Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pozor na společnost Gresa s.r.o

Od: vubeczadnejnick* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den!

Povím Vám tu mou zkušenost (pobočka Praha-dům Albatros)
1 den jsem přišel na 9:00 na pohovor. Pohovor byl katastrofa! Trval cca 1 min. (i když jsem se rozpovídal, byl jsem zastaven a zkorigován na jednoduché dvě otázky)- zeptají se na dosažené vzdělání, a jestli máte zkušenosti s prodejem. V chodbě bylo dalších cca 15 lidí a já mohl jít z vesela domů, s tím, že můžu zítra přijít na zkušební den. Takže druhý den jsem přišel na tzv. zkušební den. Kupodivu tam bylo i (nejspíše) všech 15 lidí z předchozího dne, kteří prošli "náročným"pohovorem [img] omlazeni.cz/... + tam čekalo dalších x lidí na pohovor. Takže se včerejší partou jsme vyrazili na nejbližší stánek Citi bank do Palladia. Musel jsem se poté zasmát, ale pochopíte později. Takže jsme přišli ke stánku a náš školící den začal-prohlídli jsme si stánek a slečna co nás vedla se zeptala, jestli by jsme byli schopní u takového stánku pracovat. V případě, že odpovíte ANO, tak můžete odejít a jdete třetí den na školení. Tedy opět nám to nezabralo více jak 5 min. Třetí den jdu tedy opět na firmu Gresa. V chodbě 10 lidí na pohovor, x lidí z předešlého dne na "školící den"a nás cca 15 (možná nějaká ovečka odpadla-nehlídal jsem to) na školící den. V tuto chvíli jsem se zeptal slečny, proč je tu tolik lidí na pozice prodavač, že to na mě dělá dojem velké fluktuace lidí. Odpověď byla, že se otevírají nové stánky a na každém stánku jsou 3 lidé, takže se to pak takto může jevit,ale fluktuací to rozhodně není! Na školení jsme dostali papír, který jsme museli podepsat. Jednalo se o dohodu o mlčenlivosti ohledně vnitrofiremních informací, které se právě dovíme a nesmíme je vynášet ven. Také si vzali na zkopírování OP. Informace, které jsme obdrželi, byli tytéž, které může každý o produktech Citi bank vyhledat na webu [img] omlazeni.cz/... Pak přišli na řadu testy, které proběhli na PC-trvali cca 1 hodinu (nebylo dosti PC pro každého a muselo se počkat). Tak a nyní téměř finišujeme. Byla přede mne předložena tzv. mandátní smlouva, ne zrovna tenká. Po nahlédnutí dovnitř jsem začal zjištovat velká ALE! Mnoho stránek odkazovalo na poslední stránku nazvanou "Provozní ceník". Tam jste se dozvěděli o výměru vaší výplaty, dle čeho se bude řídit. Mimo to co řekli ovšem popravdě, tam bylo i několik dosud nezmíněných dodatků.
V prvním dodatku se píše o sankci 5.000,- Kč, při nižším schválení smluv bankou á 35%
V druhém se píše o pokutě 5.000,-Kč, při nižší používatelnosti karty tzv MOB1 á 20%
Třetí hovoří o pokutě 5.000,-Kč, při udělení tzv. kódu 20. (blíže nepopsáno).
Čtvrtý dodatek hovoří o pokutě 5.000,-Kč při špatném mysteri shoppingu
Dále se zde dozvíte, že když nesplníte 40 smluv za měsíc, dostáváte za každou zaktivovanou kartu 600,-Kč a to však ne-více jak 20.000,-Kč za měsíc. Takže pokud splníte cca 33 karet, tak máte dvacet. Pokud uděláte 33-39 karet máte také 20.000,-Kč + zdřejmě bude vaše výplata sražena pár pokutami.
Smlouvu jsem měl podepsat na místě, domů k pročtení v žádném případě, vše honem honem...
Naštěstí jsem to neudělal a s podezřením na podvodné jednání okamžitě odešel-jsem za to velice rád!
Zkuste si zadat do google: gresa s.r.o.-podvod a uvidíte co vyjede lidí a jejich negativních zkušeností. Dokonce se dozvíte o exekuci na firmu, chystaného natáčení TV Prima o podvodných praktikách a mnohém dalším...

 

 

čekejte prosím, probíhá přenos dat...

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

fs

0x

Dobry den,

jmenuji se Frantisek Skolnik a zodpovidam za chod spolecnosti. Pokud jste mel spatnou zkusenost ze zkusebniho dne, mel jste nas na tuto skutecnost upozornit. Pravda je ta, ze nabirame spoustu novych kolegu a diky jejich dobre praci se rozrustame velmi rychle. Mandatni smlouva obsahuje provizni cenik, kde jsou vysvetleny provize a sankce. U kodu 20 je psano, ze bude kazdemu vysvetlen jeho nadrizenym, protoze popisovat ho ve smlouve by bylo ponekud zdlouhave. Ve zkratce se jedna o spatne vyplneny formular se zakaznikem.

Ackoli nebylo udelovani sankci za kod 20 obvykle, presli jsem na novy elektronicky zpusob vyplnovani formularu. Tato zmena stala nekolik set tisic korun a kod 20 diky tomu zmizel. Kazdy prodejce je seznaman s podminkami spoluprace a ma samozrejme pravo na podminky nepristoupit. Nikdo vsak nema pravo pomlouvat a spinit dobre jmeno spolecnosti. V internetove diskuzi na kterou se odkazujete je podan navrh na hloubkovou financni kontrolu nasi spolecnosti. Tento napad uz byl uskutecnen, kontrolou jsme v lonskem roce prosli a jsem hrdy na to, ze bez jakehokoli problemu. Myslim si, ze tento fakt mluvi za vse a neni treba dal komentovat.

Dalsi zajimavosti je, ze jsem prvni v teto diskuzi kdo se predstavil.

Nase spolecnost zvazuje podani trestniho oznameni pokud se prokaze, ze nekdo z tv prima skutecne touto cestu podporuje spineni dobreho jmena.

A nakonec si dovolim vzkazat vsem, kteri o spolupraci s nami uvazuji, aby se nenechali ovlivnit par lidmi, kteri pod nekolika prezdivkami pospinuji nase jmeno. Mozna vas takovy clovek svym komplexem z neuspechu a nezamestnanosti pripravy o moznost vyborne prace. Neni nahoda, ze tak velka spolecnost spolupracuje zrovna s nami.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]