Nejste přihlášen/a.
Tak tohle nechapu,da se tomu verit?podle meho je to chyba v systemu
Pokud vím, musí to obchod prodat za deklarovanou cenu, někdo to hnal i k soudu, takže jsem dva kousky objednal
Za zkoušku nic nedáš-vem dobírku nemusíš jí převzít, potom napíšem jak jsme dopadli, mám uložený i screeny stránek a obchodních podmínek.
Mikihans,dexx : Chlapi,nechci vás strašit,ale myslím že ste se zbytečně unáhlili.
Zcela jistě se jedná o chybu jelikož cena těchto notebooků je bez OS kolem 8000kč.
Takže bud tam chybí na začátku sedmička a nebo se jedná o měsíční splátky. Aby ste toho nakonec nelitovali.
Měsíční splátky na dobírku? Samozřejmě, že se jedná o chybu, za kterou ale zaplatí oni.
Taky mám už objednáno.
At si tam ta sedmička chybí, na splátky to není, přišel i potvrzovací mail s tou cenou, tak at si škubnou.
OS mi nedela problem :D mám doma instalační CD s origo XP :D asi to taky skusim... a dival jsem se jinde je cena tohoto notebooku i 7500 kč...
Za windows zaplatíš, počítej tak od dvou tisíc nahoru, Linux je zadarmo.
Obojí je operační systém, bez něj nebude žádný počítač fungovat, ten tam prostě musí být.
jenyku:Moc prosím o polopatickou radu,jak postupovat.Ten notebook tedy koupím,a posléze si na do mého PC mám nainstalovat ten lindux?Ale který,je jich tu poměrně dost ke stažení...A pak jej vypálit na DVD?A dál? Moc děkuji za odpověď
Také jsem objednala, ale nevěřím, že něco přijde. Pokud jde o chybu, tak obchod vlastně prodat nemusí - zítra přijde mail, že jsou vyčerpány skladové zásoby, objednávek bylo více než zboží na skladě a je to... Nové zboží se naskladní za správnou cenu a za 500,- nic prodávat nemusí
Možná podvod - zaplatíte a nic nedostanete!
doplněno 21.07.12 20:08:No takže máme všichni prd - FFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK! Taková šance . no hoši, hledejte dál a prosím pomozte mi s touto otázkou - poradte.cz/...
Nic objednávat nebudu!
doplněno 21.07.12 19:45:A kolik to bude sát i s OS?
doplněno 21.07.12 19:57:Nějak se mi do toho nechce
Tak si to pred postakem rozbalite a zkontrolujete jinak to platit nemusite postak ma povinnost pockat aby jste si zbozi prekontrolovaly kdyz nesouhlasi tak neplatim
A toto mate odkud? Pokud se nic nezměnilo, tak jsem se informovala ca 3 roky zpátky přímo u Pošty a bylo mi řečeno, že pošta je pouze přepravní společnost a nemáte právo rozbalit balík před zaplacením, pouze v případě, že je v poškozené krabici a chcete zkontrolovat, zda je zboží v pořádku. Samozřejmě můžete požádat poštáka o asistenci aby byl popř. jako svědek ale správně Vám nesmí vrátit peníze převzaté za dobírku
takový věci se objednávaj na dobírku, zaplacení až při převzetí, takže nehrozí vámi nastíněná situace. Leda cihla místo notebooku :D
Tak uz jsem vse zjistil. Prodejce ma v tomto pripade bohuzel pravo na storno, nebot jde o zjevnou chybu, vse ma osetrene v obchodnich podminkach a za pravdu mu dava i zakon. Takze mame smulu
Také jsem si jej objednala. Přišlo automatické potvrzení objednávky s cenou 507 Kč (17 jako "Příspěvek na historické elektrozařízení"). Dala jsem osobní odběr v Praze, tak jsem zvědavá, jak to dopadne.
Nejsem si jista, ale domnívám se, že pokud e-shop v potvrzení uvede cenu, za niž jsem objednala, mělo by to být závazné. Tak uvidíme, nejspíš dojde na "vyprodání zásob". I když, v momentě objednávky uváděli "skladem u dodavatele"...
Jak tak čtu, kolik lidí si tento notes objednalo, jedná se o slušný ´sběr´ osobních dat využitelných pro spam - mail, foun - pravděpodobně nikdo ze zájemců neuvedl ´spamový e-mail´ či neexistující číslo telefonu - co kdyby, přece jen, existovala nějaká páka k donucení té firmy notes prodat za inzerovaných podmínek...
Přestože u e-shopu neočekávám "sběr dat", zadala jsem spamový e-mail a telefon, ke kterému mám zákaz kontaktování k marketingovým účelům. Do poznámky jsem uvedla, k jakým účelům jsem své údaje uvedla, k čemu mohou být využity, zakončila jsem zákazem použití zadaných údajů k marketingovým účelům či k předání třetím stranám.
Minule byla nabídka ještě lákavější, jen pro připravené, ale nakonec z toho nic nebylo ( poradte.cz/...
Né že bych vám to nepřál... ale i v tom nejlepším případě se na všechny stejně nedostane .
Tááák, už je to tady, už se probudili...
Dobrý den,
velice se omlouváme, ale u Vámi objednaného zboží byly omylem vygenerovány chybné ceny. Z tohoto důvodu bohužel nejsme schopni Vaši objednávku vyřídit. Zboží Vám můžeme nabídnot za novou cenu 7 753,- Kč za kus. Prosím informujte nás, zda-li budete mít o zboží za tuto cenu zájem. Případně budeme nuceni Vaši objednávku stornovat.
Tímto se velice omlouváme za případné komplikace a děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Pxxxxxxxá Eva
Co je na tom neseriozního? Už na první pohled bylo jasné,že tu cenu napsali blbě.
A proč by to dodávali za tuto cenu? Kdo by doplatil ten rozdíl?
Myslím že poslat omluvný mejl je naopak v tomto případě seriozní.
doplněno 23.07.12 13:03:Horší by bylo,kdyby se vůbec neozvali a nic neposlali a nebo vám to v horším případě poslali,ale chtěli zaplatit tu vyšší cenu. (pochopitelně by ste jim nic nedal)
To je neseriozní jednání!
No, seriózni by bylo, kdyby za inzerovanou cenu zboží dodali a rozdíl zaplatil člověk, který je zodpovědný za cenovou nabídku, za blbost i nepozornost se platí, zde jde pouze o peníze. Ovšem tyto obchody již s podobnými omyly počítají, proto mají sebeobranu ve svých obchodních podmínkách. Kdyby se statik či projektant spletl o destinné místo...
Docela by mě zajímalo, kde pracujete a zda také nesete zodpovědnost za úplně každičkou chybičku, které se dopustíte. Zajímalo by mě, kolikrát se v mailu ukliknete, přepíšete... A tady mohlo jít klidně o podobnou chybu. Prostě kouknete o řádku výš v nějakém ceníku. Jsme lidi, ne stroje a splést se může snad každý! Já zkusmo také objednala, spíš mě zajímalo, co z toho vyleze, ale nijak se nečílím, že mi to nevyšlo. Sama jsem dělala v obchodě a vím, jak je snadné se splést a poslat balík jinam, zaměnit zboží, objednat omylem jiné atp. Vždycky se vše vyřešilo omluvou, pokud se třeba způsobily komplikace, tak se přidal nějaký dárek nebo se poskytla sleva nebo dárkový poukaz... A vždy každý zákazník pochopil a nedělal zle.
Zajímalo by mě, co všichni chtěli s těmi 3-5 kusy dělat. Mám takové tušení, že by nainstalovali OS a pak by se to na bazarech tímto typem jen hemžilo. A pak bych ráda věděla, kdo by se měl ke zdanění těchto peněz, když prodal věc dráž, než koupil a ještě ji zjevně koupil s úmyslem dalšího prodeje...
Tak se pak nedivte, když se stane nějaká horší věc třeba bouračka v autě, ta je taky z nepozornosti atd... tak pak bychom neměli nic odsuzovat, vždyt dělat chyby dle Vás může každý, tak proč za ně někdo musí nést zodpovědnost, a druhý né?
Nebylo jasné, že šlo o chybu. Já jsem si NB objednala v Obchodním domě, kde u ceny výrazně uvedli akční cena. Bez té akční ceny by byla chyba jasná.
No zkusila jsem jim odepsat, přiložila screen nabídky a potvrzení objednávky. Uvidíme.
stačí si přečíst jejich obchodní podmínky, a je jasné, že nemá šanci notebook za tu nízkou cenu dostat. Navíc potvrzení nepřišlo. V tom mailu se píše "Váš požadavek zpracovávají naše operátorky, které Vás potvrdí přijetí objednávky prostřednictvím e-mailové zprávy nebo telefonicky nejpozději příští pracovní den."
Samozřejmě, také hned v pondělí ráno z "obchodni-dum.cz" přišel další mail, jehož znění jsem již zde citoval...
Jak se dívám,tak odpoledne byla cena na prvním odkazu 7749kč nebo nějak tak. A teď jak jsem se podívala tak 8973kč. Dobře zvedají ceny. škoda že se opravdu neprodávaj za takovou cenu.. Byly by hned pryč..:D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.