Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Objednávka z internetu

Od: nanuk odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

objednal jsem si zboží z dirtbikes.cz (Opava) a chtěl bych vědět, co to má znamenat. V ponděli minulý týden jsem objednal zboží a napsali mi email, že ve čtvrtek to budou mít od dodavatele (26.03.15). Napsali mi, jestli si to nechci přijít raději vyzkoušet, napsal jsem že ne, protože nemám cestu do daného města a at mi to tedy odešlou českou poštou, jak jsem zadal v objednávce. Zeptal jsem se, když budu mít něco velikostně špatné, jestli mi to vymění. Na to už asi po třetím emailu psaní neodepsali a ani neodpověděli na to, kdy to odešlou. Prostě se už neozvali nijak.

Myslíte, že třeba komu nechcou, tak to nepošlou? Nebo mám ještě počkat, kdyby náhodou jsem se mýlil? Protože to docela rychle potřebuji.

Děkuji.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

filip17*

0x

Komu nechtějí tak to nepošlou? Tak takto žádné podnikání určitě nefunguje a nikdy fungovat nebude..

Pokud na to spěcháte, tak já osobně bych tedy určitě nevolil komunikaci přes email, ale zavolal si na jedno z těch 4 uvedených čísel na jejich e-shopu a tam s nimi řešil příadpné dotazy nebo neshody co se objednávky týče.

doplněno 28.03.15 12:36:

recenze jsem viděl kladné a na první pohled se nezdá, že by to byl nějaký pochybný e-shop, já bych asi ještě vyčkal a zkoušel volat, ovšem pokud bych se dovola,t určitě bych se do nic pěkne opřel.

V tom druhém případě, bych se poohlídnul po jiném spolehlivějším obchodě.

nanuk

Já právě volal na ty čísla co tam byly, 3 dny za sebou rano i odpoledne, vždycky to jen začlo pípat, žádné zvonění ani nic.

doplněno 28.03.15 13:12:

Ano děkuji za odpověd. Uvidíme, jestli něco udělají příští týden.

 

sos*

0x

Věc přijde, vyzkoušíte a když Vám nebude vyhovovat, tak to vrátíte . To je zásadní pravidlo nakupování po internetu zakotvené v OZ § 1820 a následující. v případě problémů můžete se ozvat na jmhad@seznam.cz

 

nanuk

Takže, volal jsem teď v pondělí, zvedl mi to pán a řekl, že je mimo a že mu to mám poslat na mejlík a zaklapl telefon. Mejlík jsem poslal hned jak jsme dovolali.

Takže nevím, co mám dělat. Čekat?

jofa*

Některé e-shopy prostě stojí za prd. Ze mne si dělali legraci na videokameraman.cz od 17.11. 2014. Dodání zboží do 7 dnů až 10dnů. Čekal jsem měsíc a nic, že prý je zboží objednáno u dodavatele. Potom, že na to zapomněli a že to objdnávají znovu a do týdne to mám. Potom už se neozvali vůbec. To zboží tam stále nabízejí do 7 dnů a vůbec je to ne...

filip17*

Měl jste se ještě zeptat, kdy to tak zhruba vyřidí a že si zavoláte znovu pro kontrolu. Takhle asi jen čekat, ale určitě bych telefonicky urguval po nějaké době, jak jsem psal nahoře, už bych na ně milý určitě nebyl.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]