Nejste přihlášen/a.
Dnes ještě více než kdy jindy vnímám že různé společnosti se zákazníkem různě jednají, některé mají takový ten komerční zavedený formální přístup a jiné přesně opačný.
Nedávno jsem volal na infolinku jednoho z poskytovatelů internetových služeb a místo běžného "vítejte na zákaznícké lince, váš hovor je pro nás důležitý čekejte" na mě mobil doslova vykřikl "ahoj kámo, jsem rád že voláš, vítám tě na naší informační lince, fakt se ti omlouvám ale každý operátor se teď vykecává chviličku počkej a že mě určitě někam šoupne"
Vyvolalo to ve mě trošku rozporuplný názor na jednu stranu mi tyká robot společnosti s kterou jsem dříve nebyl v kontaktu na druhou stranu musím uznat že to ve mně vyvolalo takovou přátelskou pohodu a pocit takové férového přístupu a prostě dobrou náladu. nedávno jsem si na faktuře dokonce přečetl "je to nuda pořád platit ale prostě každý musí" a smluvní podmínky nadepsané "toto si stejně nepřečteš, ale bylo by to lepší"
Jaký názor na to máte vy, už jsem slyšel i názory že to některé pobuřuje a od takové společnosti by nic nekoupili - musím říct že ve mě to vyvolává opačný pocit - v dnešním světě plné formálnosti se mnou někdo jedná tak nějak na stejné urovni a přátelsky.
Ahoj.
Ano, je to takové nóvum. A někteří lidé mají tento způsob komunikace rádi. A někteří to jako něco zvláštního zase berou. Snad by mi to mohlo i být milejší, než to strojově komisní hlášení. Nejdůležitější je to, jak se chovají k nám, jako zákazníkům.
Třeba u O2 se po čase dalo proklikat z jejich 800 123456 na živého operátora. To změnili na provolbu na placenou službu. U DIGI je to taky na PRD. A na mejl odpovědí taky až za dlouho.
A ani to nové mě nějak nepřinutí si od kohokoliv něco kupovat.
Také jsem se s tím setkala. Když mě přešel úlek, zasmála jsem se a zlepšila se mi nálada. S tou zlepšenou náladou se mi snadněji a lehčeji dále jednalo s živým operátorem. Myslím si, že je to sranda, ale samozřejmě by tohle jednání mělo mít hranice vkusu. Je pravdou, že se, do určité míry, necháme i ovlivnit při koupí. Včera jsem dostala dopis od UPC, ve kterém mi sdělují, že zdražují o 51 kč. Chviličku jsem přestala dýchat. Pak jsem si ale vzpomněla, jak pěkně se mnou jednali, když jsem hysterčila, že se mi rozšteloval příjem programů a operátor mě v klidu a pohodě navigoval tak, že jsem si dokonale televizor naladila, aniž bych měla pocit, že jsem nejblbější na světě. A tak jsem se zklidnila a teď přemýšlím, jak z toho ven, když mi na důchodu přidají jen 40 kč. (Chabý pokus o humor.)
Jsem ze staré školy..takže vykání.
pokud vím, když si já chci s někým tykat, pak mu to navrhnu a on s tím má souhlasit . tykám si sl idma ke kterým mám důvěru a jsou mi blízcí...
Toto "komerční" tykání je degradace intimity a skutečného obsahu pojmů-slov...stejně jako katolíci a popzpěváci degradovali slovo láska, bůh a milovat...
je to sice zdánlivě vtipné od operátora, ale v podstatě se tím bourají jemné hranice, intimního osobního prostoru...
Tedy chraŇme si svůj osobní prostor ! nebo nám za chvíli budou dávat kamery i do byty...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.