásilce byl přiložen odpovědní štítek, hradí poštovné.
Ostatně, proč jste si už nenačetl jejich podmínky na webu a ptáte se?
A nemají reklamační formulář na webu? Napřed načtěte a pak se ptejte.
Dobrý den,
dle podmínek jsem se dočetl, že je musím kontaktovat poštovně, telefonicky, nebo e-mailem. Jenže tam o víkendu nejsou, tudíž si to přečtou v pondělí. No a když nebudou sériozní, v e-mailu uvidí odstoupení od kupní smlouvy, tak si ho přečtou schválně až v úterý a pak řeknou, že už to je patnáctý den, a že mám smůlu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.