Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Krádeže v obchodech

Od: boris78 odpovědí: 5 změna:

Dobrý den Přítelkyně pracuje jako učetní v jedné samoobsluze s potravinami. Zeptal jsem se ji kolk tak lidé ukradnou denně? Tipl jsem si 5000kč. A řekla mi skutečnost že je to za 10000kč. A co ochranka? Ta se jenom prochází u pokladen a občas řekne nabídku co nabízí obchod ale nic více. Takže v obchodě kde si berou lidé z regálu nakup a taky i kradou nikdo není. Hlavního manažéra hlavně zajímá jak všem zaměstnancum ubrat pracovní hodiny. Je možné aby si manažér nespočítal když by zaměstnal ochranku která bude dohlížet nad krádežemi v obchodě i když bez uplné zdráty by to nebylo že by za zaplacenou mzdu ochranky ještě měsíčně a ročně ušetřil z krádeží které se v obchodě dějí. Takové vzdělání mají a tohle neudělají? A je to i v jiných obchodech. Co si o tom myslíte? Děkuji.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

repkin*

0x

Ochranka jsou kapitolou sama o sobě. Nicméně se zaměřují na známé firmy, samozřejmě nikdo by neřekl, že člověk, který je zaměstnaný jako starosta, zaplatí nákup za 4.500,-Kč a přijel zánovní audinou, je oblečený v obleku a voní drahou voňavkou ukradne sluneční brýle za 200,-Kč. Stejně tak maminky, které dávají dětem rohlíky apod. a na kase je neplatí. Děti, které si dávají do kapes zboží apod. Ne každý zákazník je zloděj. Na druhou stranu už takhle všichni brečí, že jsou všude kamery apod. Co se týče krádeží, to jsou úplně malé částky oproti tomu, co největší řetězce denně vyzahují za potraviny jen proto, že se nějakému manažerovi nelíbí, jsou to řády statisíců až milionů korun denně. Možná by jste se ještě divil, když by jste to věděl. Samozřejmě práce se dá vždy a všude zefektivnit. Jde o to, že ochranky v obchodácích nejsou zaměstnanci obchodáku ale externí firmy. Manažeři obchoďáků se zajímají o jiné věci...někdy bohužel. Na jednu stranu co si budem povídat, práci ochrany v obchodáku není co závidět malý plat, jestli vůbec, žádné pravomoce, riziko přesdržky nejen v práci ale i při odchodu z ní apod. není o co stát

 


0x

Malou samoobsluhu s potravinami by jistě taková ztráta zničila. Velký obchoďák nikoliv. 10 000 Kč je pro ně kapka v moři. Ochranka toho obchytí hodně, ale ne vše. To ani nejde.

 

ju*

0x

Proč by to manažer dělal, ochranku mu nařídí z centrály - takže to nemůže ovlivnit, pokud si bude stěžovat na ochranku, dopadne to tak že bude odejit, protože smlouvu s ochrankou má zaháčkovanou někdo vyšší z centrály a dostává měsíčně bonus...Takže vaše doměnky jsou v tomto ohledu jaksi mimo mísu, všichni to vědí - ale chcát proti větru se nevyplácí...a to je ten problém neplést si pojem a průjem - sice to zni stejně, ale důsledky jsou rozdílné...Pokud si promluvíte s někým z bezpečnostních služeb a bude ochoten se vám k tomuto problému vyjádřit, tak zjistíte jak to v této oblasti funguje, takže asi tak...vše je o penězích...a starém přísloví - kdo maže ten jede...

 


0x

To, že zákazníci kradou, to je jen jedna část problému. Druhá část jsou zloději mezi zaměstnanci a třetí část jsou dodavatelé. Šéfové to vědí a někdy dobře vědí, ptoč nechtějí pečlivější dohled. S někým se dělí a vydělávají na tom.

 


0x
Boris78: Ona kdyby tam ta ochranka nebyla, tak tam za chvíli začne krást každý. Oni tam častou hlídají podezřelé osoby, které si pak nic nezkusí, takže dost krádežím předcházejí. Bohužel ve velkém obchodě nejde uhlídat vše, avšak obchody s touto ztrátou počítají. Věřte, že kdyby se jim ochranka nevyplatila, už dávno by tam nebyla, tohle si ti manažeři úplně nahoře umějí spočítat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]