Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Karel nebo Miloš

Od: mathers322* odpovědí: 151 změna:

čekejte prosím, probíhá přenos dat...

151 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Miloš Zeman

Nechtěl jsem volit ani jednoho z nich. Za Schwarzenbergem se jako smrad táhne na Hrad Kalousek a toho nemohu ani cítit. Takže MILOŠE.

Karel Schwarzenberg

Honzo, volte jak uznáte za vhodné, ale když Kalousek táhne na hrad, tak to bude dobré, nebude již ve vládě.

Jak může škodit u prezidenta?

 


0x

Karel Schwarzenberg

Už zase se tu budeme hádat? No, když vás to baví? Volím Karla jako menší zlo. Zemana s Klausem a jejich zpronevěr mám plné zuby. Začne to znovu a hůř, to mi věřte. Víc už se tu vyjadřovat nebudu.

majsterjoe*

Ja sem necetl predesle diskuze. Ale co je s Klausem a Zemanem? Oni spolu vladnou nebudou, tak jako KS a Kalousek, Necas a podobna havet.

NAVRHUJI ANKETU. At to jde lepe videt.

doplněno 20.01.13 21:16:

(anketa se mi nezobrazila, omlouvam se)

haben*

Když jsem viděl tento dokument, bylo mi vážně smutno:


Zemana vážně nemůžu ani vidět...

jirbar*

Někdo Tě nutí abys na něj koukal

plechacek*

bude na obrazech ve všech školách, na úřadech, nedej bože na známkách a podobně, takže těžko si ho nevšimnout

 

ohneta*

0x

Souhlasím s ringem, zakládání těhle témat vede jen k hádkám. O volbách tu už bylo napsáno dost, stačí hledat.

 


0x

 

mojmovl*

0x

Budu volit Zemana i když není ten kterého jsem volil v prvním kole...

 

buss

0x

Proč? Kolik ještě?

 

xart*

0x

Nejraději bych nevolil ani jednoho, ale když už, tak volím podle sympatií k odpovědím Karla a Miloše na otázky viz. volebnikalkulacka.cz/...

U mě:

Miloš: -17%
Karel: +7

+ Karel má v zahraničí poměrně slušné jméno, tak že by nás tam mohl lépe reprezentovat než trochu hulvátský Miloš (byt je to brilantní rétor, to se mu musí nechat) ... titulky u novoročního projevu přežiju

kacabak

xart:

to s tím poměrně slušným jménem si zjistil kde, v našich médiích?

On je ve světě celkem uznávaný šašek...BOHUŽEL...

Miloš Zeman

titulky u novoročního projevu přežijuTak přiznám se, že pokud to za týden dopadně blbě a dočkáme se zmíněného projevu, tak na něj se speciálně velmi těším . Holt sranda musí být i když je nejhůř. Ale koneckonců podobný projev tady už taky byl - dodnes je velmi populární :

artik*

Karel mi vyšel - 47% a Zeman +43 ( ale stejně odevzdám prázdnou obálku )

doplněno 25.01.13 12:21:

v prvním kole jsem si taky dělal kalkulačku a Karel vyšel -60% a Zeman 0% schoda , nyní jsem odpověděl úplně stejně a najednou mam schodu 43% , to je nějaký divný

 

andrea1*

0x
Schwarzenberg otevřeně přiznal, že se mají vrátit majetky sudetským Němcům. Takže zase vyplácet ze státní kasy Sudetákům odškodné a vracet majetky, pozemky atd. Lývie Klausová se nechce dočkat toho, že její místo první dámy České republiky zaujme německy hovořící žena a ještě s jiným státním občanstvím. Navíc pan Schwarzenberg je již ve věku, kdy by měl být v důchodu. Není mu rozumět a ve světě by to asi byla ostuda i když je aristokrat. Benešovy dekrety sice zrušeny nebyly, ale nemají účinnost a to také pan kníže zdůraznil.Mám pocit, že by pan kníže stačil akorát vyhovět Němcům a vypořádat se s Benešovými dekrety a bylo by mu 80 let. U prvních voleb jsem nebyla ale nyní půjdu a budu volit Zemana. z důvodů, které jsem uvedla.
tesyk*

Myslíte tu Lívii, dceru slovenského komouše Šalgoviče? Tak ta má co nejmíň kecat o cizáctví. VY jste asi nezažila rok 1968 , co? Říká vám něco báseň " Šalgoviči, Šalgoviči, rozbijem ti prdel biči..."

Karel Schwarzenberg

Pamatuju... to byl hajzl nejvyšší kategorie.

Miloš Zeman

ale na toho nácka si asi už ringo pamatovat nebudete...

volby

Pořád se tu hádáte o spojení s komunisty,ale on i velký guru "revoluce" p. Havel měl svého Čalfu a řada disidentů a chartistů apod. si také u komoušů prodělala křest a dnes říkají, že byli jen u nich/ co takový Dienstbier st., Pithart atd./ a kolik kabátů následně vyměnili? KS se nechce ztotožňovat s TOP 09 - to je také jen u nich? A je to všechno pořád dokola jak přes kopírák. Morální autoritu, aby člověk pohledal.

Karel Schwarzenberg

Konečně někdo ví o čem mluví, bravo! Já když tu káču viděla a slyšela, tak se mi otevřela kudla v kapse...

To je pro Tesyka

doplněno 20.01.13 23:42:

A taky pro Ringa

martinaa*

Ta káča je velmi příjemná a vzdělaná paní.

Je zajímavé, jak se tento nesmysl stále udržuje mezi těmi, kteří by si přáli, aby to byla pravda. Rodné jméno Livie Klausové je Mištinová a se Šalgovičem nemá nic společného.

ohneta*

Tak si přečtěte tohle, Zeman to taky kdysi prohlásil

 

ladaadal*

0x

Já budu volit Zemana. Ne, že by byl něco extra, ale nebudu volit někoho, kdo nás chce prodat a jehož manželka naší zemí pohrdá natolik, že ještě než jsou známy výsledky prohlašuje, že do Čech nikdy bydlet nepůjde. Kolik znáte států, kde první dáma bydlí jinde než prezident? To z nás zase bude mít Evropa pr...el.

zabu

ladaadal: Máte pravdu. Neustále tady příznivci KS zdůrazňují reprezentační úlohu prezidenta. A že polovina reprezentace bude dál bydlet ve Vídni nebo kde, to jim nevadí. Opravdu člověk žasne, jak někdo může a dokáže argumentovat protimluvem.

 

ron*

0x

V prvním kole jsem volila Zemana. Byl pro mě jediný, trochu přijatelný kandidát. Budu ho volit i v kole druhém. Nemůžu si pomoci, ale připadá mi jako chytrý a sečtělý člověk, má zkušenosti. Knížeti nějak nevěřím. Je to moje volba. Co člověk, to názor.

 

honzav88*

0x

Ač nesouhlasím s většinou politických názorů pravicového pana Schwarzenberga, at už je to otázka dekretů a názorerem na vypořádání se sudetákama, nebo školeném na VŠ apod., tak to není hlavní důvod proč ho NEBUDU volit...

Prezident nemá žádnou možnost své názory prosadit zákonem, a kecat si může o čem chce Ale hlavní důvod je pro mě jeho věk a vada řeči. Jeho pětileka by končila téměř v 81 letech (stal by se druhým nejstarším prezidentem v úřadu) a vada řeči ač není jeho vinou, je to prostě úřad kde jí nelze akceptovat. Na pozici tiskového mluvčího nebo obchodního zástupce firmy by Vás taky nepřijali i kdyby jste za svou vadu nemohli, takže ji zde nelze omlouvat. Prezident má být hlavně autorita a musí reprezentovat a to ani jedno pan Kníže nesplňuje. Miloš Zeman má středo-levicové názory, tzn. že je politicky bližší většině obyvatelům republiky a hlavně je výborný rétorik, (je mu taky rozumět ) a je také o 7 let mladší, jeho maželka je sympatická paní, kterou si umím představit jako hostitelku zahraničních prvních dam (ač je zatím schovaná), Prostě mám jasno... volím Zemana.

 

laybor*

0x

Stane-li se českým prezidentem Karel Schwarzenberg, první dámou republiky bude žena z rodiny s nacistickou minulostí. 14.leden 2013 - 10:12 Otec Schwarzenbergovy manželky Theresy rozené Hardeggové (72) byl totiž vysokým příslušníkem jednotek SA a obdivovatelem Adolfa Hitlera. "Hrabě Johannes Hardegg, usazený na dolnorakouském zámku Ulrichskirchen, očekával podobně jako řada dalších představitelů šlechty od Adolfa Hitlera a jeho Třetí říše osobní výhody. Velmi záhy vstoupil do nacistických organizací a dotáhl to až na führera (velitele) SA," píše ve Schwarzenbergem autorizovaném životopise rakouská novinářka Barbara Toth. Kniha vyšla česky v nakladatelství Torst v roce 2007. V župní složce Theresina otce, poznamenává dále novinářka, najdeme úkol "vycvičit vybrané příslušníky SS a SA ve střelbě". Hardegg, Theresin otec, si také poznamenal, že během červencového puče kryl kamarád Fellner-Feldeg SA-many v budově rozhlasu. Dále pyšně uvádí, že schůze Vlastenecké fronty "citelně" narušovaly "vhazované dýmovnice a smrduté kuličky". Potírány byly i pokusy Otto von Habsburga sjednotit legitimistické rakouské skupiny: Hardegg informoval o získání svazku kompromitujících dokumentů, které pak obdrželo ilegální nacistické vedení, píše dále Tóthová. Hardegg byl také členem Německého klubu v Rakousku, který byl sice založen už roku 1908, ale ve třicátých letech se stal spojencem národních socialistů. Jeho stanovy z té doby tvrdí, že "členy mohou být jen Němci árijského původu, kteří se hlásí k zásadám nacionálního socialismu." Podle soudních spisů z roku 1945 patřili k jeho zakladatelům "nefalšovaní nacisté, kteří si od Třetí Říše slibovali počátek zlatého věku". "Tchán měl samozřejmě velmi spornou pověst," říká k tomu v knize diplomaticky Karel Schwarzenberg. "Můj otec byl nacista," říká ale Therese Schwarzenbergová otevřeně - opět citováno z knihy životopisu Karla Schwarzenberga. Nejde tedy o žádnou zlou pomluvu, která se v posledních hodinách šíří na internetu. Je to informace, kterou Schwarzenberg raději veřejně přiznal spřátelené a zaplacené novinářce z jím vlastněného rakouského týdeníku, než aby se objevila někdy později v jiné podobě. Je tedy otázka, jaká je skutečná a celá pravda. I tak je ale takové zjištění alarmující. Mít za první dámu cizinku, která neumí česky, je už beztak velké ponížení. Mít za první dámu ženu, jejíž otec byl nacistickým pohlavárem, je urážka a výsměch českému národu. (Adam B. Bartoš; foto: arch.) Zpráva neobsahuje viry.

doplněno 21.01.13 13:05:

Kde je fotka?

Snad nepohoršila někoho?

andrea1*
Lavbor, to chce tu poslední pravdivou větu vašeho příspěvku pro její alarmující závažnost samostatně "vypíchnout", což také činím."Mít za první dámu cizinku, která neumí česky, je už beztak velké ponížení. Mít za první dámu ženu, jejíž otec byl nacistickým pohlavárem, je urážka a výsměch českému národu." Není třeba snad již nic dodávat.
ladaadal*

A všechno, zač naši dědové bojovali bude v kanále. Jsem rád, že jsme dědečka už pochovali, tohle by nepřežil.

kareljeden

Neskutečné! Víte že manželka Masarika byla Američanka?

 

stirecek*

0x

Já myslím, že Karel si už ortel podepsal v duelu - viz benešovy dektrety, či neznalost tunelu v MUS. To byla jeho velká chyba. Největší chyba je, že podporuje zlodějny této vlády.

ohneta*

Co Zeman řekl o odsunu němců si přečtěte zde, a byl To Zeman, kdo podepsal smlouvu MUS. Takže Zeman v tom má taky prsty, ale to tu nikdo z jeho příznivců neřekne.

Ohneta:

co říkal Karel o odsunu jsem viděl a jeho prohlášení, že by měl Beneš stát před soudem v Haagu byl úlet, Zeman a MUS - si zjisti kdy byla vytunelována, privatizována a co Zeman se Špidlou vlastně podepsal. Není problém zjistit na netu, co zjistili švýcarští vašetřovatelé a na co upozornili naši vládu a v kterém roce - a je ticho nic se neděje

Karel Schwarzenberg


že by měl Beneš stát před soudem v Haagu
toto nikdy neřekl, jen si oponenti upravují text!

Miloš Zeman

no jo chybí mu tam- v dnešní době...

Karel Schwarzenberg

ještě něco chybí...

milancukrar:

já jej slyšel, ale pokud slovíčkaříš tak řekl ...v dnešní době by za to stál před soudem v Haagu...

ale to je myslím nepodstatné, prostě to že to pořád vytahuje a že po 89´ se němcům omlouval vůbec není dobré. Nejdřív řekne, že Benešovi dekrety naplatí, za pár dní se opraví, že jsou vyhaslé - tomu by se už dalo rozumět...

Spíš jeho přívrženci jsou schopni omluvit všechno

doplněno 24.01.13 16:55:

nepodstané je to z toho důvodu, že v dnešní době pokud by se zapakovala zvěrstva němců, by opět Beneš za to před soudem v Haggu nestál

jirbar*

Taky Vám psal nějaký vlezprdelka za Kchárla?

blisty.cz/...

Karel Schwarzenberg

Ještě je to jinak, ale kdyby to druzí neotáčeli proti němu, nekomolili, nevykládali jinak nežli to řekl a myslel, byla by pohoda.

Aha, to nemluví on, někdo to otočil a předaboval, aby to vypadalo že mluví on

zabu

milancukrář: Ctím Vaši volbu. At si každý volí co chce. Ale co se týče toho co KS v té debatě řekl k benešovým dekretům, tady překrucujete fakta Vy.

Karel Schwarzenberg

zabu,

hm, a můžete mi, prosím sdělit v čem je překrucuji?

zabu

"Vysídlení třetiny národa velká sláva není". Kdo to kdy řekl? Před několika minutami Karel Schwarzenberk na CT24 autorizoval tento výrok z rozhovoru v Právu.

Takže: jasné odsouzení odsunu Němců a tím i Benešových dekretů. Potřebuje tu někdo jasnější důkaz?.

Karel Schwarzenberg

zabu,

a copak je správné vysídlovat třetinu národa ze státu?

To v poslední větě je již spekulace.

Posloucháte správně ale závěry máte jiné..

zabu

ad vysídlení. Způsobí-li ta třetina to co způsobila, tak jednoznačně. Kdyby k tomu nedošlo, nikdy by tu nebyl klid.

ad důkaz: Žádná spekulace. Považuji toto prohlášení i to které zaznělo před týdnem, za jasný důkaz postoje KS k Benešovým dekretů. Považuje je za nesprávné. A to je to čeho se já bojím. Že nebude do budoucna hájit české zájmy, bude-li to potřeba. Mluvím teď o zájmech, které jsou chráněny Benešovými dekrety. Jeho výroky mi tuto záruku v žádném případě nedávají. Spíš budí velké obavy ze snahy revize dekretů.

Karel Schwarzenberg

zabum je to Vás názor, respektuji ho, ale nesouhlasím. Co způsobili obyčejní lidé v pohraničí? Nemluvme o nacistech a jim podobným neřádům.

zabu

Jako příslušníci Československé republiky se přihlásili k velkoněmecké říši. Podotýkám nikoliv po Březnu 1939, ale mnohem dříve. Není Vám dvacet, určitě víte co znamená a co způsobilo tady v pohraničí heslo:"Heim ins reich".

A slušní Němci tu po válce zůstali. A nebylo jich málo. Oni pokud ještě žíjí, jsou už stařeci, a stařenky. Ješte donedávna spousta z nich neuměla ani slovo česky. Přestože tu mohli po válce zůstat. Nestáli jsme jim ani za to. Nechtěli se učit česky. Byli přece Němci.

milancukrar:

kdyby to KS s těmi dekrety nepřepískl, tak by to asi později nevzal zpět a neuváděl na pravou míru, nebo i to je málo jako argument?

Karel Schwarzenberg

poslouchejte pozorněji, jako zabu.

ohneta*
A přívrženci Zemana snad ne? Proc se nevyjadris i k tomu Zemanovemu výroku. Osobne nemam nic proti lidem, kteří budou volit Zemana, je to jejich věc, ale jste přinejmenším stejne zaslepeni, jako příznivci knížete.
jirbar*

Nemusí být všichni zaslepení. Většinou umějí pochopit realitu.

ohneta*
Jsem zvědavý, co bude za 5 let kdyby byl knize zvolen a nevyplnila se ani polovina toho, co tu odpůrci vesti. Jestlipak by přiznali, že se mýlili? Celkem me zarazí to, jaky je rozdíl mezi tábory. Prozemanovci jen napadají knížete, hází na něj mozne i nemozne. Tohle jsem u opačného tábora nezaznamenal, teda až na výjimky.
jirbar*

Tak nevím. Asi máme každej jiný brejle.

martinaa*

Ony i články různě po serverech jsou velmi jednostraně zaměřená, pěkně to má knížátko zaplacené.

doplněno 24.01.13 18:18:

To není dojem Mediální masáž přitvrzuje. Snad se pár tisíc lidí probudí ještě včas.

Miloš Zeman

taky mám takový dojem že se furt píše jen o knížeti a většinou jen v tom dobrém...

ohneta*
Já myslel zde na poradne, politické články nečtu, je to ztráta času. Jo knize uplatil asi všechny .
martinaa*

Ono to zle vzít obecně, tady na poradně jako na jiném serveru

ohneta*
Jak rikam, většinou čtu jinak zamerene články, stejne prezident nasi úroveň nepozvedne at už vyhraje kdokoliv.
stirecek*

Ohneta: proč se dívat dopředu s nějakým očekáváním? Stačí se podívat dozadu, co Karel respektive jeho strana slíbila voličům a kolik toho splnila? Snad mi nechceš tvrdit, že se změní? Ty jeho kecy, že je zde pro lidi jsme už slyšeli všichni, ale většina těch lidí se líp nemá.

ajka1

ceskatelevize.cz/...

čas 76:06 začaly Zemanovy otázky na tělo

čas 79:45 - 80:23 - Beneš by dnes stál v Den Haggu

můžeš si to přehrát několikrát.

Neklam lidi.

stirecek*
Ohneta: ty mi připomínas kler, ta taky neví, co zeman podepsal ohledně MUS.
ohneta*
Že by byl podepsán v usnesení vlády o privatizaci MUS? A přitom tvrdil, že v tom mela prsty jen vláda Tošovského, tak nevím jestli tohle není lež.

Miloš Zeman

co já jsem viděl dokumenty tak on jen doprodával zbytek z te privatizace..

ohneta*
To je mozne, ale privatizoval ji i on, což v debatě popřel.
stirecek*
Mýlíš se jako kler! Zeman rychle doprodaval minoritni podíl pred dalším tunelem, poněvadž majoritni podíl projebal tosovsky.! Zjisti si nejprve fakta, pak měj závěr. A ten dnešní mladí nemají.
ohneta*

Tak proč policie vyšetřovala Zemana a členy jeho vlády v roce 2009 a ne i Tošovského? Děláte ze Zemana svatouška, kterým rozhodně není.

zabu

ohneta: Jak je možné, že dokážete argumentovat stejnými argumenty jako vedle v jiné diskuzi klera? Vy to nečtete? Copak jsme tam jasně nedokázali že Zemanova vláda jen doprodávala minoritní podíl MUS. Několik lidí na střídačku Vám tu předkládá časovou posloupnost kroků, jak to probíhalo. Ale vy si stále vedete svou, že za to může. Do háje tyhle vaše bezobsažné řeči jsou k ničemu. Jen mluvíte, padají z vás řeči bez argumentů. Ostatně jako ze všech příznivců KS. Dáváte Zemanovi vinu za něco za co nemohl. To jste opravdu tak zaslepený? Copak tu časovou posloupnost nechápete? V čem konkrétně podle Vás vlastně Zeman při prodeji zbytku MUS chyboval?

stirecek*
Zabu to nemá cenu. Oni argumentuji bez základů. Kdyz někdo nerozezna vetsinovy podíl, pak ani neví, ze mensinovy nejde zprivatizovat. Právě na tomto stojí podpora K.S. Uz jsem to vysvětloval kler, ale neví co je majorita, minorita, pak vznikají omyly a lži.
jirbar*

FANATIKA nepřesvědčíš, je to marné

ohneta*
Nejsu fanatik a nevím o jaké diskuzi mluvíte, tudíž jsem nečetl tu vaši osu. Když zítra vyhraje Zeman, tak z toho rozhodne nebudu dělat tragédii a ani zklamany nebudu. Chleba levnější nebude a pro nás radove se stejne nic nezmění.

Miloš Zeman

tak tak.. je třeba to brát sportovně.. ale když vás kvuli vašemu názoru napadaá a nadává vám tak to neni zrovna nejlepší.. někteří lidé jsou pomalu vymytí a nejsou schopni přijimat argumenty protistrany.. ja už to raději nekomentuju..už aby byla sobota.. snad už se tohle pak řešit nebude...

 


0x

Nejdu volit

Můj původní plán byl kníže ale jak začal mluvit o fiskální zodpocědnosti k EU, co nejrychlejšího zavedení Eura...

Sic proti s nechutí ale půjdu asi volit zemouše... jak moc mě štve že tam není někdo "lepší" ...

Ale EU a cokoliv s ní smrdí...

doplněno 24.01.13 18:58:

Lujsi žiješ asi v pohádce,EU a její dotace jsou největší svinstva co se u nás korupce týče, mám na slovensku rodinu, přítelé, pravidelně tam jezdím a neznám nikoho z nich kdo by měl na Euro pozitivní slovo...jak z úst lidí na baráku tak od majitele velkého hostince s ubytováním, po zavedení vyděláváli na méněvzdělaných, a dělalo kde co... u nás by to nebylo jiné.

Milane vyřčeno, bylo sleduji twitter strany svobodní, euroskeptika a jiných a tam video bylo, jaký název mělo netuším ale kája to přímo řekl plus další úžasné plány.

bmbx má jako obvykle pravdu, Klausů Vašík se také zdal jako neškodný ale to co zařidil amnestií a komu, ostuda s perem...

Ono celkově těch amnestií bylo sporných xy... plus Oliva v čezu za kruté prašule...

Zeman se bohužel proti Euru nevyslovil, spíše naopak řek že se bránit asi nebude, nicméně de starších slov říkal že není se zaváděním spěchat...

Akorát jak tak vše vidím asi se na to vykašlu, neb opravdu není koho volit...

Hangar, já si zase myslím že větší provázanost ale hlavně kontrolu ze strany EU aby zde poslanci a senátoři nezaváděli nesmyslný zákony a různý figurky nemohli zpronevěřit víc a víc státních peněz nejenom potřebujeme ale musíme mít.

doplněno 24.01.13 15:26:

Tím ale nemyslím nějaký nesmyslný předpisy o baleným pečivu a podobný nesmysly.

Karel Schwarzenberg

hangare, to je jen jediný důvod? Ale víte že to jako prezident vůbec nemůže ovlivnit?

To slovo nejrychlejší zavedení EURA tak nebylo vyřčeno...ale to je vedlejší...volte toho, komu více věříte..

milancukrar:

jako prezident může ovlivnit tolik, kolik bude chtít ovlivnit - např. Havel dokázal ovlivnit hodně věcí, nebo snad měl tehdy větší pravomoce?

Karel Schwarzenberg

ano, každý můžeme ovlivňovat koho chceme.

 

volby

0x

To pro koho se rozhodnout je věc osobní. Z příspěvků je však zřejmé, že mezi hlavní důvody proč volit Zemana a nevolit KS je občanství a současná sociální situace voličů. Negativní zkušenosti mají lidé z konání KS a jeho strany v současné vládě, že se ztotožňuje s opatřeními, která tato vláda prosazuje. U Zemana nic takového řešit nemusí, i když si o něm velké iluze nedělají tak ho ale považují za menší zlo než KS

 

johhny16*

0x

lidi kde se podivam všede se každy ptá kdo z koho je toho plný internet a všude same přispěvky bože...

zabu

Johhny16: . Vy neznáte tlačítko OFF?

 


0x

Nejdu volit

K volbám nejdu. Jeden je za 18 a druhý za 20 bez 2. ) At rozhodnou mladí voliči. Můj syn např. volí Schwazenberga, i když jsem ho přesvědčoval, at v 1. kole volí Dienstbiera.

 

ajka1

0x

Jsem pragmatik.

Nepodléhám mediální šílenost, spoléhám na vlastní rozum , znalosti a orientaci ve lžích a propagandě.

Nevolím programově a precizně vytvořený symbol.

Nevolím marketingový produkt, který s realitou nemá nic společného.

Uráží mě jako jako Češku , žijící v demokratické společnosti (snad zatím) vyjádření režiséra Menzela.

Nezajímá mě, kolik lidí se k Menzelovi přidalo, byt mají tituly před i za jménem, a ani bulvární VIP pipky .

prvnizpravy.cz/...

ceskapozice.cz/...

ar*

To chce klid. Já pamatuji jak před 2 1/2 lety stejný Jiří Menzel nesl na hrad petici proti výrokům ministra zahraničí K.S. kdy mimo jiné prohlásil "Patří k zájmům země o přežití sledovat ve válce vedle bezpečnostně politických také hospodářské zájmy "

Tenrát tu petici podepsali vesměs stejní lidé, kteří ho dnes jinou peticí podporují.

Aby se vám zvedla nálada, tak pro úrověn jeho příznivců si třeba pustě toto




Že vám ta poslední melodie je pvědomá? No zajisté stačí změnit jen slova, "Tak už máme, co jsme chtěli".

hudba: Václav Dobiáš

ar, to je mooooc smutný příběh.

ar*

Babkazov co je smutný příběh? že na podporu Karla použijí klidně i budovatelskou píseň, že ty písně jsou šílená trapárna. Nebo to, že u nás kandiduje člověk, který přímo podporuje válčení z ekonomických zájmů? Je to sice ostuda a pro demokraticky smýšlejícího člověka absolutně nepřijatelné .Prezident Spolkové republiky Německo (Horst Köhler) za podobná slova rezignoval.

V česku se nejprve proti takovému prohlášení sepíše petice, kterou podepíše cca 1/4 milionu lidí. Na divadelních plakátech se v té době objevují nápisy "Jsme zemí Karla Čapka,né Karla Schwarzenberga" a za pár let stejní "umělci" takového člověka podporují a dělají z něj ikonu ctnosti a ten kdo nesouhlasí je hloupý potomek zbabělých nevolníků. No alespoň člověk vidí morální kredit některých podobných individuí. Popravdě, říct mi tohle Menzel do očí pravděpodobně by jsem hrubě porušill úctu ke stáří.

ajka1

Vím, koho budu volit přestože asi tuším, kdo vyhraje, takže jsem v naprostém klídku.

Taky preferuji trochu jiné umění, ale viděla jsem i toto video.

Dvacetiletá umělkyně Berenika Kohoutová , dcera spisovatelky Ireny Obermannové, to jistě dotáhne daleko. Mají to dneska mladí a nadějní jednodušší než jejich babičky. Stačí na sebe navěsit šmuky, nazpívat vulgární píseň a je to doma.

To jejich babičky museli nosit modré košile , červený šátek, dřít na mládežnických stavbách, zpívat častušky a vysedávat na schůzích. Jen tudy vedla cesta vzhůtu.

Kulisy ale zůstávajé stejné, jen se trošku obměnily. U lodního kola nestojí Stalin, ale Karel. Média nevolají Drahý soudruh Stalin, ale Milý a noblesní kníže. Prostě to co zabralo je osvědčené, tak proč to měnit. Jen je třeba dotáhnou to k dokonalosti, což se PR Karla určitě podařilo exelentně. Všechna čest.

Ne nadarmo se patrně vydalo 10% náhradních volebních průkazů.V ČR to představuje celých cca 840 000 lidí, to je téměř milion, a při uvědomění si, že Karla volilo v 1.kole překvapivě těsně něco přes 1000 000 milonů voličů, tak to musí vyjít.

Podobný "zájem" voličů se objevil i V USA tuším, že u volby Busche. Osvědčené asi není třeba měnit, jen je třeba inovovat IT techniku, jde to rychle kupředu.

 

ifkali*

0x

Zdtavím,

siamský dvojčata jsou v nevýhodé nicméně uvažujte jak pojmenujete příště Havlovo letiště aź opět propadnete kultu osobnosti.

 


0x

Karel Schwarzenberg

Ku wa a máte to tady...: 13:52 - Do volebního štábu Miloše Zemana v Praze přijel lobbista a bývalý komunistický funkcionář Miroslav Šlouf.

Miloš Zeman

a co kalousek? ještě pořád sedí schovaný v noře?

Karel Schwarzenberg

Na toho Kája kašle...

Ale on nebude kašlat na Káju - bude tahat za provázky - už se těším :D

Miloš Zeman

žijte ve vašem přesvědčení nadále,,,, na pana knížete přesně sedí pořakadlo které o něm řekl jeho byvaly zaměstnanec... není všechno zlato, co se třpytí... a myslím že nemá daleko od pravdy... ale nechame se překvapit

 

pt®

0x

Tak je po volbách, počítají se hlasy. Myslím si, že zvítězil Zeman. - pt

Karel Schwarzenberg

Je to sprosté tvrdit že jsem se od Šloufa odstřihl a jakmile o nic nejde, tak s úsměvem přijde slavit s Miloškem. Myslel jsem že větší hňup než Vašík Klausů už na hradě nikdy nebude, ale nevím nevím jestli ho tenhle arogantní púrimitiv netrumfne!

Miloš Zeman

on tvrdil že se s ním nestýká? pokud si dobře pamatuju tak řekl že už není v jeho volebním týmu.. to bylo všechno...

Karel Schwarzenberg

...lobbista Šlouf, o kterém Zeman tvrdil, ze se od něj odstřihl.

Pokud se odstřihnete od manželky, tak vám přijde na oslavu narozenin? Např.? Ale to je škoda mluvit... kdyby se stalo cokoli, budete za tím chudákem stát. Nejste objektivní.

Miloš Zeman

hahahaha.. to říká ten pravý


taky zajimave video... jsem zvědavy co se z toho vyklube.

krkovicka*
Dovolím si říct že Zeman je ulhaný křivák.Vždy nabulikuje lidem nesmysly a přitom za zády si potřásá rukou.Nic dobrého nás od něj nečeká.

Miloš Zeman

ano to s vámi naprosto souhlasím.. jen jsem zvědavý co se ted bude dít pokud se stane prezidentem.. protože by mohl pěkně zavařit současné vládě jestli je začne kritizovat jako prezident... to kdyby se tam dostal kníže tak by jim vše odkýval v mezispánku... uvidíme...

martinaa*

Dovolím si říci, že Schw. je ulhaný úplně stejně, jen lže jaksi "potají" a lidi mu to žerou.

doplněno 26.01.13 15:21:

Nehledě na to, že ve vysoké politice (všeobecně v politice nebo vyšším podnikání) se prostě lhát MUSÍ.

Miloš Zeman

musíte to uvádět na pravou míru... Zeman lže, Karel se pouze mýlí... :D

To je právě to, když by byl někdo tak křištálově čistý jak se přisuzuje Karlovi, tak v té politice nevydrží tak dlouho, ale to si lidi nechtějí připustit.

martinaa*

A je dobojováno...

doplněno 26.01.13 15:58:

To víte, "celebrity", z nichž byly mnohé podplacené. Každý by si měl zamést především před vlastním prahem.

jirbar*

Někteří to špatně nesou. Třeba Žilková, že budeme mít za prezidenta populistu.

Osobně bych radši měl prezidenta jako populistu, než dceru jako ku*vu.

borax*

Přesně tak. Právě Šlouf potvrdil, že Zemanivi pomáhal s kampaní. Takže máme za prezidenta hulváta, ochlastu a hlavně LHÁŘE.

zabu

kdybys ty zprávy dopouslouchal do konce, tak by jsi slyšel, že Šlouf komunikoval s jeho volebním štábem nikoliv se Zemanem. Z čehož vyplývá, že o tom Zeman mohl, ale taky nemusel vědět. Takže tvůj jednoznačný závěr neplatí.

Miloš Zeman

Ale ringo, to že šišlá, neumí hymnu a chrápe - to přece ještě nemusí znamenat, že je primitiv. Nesuď te lidi podle vzhledu.

Miloš Zeman

tím se rozhodně nedá řídit.. na venek muže vypadat jednoduše ale muže to byt ve skutečnosti vypočitavy inteligentní člověk..

 

stirecek*

0x

Už to neřešte! Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí

 


0x

Jsem rada,ze zdravy rozum zvitezil a je v ceske republice vice sympatizantu k Milosi Zemanovi.

ohneta*
No nevím zda je to výhra, hrad jen zmeni nájemníky, pro prosty lid se nic nezmění. Jak už kdosi psal, lžou všichni.

Jste si jista, že zvítězil zdravý rozum? Já bych to nehrotil.

 

ohneta*

0x
Becherovka poteče proudem, Miloš bude slavit celý víkend, jen ja musím zítra do práce .
stirecek*

Je vidět, že Zemama neznáš. On už dávno bechera nepije, dal se na silnější slivovičku

 


0x

Karel Schwarzenberg

Slyšet popáte bonmot o střelci softvérových kuliček a umřít.. vypínám TV.

doplněno 26.01.13 16:33:

i PC.

zabu

Vy jste určitě i pod tlakem dokonalý a nespletete se že. Co k tomu dodat. Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. I omyl se hodí, jak vidno.

 

andrea1*

0x

Vzpomínám, když Havel dosadil Karla Schw. do politiky, jak Schw. prohlašoval, že mu o majetky nejde a že je nebude chtít zpět. A podívejte dnes, které nemovitosti u nás již opět vlastní. Sudety zabíraly velké území prakticky kolem celého pohraničí naší republiky. Věřit Schwarzenbergerovi, že se nic vracet nebude, jak ukazuje historie, je nesmysl. Říci se dá všechno, ale skutky jsou pak jiné. Taková je, bohužel, politika. Však se Němci už radovali. Stejně je na pováženou, že ale Schw. tolik lidí u nás volilo. A hlavně ve velkých městech.

zabu

Andrea: Ta velká města souhlasí. Není tam zdaleka tolik majitelů baráků které vlastnili vystěhovaní Němci, jako tady v těch menších městech v pohraničí.

 

klera*

0x

Stydím se za to, že si ČR zvolila za prezidenta takovýho hulváta, arogantního bez špatky charakteru...Který už na tiskové konferenci těsně po zvolení napadá všechny novináře, urazí koho může...Nezměnil svoje vystupování ani za mák, ani jsem to od něj nečekala...Tohle by neměl být představitel státu. Je mi z něho zle.

stirecek*

To je ono! Takového prezidenta potřebujeme, který NEMĚNÍ NÁZORY a sliby plní!

ohneta*

Ano, máte pravdu. Ale takový ve výběru nebyl

klera*

napsala jsem vystupování

eulalie*

Jestli je vám zle, tak proč se na to díváte? Televize nebo i jiné přístroje snad mají nějaký vypínací knoflík, či nikoliv? Nejhorší jsou zhrzení voliči, když nevyhrál ten jejich favorit.

ohneta*

Ale no tak, kdyby byl Zeman poraženým, tak tu čteme to samé od vás. Víte, styl jeho vystupování nemusí sedět všem, odpůrcům KS mimo jiné vadila jeho mluva, spánek, věk. Tak odpůrcům MZ vadí zas jeho vystupování. Tak či tak, i Zeman nebude prezidentem všech, což nebyl snad žádný prezident.

klera*

Pochybuju, že bych nějakým vypínacím knoflíkem mohla zneplatnit výsledky voleb

zabu

klera: A vy by jste toho byla schopna, přestože jste v menšině?

klera*

Ach jo...jenom jsem si chtěla ulevit, to se nemůže? Jasný, že respektuju demokratickou volbu, ale nesouhlasím s výsledkem...taky nebudete souhlasit až se ten váš Zeman vybarví...

zabu

Nekritizuju. Jen se ptám...?.??.?

 

stirecek*

0x

Myslím ale, že nízká volební účast mluví za vše. Je vidět, že ten skoro poloviční podíl znamená, že je vcelku lidem jedno, jestli nebo o kolik se zvýší daně nebo jaká bude jejich životní úroveň a jsou ochotní se přizpůsobit tomu, co se po nich chce. Lidi by měli dát důrazně najevo svou spokujenost/nespokojenost a jít k volbám. Na druhou stranu, média, ač podporovala Karla, nezviklala voliče.

klera*

hloupost...jako by prezident měl vliv na výši daní...

ohneta*
Spíš lidé vedi, že prezident ty dane nijak neovlivní. Ano, muže vetovat dany zákon, ale stejne bude prehlasovan. KS doplatil na to, že je ve vládě, kdyby byl ve vládě Zeman, tak taky nebude zvolen. Výsledek me sice nepotěšil, ale mohlo byt i hůř. Tim nemyslím KS.
stirecek*

...právě...a to stačí na to, aby šli k prezidentovi trochu slušné zákony. Hlavně si můžeme být jistí, že nevymění daňový balíček za podpis na amnestii.

doplněno 26.01.13 18:00:

opr: šly

ohneta*

No uvidíme, jak to bude fungovat za Milouše.

tesyk*

Jistý si nebuďte nikdy ničím...

 


0x

Miloš Zeman

kandidát na prezidenta, který nezná pravidla hlasování , vhodí tam jen volební lístek bez obálky ,který byl samozřejmě neplatný. ...a vemte si, kdyby pak měl třeba ten jeho neplatný hlas rozhodnout o jeho prezidentování

no není to ...raději ani nepsat co je to zač!

hm*

To jsem se teda taky řáchal smíchy. Ale na druhou stranu, kdyby se mnou dělali takový cirkus a všude kamery a blikátka a ... asi bych se taky dokázal splést. Je to tedy trochu trapné, ale byl to jen omyl ve vypjaté chvilce. To by se mohlo stát každému.

Spíš mě zarazila jiná věc: To si opravdu nikdo z přítomných, kteří ho tak pozorně sledovali a natáčeli, nevšiml, že tam chce hodit žlutý papír? Vždyt KS s tím trošku i otálel, aby ho mohli fotit. Proč ho žádný z přítomných blbců (tentokrát bych opravdu dal za pravdu MZ, když to o novinářích tvrdí) neupozornil, že to není ta správná obálka?!

zabu

Myslím, že to jasně dokazuje co jsou novináři zač. Jakákoliv chyba se jim hodí, jen když mají co psát. Jsou to takové lidské hyeny. Tentokrát si zgustli na KS. Zbytečně. Zeman ví, proč je nemá rád. A nebojí se jim to říct.

ronyx*

Nejsem si tím jistý (a hledat se mi to nechce, protože mi to zatím k ničemu není), ale nezakazuje právě volební zákon jakoukoli pomoc, asistenci a pod. (kromě v zákoně vyjmenovaných případů) voliči, který už převzal volební lístky a vykonává svoje volební právo (tedy volí)?

Karel Schwarzenberg

Hm, přesně to samé jsem si myslela také. A teď se podržte, já byla ve volební síni půl hodiny před otevřením, "nechtěli" mne. Tak jsem si jela na kole koupit ten tlakový hrnec. Zima děsná, dva kilometry tam a da zpátky. Znovu do volební síně, zamlžené brýle, promrzlá vybrala jsem Karla, obálku a to druhé jsem frkla do koše, a Karla do "urny". Spokojená jsem pádila s hrncem domů, a najednou mi blesklo hlavou, že jsem to nedala do obálky. Vrátila jsem se, ale už se nedalo nic dělat...

Takže se to stát může.

Bylo mi to líto.

Jinak přeji všem Čechům upřímnou soustrast. Však ono se to rychle ukáže. Mně stačilo vidět před chvilkou pana Zemana v rozhovoru s panem Moravcem. Čišela z něj pouze nabubřelá samolibost. Na úrovni hlavy státu tedy opravdu v tu chvíli nebyl, a nebude ani potom. Však se uvidí.

Mnoho lidí nechtělo za hlavu státu knížete, tak teď má obyčejného zemana...

"Nu což, kdo chce holt tam, pomůže si tam sám..."

ohneta*

Ano, 25 000 voličů je dementních :D

doplněno 26.01.13 18:47:

hm: přesně, to mě bylo taky divné. Ale kdyby ho upozornili, tak by neměli o čem psát

Karel Schwarzenberg

Ohneto, a hlavně, vlastně to nemohl Kníže vyhrát nikdy, volila ho pouze intelektuálně založená část populace...

Cituji statistiku. Dívala jsem se na to dnes. Abych nebyla napadena, že jsem si to vymyslela.

 

jabraka*

0x

Konečně je vymalováno a snad bude klid!

JABRAKA

tesyk*

Je to Pyrrhovo vítězství. Zavřelo to hubu všem, kteří volili Zemana i těm, kteří nevolili vůbec. Pět roků, teď nesmíte ani kváknout na poměry v této zemi.

zabu

Ona je tu zpátky totalita? Co za to?

tesyk*

To nemá s totalitou nic společného. Mají co chtěli a teď jim nezbyde, než těch pět roků jenom jásat...

zabu

145.

Tak když ne totalita, co mi může zabránit "kváknout", kromě všech těch věcí, co to zakazovaly dosud. Něco přibylo? On Zeman něco zakazuje?

 

Během posledních dnů mi několik skalních zastánců Karla sami od sebe přiznali, že Karlovi zastánci jsou větší fanatici, nemohu si pomoci, něco na tom je

tesyk*

Během několika posledních dnů vyšlo na jevo, že je Zeman pěknej podrazák. Ale bmbx jásejte dokud si myslíte, že máte proč. Vrána k vráně sedá...

Já Zemana v prvním kole nevolil a v druhém jsem neviděl jinou možnost, to aby vyhrál kníže, který všechno odkýve, Kalousek jej vodí jak loutku...atd...lidi to jste opravdu ztratili rozum a podlehli jste davovému šílenství, že Karel je uznávaný ve světě, je křištálově čistý a já nevím co ještě? Já nejásám, kdyby vyhrál Karel tak bych to respektoval a byl bych možná radši, že by jeho příznivci konečně na vlastní oči viděli, jak se nechali zmanipulovat.

 

volby

0x

I v předvolebních diskuzích na internetu to bylo hodně o tom, že lidé ne že by všichni chtěli Zemana, ale hlavně nechtěli KS a jak to měli jinak zařídit než ho nevolit. Příznivci KS si splnili sen a procpali ho do finále i když za cenu podpásovky na Fischera - viz. bilboardy a výroky herce Hanáka a pod. No a teď se jim to všechno sečetlo a vrátilo. Hold, kdo jinému jámu kopá sám do ní padá. Hapening fanatiků skončil a uvidíme co bude dál s vítězným kandidátem, který když ne jinak, tak alespoň svým původem je pro běžnou populaci v této zemi přijatelnější.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]