Nejste přihlášen/a.
Zdravím.
Dnes nám přišel dopis od Reader's Digest, že jsme si prý nevyzvedli na poště objednanou zásilku (knížky). Jenže my si nic neobjednali! Asi před rokem jsme se jen tak z legrace zúčastnili soutěže "O milión". Není to tím? A co máme dělat s tou "zásilkou"?
Dole v dopisu je formulář, kde máme zaškrtnout, co chceme dělat... Je tam:
─ Žádám o zaslání náhradní zásilky, původní jsem nestihl/a vyzvednout na poště.
─ Žádám o zaslání náhradní zásilky, Česká pošta mi neoznámila uložení původní zásilky.
─ Žádám o výměnu zboží.
─ Žádám zrušení své objednávky.
─ Zásilkový balík byl poškozen.
Už se vám něco takového stalo? Co máme udělat?
Přikládám oskenovaný dopis:
Jelikož si nejste jistí co přesně bylo v pravidlech k té soutěži, tak když vám dali pěkně na výběr, tak zaškrtněte zrušení objednávky a pošlete zpět.
A pak buď jak radila hahanaj přiložit k tomu dopis, že si přejete vyřadit z evidence nebo jak radil mowla na další zásilky nereagovat.
Pokud vím, byla u Reader´s Diggest účast v jakékoliv soutěži podmíněna předchozí objednávkou.
Dohledejte si materiály k té soutěži a důkladně pročtěte. Teprve podle podmínek, jež jste zasláním přihlášky odsouhlasili, se rozhodněte, jak budete dále reagovat (tipuji to na žádost o zrušení objednávky).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.