Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,chci se zeptat,zda jde pokud jsem včera zakoupil přes net v TS Bohemce anténu a oni mi týž den poslali email o tom že už to vyexpedovali a nyní to leží v depu,koupi antény zrušit.Děkuji.
V tomto stavu zrušit objednávku již nepůjde. Pravděpodobně jste si jí nechal zaslat na dobírku, tak jedinně nepřevzít - ale to není fér. Po přebrání máte nárok nepoužité zboží vráti do 14 dní bez udání důvodu. Poštovné zpět si hradíte sám.
napsat jim mejl a zasilku nepřebrat...musí to pochopit,dnes se člověk může dostat do situaci raz dva,že by neměl na tzv.zbytečnosti...o nic nejde,tohle se mi stalo X...můj zakaznik,,můj pán a pocit z neférovosti si nechte na jindy,zde nejde o neferovost,ale obchod a ten ma mi pravo,vždy a kdykoliv odmítnout
skipi - pokud byste byl v roli prodejce, tak vaše odpověď by zněla jinak. Plnoletý, svéprávný občan by si neměl DNES objednat a ZÍTRA dobírku nepřevzít. Jedinně, že by jste dobrovolně prodejci uhradil náklady na dopravu.
mimochodem sem prodejce,ale aut...to za 1...(vlastnim autobazar)
Ale ma zkušenost a tolerance je jina než vaše vůči zakaznokovi to je již zřejme...nemam zajem se s vami příd o moralce,tohle necham na tazateli jak se k svemu problemku postaví...tak jak sem psal můj zakaznik můj pán...podnikani je nejistota a tu zahrnuje pro i to,že se zakaznik rozhodne nic nevzít i když už je jaksi pozdě,vše je na domluvě...
v podstatě dokud věc nazaplatíte tak je majetkem prodejce...
jina věc by byla kdyby tazatel danou věc už zaplatil...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.